goransid 0 Posted May 23, 2011 Pozdrav...Skoro sam kupio Brava pa me jedno interesuje.Kad prebacim usmerivac ventilacije na Max Def on mi upali klimu,grejac zadnjeg stakla i ventilator na max.Pa me to malo buni zasto klima i grejac zadnjeg stakla u istom momentu.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 23, 2011 Zato što se tako nabrže odmagljuju/odleđuju stakla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted May 23, 2011 Druze hvala ti na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
aikidoka 0 Posted June 3, 2011 To znaci maximalno odmrzavanje i ukljucuje ti sve grejace, klimu, grejac zadnjeg stakla i bukvalno znaci maximum defrost! Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted June 5, 2011 Hvala vam na objasnjenju Quote Share this post Link to post Share on other sites
mibre 0 Posted June 6, 2011 A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted June 6, 2011 Max Def = Maximum Defrost Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted June 6, 2011 A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 6, 2011 Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted June 6, 2011 Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena?Ne znam nisam obraćao pažnju ali mislim da stalno vrti bez obzira na to da li je klima uključena ili ne. Čim daš kontakt. Najverovatnije se zaprlja pa pravi veću buku jer kad radi normalno jedva da ga možeš čuti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
svetozar 0 Posted June 6, 2011 to sto ti se cuje je motor klapne za recirkulaciju vazduha.zvuk se cuje iz predela kasete? ''malo'' se potrosi mehanizam klapne pa vrti stalno u krug.ukljuci dugme za recirkulaciju vazduha i videces da ce prestati da se cuje.e sad pitanje je u kom polozaju ce ti ostati klapna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mibre 0 Posted June 7, 2011 A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.Hvala, mislim da je bas iz tog motorceta, jer se cuje non-stop, samo kad radi motor, zvuk je malo manje primetan. Da li znas nacin da se otkloni ovaj zvuk u kucnoj radinosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted June 7, 2011 Morao bi da skineš taj centralni deo pa da probaš sa čišćenje i podmazivanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TaxistaKG 0 Posted July 4, 2011 Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.bem ti lebac, ja za ta rebarca kod klime mislio da je to namešteno za metalne pare, kao kod ručne. Auuu, al sam naprso Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted July 4, 2011 Nisi valjda gurao novčanice u te proreze Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted December 11, 2012 (edited) Sta tacno radi MAX DEF opcija na Bravi i da li ima veze sa radnom temperaturom ? Primetio sam da kad to ukljucim pali se lampica za klimu pa ne znam da li to valja tako ili ne i sta se tacno desava?I jos nesto, razmisljam da stavim karton ispred hladnjaka iz vec poznatih razloga.. koliko je to korisno posto sam primetio da sad sporije dostize radnu? + sporije stize do tacke grejanja a treba mi toplota sto pre Edited December 11, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 11, 2012 Pa , korisno je, brze dostigne neku vecu temperaturu i lakse je odrzava na putu ali nista nemoze da zameni dobar termostat. Stavi obavezno, samo pazi da nezatvoris prostor ispred ventilatora, ako postigne radnu temp. da bi mogao da ohladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted December 11, 2012 Ma meni termostat drzi na pola to dobro ali mu sad po ovom vremenu treba mozda i vise od pola sata voznje da stigne do pola. Dal se kazaljka smrzne il sta vec, ne znam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 11, 2012 Max Defrost, max odleđivanje a to što pali lampicu klime ništa značajno na ovoj tepmeraturi (ispod 4 C ne uključuje kompresor). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 11, 2012 Upali ti i klimu i zadnji grejac, i grejace u retrovizorima, da bi brzo odmaglio, a klimu upali iz razloga sto isusuje vazduh pa tako brze odmagljuje, e sada Ivan je u pravu da ne pali kompresor ispod 4 stepena ali mozda neke druge komponente klime odrade to isusivanje vazduha, posto postoji i onaj filter od klime, ne mislim na filter polena ili kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filip2013 0 Posted February 25, 2013 Ljudi,recite mi molim vas,da li je neophodno da se zameni termostat za temp. na bravo jtd 101ks.?? posto su creva kad ih pipnem mlaka a predjem desetak kilometara pre nego sto ga ugasim... i ako treba da,koliko kosta? saznao sam da je mehanicki,nije onaj skupi.. hvala unapred.. Quote Share this post Link to post Share on other sites