Jump to content
FAS Euroauto Goran
Supergenius

AMSS vs Road Assistance vs Atlas - Pomoć na putu

Recommended Posts

Jel bitno koliko sam aktivan i gde? Tema nema nikakve veze sa fiatom i lancia. I smatram da mogu svi da se uključe. Inace, nigde nema kvalitetnih iskustava sa ovom temom sem ovde sto sam našao. Iz cega ste zaključili da promovišem vozzi? Pohvaliti prednosti znači da radim za njih? Kakvi su, nadam se da necu videti. Sa amss sam imao losa iskustva. Stao negde na autoputu da pitam. Hteli da me nameste da me odere neki lokalac. Neka hvala. Ovo vređanje neću komentarisati. Ja nikog nisam vređao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se bre generacijo i ajd' da nastavimo u kvalitetnom pravcu... 

 

Ja priznajem da nisam merodavan zato što iz svakog auta izbacim rezervni točak i ne plaćam pomoć na putu. Puno toga mogu sam da uradim a trudim se i da imam prijatelje gde god da krenem  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlu ne trebalo, bar neki vid slepa ili pomoci (inostrane i domace) je uvek dobrodosao. Ipak, najbolja prevencija je dobro pretresen auto + rez tocak ili kit za reparaciju u najgorem slucaju. Ah da i obavezno UMETI zameniti tocak ( nisam verovao koliko ljudi to ne zna, mladjih pogotovu ).

Kao sto sam naveo vec AMSS uplacujem...pa iskreno po nekoj navici. Nisam se iskreno zapitao za usluge drugih (sto ne znaci da ne treba, nego kad vec ovo imam, ajd) ali od sl godine mozda napravim tabelu za/protiv, sve stavim na spisak pa vidim.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites



Jel bitno koliko sam aktivan i gde? Ovo vređanje neću komentarisati. Ja nikog nisam vređao. 


Meni iskreno bitno jer te ne vidim kao iskrenog fana neke italijanske marke automobila, jer je jelte ovaj forum posvecen njima, vec te vidim tacno kao promotera gore navedene pomoci na putu... A meni je takav tvoj prilaz forumu odmah na prvu bio odbojan...

btw nejasno mi je i to koje vredjanje neces komentarisati? Ko je tebe vredjao? To da ti nisi nikog, to stoji...


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim (iako izbegavam ovu reč) da je korisno putno osiguranje i svakako podržavam ovaj vid rasprave i rezmene iskustava.
Ja lično sam nekad davno bio kod AMCC i raskinuo saradnju.
Većini je jasno.
Nakon toga već dugo nisam uzimao slično.
To mi se obilo o glavu u Grčkoj.
Pored toga što sam takav kakav jesam i održavam auto na takav način , ipak mi se desila nepredviđena situacija gde sam bio u situaciji koju nisam očekivao.
Lepo kažu, očekuj neočekivano.
Sada razmišljam o putnom osiguranju i u okvirima Srbije.


sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, vi kao da zaboravljate da je koncept osiguranja baziran na verovatnoci i statistici. Da su šanse da se desi male - jesu, da li postoje ljudi koji ne žele da rizikuju ništa za malu sumu novca - postoje, i to je to :) 

Koliko god održavao auto, uvek može da poleti neki kamen i razbije ti staklo, ili rupa u mraku ili bari pa da ostaneš bez točka, ili tako neka situacija na koju ništa ne može da te pripremi..

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da smognem snage i nadjem vremena pa da iščitam ovu temu
Imao AMSS, pa se kontam da li da idem i dalje kod njih ili da se prebacim na Atlas.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mijailović P. said:

Mislim (iako izbegavam ovu reč) da je korisno putno osiguranje i svakako podržavam ovaj vid rasprave i rezmene iskustava.
Ja lično sam nekad davno bio kod AMCC i raskinuo saradnju.
Većini je jasno.
Nakon toga već dugo nisam uzimao slično.
To mi se obilo o glavu u Grčkoj.
Pored toga što sam takav kakav jesam i održavam auto na takav način , ipak mi se desila nepredviđena situacija gde sam bio u situaciji koju nisam očekivao.
Lepo kažu, očekuj neočekivano.
Sada razmišljam o putnom osiguranju i u okvirima Srbije.


sa TT
 

Sta ti se desilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ona priča o nesrećnom Luki, koga je večito terao maler. Trebalo je da putuje preko okeana u Ameriku, a čuo je da avioni umeju da padnu...

Pošto nije bilo reči ni o kakvom brodolomu u poslednjih X godina, reši on da istrpi dvonedeljnu plovidbu, bezbednije je.

 

Pogibe čovek tako što je avion pao na brod kojim je plovio.

 

Naravno u pitanju je šaljiva anegdota, ali poenta sotji - ljudi kojima je plaćanje životnog i putnog osiguranja logično, pomoć na putu neće nikako dovoditi u pitanje.

To ne znači da oni koji se na to ne odlučuju posebno greše, imaju pravo da veruju u svoju sreću... Ja isto nemam uplaćeno (za sada) a već sam "pojeo" rupu na putu u sred Beograda, zbog koje mi je krpljena guma, pa eto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je superiška bilo do pred Evzoni (oprostite ako nije ispravno napisano) u povratku.
Puče opruga na nekom ulegnuću u "desnoj " traci.
Kako to predvideti.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, najveći benefit ove usluge je neki mir koji ti donosi pred put. Kao, e, to sam rešio. Taj osećaj nemam kad mi majstor pretrese auto i kaže pichi slobodno... 

Sto se tice vozzi, dao sam ja šansu svima ali mi je cena bila najvažnija jer sam ja izabrao najmanje opcije, cisto za more. A generalno volim nove tehnologije. Recimo i cargo sa sličnim konceptom mi je bolji od klasike. Više mi to leži. Neko je vise za klasičan taxi (amss) 

 

11 hours ago, Mijailović P. said:

Sve je superiška bilo do pred Evzoni (oprostite ako nije ispravno napisano) u povratku.
Puče opruga na nekom ulegnuću u "desnoj " traci.
Kako to predvideti.

sa TT
 

Po školski, nisi prilagodio vožnju stanju puta i uslovima saobraćaja. Prva lekcija :)

16 hours ago, ISV_01 said:

Zlu ne trebalo, bar neki vid slepa ili pomoci (inostrane i domace) je uvek dobrodosao. Ipak, najbolja prevencija je dobro pretresen auto + rez tocak ili kit za reparaciju u najgorem slucaju. Ah da i obavezno UMETI zameniti tocak ( nisam verovao koliko ljudi to ne zna, mladjih pogotovu ).

Kao sto sam naveo vec AMSS uplacujem...pa iskreno po nekoj navici. Nisam se iskreno zapitao za usluge drugih (sto ne znaci da ne treba, nego kad vec ovo imam, ajd) ali od sl godine mozda napravim tabelu za/protiv, sve stavim na spisak pa vidim.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

Jel neko gledao na SAT test kitova za reparaciju? Sta kazu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

17 hours ago, ISV_01 said:

 Ah da i obavezno UMETI zameniti tocak ( nisam verovao koliko ljudi to ne zna, mladjih pogotovu ).... 
 

Šta je tu čudno, veliku većinu zanima samo da imaju mlatimudiju i da auto što manje troši, i bilo bi lepo kada bi imao neku vrstu automatskog menjača, da se ne opterećuju još i šaltanjem. Parking kamera je obavezna, kao i sistem za automatsko kočenje. Ležanje na putu, kočenje, ubrzanje i slično su za njih gluosti. A uz to obično ide i totalna nezainteresovanost za mehaniku, jer je to gubljenje vremena i jbg, treba da uprljaju nežne ručice. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno nije samo stvar za put, ja imam AMSS non stop pokriven. 

 

1. Uletim u rupu i iskrivim felnu i isecem gumu, mecku sam rodio dok sam pokusavao da odvrnem srafove sa felne i na kraju popizdeo i zvao AMSS, došli ljudi, uz malo muke i ogromnu polugu odvrnuli i ćao.

2. U garaži od TC Ušće u 22h mi zablokira ručna na zadnjem desnom točku, živ sam se izlomio zavlačeći se dole i kuckajući po kleštima da puste i na kraju popizdeo i zvao AMSS, došao dečko sa letvom ogromnom i odglavio za 30 sekundi..

 

Za 2000 din godišnje, apsolutno ne želim da razmišljam o takvim glupostima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vozzi je super :) ali evo sta me sve odbija:
image.thumb.png.801aa81ab4483964e09bd3eafb5ad171.pngvsimage.thumb.png.13505a545428807acc70fd8f272c5b85.png 

malo apr-a cisto poredjenja radi.

 

i sta je vozzi (https://vozzi.app/sr/uslovi-koriscenja)

 

a izdvojeno:

 

Član 1

Ovim Uslovima korišćenja se uređuju prava i obaveze u vezi sa korišćenjem VOZZi servisa. Servis koji se nalazi na Internet adresi https://www.vozzi.app (u daljem tekstu: Servis) bilo da mu se pristupa putem Interneta ili putem aplikacija za mobilne telefone, i predstavlja uslugu informacionog društva koju pruža KOV TECHNOLOGY DOO BEOGRAD, ul. Rada Neimara br. 11/7, 11107 Beograd, Republika Srbija, matični broj: 21151335, PIB: 109262399, (u daljem tekstu: Kompanija).

Član 3

Pristupom i korišćenjem Servisa Kompanije, korisnici pristaju na Uslove korišćenja, te na taj način zaključuju ugovor po pristupu sa Kompanijom kao pružaocem usluge informacionog društva. 
Na svaki pojedini pristup Servisu, primenjuju se ovi Uslovi korišćenja.

Član 6

Servis nije zamena za profesionalnu uslugu, niti Kompanija pruža ili obezbeđuje bilo kakve druge usluge, osim usluge informacionog društva opisane ovim Uslovima korišćenja. Kompanija ni na koji način ne utiče na sadržaj koji na Servis postave korisnici ili koji je nastao agregiranjem javno dostupnih podataka, niti garantuje za tačnost ili upotrebljivost informacija koje su prezentovane kroz dostupan sadržaj. Isključivu odgovornost za sadržaj imaju treća lica koja su sadržaj postavila odnosno od kojih je preuzet.

Član 8

Servis je namenjen posredovanju u pružanju profesionalnih auto-mehaničarskih usluga i usluga odvoženja vozila. Naziv profesionalac, u smislu ovih Uslova korišćenja ne označava bilo kakvu titulu, stečeno zvanje ili stručnu spremu, već samo lice koje se profesionalno bavi nekom od navedenih delatnosti.

Član 15

Kompanija zadržava pravo izmene, ukidanja (bilo privremeno bilo trajno) bilo kog elementa Servisa, usluga koje pruža, kao i sadržaja odnosno unosa, bez obzira na to ko je autor i bez prethodnog odobrenja ili obaveštenja, uz primenu dobrih poslovnih običaja.

Član 20 

Servis vrši geografsko lociranje korisnika pomoću GPS tehnologije, i informaciju o lokaciji korisnika Servisa kome je potrebna usluga prosleđuje profesionalcu kojeg korisnik odabere. Nakon potvrde od strane profesionalca, korisnik usluge i profesionalac – pružalac usluge stupaju u direktan pravni odnos, a Servis korisniku u realnom vremenu prikazuje cenu, udaljenost profesionalca od tog korisnika i očekivano vreme dolaska.

Član 21

Korisnik nakon izvršene usluge plaća cenu usluge. Cenu usluge korisnik može da plati na jedan od dva navedena načina: gotovinskom uplatom profesionalcu, ili plaćanjem Kompaniji putem platne kartice.

Član 35

Profesionalac i Kompanija saglasno ugovaraju nadoknadu za korišćenje Servisa koju je Profesionalac dužan da izmiri Kompaniji za mesec za koji želi da bude registrovan na Servisu kao Profesionalac. Iznos navedene naknade određuje se u visini od 10% od bruto iznosa svih usluga (pruženih servisa) koje je Profesionalac pružio Korisnicima Servisa u prethodnom mesecu. 
Profesionalac je dužan da naknadu za korišćenje Servisa izmiri Kompaniji najkasnije do 5. dana u mesecu za prethodni mesec. 
Ukoliko Profesionalac propusti da u roku isplati ugovorenu nadoknadu, Kompanija neće tom Profesionalcu pružiti mogućnost korišćenja Servisa za tekući mesec. 
Kompanija se obavezuje da pruži mogućnost korišćenja Servisa za tekući mesec Profesionalcu ukoliko Profesionalac izmiri svoju novčanu obavezu blagovremeno, do 5. dana u mesecu za prethodni mesec.
Kompanija se obavezuje da pruži mogućnost korišćenja Servisa Profesionalcu od 15. dana u tekućem mesecu ukoliko taj Profesionalac izmiri svoju novčanu obavezu neblagovremeno, do 15. dana u tekućem mesecu. 
Kompanija se obavezuje da pruži mogućnost korišćenja Servisa Profesionalcu od 1. dana u narednom mesecu ukoliko taj Profesionalac izmiri svoju novčanu obavezu neblagovremeno, nakon 15. dana u tekućem mesecu. 
Kompanija ima pravo da prestane da pruža mogućnost korišćenja Servisa onim Profesionalcima, za koje po sopstvenom nahođenju oceni da ne ispunjavaju standarde kojima je Kompanija posvećena, a naročito onima čija prosečna korisnička ocena padne ispod vrednosti 3,0

 

 

Kao sto sam rekao malo suplje. Cemu sluze uopste?! Pozoves nekog da pozove servis umesto tebe? Koji servis? Na njihovom sajtu nema liste partnera ni u Srbiji ni u inostranstvu. Rade na procenat od pruzene usluge nekog servisa (10%) i ko tu garantuje da ce taj servis da naplati posteno? 

 

Meni oni uopste ne ulivaju poverenje. Samo se setim silnih prodavaca nekretnina koji jedan stan prodaju vise puta razlicitim ljudima. 

A ako je kriterijum ko je najjeftiniji na trzistu, onda OK.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, marko.jovanovic said:

Šta je tu čudno, veliku većinu zanima samo da imaju mlatimudiju i da auto što manje troši, i bilo bi lepo kada bi imao neku vrstu automatskog menjača, da se ne opterećuju još i šaltanjem. Parking kamera je obavezna, kao i sistem za automatsko kočenje. A uz to obično ide i totalna nezainteresovanost za mehaniku, jer je to gubljenje vremena i jbg, treba da uprljaju nežne ručice.

Izvini, zaboravio si i dijagonalu i konektivnost :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od konektivnosti me jedino zanima kako sam konektovan na sedište, volan, pedale, menjač i poluge za migavce i svetla. 

I u Golfa sam ubacio Microlink CD changer emulator, meni je dosta. 

Iskreno, ne razumem ljude ovde na forumu kada krenu da balave na blue and me (ili kako se već to zove). Imam uvek opciju da ubacim neki Parrot uređaj ili da pričam preko spikerfona na telefonu dok je telefon na držaču, što i praktikujem. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za jabra speakerphone. 

 

Sto se tice vozzi, oni bas to rade. Povezuju šlep i tebe. Slicno kao cargo. Pogledajte sat emisiju da ne pricam ja ovde ;)

A na mapi vidite koliko je kamiona i gde su. 

PHOTO_20190703_121849.jpg

Screenshot_2019-07-03-12-21-11-657_co.cvik.user.png

Screenshot_2019-07-03-12-21-27-011_co.cvik.user.png

Edited by Milos1980

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Iskreno, ne razumem ljude ovde na forumu kada krenu da balave na blue and me (ili kako se već to zove). Imam uvek opciju da ubacim neki Parrot uređaj ili da pričam preko spikerfona na telefonu dok je telefon na držaču, što i praktikujem. 

Kada neko vreme budes "konzumirao", neces moci da kazes da nije itekako korisna stvarcica i pitas se zasto ga ljudi ubacuju na listu opcija ;). Ako vec postoji u fabrickoj opremi, lepo uklopljeno uz ostatak elektronike i enterijer - sigurno bolje nego improvizovati i budziti sa dodatnim uredjajima, razvlacenjem kablova, nakalemljenim Parrotima, nosacima po autu, CD emulatorima, drzanjem telefona u rukama i sl... Sve sto je potrebno je da bude ukljucen BT na telefonu koji i ne znas gde je. Povezuje se automatski cim udjes u auto, ima vezu sa ekranom board-a ispred tebe, mozes da komandujes glasom, ako to nije dovoljno na 2 klika sa volana imas najcesce pozive ili ceo telefonski imenik, zvuk odlican (mikrofon/zvucnici)... Sastavni deo Blue&Me je i USB uticnica (MP3 mjuza sa fleske, sa mogucnoscu organizacije). Sto ti kazes, ni ja ne patim od neke ekrancine (moze a ne mora, zato se i zaje*avam za dijagonalu i konektivnost) pogotovo kako sam stariji, tako da mi je ovo za neku normalnu voznju i sto manje ometanja sasvim dovoljno. A naravno da tehnika rapidno napreduje, ono sto je pre 10-15 godina bilo top ponude, danas zna da deluje smesno i zastarelo. Pa sta kome treba, ponuda je siroka, a cene i vise nego pristupacne ;) . Sry za off.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve je to u redu, ali mi je negde na dnu liste prioriteta. Ne patim od toga da imam nešto najnovije, u trendu itd. Mogao bih svakodnevno da vozim neki auto iz 70 ih bez problema, samo recimo da ima klimu. Pa imao sam žutu minutu, umalo da kupim Ladu Rivu jbt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, marko.jovanovic said:

Ne patim od toga da imam nešto najnovije, u trendu itd.

Ma gde je ovo najnovije, razvijali sa Microsoft skoro pre deceniju i po :) . Ali zna i dan danas izuzetno lepo da posluzi kako bi telefon ostao u torbici ili dzepu, gde mu je i mesto u voznji. Svakako se slazem sa tobom da su se danas prioriteti apsolutno promenili, a od autonomne voznje, dijagonala i konektivnosti me jeza podilazi (da ne kazem nesto drugo :lol:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

I eto, opet se prica razvodnjila...

Bolje brate kad se svadjamo, produktivniji smo  :D

 

 

Mico je ubo poentu, Vozzi pomoc na putu je biiip na biciklu zato sto ti prodaju maglu. Tasna-masna firma koja se igra statistikom i laznim osecajem sigurnosti a u stvari od svakog uzme po 'malo' i sa tim parama u slucaju potrebe (citaj: koriscenja njihove usluge) placa saradnike po redovnim cenama. 

 

AMSS bi bio najbolji samo da se uozbilji i da vlast prestane da je koristi kao masinu za pranje para. Imaju najbolju infrastrukturu (citaj: opremu, ljudstvo, mrezu i ostalo).

 

Atlas je zlatna sredina i zato je najbolji. Privatna firma koja se stvarno bavi uslugama pomoci na putu. Ulazu puno, imaju opremu i ljudstvo ali imaju i volju i zelju da se time bave i da opstanu na trzistu. Sire se i imaju ugovore sa ozbiljnim partnerima u Evropi. Ozbiljan downside je uzasan prodajno-marketinski nastup u vidu tog jebenog Call centra koji nvrvtn davi i smara. Da, izaziva i kontra efekat (kao kod Milutina) ali i to je statistika i izracunali su da je prihvatljivo. 

 

DakleM, nemojte gledati samo aktuelnu ponudu na papiru, u danasnjem svetu se prodaju sarene lazi, pogledajte malo sta stoji iza ponude kako bi za sebe izabrali najbolje. Ako kazete da zelite sigurnost, nemojte juriti najnizu mogucu cenu i ocekivati najbolju mogucu uslugu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa angažuje u inostranstvu. Zašto bi u Srbiji angažovao druge kad imaju centara skoro pa svuda a bogami i motorizacije..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...