Jump to content
Sign in to follow this  
goransid

Bravo - šta znači Max Def na ventilaciji?

Recommended Posts

Pozdrav...

Skoro sam kupio Brava pa me jedno interesuje.

Kad prebacim usmerivac ventilacije na Max Def on mi upali klimu,grejac zadnjeg stakla i ventilator na max.

Pa me to malo buni zasto klima i grejac zadnjeg stakla u istom momentu.

Hvala :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što se tako nabrže odmagljuju/odleđuju stakla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znaci maximalno odmrzavanje i ukljucuje ti sve grejace, klimu, grejac zadnjeg stakla i bukvalno znaci maximum defrost!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena?

Ne znam nisam obraćao pažnju ali mislim da stalno vrti bez obzira na to da li je klima uključena ili ne. Čim daš kontakt. Najverovatnije se zaprlja pa pravi veću buku jer kad radi normalno jedva da ga možeš čuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto ti se cuje je motor klapne za recirkulaciju vazduha.zvuk se cuje iz predela kasete? ''malo'' se potrosi mehanizam klapne pa vrti stalno u krug.ukljuci dugme za recirkulaciju vazduha i videces da ce prestati da se cuje.e sad pitanje je u kom polozaju ce ti ostati klapna? :question::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.

Hvala, mislim da je bas iz tog motorceta, jer se cuje non-stop, samo kad radi motor, zvuk je malo manje primetan. Da li znas nacin da se otkloni ovaj zvuk u kucnoj radinosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.

bem ti lebac, ja za ta rebarca kod klime mislio da je to namešteno za metalne pare, kao kod ručne. Auuu, al sam naprso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta tacno radi MAX DEF opcija na Bravi i da li ima veze sa radnom temperaturom ? Primetio sam da kad to ukljucim pali se lampica za klimu pa ne znam da li to valja tako ili ne i sta se tacno desava?

I jos nesto, razmisljam da stavim karton ispred hladnjaka iz vec poznatih razloga.. koliko je to korisno posto sam primetio da sad sporije dostize radnu? + sporije stize do tacke grejanja a treba mi toplota sto pre :D

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa , korisno je, brze dostigne neku vecu temperaturu i lakse je odrzava na putu ali nista nemoze da zameni dobar termostat. Stavi obavezno, samo pazi da nezatvoris prostor ispred ventilatora, ako postigne radnu temp. da bi mogao da ohladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni termostat drzi na pola to dobro ali mu sad po ovom vremenu treba mozda i vise od pola sata voznje da stigne do pola. Dal se kazaljka smrzne il sta vec, ne znam.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max Defrost, max odleđivanje a to što pali lampicu klime ništa značajno na ovoj tepmeraturi (ispod 4 C ne uključuje kompresor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upali ti i klimu i zadnji grejac, i grejace u retrovizorima, da bi brzo odmaglio, a klimu upali iz razloga sto isusuje vazduh pa tako brze odmagljuje, e sada Ivan je u pravu da ne pali kompresor ispod 4 stepena ali mozda neke druge komponente klime odrade to isusivanje vazduha, posto postoji i onaj filter od klime, ne mislim na filter polena ili kabine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,recite mi molim vas,da li je neophodno da se zameni termostat za temp. na bravo jtd 101ks.?? posto su creva kad ih pipnem mlaka a predjem desetak kilometara pre nego sto ga ugasim... i ako treba da,koliko kosta? saznao sam da je mehanicki,nije onaj skupi..
:)
hvala unapred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×