Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Panda Waze: Najdruštveniji gradski automobil ikada napravljen  

  • Novi jubilej za model Panda koji obara rekorde: Panda Waze je prvi gradski automobil koji je poneo ime Waze. Ovaj model integriše Waze aplikaciju za navigaciju, a u isto vreme je i model Panda koji je najviše prilagođen društvenim medijima. 
  • Waze je mnogo više od samo navigacije: ona izbegava gužve u saobraćaju, vodi vas do auto-servisa, a čak vas i podseća gde ste parkirali.
  • Sa duhom krosovera spolja i društvenom, visokotehnološkom dušom iznutra. 
  • Razvijena u kompaniji Mopar®, integracija aplikacija Waze i Panda Uconnect omogućava vozačima da izbegnu gužve u saobraćaju i pronađu najbolju putanju uz pomoć saveta iz zajednice koji se dele u realnom vremenu i uz momentalno prilagođavanje planirane putanje kretanja, uz još mnoštvo drugih funkcija.
  • Panda Waze će postepeno stizati u sve Fiat prodajne salone širom Evrope sa cenama koje će varirati od tržišta do tržišta. 
  • Fiat Panda je najprodavaniji gradski auto u Evropi već 14 godina za redom 
  • U prvom kvartalu 2018. godine, Fiat Panda i Fiat 500 su zajedno bili lideri u svom segmentu u Evropi sa tržišnim udelom od 28.4%
     

180619_Fiat_Panda-Waze_01.jpg

 

Kada se spoje najpopularniji model iz porodice Fiat i najdruštveniji navigacioni sistem na svetu, rezultat je Panda Waze - tehnološki dragulj koji nastavlja misiju ovog modela: da donosi najpametnija rešenja, pojednostavi i unapredi život za volanom, dok je u isto vreme pristupačan svima. Novi model Panda Waze je prvi gradski automobil u svom segmentu koji je spojio čuvenu aplikaciju za navigaciju Waze i podjednako poznatu aplikaciju Panda Uconnect, omogućavajući njihovu istovremenu upotrebu, prelazeći sa jedne na drugu aplikaciju samo jednim prostim dodirom ekrana vašeg pametnog telefona. 

 

Ovu digitalnu kombinaciju je razvila kompanija Mopar, brend FCA Grupe koji vodi računa o postprodajnim proizvodima i uslugama za automobile u okviru Grupe, i ona omogućava vozačima slobodu da se fokusiraju na vožnju dok u isto vreme uživaju u širokom spektru usluga. Nema sumnje u to: Panda Waze je idealan automobil za beg od svakodnevnog  monotonog života u urbane avanture, deljenje fotografija, saveta za putovanja i iskustava u vožnji. Novi model Panda Waze takođe predstavlja tačku spajanja dve velike zajednice: 7.5 miliona ljubitelja modela Fiat Panda, koji su se opredelili za ovaj automobil od 1980. godine do danas, kao u manifestu ''sloboda na četiri točka'', i više od 100 miliona povezanih korisnika aplikacije Waze širom sveta koji aktivno sarađuju tako što dele informacije o saobraćaju u realnom vremenu kako bi omogućili najpametnije moguće putovanje. 

 

Sve prednosti digitalne integracije aplikacija Waze i Panda Uconnect
Novi model Panda Waze predstavlja veliki korak napred u oblasti informativno-zabavnih sistema sa integracijom dve jedinstvene aplikacije za pametne telefone: aplikacije Waze i Panda Uconnect. U digitalnoj eri, ogromne količine podataka moraju da se razmene u realnom vremenu i moraju se nadgledati uz pomoć povezanih uređaja i interfejsa koji su laki za korišćenje. Sada, sve što vozači moraju da urade jeste da postave svoje pametne telefone u držače koji se nalaze na komandnoj tabli i krenu na put, povezani i bezbedni u svakom trenutku.

Waze je aplikacija za navigaciju koja omogućava vozačima da izbegnu zastoje u saobraćaju u toku svakodnevne vožnje, kao i u drugim situacijama. Milioni vozača, ujedinjeni u jednu veliku zajednicu, sarađuju svakog dana tako što prijavljuju uslove u saobraćaju u realnom vremenu - omogućujući aplikaciji za navigaciju Waze da pronađe najbolje putanje. Ova aplikacija je uvek u stanju da preporuči najbržu putanju na osnovu podataka koje u realnom vremenu dostavlja preko 100 miliona ljudi. Od informacija o saobraćaju do podataka o benzinskim stanicama sa najnižim cenama, aplikacija Waze je pouzdani saputnik za ''preživljavanje svakodnevnih urbanih avantura''. 

 

Navigacija Waze je integrisana u aplikaciju Panda Uconnect - na Android i iOS platformama - što omogućava telefonu vozača da služi kao deo  automobila koji kroz direktnu interakciju sa ekranom uređaja pristupa svim informativno-zabavnim funkcijama, upravlja pozivima i porukama, i proverava svoj dnevnik ili vremensku prognozu u realnom vremenu. Aplikacija Panda Uconnect komunicira sa informativno-zabavnim sistemom u automobilu koji obuhvata tehnologiju Bluetooth 2.1, prenos zvuka i funkciju glasovnog prepoznavanja, i obavlja čitanje podataka preko USB-a i MP3 formata. Integrisanost modela Panda Waze omogućava paralelno korišćenje aplikacija: uz aplikaciju Panda Uconnect na pametnom telefonu, navigacioni sistem Waze pojavljuje se u kvadratiću na ekranu, sa uputstvima za putanju i procenom vremena koje je preostalo do odredišta. Zasigurno, moguća je i obrnuta situacija, pri čemu se aplikacija Waze pojavljuje u prvom planu, a Panda Uconnect kao ikonica na ekranu. Štaviše, ukoliko je gorivo na izmaku, ili se otkrije nizak pritisak u gumama, alarm se pojavljuje na ekranu pametnog telefona nakon čega korisnik dobija mogućnost da izabere jednu od benzinskih stanica sa najboljim cenama ili izabere neku od najbližnih radionica koje nudi aplikacija Waze; oni jednostavno izaberu svoje odredište, a navigacija će preporučiti najbolju putanju kojom se stiže tamo.

 

180619_Fiat_Panda-Waze_05.jpg

 

Pored toga, zahvaljujući novoj aplikaciji Panda Uconnect, fotografije i video zapisi načinjeni u novom modelu Panda Waze biće sačuvani u galeriji vozačevog pametnog telefona, spremni da se podele sa prijateljima: još jedan originalan način za doživljaj putovanja bilo koje dužine, uz zasigurno dobijanje inovativnih usluga i pametan, društven navigacioni sistem. Kao poslednje, ali ne najmanje važno, aplikacija Panda Uconnect takođe sadrži uslugu ''Find myCar'' koja pomaže vozačima da se sete gde su parkirali kao i uslugu My Car, za proveravanje parametara automobila, poput zakazanih servisa i traženje saveta u korisničkom uputstvu, kao i za direktne pozive Korisničkoj službi kompanije Fiat ili službi za pomoć na putu. Naposletku, kada se aktivira funkcija Object Reminder, ona podseća vozača da ne ostavlja svoje stvari u automobilu kad izađe.

 

Mopar® Connect, novi komplet usluga za bezbednost i daljinsko praćenje vozila dostupan je za model Panda Waze. Uz aplikaciju Uconnect Live, Mopar® Connect donosi nove povezane usluge, kao što je pomoć u slučaju nesreće ili praćenje lokacije vozila nakon krađe. Štaviše, moguće je daljinski pratiti neke od funkcija vozila, kao što je prekoračenje unapred postavljenog ograničena brzine ili napuštanje oblasti definisane na mapi, kao i upravljanje zaključavanjem i otključavanjem vrata. 
Mopar® Connect nudi više bezbednosti, opuštenosti i neprestanu kontrolu nad vašim vozilom.

 

Novi Panda Waze ima izgled modela Cross i dopašće se svima koji govore jezikom društvenih mreža - pogotovo milenijalcima. Ovi novi ciljni potrošači žele automobil koji im omogućava maksimalnu povezanost i prepoznatljiv stil po pristupačnoj ceni. Spolja, model Panda Waze odlikuje logo Waze na prednjim branicima. Njegov urbani, dinamični karakter naglašen je i detaljima u crnoj boji, uključujući bočne lajsne, kućišta bočnih retrovizora, krovne šine i brave. Izgled spoljašnjosti upotpunjuju točkovi od 15 inča sa novim ispoliranim završnim detaljima. Isti mladalački, dinamični utisak odaje i unutrašnjost, gde nova tapacirana sedišta čine atraktivan spoj sa novom komandnom tablom titanijumski sive boje. Luksuzna standardna oprema uključuje Bluetooth radio i držač za pametni telefon na komandnoj tabli, upravljač za klimu, 4 vazdušna jastuka, elektronska kontrola stabilnosti (ESC) sa sistemom za pokretanje vozila na uzbrdici, senzor pritiska u gumama, daljinsko centralizovano zaključavanje, naslone za glavu na prednjim sedištima sa sistemom za sprečavanje trzaja vrata i volan čija visina može da se podešava. Ove odlike modela dostupne su u verziji sa benzincem od 1,2 litre i 69 konjskih snaga. 

 

Još jedan rekord najprodavanijeg modela kompanije Fiat
Novi model Panda Waze potvrđuje sposobnost modela da postavi nove trendove u dizajnu i napravi prve tehnološke korake u svom segmentu. Na primer, pored toga što je prvi automobil za gradsku vožnju sa pogonom na sva četiri točka, Panda je takođe i prvi automobil u segmentu koji je primio prestižnu nagradu za Automobil godine (2004.), a iste godine bio je i prvi gradski automobil koji je dosegao visinu od 5.200 metara u kampu na Everestu. Duga serija postavljanja rekorda nastavila se 2006. godine, kada je Fiat Panda postao prvi gradski automobil na prirodni gas u masovnoj proizvodnji. Od kad se pojavio na tržištu, on je bio najprodavaniji automobil u Italiji sa pogonom na tečni naftni gas, a njegova zbirna prodaja od 2007. godine do danas je takođe najveća u celoj Evropi. A danas, on je prvi automobil koji nosi ime Waze, integrišući funkcije aplikacije u svoj informativno-zabavni sistem.

Model specijalne serije Panda Waze proširuje opseg gradskog automobila, koji je, zajedno sa modelom FIAT 500, najprodavaniji automobile u Evropi još od 2003. godine. Vodeću poziciju su ponovo potvrdili i u prvom kvartalu 2018. godine, kada su modeli Panda i Fiat 500 predvodili svoje segmente u Evropi sa tržišnim udelom od 28.4%. Uz to, Fiat Panda je apsolutni lider u Italiji i Grčkoj, a u Španiji, Portugaliji, Austriji i Švajcarskoj se nalazi među tri najprodavanija modela.

 

*Samo u periodu pojavljivanja na tržištu, ograničena serija Fiat Panda Waze modela će biti opremljena Mopar® Connect sistemom.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Panda je zakon

 

Fiat Panda Pandino

 

Počelo je kao šala prošle godine, a već ove je na njemu bilo 365 FIAT Pandi – u pitanju je drugo okupljanje vlasnika ovog automobila koje je održano kod dvorca Pandino u blizini Milana. Koliko god se FIAT trudio da razvije neki interesantan hečbek C segmenta, limuzinu ili neki drugi "veći" model, nijedan ne može da priđe ni do kolena Pandi. Panda se poslednjih godina ustoličila kao zaštitni znak italijanskog giganta jer je bez konkurencije najprodavaniji gradski automobile u Evropi skoro 15 godina. Zajedno sa FIAT 500 obuhvata 29% tržišta. FIAT je do danas prodao više od 7,5 miliona primeraka Pande i nema naznaka da će taj trend da se uspori.

 

Fiat Panda Pandino

 

Ovaj mališan lako osvaja srca kupaca što izgledom, što praktičnošću, koristi se i kao "rezervni" automobil u kući, često i kao glavni porodični prevoznik, a ozbiljan je i "privrednik". Panda je jednostavno savršena za sve što je potrebno običnom čoveku, posebno u velikom gradu. Na pomenutom skupu kod Milana delile su se nagrade za najstariju Pandu, najposebniju, najekstravagantniju, a FIAT je predstavio i novo izdanje Panda Waze. Vlasnici su napravili paradu dugu 27 kilometara, a onda se njih oko 200 parkiralo tako da ispišu ime modela ispred dvorca koje će se videti iz vazduha. Stigli su iz Nemačke, Belgije, Španije, Italije, Austrije, Velike Britanije. Ko zna, možda je bio i neko iz Srbije, koja je takođe "krcata" Pandama.


preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Panda u Srbiji po promo ceni od 8.490 evra

 

185987-fiat panda.jpg

 

Idite bilo kuda i svuda. Jednostavno Fiat Panda

 

Iskoristite promotivnu ponudu za kupovinu Fiat Pande - predstavljamo vam Fiat Panda 1.2 69KS u POP paketu opreme po ceni od 8.490 evra. Puna cena ovog modela je 9.550 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajamska ponuda: Fiat Panda 1.2 69KS Pop od 8.490 evra

 

190366-fiat panda akcija.jpg

 

Za vreme trajanja sajma automobila u Beogradu iskoristite specijalnu sajamsku ponudu za kupovinu Fiat Pande. Idite bilo kuda i svuda. Jednostavno Fiat Panda.

Fiat Panda 1.2 69KS u Pop paketu opreme - 8.490 evra. Puna cena ovog modela je 9.550 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Panda Waze, evolucija najdruštvenijeg gradskog automobila ikada

  • Novi izgled i novi motori za ovu posebnu seriju modela koja sada uključuje 0.9 TwinAir motor sa 85 KS takođe i u 4x2 verziji. 
  • Novina su i šest novih dvobojnih varijanti spoljašnjosti, ukrašenih ''Waze'' značkom i sjajnim crnim detaljima na zaštitnoj ploči, ručkama vrata i poklopcima retrovizora, a tu su i dvobojne felne od 15 inča.
  • Nova Panda Waze potvrđuje integraciju čuvene Waze aplikacije za navigaciju u Panda U-Connect aplikaciju.
     

rsz_fiat_new-panda-waze.jpg

 

Nova Panda Waze, evolucija najdruštvenijeg gradskog automobila ikada, stiže u Fiat salone. Uspeh prve verzije, naročito među mlađim vozačima, već u toku prve godine potvrđen je time što je ovaj model doprineo rastu prodaje Cross varijante modela Panda u Evropi od 45 odsto. Fiat Panda nije slučajno najprodavaniji gradski automobil u Evropi već 15 godina i apsolutno najprodavaniji automobil u Italiji od 2012. godine. 

 

Novo posebno izdanje se izdvaja po ''Waze'' znački iznad prednjih blatobrana i novoj, po prvi put dostupnoj dvobojnoj kombinaciji spoljašnjosti. Crni krov se može upariti sa ostalim bojama iz palete, konkretno to su Gelato White (bela), Giotto Blue (plava), Sole Yellow (žuta), Moda Grey (siva), Amore Red (crvena) i metalik siva - Colosseo Grey. Kao upečatljiv kontrast spoljašnjosti, ovaj automobil ima sjajno-crne detalje na zaštitnoj ploči, ručkama vrata i poklopcima retrovizora. Celokupan izgled zaokružuju dvobojne felne od 15 inča. Sa druge strane, unutra se nalaze sedišta presvučena crnom tkaninom, a štep u beloj i zelenoj boji daje enterijeru mladalački i dinamičan stil. 

 

Jedna od većih novina jeste dodatak 0.9-litarskog TwinAir motora od 85 KS koji je uparen sa manuelnim menjačem, a pogon na prednjim točkovima garantuje živahnu, ali u isto vreme i štedljivu vožnju kao i odličan nivo udobnosti čak i pri većim obrtajima. Paleta motora uključuje i 1.2-litarski benzinac od 69 KS sa manuelnim menjačem i pogonom na prednjoj osovini, kao i 0.9-litarski benzinski TwinAir motor od 85 KS sa manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Nova Panda Waze se nadovezuje na trend tehnologije jednostavne za korišćenje koji je započet 2018. godine sa pojavom prvog gradskog automobila u segmentu koji je ponudio integraciju sa čuvenom Waze aplikacijom za navigaciju u sklopu Panda U-Connect aplikacije. Ova digitalna kombinacija, koju je razvio Mopar - brend koji je u okviru FCA grupe zadužen za proizvode i usluge koji se kupuju nakon što automobil izađe iz fabrike - je ispred drugih zbog velikog broja usluga koje su uključene u cenu automobila.

 

Društvena navigacija, povezanost u stilu modela fiat i Mopar usluge
Nova Panda Waze integrisana je sa dve pametne aplikacije - Waze i Panda U-Connect - koje se mogu koristiti istovremeno. Integrisanjem se povoljno pruža mogućnost odabira najpogodnijih benzinskih stanica ili najbližeg servisnog centra koji Waze lako i brzo pronađe kada je potrebno da sipate gorivo ili ako je pritisak u gumama nizak, primera radi. Waze je besplatna aplikacija za navigaciju koja izveštava o stanju na putevima u realnom vremenu kroz aktivnu zajednicu od preko 115 miliona korisnika tako da možete prepoznati najbolju rutu i uštedeti vreme tokom dnevnih putovanja.


''Panda U-Connect'' je aplikacija koja vam omogućava da koristite vaš telefon kao produžetak auta, i uspostavite direktnu interakciju sa ekranom uređaja. Nalazi se na posebnom postolju na instrument tabli što vam omogućava da koristite Radio U-Connect Mobile, a pri tom da budete povezani na potpuno bezbedan način. Jedna od funkcija u sklopu aplikacije se može koristiti za snimanje video sadržaja i fotografija tokom vožnje nakon čega će one biti sačuvane u galeriji pametnog telefona spremne da ih podelite sa vašim prijateljima. Štaviše, aplikacija Panda U-Connect takođe koristi uslugu ''Find my Car'' (pronađi moj auto), kako bi vas podsetila gde ste parkirali vaš automobil, ''My Car'' (moj automobil) kako biste proverili parametre automobila usput vas direktno povezujući sa korisničkim centrom kompanije Fiat. Konačno, kada se aktivira, the ''Object Reminder'' (podsetnik o stvarima) podseća vozača da ne zaboravi svoje stvari u automobilu prilikom izlaženja. I za kraj, Mopar® Connect, novi komplet usluga namenjenih bezbednosti i praćenjem vozila na daljinu, uključujući i pomoć u slučaju nezgode i lociranje vozila u slučaju krađe, dostupan je na zahtev u okviru novog modela Panda Waze. Takođe, možete da pratite nekoliko funkcija vozila daljinski, kao što je premašivanje određene brzine ili napuštanje naznačene oblasti na mapi, ili da kontrolišete zaključavanje i otključavanje vrata.

Novi Panda Waze ostvario je pravu misiju jednog Fiat modela, da napravi najpametnija rešenja koja pojednostavljuju i poboljšavaju život za volanom, po ceni pristupačnoj za sve.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth Panda zamišljen kao mali snažni hatchback

 

5d3b65e7308fb_194775-abarthpanda.jpg.49725dcf06e9024f3697491bd0c33568.jpg

 

FIAT-ova Panda je prisutna gotovo 40 godina, ali nikad nije dobila tretman koji bi je pretvorio u snažni hatchback. Ipak, mašta umetnika nema granica. FIAT ima snažne verzije modela 500, ali Panda nije dobila model visokih performansi. Međutim, to nije sprečilo umetnika Matthewa Parsonsa da zamisli takav model i kreira render, prenosi portal Klix.ba. Njegov projekat nosi naziv 200HP te predstavlja duhovnog naslednika ranijeg modela od 100 KS. Render je baziran na trećoj generaciji Pande i ima radikalni dizajnerski jezik sa znatno širim lukovima točkova, automobil je niži i ima neke promene karoserije. Crni naplaci i dodatni difuzor u prednjem braniku svakako doprinose izgledu. Mnogi bi voleli da vide Pandu visokih performansi, a taj posao bi mogao da obavi Abarth tjuniranjem i ugradnjom jednog od svojih snažnih 1.4 litarskih motora s turbo punjačem koje koristi za modele Abarth 500. Iako FIAT-ov 1.4 litarski Multiair motor razvija 100 KS, Abarth ima nekoliko verzija tog motora koji isporučuju do 200 KS i 300 Nm obrtnog momenta. FIAT verovatno nema planove za Pandu visokih performansi, bar ne u ovoj generaciji, ali se za nekoliko godina očekuje nova generacija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Panda Trussardi

 

fiat-panda-trussardi 003.jpg

 

Panda Trussardi je nova specijalna edicija nastala u saradnji Fiata i italijanske modne kompanije Trussardi. Opisana kao ''prva luksuzna'' Panda u istoriji, ova Panda Cross dolazi sa mat Caffe Italiano Brown eksterijerom, gloss black elementima (retrovizori, krovni nosači...), 15-inčnim crnim alu točkovima sa Trussardi logom, Trussardi natpisom na bočnim lajsnama.

 

fiat-panda-trussardi 002.jpg fiat-panda-trussardi 001.jpg

 

Unutrašnjost se ističe crnim kožnim volanom sa Trussardi logom, prednjim panelom u Caffè Italiano Brown finišu, kao i Trussardi oznakama na patosnicama, sedištima, panelima vrata i sigurnosnim pojasevima. U ponudi su benzinski motori (1.2 litarski sa 69KS i 0.9 TwinAir sa 85KS), kao i pogon na prednje ili na sva četiri točka.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Panda Hybrid

 

fiat panda hybrid 01.jpg

 

Fiat Panda, zajedno sa Fiatom 500, je prvi gradski automobili iz FCA kompanije opremljeni novom Mild Hybrid tehnologijom. Model kombinuje 1.0 trocilindrični FireFly benzinski motor sa 51 kW/70KS, 12-voltni BSG (Belt-integrated Starter Generator) električni motor i litijumske baterije. U poređenju sa 1.2 69KS Fire motorom, Mild Hybrid vezija ima manju potrošnju goriva, i u proseku za 20 odsto manju CO2 emisiju. Prodaja Fiat Pande Hybrid počinje u martu 2020. godine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda, srećan rođendan!

Sva pametna rešenja zbog kojih je model Panda jedinstven, svestran i funkcionalan tokom svojih prvih 40 godina

  • Tokom 40 godina, Panda je uvek bila, i još uvek je, kraljica pametnih rešenja.
  • Luka Napolitano, šef Fiat, Lancia i Abarth brendova za region Evrope, Bliskog istoka i Afrike, objašnjava kako je Panda oduvek bila automobil za svaku priliku.

rsz_panda.jpg

 

Vremenom, Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku, na osnovu svoje prilagodljive i vrlo funkcionalne prirode, koja je čini pogodnom za najširi spektar upotreba i najrazličitije avanture. Kupci koji već 40 godina biraju Pandu iznova zbog kompaktnosti, prirode, dostupnosti, pristupačnosti i zabave to dobro znaju. Mnoštvo prednosti, sve upakovano u malu, pravougaonu kutiju. Da bi saznao više o stvaranju svih pametnih rešenja koja su postigla takav uspeh u svoje tri generacije, Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef brendova Fiat, Lancia i Abarth za region Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, otputovao je u Heritage Hub u Mirafjoriu, na razgovor sa Robertom Đolitom (Roberto Giolito), direktorom odseka EMEA Heritage.

 

rsz_rgiolito_and_lnapolitano.jpg


''U novom videu zavirićemo malo u prošlost da bismo zajedno otkrili zašto je Panda postala poznata kao automobil sa pametnim rešenjima'', objašnjava Luka Napolitano. ''Iz generacije u generaciju, ovaj Fiatov gradski automobil oduvek je znao kako da zadivi svojim originalnim karakteristikama, zamišljenim i dizajniranim da ugode onom ko je u njemu, u idealnom balansu između forme i funkcije. Modularna sedišta, zadnja vrata i ravan prtljažni prostor samo su neka od pametnih rešenja koji su učinili Pandu tako upečatljivo uspešnom. Uspeh u svakom pogledu: Fiat Panda je najprodavaniji automobil na italijanskom tržištu i takmiči se sa modelom Fiat 500 u Evropi za vodeću ulogu u segmentu malih gradskih automobila. Često kažemo da je Panda funkcionalna ikona u našoj postavi, Fiatov najracionalniji, najpristupačniji i najvišer narodni automobil, a sada razumemo zašto.''


''Prostranost, kompaktnost, karakter, svestranost, priuštivost, zabava i funkcionalnost su osobine koje ljudi žele od svog auta. Panda ima sve to, i još više'', kazao je Roberto Điolito (Roberto Giolito). Zato što je Panda arhetip, referentni model u smislu praktičnosti i slobode upotrebe. Samo porazmislite o enterijeru: ''pun ničega''. To je prostor koji Vi ispunjavate kako Vi želite. Na primer, briljantni otvoreni pretinac na kontrolnom panelu današnje Pande. Uprkos svojoj kompleksnosti iz dizajnerske perspektive, takođe je vrlo lak za upotrebu. A šta možemo reći o njegovim prozorima? Oni omogućavaju neometani pogled od 360 stepeni zahvaljujući još jednom pametnom rešenju: zadnjim svetlima. Danas mnogo slušamo o autonomnoj vožnji, ali Panda nudi vanvremenski ''monitor za mrtav ugao''. Jedina razlika je to što je on analogan.''


Prelazeći dalje na današnja pametna rešenja, bitno je napomenuti da je Panda bila prvi gradski automobil sa sistemom kočenja u slučaju opasnosti, prvi sa ''Cradle'' držačem za pametni telefon, sa Waze navigacijom ugrađenom u Panda Uconnect aplikaciju, kako bi automobil bio još više orijentisan na društvene mreže i multimedije. Najnovija opcija je D-Fence paket koji je izradio Mopar, a pojavio se na tržištu prošlog maja, i sastoji se od filtera za putničku kabinu visokih performansi, čistača vazduha i UV lampi za sanitizaciju unutrašnjosti vozila i eliminisanje do 99% bakterija. A kako bismo mogli da zaboravimo da je Panda prvi mali gradski automobil koji je postao hotspot za mobilne uređaje, koristeći ugrađeni Wi-Fi kompanije Wind kako bi se zagarantovala povezanost za sve putnike.

 

 

To je magija Pande - savremeni automobil, koji održava korak sa modernim vremenom, iz generacije u generaciju. Automobil koji omogućava slobodu kretanja celoj porodici, koji nikad nije izgubio svoju želju da iznenadi, i koji je sada dostupan u verziji Panda Easy Hybrid, što ga čini najdostupnijim hibridnim vozilom na tržištu. I zaista, novi model nudi sve pogodnosti efikasnog, kompaktnog, laganog i pristupačnog hibridnog pogonskog sistema. Ukratko, u pitanju je najbolje rešenje za gradsku vožnju koje je potpuno u skladu sa pristupom brenda Fiat, sve održivijeg pionira tehnologija i inovatora u oblasti mobilnosti u poslednjih 120 godina.

Srećan rođendan želimo Pandi!

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Fiat Panda

 

fiat-panda 2021 07.jpg

 

Fiat slavi 40. godišnjicu Pande i u tu čast otkriva model koji naziva ''Nuova Panda''.

 

fiat-panda 2021 06.jpg

 

Ažurirani model ima novi prednji branik, modifikovane bočne sajtne i restilizovane točkove. Takođe poseduje novi informativno-zabavni sistem osetljiv na dodir sa 7-inčnim ekranom i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay.

 

fiat-panda 2021 05.jpg

 

Nova Panda takođe ima ažurirane presvlaku za sedišta, revidiranu paletu boja i novu ''drvenastu'' kontrolnu tablu.

 

fiat-panda 2021 04.jpg

 

Takođe je predstavljena i Sport verzija, dizajnirana da privuče mlađe kupce, pa  ima dvobojne 16-inčne točkove, retrovizore u boji karoserije i opcioni crni krov.

 

fiat-panda 2021 03.jpg

 

U unutrašnjosti  vozila se nalazi armaturna ploča u boji titanijuma, crna obloge i specijalni paneli na vratima od eko kože. Kupci Panda Sport modela takođe će naći dvobojna sedišta koja kombinuju tamno sivu presvlaku sa ''tehno-kožnim detaljima''.

 

fiat-panda 2021 02.jpg

 

Kupci koji traže jedinstveniji izgled mogu naručiti Pandemonio paket koji dodaje zatamnjena stakla, crvene kočione čeljusti i tehno-kožni volan sa crvenim kontrastnim šavovima.

 

fiat-panda 2021 01.jpg

 

Ispod haube nalazin se blagi hibridni pogonski sklop. Sastoji se od 1.0 trocilindričnog benzinskog motora koji razvija 69 konja i startera/generatora koji vraća energiju tokom kočenja i usporavanja i skladišti je u malom litijum-jonskom paketu baterija. Ta energija se kasnije koristi za ponovno pokretanje motora, kao deo sistema start/stop, i pružanje pomoći tokom ubrzavanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test 2020. Fiat Panda

 

Fiat Panda vrlo lako može biti jedini auto koji nekome treba. Velika je tamo gde treba, a generalno mala da bude okretna po gradu, a sada je i nikada efikasnija sa blagim hibridom kojem je osnova novi 1.0 benzinac. Može biti odlična van uređenih puteva zbog pogona na svim točkovima, može biti i ''trendi'' jer je u ponudi mnoštvo bolja i dodataka, a može biti i klasični radni auto sa takvim paketom opreme da bude veoma jeftina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda Cross najbolji krosover godine saopštio britanski magazin ''4x4''

  • Četvrtu godinu zaredom, Panda Cross osvaja titulu „Najbolji krosover“ u izboru časopisa „4x4“ iz Ujedinjenog Kraljevstva.
  • Pohvalio ga je žiri stručnjaka za 4x4 modele, zbog mogućnosti terenske vožnje, zabavne vožnje i motora.
  • Panda je već osam godina za redom lider u Italiji, zajedno sa svojim rođakom, modelom 500, koji vodi u segmentu gradskih automobila u Evropi.
  • U 2020, njegovoj 40. godini, model Panda je zabeležio najveći rast ikada u svom segmentu u Evropi (+3.8%) i najveći tržišni udeo u svojoj istoriji (18%).

panda cross 2021.jpeg

 

''Sa velikim zadovoljstvom prihvatamo ovu nagradu, koja kruniše godinu za Pandu koja će se pamtiti. Pored proslave njenog 40. rođendana, u 2020. se zaista desilo puno toga: predstavili smo Panda Hybrid, potpuno osvežili gamu i postigli najbolji tržišni udeo u istoriji'', rekao je Luka Napolitano, direktor brendova Fiat, Lancia i Abarth za EMEA region. Što je još bolje, četvrtu godinu zaredom, Panda Cross je proglašena za ''Najbolji krosover 2020.'' od strane britanskog časopisa ''4x4'' na godišnjim 4x4 nagradama, izborivši se sa ozbiljnom konkurencijom u uvek rastućem sektoru. Žiri je pohvalio njegove mogućnosti terenske vožnje, zabavu pri vožnji i motore.


Alan Kid, urednik 4x4, komentarisao je:

''Panda Cross nastavlja da osvaja naše 4x4 nagrade. Konkurencija je žestoka, ali ništa ne može da parira klasiku brenda Fiat u pogledu terenskih mogućnosti, performansi na putu, ili upečatljivom izgledu. Ljudi koji žive na planinama ili koji imaju hladne zime kupuju ovakva vozila jer je terenska vožnja deo njihovog načina života. Možda je mala, ali Panda ima odličnu trakciju i neverovatne mogućnosti manevrisanja. Panda Cross je idealan gradski automobil koji je spreman da se pretvori u heroja za puteve po zemlji za tren oka.''
 
Časopis ''4x4'' je jedini specijalizovani časopis za 4x4 automobile i pik-apove u Velikoj Britaniji, i njegova 4x4 godišnja nagrada je referentna tačka u sektoru već više od 25 godina. Tim specijalista za 4x4 vozila ocenjivao je široku ponudu vozila koja čine ovu klasu, analizirajući sve od komfora i kvaliteta do terenskih performansi i troškova kupovine i vlasništva. Ova impresivna pobeda dodaje se na dugu listu postignuća modela Fiat Panda, uključujući to što je bio prvi automobil u segmentu koji je osvojio nagradu ''Automobil godine'' 2004. godine, prvi gradski automobil koji se popeo na nadmorsku visinu od 5.200 i koji je stigao do kampa u podnožju Everesta, i prvi gradski automobil sa 4WD tehnologijom.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo tast pre neki dan, na moj hint :) gledao prvo tipa, i nije mu nesto legao/seo. Ja rekoh ajmo da vidimo pandu i posle bukvalno pola minuta kaze "to je to"...

 

20210706_104125.thumb.jpg.2a49d094cf5d6e800ebceb1d8342a3cb.jpg   20210706_104240.thumb.jpg.0f7b4daf6a01e9573d244f65dc4abe91.jpg   20210706_104232.thumb.jpg.38c77f90b6dd22322cb027bbd23fabae.jpg

 

Vrlo zanimljivo resenje hybrida, preko alternatora i kaisa. Vrlo lepo vozi, baterija je tu da pomogne kada je potrebno...za sada je nisam ni ja mnogo probao a ni tast, ali javljam iskustva malo kada je vise upoznamo. Za sada - jaaako zanimljivo vozilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celokupna registracija sa tablicama i novom saobracajnom je izasla malo vise od 20-ak hiljada. Verujem da tu ima nekih usteda, ili ce tek biti, nisam siguran...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bistrio sam sada malo uredbu...i mislim da ima jedna mala zackoljica...

 

Quote

5. za vozila vrste M1 i N1 koja pokreće hibridni pogon koji uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem ima barem jedan električni motor i može da se bez aktiviranja motora sa unutrašnjim sagorevanjem određeno vreme samostalno kreće isključivo na električni pogon, pri čemu se proizvodnja električne energije za dopunu baterija obavlja unutar samog vozila, sa emisijama CO2 do najviše 100 g/km, 2.500 evra u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem dnevnom kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate kupoprodajne cene.

 

E sad, panda nema mod u kojem bi samostalno isla na struju neko odredjeno vreme, vec se sve obavlja automatski, baterija je tu samo da pomogne prilikom ubrzavanja, dodavanja gasa, aktiviranja start-stopa itd.

Moram ja to istraziti jos malo, ali hvala @bolens svakako! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sigurno je tako, Verovatno bi Stojanov rekao da može da se ostvari subvencija da je moglo. Idealno bi bilo da je plug-in hybrid sa dometom od bar 50 km. Da možeš bar na posao da ideš džabe, plus da ne emituješ ništa usput od izduvnih gasova. To bi bio selamet. I još od države uzmeš 2500 evrića.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto sam ja ispratio oko hibrida na brzinu je da se znacajna usteda primeti tek na preko 2000 kubika gde registracija ostane na nivou 1.9/2.0 motora kolika god bila kubikaza.

Tipa znam za Lexus sa motorom od preko 5l cija je registracija oko 300e. Nerealno skroz.

 

Milutine javi kako se Panda ponasa i jel’ ima usteda u potrosnji. Neka je sa srecom tastu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bolens said:

Da, sigurno je tako, Verovatno bi Stojanov rekao da može da se ostvari subvencija da je moglo.

 

Verujem da da :)

 

4 minutes ago, igor0511 said:

 

Milutine javi kako se Panda ponasa i jel’ ima usteda u potrosnji. Neka je sa srecom tastu :) 

 

Hocem hocem svakako :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Fiat Panda Cross vs Tesla Model X

 

Panda ima 0.9 turbo-benzinac (2 cilindra) sa 85KS/145Nm, manuelni menjač sa 6 brzina, pogon na svim točkovima i samo 1.165 kilograma.

Tesla Model X je potpuna suprotnost Pandi - ima dva elektromotora koji daju 417KS/660 Nm, snaga mu ide na sve točkove, a jedan Model X je dosta teži od dve Pande zajedno jer ima preko 2.500 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda osvežena Fiat Panda?

 

fiat panda 2022.jpg

 

Fiat Panda je ne tako davno prošla kroz restajling. Ali to nije sprečilo dizajnerski tim da još malo poradi na ovom modelu i promeni još neki detalj - uključujući i onaj koji je vidljiv na prvi pogled. Podsetimo, poslednji restajling Fiat Pande se dogodio pre nešto više od godinu dana - krajem oktobra 2020. Promene nisu bile velike: novi branik, nove felne, drugačije oblikovani lukovi točkova, novi materijali iznutra, nova multimedija i Sport verzija. Iznenađujuće, preživela je varijanta 4×4 koja je verovatno najčudniji automobilski proizvod na današnjem tržištu - gradski automobil sa pogonom na sve točkove i dvocilindričnim motorom zapremine 0.9 litara. Nećete naći drugi na tržištu. A sada će Fiat Panda verovatno dobiti još jedno osveženje

 

Međutim, to će, kako prenosi Quattroruote.it, biti još suptilnije. Celu zabunu u ovom slučaju je izazvala reklamna kampanja jednog od domaćih dilera, u sklopu koje je objavljena, između ostalog, samo grafika. Ovaj sa desne strane je naravno Fiat 500L, ali nije relevantan za ovaj tekst. Važan je auto sa leve strane, koji je Fiat Panda. Drugačija je, između ostalog završna obrada branika, ali najveća razlika je logo - ovde je reč o novom logotipu, kao kod Fiat Tipa. Naravno, to može da bude samo fotošop lapsus i neko je promenio logo na Pandi. Međutim, takođe možemo očekivati da će Fiat predstaviti takav osveženi primerak i da će Panda zapravo videti pravu promenu logotipa - ne samo na promotivnoj grafici. U Quattroruote.it spekulišu da blago osveženje spolja takođe može da ide ruku pod ruku sa osvežavajućom opremom i dodavanjem novih sistema - iako Panda već ima većinu onoga što kupci traže i šta se od jeftinog gradskog automobila može očekivati. A takvih je kupaca puno.

 

Ovde napuštamo tračeve i prelazimo na činjenice. A činjenice su da je Fiat Panda, još uvek moćan proizvod u smislu prodaje na našem kontinentu. I tako je u oktobru ove godine bio 6. najprodavaniji automobil u Evropi - kupci su kupili čak 12.623 primerka ovog modela. Međutim, možda će biti potrebno malo osveženje Pande, budući da je pad prodaje na godišnjem nivou iznosio impresivnih 34%. Da li je to bilo zbog problema sa dostupnošću poluprovodnika ili nečeg drugog, još nije poznato. Poznato je, međutim, da je Fiat 500 istovremeno zabeležio rast od 2%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...