Jump to content
FAS Goran
Supergenius

AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu

Recommended Posts

Da li se pomoć na putu odnosi samo za kvar ili i kod saobraćajne nezgode?

Šlepanje vozila koje je oštećeno u saobraćajnoj nezgodi 200-300km košta dosta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidis, dobro pitanje... Logika mi nalaze da vazi, cak mislim da  sam negde i procitao da vazi ali kad neko postavi pitanje nisam 100% siguran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paketi su različiti u odnosu na cenu ali uglavnom važi i na nezgode..

 

Moj auto je dosta star a često volim da se provozam sa porodicom tako da mi je pomoć na putu za nepredvidjene situacije najbolja...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/13/2022 at 1:48 PM, PremieRacing said:

Primetio sam trend da 'pomoć na putu' kupuju odgovorni ljudi koji korektno održavaju svoja vozila. Sredi sve, servisira na vreme, kupi nove gume i onda još plati pomoć na putu

Znas i sam da odrzavam kola valjano, ali opet su to 10+ godina stara kola.

Evo situacije o kojoj sam i pisao par puta dok sam vozio mareu. Krenuo sa posla, presao mozda 200m, usao u kruzni tok i u jednom trenutku auto nece da ide i kao da je poceo da stuca. Stao ci sam izasao iz kruznog, gledao/ne gledao isto mi, nesto koci. Zvao slep, odmah kod majstora i sutradan mi je receno da je sraf od desnog nosaca motora pukao. Bukvalno sraf kao presecen i onda je alternator i kompresor klime i sta je vec sa desne strane palo na viljusku i naravno svi kaisevi su isli preko viljuske. Tad sam platio slep nekih 40-50 eur i od tada resio da mi 20tak eur godisnje za AMSS nije neki trosak a pokrice mi makar slep.

I eto od tad mi nije trebao... A ovo se desilo tipa 2013-14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista nema potrebe nikoga ubeđivati da treba da kupi paket pomoći na putu. Najbolje da nikada ni ne treba. imao sam svoju šlep službu 4 godine, i znam koliko šlep može da košta i da to mogu da budu ozbiljni iznosi. I naravno onda kreće a da sam platio paket pomoći to me sad ne bi koštalo toliko .......itd.

Prethodni post se odnosio na to da pomoć na putu (naravno) važi i za saobraćajnu nezgodu, tako da nema nikakve veze što je auto nov, održavan sve tip top. Može da se naleti na odron, probiješ karter i nema dalje vožnje. 

Moj savet je da treba uplatiti. Ja to posmatram kao sastavni deo registracije vozila. Ali naravno svako uradi kako misli da je za njega najbolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam igrom slucaja poceo bas za black friday da uplacujem pomoc na putu.

 

Ovaj paket bude bude upola cene, 1750 dinara.

Screenshot_2022-06-16-22-19-44-348_com.android.chrome.thumb.jpg.7995deddebef9cfceac7d7d1d65460bb.jpg

Zlu ne trebalo, za te pare.. Sa Alfom sam ga koristio u dva navrata, pukao bih solidan novac..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoć na putu - kako izabrati najbolji paket, tj. ponudu?

 

pexels-gustavo-fring-4173093.jpg

Fotografija od Gustavo Fring sa Pexels

 

Nije lako izabrati ''najbolji'' paket pomoći na putu, naročito kada je inostranstvo u pitanju.Konačan odgovor na pitanje šta se najviše isplati ne možemo da vam damo, ali zato možemo razne savete kako da izbegnete uobičajene greške i na koje detalje da obratite posebnu pažnju.

  1. Svi paketi pomoći na putu NISU ''skoro isti'' - ovo je ozbiljna zabluda - postoje velike i značajne razlike!
  2. Ne uplaćujte danas za sutra - kod većine pomoć na putu počinje da važi tek nakon 3 ili 4 dana, pa je najbolje da ovo proverite na vreme. Proverite telefonom ili pitajte u poslovnici - od trenutka kada uplatite, online (preko Interneta) ili uplatnicom, kada će tačno biti aktiviran vaš paket ''pomoć na putu''. Ovo je od presudne važnosti ako uplaćujete neposredno pred putovanje - kakva je svrha da uplaćujete ''pomoć na putu'' samo za povratak i za malo vožnje po inostranstvu?
  3. Proverite ograničenje kilometraže za šlepovanje - ova stavka može da se razlikuje drastično, tako da pre potpisivanja proverite šta vam najviše odgovara. Nije isto za Srbiju i za inostranstvo, a mogu da postoje i drugi uslovi, kao na primer - do prvog servisa umesto tamo gde vi želite. Uslovi mogu da se razlikuju i u zavisnosti od toga da li je reč o kvaru ili saobraćajnoj nezgodi.
  4. Ne oslanjajte se previše na ''popravku na licu mesta'' - zvuči sjajno ideja da dođu majstori i da vam poprave auto negde pored puta, ali to ne funkcioniše baš tako. To se u stvari odnosi na popravku manjih kvarova i na manje intervencije. Pritom su te popravke i intervencije ograničene i novčano i ''fizički'', a ponekad i vremenski, tako da proverite kakve popravke možete da očekujete. Obično podrazumevaju manju intervenciju koja ne zahteva specijalan alat ili kanal i ne traje duže od jednog sata. Na primer, zamena točka, osigurača, sijalice, ispražnjen akumulator...
  5. Da li vlasnik automobila mora da bude prisutan? - uglavnom ne mora, ali proverite za svaki slučaj! Kod većine osiguravajućih kuća ''pomoć na putu'' vezuje se za automobil, tako da nema veze ko ga vozi u trenutku kada dođe do problema. Međutim, kod nekih ''pomoć na putu'' važi samo ako se u vozilu nalaze vlasnik ili članovi porodice - ali tu spadaju samo supružnik i deca sa istom adresom prebivališta, ne i drugi članovi porodice u istom domaćinstvu. U jednom slučaju paket pomoći na putu veže se za fizičko lice kao korisnika paketa, a ne za vozilo. To znači da možete da kupite ovaj paket za sebe i da on važi bez obzira koji auto vozite.
  6. Za teška vozila nema šlepa - ukoliko ste vlasnik nekog velikog SUV-a čija je ukupna masa vozila i tereta preko 2.5 tone, može da vam se odbije šlepovanje u slučaju kvara ili udesa. Zato proverite i ovu stavku pre potpisivanja ugovora. Ova stavka nekim vozačima može da bude problematična, pošto su veći SUV-ovi uglavnom prilično teški, a kada se doda i teret ta granica se veoma lako probija.
  7. Isključivo ovlašćeni servis?! - da, u nekim slučajevima kada se auto pokvari transportuje se isključivo u ovlašćeni servis, bez obzira da li je reč o Srbiji ili inostranstvu i pritom je nevažna starost vozila. Po zvaničnoj definiciji jedne osiguravajuće kuće, ovlašćeni servis je: ''pravno lice koje je proizvođač drumskog vozila ovlastio da vrši servis/popravku drumskog vozila za koje je zaključeno osiguranje u skladu sa ovim uslovima.'' Dakle, u slučaju kvara vaše vozilo se transportuje u ovlašćeni servis. Nije nam poznato kakve su alternative ako ovlašćeni servis ne postoji ili postoji negde zaista daleko. Moraćete sami da proverite šta se dešava u takvim slučajevima.
  8. Pročitajte pažljivo sve uslove - pažljivim čitanjem možete sebe da poštedite raznih neprijatnosti i velikih troškova. Dokument sa svim uslovima možete da nađete na internet sajtu gotovo svake osiguravajuće kuće, saveza ili kompanije koja se bavi uslugama pomoći na putu. Ako vam nešto nije 100% jasno - pozovite osiguravajuću kuću, savez ili kompaniju i pitajte detaljno šta konkretno i pod kojim uslovima određena usluga podrazumeva i koja ograničenja postoje. Mogu da postoje razna ograničenja koja možete da pročitate jedino u tom posebnom dokumentu.

Zaključak

Ako idete u inostranstvo, ne čekajte poslednji čas da kupite pomoć na putu. Svaka ponuda ima svoje prednosti i mane. Niža cena u odnosu na konkurenciju može da bude opasna ''zamka''. Treba staviti sve ''na papir'' i zatim upoređivati uslove i cene. To treba raditi paralelno sa čitanjem ''sitnih slova'' - tj. dokumenta u kojem su detaljno navedeni svi uslovi. Ne ustručavajte se da zovete telefonom i da tražite pojašnjenje nekih uslova.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro krećem za Grčku, analiziram ove ponude. Idem tuđim (tastovim) automobilom jer je veći, treba mi pomoć na putu koja će važiti za njegov auto dok sam na moru a posle za moj do isteka godinu dana. Ko nudi opciju kupovine paketa na ime a ne na vozilo? Vozzi deluje najbolje na papiru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozzi ima to da se osiguranje vezuje za vlasnika polise a ne za vozilo. 

Imam njihov Evropa paket koji je odličan samo ne znam da li je isto tako i u stvarnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.

 

Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.

Edited by xalexas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo, ja zvao AMSS kada mi je isto crkao druk lager i imao slep do 140km mislim. Bez bilo kakvih problema, doduse bio sam u BG-u. Super clanski paket. 

Slep bio od Ostruznickog mosta do Meljaka. 

 

Da, pise neograniceno u slucaju udesa u okviru samog paketa. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

Zanimljivo, ja zvao AMSS kada mi je isto crkao druk lager i imao slep do 140km mislim. 

140km su mi računali kao 70km do odredišta i njihovih 70km nazad. Drugo je kad si u BG pa te šlepuju ne više od 10km. Ja sam išao od Preševa do Niša - 160km.  AMSS može da posluži samo za lokalne potrebe. Za sve ostalo je preskup. Pre bih uzeo i Vozzi za lokal nego AMSS. 

U razgovoru sa vozačem sam saznao i da AMSS po njegovim rečima ima dogovor sa određenim Niškim servisima gde za svaki dovezeni auto imaju 100eur. Jadan je taj koga ovi dovezu u takav servis. 

Edited by xalexas

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako su me napali ovde da promovišem vozzi kad sam ispričao svoje pozitivno iskustvo. javilo se 20 amss botova kako je to najjača firma u univerzumu a vozzi je mile cvik i zato ne valja... ccc.

već 2 godine imam službeni gde sixt šalje šlep bilo gde u Evropi pa me zabole ali ću uvek svima preporučiti vozzi. 19000 za šlep može dati samo lud čovek 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja lud prijatelju nego nisam imao izbora. Masa ljudi ne uplaćuje nikakvu pomoć na putu. A ti baš smori sa tim Vozzi. Pre bih platio Atlas jer su ozbiljna firma koja ima svoja vozila za šlep. Vozzi je nešto kao CarGo ili Uber za šlep. Nemaš pojma ko će da ti dođe. Ne kažem da je to loš koncept, ali mi ne ulivaju poverenje kao neko na koga bih mogao da se oslonim u inostranstvu. 

Edited by xalexas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne kazem za tebe ništa. nego eto i sam kažeš, uzmeš amss da bi te vozio 70km i računaš da imas pomoc na putu. ne druže, nemaš je. najbolja varijanta kod tih većih kvarova je da dodje u Grčku neki majstor iz vranja i slično i platiš mu 300-400€ i rešeno. delove kupis tamo i to je to. pa i da dodje neko tvoj po vas. nije Morocco 

inace, slep sluzbe iz vranja traže oko 500€ da vas vrate sa Sitonije do Vranja. Pa  eto, i to da vas zadesi nije ko sto neki strepe da ce da ih odvale 2000€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča mi sadašnji vlasnik mog bivšeg 308 SW.

Neki dan probije gumu, u BG, u Milutina Milankovića. Mrzelo ga da sam menja gumu (ima rezervnu), da ne prlja ruke, a ima i "Pomoć na putu". Pa, kada već plaća, da to iskoristi ...

 

Pozove njih, dodje pomoć, uzmu njegovu rez. gumu, ali, kada su podmetali (svoju) dizalicu, loše su je pozicionirali i nagnječili su mu levu sajtnu, napred.

A to je video tek kada se sa posla vratio, da je "spljoskana". "Poludeo je" načisto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, moron said:

Priča mi sadašnji vlasnik mog bivšeg 308 SW.

Neki dan probije gumu, u BG, u Milutina Milankovića. Mrzelo ga da sam menja gumu (ima rezervnu), da ne prlja ruke, a ima i "Pomoć na putu". Pa, kada već plaća, da to iskoristi ...

 

Pozove njih, dodje pomoć, uzmu njegovu rez. gumu, ali, kada su podmetali (svoju) dizalicu, loše su je pozicionirali i nagnječili su mu levu sajtnu, napred.

A to je video tek kada se sa posla vratio, da je "spljoskana". "Poludeo je" načisto.

Nije podmetnuo dizalicu na propisano mesto za taj model auta , to namerno rade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, iako nije, jeste zato sto je to njegov posao, zavrsio je tu skolu itd. nije pao s marsa ili se juce zaposlio (ne svi naravno , klinci nece znati vec tako novopeceni ce zadenuti gde god i pogresice ali neverujem da ih ima toliko) dakle automobili imaju te tacke , malo je verovatno da grese svi koji se bave time a jos i naplate papreno. 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upitah ga sinoć, "pomogao" mu je "Vozzi", platio je prošlog aprila godišnji paket 4.500 dinara, a kako u medjuvremenu nije koristio njiihove usluge, bilo mu je žao da mu "propadne". I ispade maler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...