Jump to content
FAS Goran
marija12

Naši putevi najgori u regionu / Putevi Srbije

Recommended Posts

Nemoj da zezaš Zoka bi to rešila očas..Vidiš da trenutno boravi u Gredeličkoj klisuri sve za dobrobit auto puta..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na letovanje preko novog asfalta koridora 10 i 11

 

ljig preljina.jpg

 

Već krajem aprila auto-put kroz Grdelicu biće spreman za puštanje u rad, najavila je danas potpredsednica Vlade Srbije ministarka saobraćaj i građevinarstva Zorana Mihajlović, dodajući i da će 103 kilometra Koridora 11, između Obrenovca i Preljine, biti u funkciji pre leta, prenosi Tanjug. Mihajlovićeva je rekla da je asfaltirano najteže gradilište u Evropi - auto-put u Grdeličkoj klisuri, dužine 26.3 kilometra.

 

''Put kroz Grdeličku klisuru je sada asfaltiran i već krajem aprila ona može da bude puštena u saobraćaj'', rekla je Mihajlovićeva u Dnevniku RTS-a. Ističe da se značaj Koridora 10 vidi po broju automobila koji kroz njega prolaze. ''Godine 2014. imali smo 34 miliona automobila, uglavnom su nas zaobilazili i odlazili drugim, paralelnim Koridorom 4 preko Bugarske i Rumunije. Završili smo 300 kilometara auto-puta za poslednje četiri godine. Prošle godine imali smo 58 miliona automobila na Koridoru 10, ove godine očekujemo bar 60 miliona'', istakla je Mihajlovićeva. Navodi da auto-put nije važan samo zbog tranzita, već i za privlačenje investitora kojima je uvek prvo pitanje kako da se priključe na Koridor. Pored Koridora 10 koji se završava, završava se i 103 kilometra Koridora 11 između Obrenovca i Preljine. Ta deonica biće puštena u rad pre leta. U decembru će biti završena i deonica Surčin-Obrenovac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalitet puteva u Srbiji i BiH najgori u regionu

 

putevi 1.jpg

 

Statistika Svetskog ekonomskog foruma u poslednjih osam godina jasno pokazuje da je Srbija, kada je reč o kvalitetu putne mreže, najlošije rangirana od svih država u našem regionu, sa izuzetkom Bosne i Hercegovine.

Poslednje istraživanje, urađeno za 2018. godinu, pokazuje da se Srbija ''zakucala'' za pretposlednju poziciju sa koje ne može da se pomeri još od 2010. godine. Aktuelni podaci pokazuju da je od svih država u okruženju putna mreža najbolja u Hrvatskoj koja se nalazi na 19. mestu na tabeli (koja je rađena za sve zemlje u svetu) sa ocenom 5.5. Slovenija je rangirana na 51 mestu sa ocenom 4.4, Crna Gora je na 88 poziciji sa 3.5 poena, Srbija je tek 100 sa ocenom 3.2 a BiH 109 sa ocenom 3. Na listi je rangirano ukupno 137 zemalja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavile se naprsline na novoizgrađenoj deonici kroz Grdeličku klisuru

 

grdelica pukotina.jpg

Foto: Koridori Srbije

 

Koridori Srbije saopštili su danas da je na deonici novoizgrađenog autoputa kroz Grdeličku klisuru došlo do pojave naprslina. One su se pojavile na deonici između Caričine Doline i tunela Manajle. Naprsline četiri centimetra dubine pojavile su se na površinskom sloju afalta na mestu gde je vršeno tehnološko prekidаnje аsfаltirаnjа u toku izgrаdnje. To preduzeće istaklo je da nije došlo do većih problemа i dа je аutoput potpuno bezbedаn zа sаobrаćаj.

''Stručni nаdzor i investitor Koridori Srbije nаstаviće dа pomno prаte pojаvu nedostаtаkа u toku gаrаntnog periodа i izdаvаti hitne instrukcije izvođаčimа zа njihovo otklаnjаnje'', dodaje se u saopštenju. ''Rаdove nа ovom delu deonice izvodio je 'Integrаl inženjering', а okvirnа cenа sаnаcije je oko 450.000 dinаrа, koju će plаtiti izvođаč jer je аutoput u gаrаntnom periodu, а i reč je o uobičаjenom otklаnjаnju uočenih nedostаtаkа. Nа nаvedenom potezu sаobrаćаj će u nаrednа dvа dаnа biti privremeno preusmeren u preticаjnu trаku'', navodi se u saopštenju Koridora.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami cija je firma, bice tu jos 'ustede' i pojavljivanja nedostataka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/23/2019 at 8:47 PM, neshaoct said:

na mestu gde je vršeno tehnološko prekidаnje аsfаltirаnjа u toku izgrаdnje

Hm... Kakav prekid.

Kakva terminologija za široke narodne mase koja koristi suvu hranu.

Tehnološko osljarenje kao i sve što se radi u građevini kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/24/2019 at 11:00 PM, bglion said:
Hm... Kakav prekid.
Kakva terminologija za široke narodne mase koja koristi suvu hranu.
Tehnološko osljarenje kao i sve što se radi u građevini kod nas

http://rs.n1info.com/Biznis/a502334/Rupe-na-graditeljskom-cudu-kod-Grdelice-safari-otkrio-nedostatke-na-putu.html
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoput ''Miloš Veliki'' iz svih uglova

 

Poslednji radovi pred svečano otvaranje autoputa Miloš Veliki u nedelju, 18. avgusta, privode se kraju. Od tada će se od Obrenovca do Preljanje ići modernim autoputem, sa po tri trake u oba pravca, a putnici će umesto rizičnom Ibarskom magistralom ovih novih 103 kilometara prelaziti za 45 do 50 minuta, s obzirom na to da je na većem delu ograničenje 130 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto mi se vata (razlog poznat redakciji foruma)

Al cu sl petka sigurno tuda pa javljam kakav je, kako je osvetljen, stanje naplatnih i tako dalje
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

au pa ko da je napravljeno 500kilometara,a ne 100km,a kojih su skoro 40km u funkciji,a taj put je bio skoro gotov na nekim deonicama jos pre 3 godine,al je odmah ispucao i pocela trava da raste https://www.blic.rs/vesti/drustvo/skandal-napravili-brljotine-dok-su-gradili-novi-autoput-pa-ovako-pokusali-da-ih/635sslt,a najvise kao kriv Mrkonjic:lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanirana dilatacija mosta na auto-putu kod Jagodine

 

highway.jpg


Javno preduzeće Putevi Srbije saopštilo je večeras da je na autoputu Niš Beograd kod Jagodine došlo do oštećenja dilatacije mosta. Problem je brzo saniran, a saobraćaj se sad odvija normalno.

Prethodno je javljeno da je na auto-putu Niš-Beograd, kod Jagodine, na kolovoz je pao deo betonske konstrukcije mosta preko reke Lugomir. Putevi Srbije reagovali su saopštenjem na informaciju koju su preneli mediji, a u kojoj se navodi da je pao deo betonske konstrukcije mosta na autoputu Niš Beograd kod Jagodine, zbog čega je obustavljen saobračaj u brzoj traci.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

U petak isao na tu stranu, pa iskoristio priliku da izdjiram i ovu poslednje pustenu novu dzadu. Tj. kompletnu zavrsenu deonicu Mislodjin - Preljina, na AP "Milos Veliki"... Najveci problem za sada, dok se ne urade planirani pristupi - ocekivano, ukljucenje sa gradske BG strane. Resetovao sam Trip B iza ulaza na Adu Ciganliju - do kruznog toka u Mislodjinu ima 23 km. Za petak popodne sve je bilo OK (skretanje za Zeleznik, Ostruznicka petlja) i nekako teklo do par kilometara pred Umku. Tu se stajalo u bukvalno kreni-stani koloni prvom, jedno 1.5 km pre pravca gde je EKO pumpa. U nekoliko navrata kolona je bila nepomicna i po par minuta, zvezda upekla, da mi je malo falilo da se okrenem i vratim na Ibarsku. Nekako se dokotrljasmo do Umke i tu videh i uzrok guzve - naravno semafor. Koji standardno za nas, pravi maltene stajacu kolonu od preko 3 km u petak popodne u najopterecenijem smeru, dok sa sporednog ukljucenja naravno maltene da nema nikoga. Zasto bi tu neko izasao i regulisao, nema potrebe... Opet to nekako krece do Barica, gde je opet slicna situacija, opet semafor na glavnom pravcu, doduse uz malo manje cekanja. Summa summarum, 23 km za 40 i kusur minuta :wacko:.

Konacno odvajanje na "Milosa Velikog" na kruznom toku u Mislodjinu. Nova deonica za mene kao obicnog korisnika korektno uradjena, videcemo kako ce se pokazati vremenom. Za sada naravno nema nikakvih sadrzaja, mozda je moglo da se ubaci jos neko odmoriste. Sem ulazne rampe sa naplatnim kucicama neposredno iza Mislodjina, ogranicenje je 120-130 km/h i uglavnom ravne deonice (u poredjenju sa delom Ljig-Preljina). U trenutku mi je bilo neobicno da Ljigu prilazim sa severne strane, "Dva brata" :) ostadose sa leve, varosica sa desne strane. Penjanje blago uzbrdo i ulaz u tunel Brancic, takodje lepo uradjen, sa normalnom asfaltnom podlogom (za razliku od onih *** betonskih ploca u Savincu, Saranima...). Ne znam da li zbog osvetljenja ili licnog (moguce pogresnog) utiska, ali cevi mi deluju trunku uze. Cim se prodje tunel, ide spajanje sa starom deonicom u mestu Dici i dalje je poznato. Summa summarum, Mislodjin - Preljina 105 km, koji se stuku za jos malo pa isto vremena kao onih 23 km BG - Mislodjin :) . Ukupno 128 km od skretanja za Adu, sto mu dodje maltene ista kilometraza kao i starim autoputem, pa preko Mladenovca i Topole. A dok se ne urade pristupne saobracajnice do "Milosa Velikog", skoro isto i vremenski. Naplata putarine na "Milosu" pocela je juce, deonica Mislodjin-Preljina je 420 din. Dok je BG - Mali Pozarevac posle poskupljenja sada 110 din. Licno iskustvo i misljenje, svakako je uvek lep osecaj proputovati poznatim predelima, a novom i modernom saobracajnicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvođač dobio rok da presloži kocke na Trgu republike

 

Screenshot_24.jpg

 

Zamenik gradonačelnika Beograda bio je jutros u vanrednoj inspekciji na nedavno renoviranom Trgu republike i razgovarao sa izvođačima radova. Dao im je rok od 35 do 40 dana da preslože kocke na kolovozu oko trga jer je, kako je obrazložio, napravljen propust i nisu postavljene ravnomerno, zbog čega kolovoz nije funkcionalan za sve građane. On je novinarima rekao da su se pojedini građani žalili da kocke na kolovozu nisu dovoljno funkcionalne. Objasnio je da je jutros razgovarao sa izvođačima u vezi sa pritužbama građana, odnosno biciklista i motociklista, kao i udruženja majki, da ne mogu da koriste kocke na kolovozu jer su neravne.

 

"Nedopustivno je da se kolovoz uradi tako da se misli samo na jednu kategoriju građana, odnosno na automobiliste, jer kolovoz mora da bude dostupan svima - i biciklistima i motociklistima", naglasio je on. Kako je istakao, izvođač radova ima rok od 35 do 40 dana da o svom trošku preslože sve kocke na kolovozu i da ih urade tako da budu dostupne svim kategorijama građana. ''Bez troška Grada, bez ijednog dodatnog dinara troška za građane, jer mi smo odgovorna vlast. Ovaj trg smo platili i hoćemo da dobijemo ono što građani žele, a to je da i kolovoz može da se koristi isto kao i trg'', kazao je Vesić. On kaže da neće biti zaustavljanja saobraćaja već će se odvijati u posebnom režimu, radiće se i noću i presložiće se svaka kocka. Kako je dodao, insistiraće na tome da izvođač o svom trošku uradi i biciklističku stazu.

 

preuzeto sa - b92.net

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...