neshtry 12324 Posted January 15, 2020 Meni je mereno jesenas na tehničkom, na Puntu 1.2 8v 2001. i zadovoljavam euro4 normu izduvnih gasova na euro3 autu... Tako, ne sekirajte se napamet! 1 shortee reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1583 Posted January 15, 2020 Moj je '08, piše kod motora E3, je l' to dobro ili loše ? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1583 Posted January 25, 2020 Sad ozbiljno, koja je razlika između zastave 10 iz '08 na kojoj piše E3 i one na kojoj piše E4 ? Osim nalepnice ? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 8296 Posted January 28, 2020 Svakako me interesuje kako se može videti da li je motor euro 3 ili euro 4. Govorim za Z10 tj Punta made in Srbija, ali cenim da bi morali motori da budu Euro 4, s obzirom na godinu proizvodnje, Euro 4 je od 2004 godine krenuo, a i ranije kod nekih proizvođača. Ako neko zna, ili neki link.... bilo bi dobro S druge strane, ovo što se priča o ZABRANI, može samo da bude Zabrana uvoza euro 3 motora, nema šanse da bude zabrane registracije, za postojeća vozila u Srbiji. Nigde u Evropi ne postoji zabrana registracije pa bilo i euro 1, već se samo ekološkim taksama podstiče da se oni ne koriste.... On 1/25/2020 at 8:49 AM, Rasta said: Sad ozbiljno, koja je razlika između zastave 10 iz '08 na kojoj piše E3 i one na kojoj piše E4 ? Osim nalepnice ? gde se ovo može očitati...videti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted January 28, 2020 Samo u uputstvu i ePer piše... Z10 i jeste euro4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted January 28, 2020 @shuxx Niko i ne priča o zabrani već registrovanih automobila, već o prestanku uvoza još euro3 automobila. Za podatke - broj šasije kucaj u ePER, npr. ovde. 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 8296 Posted January 28, 2020 2U - PUNTO FL.'03 (2003-2010) 188.040.5.0 - 1.2 60CV 44KW 8V E3 5P ACTUAL-MY.2007 Engine: 3859839 Vehicle: 00681204 Manuf. date: 14/5/2007 OVO kaže eper, link... E3, je euro 3 ili ..... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1583 Posted January 28, 2020 Ma nee, E3 je ustvari E4 ... Moja zastava gu nema u eper, al' piše lepo E3 na nalepnici kod motora, odmah iznad hladnjaka. Mene interesuje postoji li neka hardverska razlika između motora koji imaju oznaku E3 i E4 ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 8296 Posted January 28, 2020 Cenim da ima. Nesto oko izduva... Manja emisija stetnih gasova.... .. Sad ko bolje zna.. Neka kaze Dobro je da je euro 4. Bas me zabrinu.... Moj je jos na TNG... Sve cvece izlazi na auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted January 28, 2020 Voda, ugljen dioksid, ugljen monoksid... Odlično za cveće! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 228 Posted January 28, 2020 Moj punto mart 2003 ko zna sta izbacuje na auspuh Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3141 Posted January 29, 2020 Voda, ugljen dioksid, ugljen monoksid... Odlično za cveće! 'Si ozbiljan?Ako jesi, dovoljno je da pogledaš koji je red veličina gasova na izduvu u poređenju sa npr. E6 motorima.Da je sreće da u većem procentu bude zastupljen TNG kod nas u svim kategorijama.No, to je neka druga priča.sa TT 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted January 29, 2020 To važi za TNG, za propan-butan... Ima i jako malo sumpora, azota i mirisa(bitnog za detekciju gasa) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1583 Posted January 29, 2020 (edited) Mislim da je kolega bio sarkastičan, i pod cvećem podrazumevao efekat staklene bašte ... Šta konkretno plin poboljšava, da ne kažem rešava najviše u odnosu na bezin, glede zagađenja ? Azotne okside, benzoalkane, je l njih uopšte nema u tngu ili ih ima puno manje ? Da li recimo benzinac od dve litre na plin zagađuje manje od benzinca od litre na benzin ? Oba su E3, s tim da je ovaj od dve litre skoro duplo teži ... Edited January 29, 2020 by Rasta Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted January 29, 2020 U pravu si, ali sve jedno zelena bašta naspram ostaloga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor72 1 Posted March 19, 2021 (edited) Poceo puntic da mi trosi znatno vise, od pre mesec dana, a sad poceo i da trokira.Ima li neko neki savet, bila je sigurno ova tema negde ali nisam mogao da nadjem. Edited March 20, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted March 20, 2021 @Igor72 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Kakve su svećice na tom autu, oseća li se možda miris benzina na auspuhu (kad ga ostaviš da radi u leru)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor72 1 Posted March 20, 2021 Cini mi se da su svecice.Skinuo svaku, ocistio malo smanjio zazor i radi lepo.E sad potrosnja je i dalje velika.Video sam u postovima da ima dve lambda sonde.Za jednu (na izduvnoj grani) znam, a ne znam gde je druga.To je u postu za mk2 a meni je mk1 54kw.Zamenicu svecice pa da vidim onda potrosnju.I ler gas je veliki, kad ga upalim 1500 a posle smanji na 1000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor72 1 Posted March 21, 2021 A ako se oseca miris benzina na leru jel to svecice ili drugo nesto, jer se oseca benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted March 21, 2021 Lambda sonda verovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor72 1 Posted March 21, 2021 Otkacio sam je i nikakvih promena u radu motora nema. Verovatno je crkla. Trebao bi valjda losije da radi. Niti mi prijavljuje neku gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 12324 Posted March 21, 2021 Eto vidiš... 1 Igor72 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor72 1 Posted March 21, 2021 Hvala.Nov sam u elektronici. Vozio sam zas101 15 god sad kad nesto šušne znam sta je. Ovo je druga priča, kapiram brzo ali trebace vreme. Uglavnom idu i nove svecice u paketu sa sondom. Hvala jos jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
braskejovan1 0 Posted May 8, 2021 Pozz svima, posedujem Fiat Punto Classic 1.2 8v benz/plin, u pitanju je BRC sekvent. Pre neki dan sam vozio i počeo je da mi pišti prekidač za plin kako bi me upozorio da plina više nema. Sipao sam 11.5L plina, prešao 90km normalne otvorene vožnje i ustanovio da mi je ostalo još malo do ispražnjenja boce. Po meni to je poprilično velika potrošnja i ako neko zna više može li mi reći na šta bih trebao obratiti paznju kao uzrok tolike potrošnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3141 Posted May 8, 2021 (edited) @braskejovan1 Nešto mi se javlja da taj plinski uređaj nije dugo servisiran. Bez zezanja, mnogo je činilaca koji utiču na povećanu potrošnju. Kad je servisiran uređaj, kako se održavaju sistemi ubrizgavanja/paljenja smeše...? Koja točionica se koristi? Ako budemo znali malo više podataka, biće i konkretniji odgovor. Edited May 8, 2021 by Mijailović P. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites