Jump to content
FAS Goran
boki

BMB98 umesto Euro dizela / Dizel umesto benzina

Recommended Posts

dodjem juce na avia pumpu na nbg,izadjem iz kola krenem da navlacim rukavicu da sam sipam gorivo,ljubazno mi pridje pumpadzija i kaze neka jacu,ja reko ok okrenem i udjem da platim,platim i izadjem napolje udjem u auto da upalim kad cujem istrcava momak sa kase CEKAJ,CEKAJ,CEKAJ...SIPANO POGRESNO GORIVO!!!cela prica se dobro zavrsila momak kome je bio kraj smene odlicno poznaje zanat skinemon plovak,istocimo gorivivo iz rezervoara,lepo pokupimo sve momci me caste sa 25L euro dizela i ja srecno sa mojom devojcicom(chelicem)nastavim put ... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeći put voziš mog Stila na tu pumpu...i ne prihvataj ispod 30L besplatnog bezolovnog (kada prvo pogreše i sipaju dizel, ionako pozadi nemam jasnu oznaku da je benzinac...skinuli mi mangupi :lol: )...

p.s. E, ali onog EURO BMB... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat grande punto, 1.3 multijet. sipano pogresno gorivo u rezervar, benzin umesto dizela. auto upaljen i ne znam koliko je radio. doslepan kod mene u servis tj.gde radim i opran rezervoar, filter zamenjen, cevi creva... sve oprano i auto upaljen radi super osim sto ima jedan problem. samo kad je motor hladan, rad na leru je fenomenalan, lepo ide i vuce samo kad se da gas oko 3000 obrtaja, lupa nesto u glavi, cim se obrtaji spuste lupanje prestaje. tako sve dok se ne zagreje(oko 5 minuta rada) posle toga nosene dizne na ispitivanje i u super su stanju, odradjena ful pumpa visokog pritiska, nov regulator pritiska... nema sta nismo radili. szuk je npr.kao kada auto radi na leru i vi mu sipate start sprej u usis i on pocne da lupa... ne znam sta moze da bude...? hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry za off, ali ovo je drugi slučaj danas na forumu gde su sipali benzin umesto dizela.
Ja prosto ne mogu da verujem.
Realno, da mene plaćaju koliko plaćaju pumpadžije, ne bih ni ja vodio računa...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije danas sipan. ja se sa tim autom zajebavam vec 10-ak dana. da nije stvarno problem ne bih pisao ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U suštini ništa strašno ne može da se desi, pošto servis u kome radim okružuju 3 pumpe, bukvalno bar jednom u dve nedelje neko dođe na vađenje pogrešnog goriva, i 95% slučajeva su krivi vlasnici, a ne pumpadžije. 

Prvi primer, došao čilac sa Puntom 1.9d, i pumpadžija mu prilazi, i čile ga pita koja je razlika između BMB95  BMB98, ovaj krene da mu priča, kaže čiča, sipaj onda to bolje 98, ovaj natočio za 2.500 din i na zatvaranju rezervoara vidi da piše DIESEL. Pita čiču jel ovo benzinac ili dizel, a ovaj mu kaže "pa dizel", kaže pumpadžija "pa što ste mi rekli da sipam bezolovni onda?", "kako bezolovni, kako si mogao da sipaš bezolovni, pa svaki Punto je dizel", vrhunac je bio što pumpadžija ima Punta 1.2 16v  :turned:  doguraju ga u servis kod nas, izvadismo mu bezolovni pomešan sa dizelom u neku kantu koju je imao u gepeku, preguraše ga na pumpu, sipaše dizel za 2.500, na kasi mu saopšte da je račun 5.000, a on kaže, pa vaš radnik je sipao, ja nemam više para i plati samo dizel i ode sa onom mešavinom u gepeku.

Drugi slučaj, nova E klasa, isto matorac, NP table, sipao sam pun rezervoar za 5.000 din benzina, a 220 CDI. Preparkirao se na pumpi da popije kafu, popio i da upali auto, ono neće ni da čuje. pregurasmo ga, izvukosmo gorivo, zamenismo filter goriva, sipasmo dizel i upalio iz prve bez problema. 

Da ne pišem dalje, ali bilo ih je stvarno mnogo, ali nema nikakvih problema uglavnom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zato uvek sam sipam. Pogotovu što čupaju  čep goriva kao da se na cimanje otvara a ne na ključ. Na Astri kada zavrću čep svaki 2-3 put krcne pa ih ja onda pitam ko plaća kada polome i tako.. zato od sad sve sam sipam i radim pa nemam koga da krivim kada nešto zeznem.


E da, jednom dolazim na pumpu i kažem pumpadžiji da ne mora da se muči i da ću sam da sipam. Odgovara mi on "E pa ne može pa da mi pobegeneš, samo ja mogu da sipam!" i to onako maksimalno drčno.

 

I ja rekao nema problema, sipaj ti pun.

 

Sipa on i krene da zatvori i ja rekao sačekaj. Zavirim i vidim da se ne vidi gorivo i ja rekao sipaj pun.

Sipa on opet i ja opet proverim i ne vidim gorivo. Ja ga pitam u čemu je problem i što ne sipa pun i tek iz trećeg je sipao tako da se vidi gorivo(što inače i ja radim zbog fuel log-a jer mi deluje najtačnije). Nakon toga sam ga video još 2-3 puta i svaki put kada me vidi nije ni izlazio napolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ok desi se. Ko radi taj i gresi ali opet treba biti korektan pa platiti svoju gresku .

A to kolika im je plata , sta to mene briga kao musteriju .Mene niko ne pita kolika mi je plata kad treba bilo sta da se plati pa i gorivo.

Odes kod zubara da ti popravi zub a njemu mala plata pa ti slomi jos dva.To nikako nemoze biti opravdanje.

Mom zetu sipali u benzinca 10 l diesel , njegovom krivicom.Nisu nista vadili samo napunio benzinom jos oko 40.

Malo vise dimio ali nije imao nekih vecih problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravi imam pitanje pre 4 dana sipao sam 4l Benzina u 1.9jtd a pre toga imao oko 4l Dizela i onda sam posle nasuo oko 35l Dizela dali moze da dodje do nekih posledica? 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greške se dešavaju: Šta da radite ako sipate pogrešno gorivo

 

gorivo%2011.jpg

 

U svakodnevnoj žurbi vrlo lako nam se može desiti da umesto benzina sipamo dizel. I tada po pravilu nastaju pravi problemi za vlasnika automobila. Automobil će vrlo brzo stati, a popravka će vas značajno udariti po džepu. U slučaju sipanja pogrešnog goriva, automobil odmah treba zaustaviti, ako uopšte upali, te nazvati šlep službu koja će transportovati vozilo na ''ispumpavanje'' rezervoara i daljeg pregleda kako bi se utvrdio stepen kvara. Ako čovek na vreme primeti grešku i ne sipa više od pet odsto pogrešnog goriva, neće biti nikakve štete. Dovoljno je rezervoar napuniti sa što više ''pravog'' goriva, po mogućnosti do vrha. Mala količina ''pogrešnog'' izgubiće se u masi ''pravog''. Bez obzira da li je reč o benzinu ili dizelu, procedura je ista. U 90 odsto slučajeva desi se da se u rezervoar sa dizel motorom sipa benzin. Ako vozač shvati šta je uradio i odustane od paljenja motora, gorivo neće doći do sistema za ubrizgavanje, pa je i procedura jednostavnija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo 3 litre sipano. Nisam primetio nista prvih 700/800m dok auto nije poceoda trokira na gasu trza i slabo vuce,odmah sam predpostavio sta je jel mi je gorivo sipala neka zena na Nis pumpi vratio sam se na pumpu potvrdili su mi da su sipali dizel....Ja poludeo bukvalno,pozvao sam majstora rekao mi je da sipam samo 10/15l benz da ce to provuci cim se pomesa i jeste bilo tako ali jutros kad sam upalio auto dca puta se ugasio tj onda sam ga nalo dzao na gasu oko 2000rpm i cim se ugrejao sve normalno....da neduzim vise sta vi mislite da li ce proci kad se potrosi tih jeb 3l ili ce auto zaglaviti na ciscenje,leptira gasa dizni rezervoara,zamenu katalizatora jer to je ubistvo za njega i lambda sondu. Greske ne izbacuje nikakve barem jos uvek.:(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj pun pa da sto lakse prodje i vozi.

Ako nesto zaglavi trazi od pumpe da refundira stetu.

 

Nauk za ubuduce: Ne pustaj da ti sipaju gorivo. Ne znam kako je to moguce, ali dosta pumpadzija ne zna da otvori vratanca rezervoara na gomili automobila, cupaju cepove, ne zavrnu lepo...

Ne znam koliko puta mi se desilo na Stilo da krenu da cupaju cep rezervoara iako se lepo vidi bravica. Jedan genije je jednom uspeo i da iscupa cep - kako ne znam :D

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate idioti,zakleo sam se juce necu gorivo sipati na nis pumpi nikad vise.Imalo je u njemu oko 7/8l i sipao sam jos 10l odmah....izbacuje skoro 300km na satu i preko pola rezovoara nadam se da mu je dovoljno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/6/2018 at 11:04 AM, igor0511 said:
Sipaj pun pa da sto lakse prodje i vozi.
Ako nesto zaglavi trazi od pumpe da refundira stetu.
 
Nauk za ubuduce: Ne pustaj da ti sipaju gorivo. Ne znam kako je to moguce, ali dosta pumpadzija ne zna da otvori vratanca rezervoara na gomili automobila, cupaju cepove, ne zavrnu lepo...
Ne znam koliko puta mi se desilo na Stilo da krenu da cupaju cep rezervoara iako se lepo vidi bravica. Jedan genije je jednom uspeo i da iscupa cep - kako ne znam

Ako mi veruješ da mi se na NIS nikad nije desilo. Baš gledam svaki put kako će da mi sjebe čep na novom autu.

Znaju čak i da spuste čep u ležište na vratancima, da ne visi na gumi, bikoz simpl klever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/6/2018 at 11:33 AM, nidza said:

Ako mi veruješ da mi se na NIS nikad nije desilo. Baš gledam svaki put kako će da mi sjebe čep na novom autu.

Znaju čak i da spuste čep u ležište na vratancima, da ne visi na gumi, bikoz simpl klever.

 

Sa Leonom nisam imao problema. Ali kada se setim kako su na Stilu cupali cep ne bude mi dobro.

A nije bas retkost cep sa bravicom pa da nisu videli.

Pakovanje cepa u leziste jos cekam da vidim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/6/2018 at 11:08 AM, Milan91/GM said:

Imalo je u njemu oko 7/8l i sipao sam jos 10l odmah....izbacuje skoro 300km na satu i preko pola rezovoara nadam se da mu je dovoljno.

 

Jeste... i nije. Sipaj PUN, do čepa, rezervoar benzina da što više razblažiš dizel koji je u njemu. Prosta matematika. 

Proći će sve to i sa tih 10l ali će mnogo lakše da prođe kroz motor sa što više benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ljudi. vidim da ima dosta koji se razumeju u dizel motore pa bih hteo da iznesem i moj slican problem, u pitanju je citroen xsara 1.9 DXP karavan 1999 god, imao sam u njemu oko pola rezervoara nafte stanem na pumpu i sipam. 1500din benzina (greskom) i na pumpi mi rekli da je jedino resenje da ga napunim do cepa i da mu dolijem aditiv za dizelase za vece podmazivanje i zamascivanje goriva zove se LUB OIL! ja tako i uradim i stigao sam kuci sa tim ali osetno mi je slabije vukao auto, i na auspuh mi je smrdelo straasno na izgorena jaja, i kuci sam imao jos oko 10l nafte u kanti i to sam mu dolio al ne vidim poboljsanja, isto mi pali tesko dok je ranije na zub palio kad je  hladan motor i smrdi, onda sam nazvo mog majstorai reko mu celokupan proces, i kaze da nema problema da samo teram i dolivam i da ce se to isprati vremenom, pa sam malo skeptican tim odgovorom:wacko: pa da vidim sta vi kazete...:wallbash:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...