YUgisa 2513 Posted December 10, 2018 Kod nas se u tih 5 dana ne bi dogovorili ko ima nadleznost... 3 Nikola 1.6, Mijailović P. and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted December 10, 2018 Nemoj da zezaš Zoka bi to rešila očas..Vidiš da trenutno boravi u Gredeličkoj klisuri sve za dobrobit auto puta.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 11, 2018 ma lako je na Aljasci kada nemaju brda kao kod nas Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 9, 2019 Na letovanje preko novog asfalta koridora 10 i 11 Već krajem aprila auto-put kroz Grdelicu biće spreman za puštanje u rad, najavila je danas potpredsednica Vlade Srbije ministarka saobraćaj i građevinarstva Zorana Mihajlović, dodajući i da će 103 kilometra Koridora 11, između Obrenovca i Preljine, biti u funkciji pre leta, prenosi Tanjug. Mihajlovićeva je rekla da je asfaltirano najteže gradilište u Evropi - auto-put u Grdeličkoj klisuri, dužine 26.3 kilometra. ''Put kroz Grdeličku klisuru je sada asfaltiran i već krajem aprila ona može da bude puštena u saobraćaj'', rekla je Mihajlovićeva u Dnevniku RTS-a. Ističe da se značaj Koridora 10 vidi po broju automobila koji kroz njega prolaze. ''Godine 2014. imali smo 34 miliona automobila, uglavnom su nas zaobilazili i odlazili drugim, paralelnim Koridorom 4 preko Bugarske i Rumunije. Završili smo 300 kilometara auto-puta za poslednje četiri godine. Prošle godine imali smo 58 miliona automobila na Koridoru 10, ove godine očekujemo bar 60 miliona'', istakla je Mihajlovićeva. Navodi da auto-put nije važan samo zbog tranzita, već i za privlačenje investitora kojima je uvek prvo pitanje kako da se priključe na Koridor. Pored Koridora 10 koji se završava, završava se i 103 kilometra Koridora 11 između Obrenovca i Preljine. Ta deonica biće puštena u rad pre leta. U decembru će biti završena i deonica Surčin-Obrenovac. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 10, 2019 Sad ćemo imati puteve al' neće biti za čorbu.Nedavno smo videli čime nećemo moći da se vozimo.Sve u svemu svi na ... sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 24, 2019 Kvalitet puteva u Srbiji i BiH najgori u regionu Statistika Svetskog ekonomskog foruma u poslednjih osam godina jasno pokazuje da je Srbija, kada je reč o kvalitetu putne mreže, najlošije rangirana od svih država u našem regionu, sa izuzetkom Bosne i Hercegovine. Poslednje istraživanje, urađeno za 2018. godinu, pokazuje da se Srbija ''zakucala'' za pretposlednju poziciju sa koje ne može da se pomeri još od 2010. godine. Aktuelni podaci pokazuju da je od svih država u okruženju putna mreža najbolja u Hrvatskoj koja se nalazi na 19. mestu na tabeli (koja je rađena za sve zemlje u svetu) sa ocenom 5.5. Slovenija je rangirana na 51 mestu sa ocenom 4.4, Crna Gora je na 88 poziciji sa 3.5 poena, Srbija je tek 100 sa ocenom 3.2 a BiH 109 sa ocenom 3. Na listi je rangirano ukupno 137 zemalja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 23, 2019 Pojavile se naprsline na novoizgrađenoj deonici kroz Grdeličku klisuru Foto: Koridori Srbije Koridori Srbije saopštili su danas da je na deonici novoizgrađenog autoputa kroz Grdeličku klisuru došlo do pojave naprslina. One su se pojavile na deonici između Caričine Doline i tunela Manajle. Naprsline četiri centimetra dubine pojavile su se na površinskom sloju afalta na mestu gde je vršeno tehnološko prekidаnje аsfаltirаnjа u toku izgrаdnje. To preduzeće istaklo je da nije došlo do većih problemа i dа je аutoput potpuno bezbedаn zа sаobrаćаj. ''Stručni nаdzor i investitor Koridori Srbije nаstаviće dа pomno prаte pojаvu nedostаtаkа u toku gаrаntnog periodа i izdаvаti hitne instrukcije izvođаčimа zа njihovo otklаnjаnje'', dodaje se u saopštenju. ''Rаdove nа ovom delu deonice izvodio je 'Integrаl inženjering', а okvirnа cenа sаnаcije je oko 450.000 dinаrа, koju će plаtiti izvođаč jer je аutoput u gаrаntnom periodu, а i reč je o uobičаjenom otklаnjаnju uočenih nedostаtаkа. Nа nаvedenom potezu sаobrаćаj će u nаrednа dvа dаnа biti privremeno preusmeren u preticаjnu trаku'', navodi se u saopštenju Koridora. preuzeto sa - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 24, 2019 Detaljnije/veće slike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 24, 2019 Bogami cija je firma, bice tu jos 'ustede' i pojavljivanja nedostataka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 24, 2019 On 7/23/2019 at 8:47 PM, neshaoct said: na mestu gde je vršeno tehnološko prekidаnje аsfаltirаnjа u toku izgrаdnje Hm... Kakav prekid. Kakva terminologija za široke narodne mase koja koristi suvu hranu. Tehnološko osljarenje kao i sve što se radi u građevini kod nas 2 djomla and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 24, 2019 A kakvu su tek formulaciju smislili za novi namet na kw/h el. energije. Znam nije vezano za pomenutu temu ali, to je ta škola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted July 24, 2019 J**i ne vadi. Sta su sad za kw/h izmislili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted July 25, 2019 On 7/24/2019 at 11:00 PM, bglion said: Hm... Kakav prekid. Kakva terminologija za široke narodne mase koja koristi suvu hranu. Tehnološko osljarenje kao i sve što se radi u građevini kod nas http://rs.n1info.com/Biznis/a502334/Rupe-na-graditeljskom-cudu-kod-Grdelice-safari-otkrio-nedostatke-na-putu.html 1 bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted July 25, 2019 Samo pogledati minuse u komentarima i sve če vam biti jasno. Za bolje i nismo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 25, 2019 Tuga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted July 25, 2019 Dobro je i ovoliko izdrzao kako su ga gradili i ko ga je sve gradio. 2 Nikola 1.6 and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted July 26, 2019 (edited) Ja sam bez komentara... Edited August 17, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 2 1 bglion, dach@ and notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 17, 2019 Autoput ''Miloš Veliki'' iz svih uglova Poslednji radovi pred svečano otvaranje autoputa Miloš Veliki u nedelju, 18. avgusta, privode se kraju. Od tada će se od Obrenovca do Preljanje ići modernim autoputem, sa po tri trake u oba pravca, a putnici će umesto rizičnom Ibarskom magistralom ovih novih 103 kilometara prelaziti za 45 do 50 minuta, s obzirom na to da je na većem delu ograničenje 130 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 17, 2019 Isto mi se vata (razlog poznat redakciji foruma) Al cu sl petka sigurno tuda pa javljam kakav je, kako je osvetljen, stanje naplatnih i tako dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted August 17, 2019 au pa ko da je napravljeno 500kilometara,a ne 100km,a kojih su skoro 40km u funkciji,a taj put je bio skoro gotov na nekim deonicama jos pre 3 godine,al je odmah ispucao i pocela trava da raste https://www.blic.rs/vesti/drustvo/skandal-napravili-brljotine-dok-su-gradili-novi-autoput-pa-ovako-pokusali-da-ih/635sslt,a najvise kao kriv Mrkonjic 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 19, 2019 Emisija SAT: Patrola autoputem ''Miloš Veliki'' 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted August 27, 2019 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 1, 2019 Sanirana dilatacija mosta na auto-putu kod Jagodine Javno preduzeće Putevi Srbije saopštilo je večeras da je na autoputu Niš Beograd kod Jagodine došlo do oštećenja dilatacije mosta. Problem je brzo saniran, a saobraćaj se sad odvija normalno. Prethodno je javljeno da je na auto-putu Niš-Beograd, kod Jagodine, na kolovoz je pao deo betonske konstrukcije mosta preko reke Lugomir. Putevi Srbije reagovali su saopštenjem na informaciju koju su preneli mediji, a u kojoj se navodi da je pao deo betonske konstrukcije mosta na autoputu Niš Beograd kod Jagodine, zbog čega je obustavljen saobračaj u brzoj traci. preuzeto sa - b92.net 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted September 2, 2019 U petak isao na tu stranu, pa iskoristio priliku da izdjiram i ovu poslednje pustenu novu dzadu. Tj. kompletnu zavrsenu deonicu Mislodjin - Preljina, na AP "Milos Veliki"... Najveci problem za sada, dok se ne urade planirani pristupi - ocekivano, ukljucenje sa gradske BG strane. Resetovao sam Trip B iza ulaza na Adu Ciganliju - do kruznog toka u Mislodjinu ima 23 km. Za petak popodne sve je bilo OK (skretanje za Zeleznik, Ostruznicka petlja) i nekako teklo do par kilometara pred Umku. Tu se stajalo u bukvalno kreni-stani koloni prvom, jedno 1.5 km pre pravca gde je EKO pumpa. U nekoliko navrata kolona je bila nepomicna i po par minuta, zvezda upekla, da mi je malo falilo da se okrenem i vratim na Ibarsku. Nekako se dokotrljasmo do Umke i tu videh i uzrok guzve - naravno semafor. Koji standardno za nas, pravi maltene stajacu kolonu od preko 3 km u petak popodne u najopterecenijem smeru, dok sa sporednog ukljucenja naravno maltene da nema nikoga. Zasto bi tu neko izasao i regulisao, nema potrebe... Opet to nekako krece do Barica, gde je opet slicna situacija, opet semafor na glavnom pravcu, doduse uz malo manje cekanja. Summa summarum, 23 km za 40 i kusur minuta . Konacno odvajanje na "Milosa Velikog" na kruznom toku u Mislodjinu. Nova deonica za mene kao obicnog korisnika korektno uradjena, videcemo kako ce se pokazati vremenom. Za sada naravno nema nikakvih sadrzaja, mozda je moglo da se ubaci jos neko odmoriste. Sem ulazne rampe sa naplatnim kucicama neposredno iza Mislodjina, ogranicenje je 120-130 km/h i uglavnom ravne deonice (u poredjenju sa delom Ljig-Preljina). U trenutku mi je bilo neobicno da Ljigu prilazim sa severne strane, "Dva brata" ostadose sa leve, varosica sa desne strane. Penjanje blago uzbrdo i ulaz u tunel Brancic, takodje lepo uradjen, sa normalnom asfaltnom podlogom (za razliku od onih *** betonskih ploca u Savincu, Saranima...). Ne znam da li zbog osvetljenja ili licnog (moguce pogresnog) utiska, ali cevi mi deluju trunku uze. Cim se prodje tunel, ide spajanje sa starom deonicom u mestu Dici i dalje je poznato. Summa summarum, Mislodjin - Preljina 105 km, koji se stuku za jos malo pa isto vremena kao onih 23 km BG - Mislodjin . Ukupno 128 km od skretanja za Adu, sto mu dodje maltene ista kilometraza kao i starim autoputem, pa preko Mladenovca i Topole. A dok se ne urade pristupne saobracajnice do "Milosa Velikog", skoro isto i vremenski. Naplata putarine na "Milosu" pocela je juce, deonica Mislodjin-Preljina je 420 din. Dok je BG - Mali Pozarevac posle poskupljenja sada 110 din. Licno iskustvo i misljenje, svakako je uvek lep osecaj proputovati poznatim predelima, a novom i modernom saobracajnicom. 4 1 neshtry, dach@, ISV_01 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 13, 2019 Izvođač dobio rok da presloži kocke na Trgu republike Zamenik gradonačelnika Beograda bio je jutros u vanrednoj inspekciji na nedavno renoviranom Trgu republike i razgovarao sa izvođačima radova. Dao im je rok od 35 do 40 dana da preslože kocke na kolovozu oko trga jer je, kako je obrazložio, napravljen propust i nisu postavljene ravnomerno, zbog čega kolovoz nije funkcionalan za sve građane. On je novinarima rekao da su se pojedini građani žalili da kocke na kolovozu nisu dovoljno funkcionalne. Objasnio je da je jutros razgovarao sa izvođačima u vezi sa pritužbama građana, odnosno biciklista i motociklista, kao i udruženja majki, da ne mogu da koriste kocke na kolovozu jer su neravne. "Nedopustivno je da se kolovoz uradi tako da se misli samo na jednu kategoriju građana, odnosno na automobiliste, jer kolovoz mora da bude dostupan svima - i biciklistima i motociklistima", naglasio je on. Kako je istakao, izvođač radova ima rok od 35 do 40 dana da o svom trošku preslože sve kocke na kolovozu i da ih urade tako da budu dostupne svim kategorijama građana. ''Bez troška Grada, bez ijednog dodatnog dinara troška za građane, jer mi smo odgovorna vlast. Ovaj trg smo platili i hoćemo da dobijemo ono što građani žele, a to je da i kolovoz može da se koristi isto kao i trg'', kazao je Vesić. On kaže da neće biti zaustavljanja saobraćaja već će se odvijati u posebnom režimu, radiće se i noću i presložiće se svaka kocka. Kako je dodao, insistiraće na tome da izvođač o svom trošku uradi i biciklističku stazu. preuzeto sa - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites