bglion 401 Posted July 15, 2014 On verovatno ima druge probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 15, 2014 Jedino nisi promenio majstora ,remontovao letvu volana i gume balans štangle.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 15, 2014 Šeta ti balans štangla levo desno 99%. Proveri to a ja ću probati da ti nađem link sa nekog italijanskog sajta sa rešenjem (kod mene uspelo i evo traje već 3godine) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 15, 2014 Očigledno taj link više ne postoji (ili ja ne umem da ga nađem)Imam u PDF-u na kompu objašnjenje! Mogu li i kako to da okačim ovde ili mora na mail da pustim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 16, 2014 Ne znam šta su "uparnice". Ako su to stabilizatori, onda ok. Ako nisu, a stabilizatore nisi menjao, onda svakako i to promeni.Stabilizatori su oni koji poveziju kraj balans štangle sa krutom vezom, kod amortizera. Svakako promeni gumice balans štangle. Zašto si sve ove ostale delove menjao ? Jel nisu valjali, ili onako, menjaš naslepo nešto šta misliš da pravi probleme ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 19, 2015 (edited) Pozdra svima, nedavno, o cemu sam vec pisao, pazario sam lybru, 1.9 jtd, karavan verzija. Od prvobitnog umisljanja da imam problem sa servom, koji je zapravo samo nesto tvrdji od elektro serva koji sam se pre koristio, utisak o kupovini i autu, nakon sto sam uradio zamenu svih filtera i ulja, kao i promenu stabilizatora prednjih i zadnjih, da ne cuje zlo je zaista jako dobar, da ne kazem odlican, vrhunski, jer auto je kod mene jos uvek sveze, nisam presao ni 3.000 km.Dakle, sve super, potrosnja zaista mizerna, na otvorenom, merio sam od cepa do cepa, voznja do 120, ali bez naglih promena obrtaja, je cak ispod 4, 5 moguca, u gradu na puno kreni stani, sa klimom, trosi mi oko 6,5, a moze i ispod, provereno, ako naleti zeleni talas i vozi se u nizem prenosu, bez gasnih trzavica, sa koliko toliko jednolicnom voznjom. Jedino od svega sto me muci, a to se zaista nije culo pri kupovini (culi su se stabilizatori, zato su i odmah zamenjeni), jeste neko cvilenje i jaukanje kao nekog razdrndanog duseka, ili cvilenje i skripanje, nalik onom kad se guma o gumu cese, ili guma o staklo ili metal. Ne mogu da provalim i lociram zvuk, ali cini mi se da se cuje jace u prednjem delu trapa, kod tockova, a ne bih iskljucio da dolazi i iz zadnjeg kraja.Takodje, kada vozim ravno, pa cak i prelazim preko rupa na koje sva cetiri tocka jednako ulezu, pri pravcu, ovo se ne cuje toliko, cesto i nikako se ne cuje, ali zato kada skrecem u krivini, narocito u levo, kada prelazim preko neke neravnine, gde tockovi nisu u istoj ravni, prelazim preko bankine i slicno, ovo se bas onako cuje kao razdrndani dusek i ovako, kako vec objasnih. Molim vas savet, sta bi ovo moglo da bude, ja cu svejedno otici kod majstora, ali znacilo bi mi, jer sam vec bio kada smo radili ovaj servis itd, da mi neko napise sta bi moglo da bude, jeli imao slicnih iskustava, kako je resio na svom autu, kako bismo problem, pa i teoretski lokalizovali, prosto zato jer sam sam, koliko sam mogao, pogledao amortizere, u voznji dobro upija te rupe u ravnoj voznji, bez skretanja, cini mi se da amortizeri nisu. E sad, tu su i solje, gumice balans stangle, pa me zanima vase misljenje. Hvala unapred na odgovorima. Pozdravi! Edited May 19, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 19, 2015 Gumice balans stangle napred I pozadi na trapu verovatno neki silen blok. Sacekaj hladnije vreme I sve se popravi samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 19, 2015 Da, sto duze stoji na suncu, to vise skripa, zulja, al bas je gadno, kad pojacam muziku nista ne cujem hehe, medjutim bez se stvarno cuje, neprijatno je, a zao mi posto stvarno lepo ide, i nista drugo ne lupka ne cuka, pa bih da sredim. Pretpostavio sam da bi mogle biti gumice b s, no nekako nisam navikao da one bas tako zvuce, ko stari dusek. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 19, 2015 Ja vozim tako vec neku godinu.Leti pojacas muziku I reseno. Gumice balans stangle se relativno lako resavaju ali zadnji trap je problematican. Potrebno ga je demontirati I odneti na reparaciju kod TEjovica il sl Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 19, 2015 I ja imam taj zvuk sa trapa. Bilo je tako kad sam uzeo auto, i nisam jos uvek zamenio. Majstor mi je rekao da su sve gumice balans stangli za zamenu, ali ako ne smeta skripa, moze jos dugo da se vozi. Mislim da je par oko 1500dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 19, 2015 Uf, nadam se da su samo gumice, da nije zadnji trap otisao, ovo prvo je svakako jeftinije. Elem, koliko je reparacija kod Tejovica sada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 19, 2015 Čitao sam na više mesta o tome i svaki put su bile gumice balans štangle. I kod mene se čuju, doduše ne jako, ali kad je parkiran i malo legnem na auto, zaškripi i to tačno liči na zvuk gumice koja škripi o metalno kućište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 19, 2015 Da, ili na razdrndan krevet, ili na prevlacenje gumice preko metala, cak stakla, samo se kod mene bas cuje, nadam se da su gumice stangle, prosto, jeftinije je, i lakse za resiti. No, upravo idem kod majstora, pa cemo videti, cudno mi je jedino sto sam kad smo menjali stabilizatore, i prednje i zadnje, to se nije culo tako jako, tek malo, i ne uvek, a sad se bas ogoropadilo, pa se bas cuje na svakoj jebenoj neravnini, da prostite Hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 19, 2015 Pazi, ja kontam da tu nema puno filozofije, guma o metal ili o farbu, ko đonom u fiskultunoj sali. Dotrajale gumice, ne "lepe" se više za podlogu nego proklizavaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 19, 2015 Da, s tim sto moras imati u vidu da se tako mogu cuti i sileni, solje amortizera, generalno zadnji trap, mada sam zvuk jeste unutra kao dusek koji cvili, a ispod su gumice na metalu, koje prave zuljanje, zato sam i pitao, reko mozda je neko imao slicni problem, jer hoce tako i amortizeri kad odu da se cuju. Obicno trap lupa, ali ne mora biti tako. Meni je na starom Stilu, kad su otisli stabilizatori i spone, bio taj neki slican, samo znatno slabiji zvuk, preko neravnina, a kad su rupe onda je bio kod taljiga, lupa li lupa hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 19, 2015 Upravo si rekao da si na početku imao i pitanje i odgovor. Elem i ja se nekad nađem u situaciji da mi treba uteha tako da ti ne zameram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted May 19, 2015 Ja sam zamjenio zadnje stabilizatore,majstor rekao da gumice nr treba mjenjati i odmah poslije zamjene mi se pojavilo to skripanje pozadi pogotovo kada se auto giba lijevo desno,i lupa mi na lijevom tocku a prije se vrlo malo culo lupkanje,e sad nadam Se da je moguce pojedinacno zamjeniti selene u zavisnosti koji bude los,a lupkanje je sa zadnjeg lijevog tocka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 21, 2015 (edited) Da se javim, kod mene definitivno bile gumice balans stangle, nakon sto smo promenili ceo komplet, napred nazad auto ne oseca rupe, ne cuje se nista unutra, sjajno sto se toga tice, ali mislim da cu sad centrirati trap, odnosno raditi optiku, jer su stabilizatori i gumice toliko bile izandjale, da promenom ovoga dobih savrsenu utegnutost, ali i sitne pomeraje trapa, baca tek malo malo u desno, to se ne oseti u voznji, gotovo nikako, ali je primetno ipak, nakon provere, i definitivno sad treba mala korekcija. Ujedno i pitanje, gde najbolje raditi optiku trapa u NS? Sto se tice selena, kapiram ako su nazad, da je bolje menjati u paru, nisam siguran, mozda neko zna vise. Iz dosadasnjeg iskustva, kao i sa amortizerima, a tako i drugim delovima, vesanja, trapa, kad menjas jednu stranu, menjaj i drugu, i to su majstori uvek, barem mene, savetovali. Edited May 21, 2015 by Jug Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 21, 2015 I koliko je zamena £€$? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 21, 2015 Jug mi rece da su gumice sve 1600dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 22, 2015 Da, u VDV, autocentar, Partizanska NS, gumice, neki italijanski proizvodjac su nekih 1600 plus dinara, medjutim zamena, narocito prednjih nije laka, i jos ako je upeklo, ima da se rihta, pa majstoru jos racunajte ruke, ako ne radite sami, a ne preporucujem, jer kod Lancie skoro svako menjanje delova trapa cesto zahteva posle i optiku. Mislim ako ste menjali jos nesto, tipa stabilizatore. Ta skripa cika ne mora nuzno biti od gumica, dobro je ako su one, jer su najeftinijie, mogu slican zvuk proizvoditi i seleni, stabilizatori, viljuske, ili svi oni zajedno ako su dotrajali, ako su samo gumice, kao sto je kod mene bilo, to vam je naravno i najeftinije za resiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted May 22, 2015 Zamena gumica balans štangle i zamena stabili zatora nema veze sa upravljanjem. Stoga, reglaža trapa nije potrebna. Reglaža trapa je potrebna kod zamene spone i viljuške (ramena) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 25, 2015 Upravo tako, gumice su najmanji problem, ako se menja i drugo, spone, i ostali delovi trapa zahtevniji, onda je neophodna reglaza, najcecsce, narocito ako se menja vise tih delova odjednom. Mada, kakve rupe imamo, nama reglaza treba svakih dva meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted June 8, 2015 Neverovatno, pisao o ovoj skripi, cvilenju, koje je bas uzelo maha, narocito pri bilo kakvoj neravnini, majstor proveri trap, selen, itd, ispostavi se da su gumice balans stangle sve otisle dodjavola, promenimo ih, stavimo nove, o cemu sam vec pisao, i zaista, nakon toga, vozio desetak dana, do ovih vrucina, bez ikakvog zvuka, sve nestalo, auto ko pracka, uzivanje, i sad ponovo pre dva, tri dana, krece da cvili, skripuce, onako ko dusek ili stolica razdrdana, samo napred, i vise sa desne strane, da poludi covek. Podseca opet na isti taj zvuk, isti problem, kako je to i da li je moguce, i moze li, premda su gumice nove sve potpuno stavljenje, da je to sada do ovih vrucina? Ono fizika, bem li ga, ne znam ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted June 9, 2015 Ja sam imao isti problem zato sto su gumice balans-stangle loseg kvaliteta. Dobile lufta i pocele da lupaju posle 10-15 dana.Moj majstor mi je to resio tako sto je poturio podloske debele par mm pod gumice,i vec godinu-ipo dana nema da susnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites