Jump to content
FAS Goran
nnemke

Fiat Punto mk.2 - CODE signalizacija

Recommended Posts

Jel' moze brzinski odgovor na moja pitanja?

 

Za izradu drugog kljuca mi je potrebna ona kartica (imam je) i kljucar koji ce to uraditi? Nakon toga stari kljuc postaje neupotrebljiv?

 

Hteo bih da uradim to, da pokusam eliminisati problem povremenog paljenja CODE greske.

 

Hvala.

 

Inace, auto je Punto 1.9D mk2

Edited by Hoka Hey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' moze brzinski odgovor na moja pitanja?

 

Za izradu drugog kljuca mi je potrebna ona kartica (imam je) i kljucar koji ce to uraditi? Nakon toga stari kljuc postaje neupotrebljiv?

 

Hteo bih da uradim to, da pokusam eliminisati problem povremenog paljenja CODE greske.

 

Hvala.

 

Inace, auto je Punto 1.9D mk2

To ti nece resiti problem,nije problem u kljucu.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Fiat Punta 2010 god. inace kupljen nov... sve je bilo u redu do pre oko 6 meseci kad je poceo da izbacuje gresku code kljuca i vergla ali nece da upali.

 

Isao sam kod raznih majstora, citali u dijagnostici, ali niko ne zna sta mu je, neko kaze menjaj body neko menjaj antenicu a neko kaze menjaj ecu.

 

Vozio sam auto i u ovlasceni servis AK Kompresor, i oni nemaju pojma rekli mi idi kod Ristica proveri kljuceve, a kljuceve sam proveravao i rade.

 

Sta moze biti ovo, ne moguce da ovo biiip ne moze da se popravi. Jel ima neko iskustva sa ovim?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

inace fiat punto 2010 1.2 8v 60 ks

 

To je ono najgore, vec su me zez za Pumpu za gorivo, majstor mi reko crkla pumpa, otiso kupio novu puko 130 evra kad posle 2 dana ponovo nece da pali...

Antenica nije jer sam kupio drugu i sam promenio isto nije hteo da pali... ostaje jos body i ecu. Inace sa ovim autom sam preko oko 25000 km, sto je realno malo za ovakav kvar.

 

Jedan majstor mi je preporucio Immo off oko 50 evra, dali se to isplati da se odradi, i da ne stvori to jos nekih problema kasnije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima šanse da bi Immo off vraćanje u virgin (prvobitno) stanje odradilo stvar, ali ostavi to kao poslednju opciju... Ako si iz bgd ili okoline, bolje probaj kod Gorana u servisu, Zemun Altina
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PeMu said:

Jel ima neko iskustva sa ovim?

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 

1 hour ago, PeMu said:

Jedan majstor mi je preporucio Immo off oko 50 evra, dali se to isplati da se odradi

Nije toliko stvar u isplativosti već u tome da posle toga više nemaš kodiran ključ (biće kao kod Yuga). Nije baš da se Puntići svaki dan kradu, ali te fabričke zaštite više nema nakon što se ona ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se dešava (sve češće i češće) da mi se u toku vožnje upali check engine i ugasi auto. Upalim ga odmah isti sekund i onda mi gore i check engine i key code. I onda se možda ugasi auto opet ubrzo, a možda se ne ugasi danima, a lampice se ugase nakon 2-3 paljenja. Sutra idem da menjam ključ (jer ne znam šta bih drugo) pa ćemo videti situaciju (jer mi je ovo jedini i na oko mi se čini baš izlizan).
Dalje, iščitao sam temu i ne znam kakve veze ima radio, ali radio mi nije fabrički tako da on radi normalno sve full uvek i ne bi trebalo da ima ikakve veze sa ovim.
Drugo, nemam kod karticu, koliki je to problem za ključara? Kada sam pitao rekli su mi novi ključ je 50e, niko nije pitao za karticu :D
Treće, hoću moći posle ovaj ključ ostaviti kao rezervni, hoće biti funkcionalan, ne menja se u autu ništa samo se ključ "kopira"?
Punto mk2 1.2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LWFtheDJ

 

Radio nema veze sa problemom koji si opisao.

 

Ključ šalje kod, brava ga čita. To se događa ne samo kada startuješ motor, nego i mnogo puta kasnije u toku vožnje, tj. sve dok je ključ u bravi. U nekoj od tih provera brava ne očita dobro kod sa ključa i dogodi ti se kako si opisao. Pravljenje ključa može i bez kod kartice, samo bude skuplje jer ključar treba prvo da ''iščita kod''. Brže i jeftinije je sa kod karticom, ali nije nemoguće i bez nje. Ukoliko sa tim ključem imaš problem da startuješ auto, ili se tokom vožnje pojavi problem kako si rekao, možeš ga ostaviti kao rezervni, ali on neće biti 100% pouzdan, tj. radiće (zezaće) te kao što i sada to radi.

Ali, sve to ako je do ključa problem. A, ne mora da bude. Može da bude do kontakt brave (kao što piše uprošćeno gore, ključ šalje, a brava čita kod...i šta ako ključ dobro obavi svoj deo posla, ali brava ne?). Ako se brava menja, onda obično ide uz motorni komp sa tog polovnog auta sa kog se skida brava, i idu njegovi ključevi.

 

Koliko znam tako sistem radi. 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim,imam problem sa kod kljucem na puntu 1.9d 2002 godiste,kad sam kupio auto posle par dana izbacio je kod gresku nije hteo da upali posle desetak pokusaja upalio je i pocelo je sve cesce da se desava,

ispod volana sam nasao zalepljen kljuc i imao sam problem sto nisam mogao da stavim relej podizaca stakala pa sam uzeo novi kompijuter sa kutijom osiguraca uz to sam dobio i bravu sa kljucem kad sam to zamenio opet mi izbacio gresku imao sam neki problem sa bos pumpom pa sam uzeo drugu od drugara koji je njegovog slupao i dao mi je drugu instalaciju jer je ova bila secena kod konektora mislio sam da tu ima neki prekid kad sam instalaciju zamenio nije izbacivao kod par paljenja i onda je opet poceo da izbacuje nosio sam kljuc na proveru dobar je, ako neko zna resenje neka pise Hvala unapred.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ključ mora kroz određenu proceduru da se upari sa bravom,a to moraš kod profesionalnih bravara

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraju da se upare
Jel si radio proxy elajment(prijavljivanje uređaja bord kompjuteru)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš kod majstora, to mora da se uradi

 




 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...