Jump to content
FAS Goran
dakillis

Fiat Punto mk.2 1.2 - prevelika potrošnja

Recommended Posts

Meni je mereno jesenas na tehničkom, na Puntu 1.2 8v 2001. i zadovoljavam euro4 normu izduvnih gasova na euro3 autu... Tako, ne sekirajte se napamet!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako me interesuje kako se može videti da li je motor euro 3 ili euro 4. Govorim za Z10 tj Punta made in Srbija, ali cenim da bi morali motori da budu Euro 4, s obzirom na godinu proizvodnje, Euro 4 je od 2004 godine krenuo, a i ranije kod nekih proizvođača.

Ako neko zna, ili neki link.... bilo bi dobro

 

S druge strane, ovo što se priča o ZABRANI, može samo da bude Zabrana uvoza euro 3 motora, nema šanse da bude zabrane registracije, za postojeća vozila u Srbiji.

 

Nigde u Evropi ne postoji zabrana registracije pa bilo i euro 1, već se samo ekološkim taksama podstiče da se oni ne koriste....

On 1/25/2020 at 8:49 AM, Rasta said:

Sad ozbiljno, koja je razlika između zastave 10 iz '08 na kojoj piše E3 i one na kojoj piše E4 ? Osim nalepnice ? 

gde se ovo može očitati...videti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2U - PUNTO FL.'03 (2003-2010)  

 

188.040.5.0 - 1.2 60CV 44KW 8V E3 5P ACTUAL-MY.2007

Engine: 3859839   Vehicle:   00681204 Manuf. date: 14/5/2007

 

 

OVO kaže eper, link...  E3, je euro 3 ili .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nee, E3 je ustvari E4 ... :D

                                                                                                                                                                                                    

Moja zastava gu nema u eper, al' piše lepo E3 na nalepnici kod motora, odmah iznad hladnjaka. Mene interesuje postoji li neka hardverska razlika između motora koji imaju oznaku E3 i E4 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim da ima. Nesto oko izduva... Manja emisija stetnih gasova.... .. Sad ko bolje zna.. Neka kaze

Dobro je da je euro 4. Bas me zabrinu.... Moj je jos na TNG... Sve cvece izlazi na auspuh
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voda, ugljen dioksid, ugljen monoksid... Odlično za cveće!

 
'Si ozbiljan?
Ako jesi, dovoljno je da pogledaš koji je red veličina gasova na izduvu u poređenju sa npr. E6 motorima.
Da je sreće da u većem procentu bude zastupljen TNG kod nas u svim kategorijama.
No, to je neka druga priča.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

To važi za TNG, za propan-butan... Ima i jako malo sumpora, azota i mirisa(bitnog za detekciju gasa)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kolega bio sarkastičan, i pod cvećem podrazumevao efekat staklene bašte ...

 

Šta konkretno plin poboljšava, da ne kažem rešava najviše u odnosu na bezin, glede zagađenja ? Azotne okside, benzoalkane, je l njih uopšte nema u tngu ili ih ima puno manje ? 

 

Da li recimo benzinac od dve litre na plin zagađuje manje od benzinca od litre na benzin ? Oba su E3, s tim da je ovaj od dve litre skoro duplo teži ... 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poceo puntic da mi trosi znatno vise, od pre mesec dana, a sad poceo i da trokira.Ima li neko neki savet, bila je sigurno ova tema negde ali nisam mogao da nadjem. 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igor72

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.

Kakve su svećice na tom autu, oseća li se možda miris benzina na auspuhu (kad ga ostaviš da radi u leru)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi se da su svecice.Skinuo svaku, ocistio malo smanjio zazor i radi lepo.E sad potrosnja je i dalje velika.Video sam u postovima da ima dve lambda sonde.Za jednu (na izduvnoj grani) znam, a ne znam gde je druga.To je u postu za mk2 a meni je mk1 54kw.Zamenicu svecice pa da vidim onda potrosnju.I ler gas je veliki, kad ga upalim 1500 a posle smanji na 1000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkacio sam je i nikakvih promena u radu motora nema. Verovatno je crkla. Trebao bi valjda losije da radi. Niti mi prijavljuje neku gresku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.Nov sam u elektronici. Vozio sam zas101 15 god sad kad nesto šušne znam sta je. Ovo je druga priča, kapiram brzo ali trebace vreme. Uglavnom idu i nove svecice u paketu sa sondom. Hvala jos jednom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima, posedujem Fiat Punto Classic 1.2 8v benz/plin, u pitanju je BRC sekvent. Pre neki dan sam vozio i počeo je da mi pišti prekidač za plin kako bi me upozorio da plina više nema. Sipao sam 11.5L plina, prešao 90km normalne otvorene vožnje i ustanovio da mi je ostalo još malo do ispražnjenja boce. Po meni to je poprilično velika potrošnja i ako neko zna više može li mi reći na šta bih trebao obratiti paznju kao uzrok tolike potrošnje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@braskejovan1

Nešto mi se javlja da taj plinski uređaj nije dugo servisiran. ;)

 

Bez zezanja, mnogo je činilaca koji utiču na povećanu potrošnju.

Kad je servisiran uređaj, kako se održavaju sistemi ubrizgavanja/paljenja smeše...?

Koja točionica se koristi?

Ako budemo znali malo više podataka, biće i konkretniji odgovor.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...