Jump to content
FAS Goran
pera011

Stilo 1.6 16v - trese pri određenoj brzini

Recommended Posts

zdravo svima,

imam problem na 1.6 16v kad se vozi pri brzini od 80 do 100km/h oseti se kako se trese auto. to se samo desava prilikom dodavanja gasa i samo pri toj brzini, bez obzira da li sam u trecoj, cetvrtoj i petoj brzini. kad se ne deodaje gas pri toj brzini onda se normalno ponasa. trap je ok, poluosovina ok, neki zglobovi kazu da su ok, gume jesu losije i malo vuce u levo ali mislim da to nema veze sa ovim. zna li neko sta moze da bude?

hvala unapred

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako čuješ lupanje kad prelaziš preko rupa onda ti je nešto od vešanja popustilo. Ali to verovatno ne dolazi od amortizera.

Ako čuješ buku dok se voziš onda je to sasvim druga stvar. Ako je buka vezana za broj obrtaja pokušaj sa nosačima motora ili auspuh. Ako je vezana za brzinu kojom se krećeš ležajevi ili gume.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41260&view=findpost&p=681059

-------------------------------------------

Svako pitanje ide u posebnu temu, tj. nema trpanja više različitih problema u jednu temu jer se tako dobija nepregledan forum. :thumbup:

Naravno, pre otvaranja teme se prvo pogleda da li takva ili slična već postoji:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43963

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri prirubnice u koje ulazi krst poluosovine imao par slucaja da je bio ostecen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem izmedju 110 i 130 i to samo pri ubrzavanju, posle zamena guma problema vise nije bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sličan problem s tim da je to meni se manifestovalo pri kretanju, uzbrdici i kad imam još nekog u kolima. Zamenio nosač menjača centralni i smanjilo se mislio sam da je skoro nestalo ali i dalje je tu. ostao mi je još jedino nosač motora da proverim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni trese izmedju 80 i 120. Kupio sam nove zimske gume u februaru i vozio sam ih mesec dana. Stavio ih u ponedeljak napred i isle su ok. U sredu su pocele da tresu bas zestoko. Jel moguce da je odpao teg sa felne za balans?Ili su gume krive? Da, pocetkom septembra su mi sredjivali trap i radio sam centriranje.

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

imamo isti motor u stilu i isti problem :wallbash: kod mene je otisla solja poluosovine sa krstom i trese mi auto kad ubrzavam oko 80-90 kad predjem tu brzinu onda prestane...pokusacu prvo sa zamenom manzetne i stavljanjem masti..ako nastavi moracu da menjam samo je problem sto moze jedino na otpadu da se kupi :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos uvek nisam resio problem...stavljena mast i manzetna i prestalo da trese, ali sad imam vibraciju kad vozim na 2500-3000 obrtaja, najvise se oseti u u 4. oko 80kmh i 5. oko 110kmh.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa vibracijom u voznji oko 3000 obrtaja nista ne trese samo vibracija papuce gasa i patos malo, video pre neki dan da nemam teg na poluosovini,pa me zanima ako neko zna oko zamene da li se kupuje samo teg ili cela poluosovina da zamenim? hvala unapred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Fiat u pitanju, ali jeste srodan automobil, pa ajde da ovde priupitam za svoj problem. Dakle, u pitanju je Alfa 147 jtd. Kada sam je tek uzeo, nikakvih vibracija nije bilo ni pri 190 km/h . Kako je vreme odmicalo, a i kilometraza, vibracije su pocele da se javljaju, prvo pri 160km/h, pa je lagano islo sve do 120-130 km/h. U zadnje vreme poprilicno se snazno osecao problem pri bilo kojoj brzini vecoj od 120km/h. Pretpostavljao sam da je do guma, kojima je zaista dosao kraj. Juce sam stavio sve 4 nove gume. Prilikom montaze reko sam im da provere da nije koja felna kriva. Receno mi je da su felne idealne i da su se sve bas lagano izbalansirale. Medjutim, kad sam probao auto na autoputu iznenadio sam se sto je problem ostao, doduse u nesto manjem intenzitetu, ali nista znacajno. Dakle, kad se predje 120 pocinje polako da se oseca i jednostavno ceo auto vibrira. Cini mi se, mada ne bi mogao da se zakunem da u 4.brzini vibracije pocnu dosta kasnije, mozda tek pri 140km/h. E sad, ono sto znam jeste da mi je otisao nosac motora levi, i to cu sad da zamenim. Za ostale nosace ne znam... Da napomenem da sam prednji trap ceo uradio pre dva meseca... Da li je moguce da nosac bude uzrok? Ovo me jako nervira, jer cesto sam na a.putu, i ne mogu vise da razmisljam sta je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam  problem na mom Stilu 1.6 16v  2002 da prilikom dodavanja gasa na 80-100 trese kao da ima groznicu.

Problem resen zamenom solje krsta poluosovine do menjaca (polovna u sapcu 20 EUR-a + zamena oko 1500 Rsd),ukoliko solja nije pojedena dovoljno je punjenje grafitnom mascu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.
Isti problem imam, Fiat Stilo 1.6 16v 2004, trese pri brzini od 80-100 u 4. a posebno u 5. Vibracije se osjete pri dodavanju gasa i izraženije su pri ulasku u desnu krivinu u lijevoj gotovo da se ne osjete.
Prije dvije godine sam zamjenio krstić u lijevoj poluosovini, smirio se neko vrijeme ali je sad opet ista priča...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

 

Stilo 1.6, danas zamenjena leva poluosovina, misleći da će to otkloniti problem koji se javlja između 70 - 90 , a naročito uz brdo kada se krećem oko te brzine. Iako je stavljena polovna poluosovina stanje je malo bolje od prethodnog, ali i dalje se auto ljulja pri tim brzinama. Vidim da se pominje krst i šolja poluosovine, ali me čudi da majstor kada je menjao poluosovinu nije proverio u kakvom su stanju i ova dva dela. Da li je moguće da je problem šilja ili krst, ili je nešto treće?

 

Pored toga čuje se jako brujanje na 3000 obrtaja na levoj strani koje se inače čuje još od kako sam kupio auto. Primećujem isto brujanje na 3000 obrtaja bez obzira da li je auto na leru ili se kreće. Šta je uzrok svemu tome?

 

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za brujanje moze biti da je do nekog nosaca motora,kazem moze biti ali ne mora da znaci.

A sto se tice tresenja,definitivno je u pitanju solja ili krst,u najgorem slucaju oba. ;)

Послато са GT-I9300

Share this post


Link to post
Share on other sites

brujanje s leve strane .... verovatno negde fals vazduh tj pocepano crevo opipaj ga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...