Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

ovde nastavljam tamo gde sam prethodno predstavljanje zavrsio

ona je stigla kuci, ima i nove table

Nokia0579.jpgNokia0580.jpgNokia0581.jpg

sta da kazem o autu, komplet servisna istorija od dana kupovine, odrzavan pretezno kod clana "martini"

motor ne duva ni malo, trap odlican, zamenio samo jednu kuglu sad u bg, od ostalih stvari zamenio zadnje plocice i sajlu rucne

cene delova smesne, plocice recimo 1350din, dalje, klima i sva elektronika (skoro) rade, ne radi jedna zadnja centralka i

upaljena kontrolka za airbag, sledi provera i popravka, klima izduvava 10 stepeni sto je odlicno

limarija (naravno) nigde trula ali ranjavana vise puta po beogradskim parkinzima ali uzivo se ne vidi jako tako da za sada ostaje ovakva

Nokia0582.jpgNokia0585.jpgNokia0588.jpgNokia0589.jpg

i dalje da vas davim

Nokia0590.jpgNokia0591.jpgNokia0599.jpgNokia0598.jpg

muzika super, lepo gruva na fabrickim zvucnicima, nikad puseno u autu, necu ni ja sada

Nokia0597.jpgNokia0602.jpg

fabricki alat i dizalica, sve cakum pakum, puna fascikla racuna i svacega, sve je uredno cuvano i upisivano, 3 kljuca

Nokia0600.jpgNokia0603.jpg

motor prskav ali dobar znak da nije spreman za prodaju, posle servisa mu sledi lickanje, felnice fabricke a dobio sam i rezervne alu sa zimskim gumama

plin landi lambda kontrol, koliko sam shvatio stavljena mu je metalna grana da bi se izbegao sekvent, ne bunim se i ovaj radi ko sat

i naravno tu je i mali lancista, odmah uzeo da popravlja nesto

Nokia0583.jpgNokia0592.jpgNokia0593.jpgNokia0594.jpg

a sve je pocelo time da sam resio da kupim punto mk1, pa sam gledao i bravo, pa i dedre, pa mi neko preporucio i yuga za privremeno i

na kraju ispade da kupim ovo

odusevljenje me jos drzi, lybru za sad ostavljam po strani ali nisam odustao od ideje da je posedujem jednog dana

karavanku u intesa opremi sa jtd motorom

toliko za sad, oprostite na duzini (posta :harhar: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno dobar i kvalitetan auto,za delimicno jeftinu cenu...U zdravlju da te sluzi i da se dugo vozis...Sto se tice odrzavanja moja preporuka ti je da nastavis da je odrzavas kod Nikole (Martini),bio sam kod njega prekjuce on je izmislio Lanciu :thumbsup: ,izuzetno dobar majstor i on i njegov otac Sinisa,veoma korektni i posteni ljudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prikljucujem se cestitkama,fina kapica :unworthy: ,zelim ti veliki broj bezbriznih km.Posle golfa 2 verujem da imash osecaj kao u avion da si seo :thumbsup: (sto realno i jeste kappa u odnosu na njega.Ako nije tajna koje je godishte i koliko je placena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

h fala ljudi, evo epera od kappe

Untitled.jpg

prosla je 207000 (vidi se na slici) dao bih ruku da su pravih 207000, svi moguci papiri dokazuju

ovo posle golfa je naucna fantastika-toliko o tome

sa Nikolom sam vec pricao, nadam se da cu imati mogucnost da nastavim tamo da radim servise, videcemo

edit: cena hmm, ne bih je iznosio ako se ne ljutite, recimo da je jeftinija od prosecne u srbiji

Edited by Integralac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudeci po svemu stebi se ostvario san svih vozaca u Srbiji da sebi za relativno male pare priuste auto koji je redovno odrzavan, lep, pazen,...Samo je nastavi cuvati i sa ponosom je vozi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi predsenicki auto dostojan Lanciste(i velikog i malog)! :unworthy: Respect!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da potvrdim sve ono sto je Integralac naveo. Auto je redovno odrzavan i vlasnik nikad nije zalio na bilo cemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plin landi lambda kontrol, koliko sam shvatio stavljena mu je metalna grana da bi se izbegao sekvent, ne bunim se i ovaj radi ko sat

Metalna grana je stavljena nakon pucanja plasticne. Vladalo je misljenje da sa lambda kontrolom moze plasticna grana. To je furalo jedno vreme dok nije otkazala jedna bobina i onda je bilo buuuum. Nije pukla ne znam koliko, ali dovoljno da pravi problem. Tada je sekvent bio stvarno papren, a lambda kontrola bila aktuelna za bolje automobile. Plin je tada platio 650e a sekvent je bio oko 1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo da se zahvalim svima na podrsci

sad imam potpun osecaj da sam kupio dobro i povoljno, mozda prvi put

ni sa dedrom nisam napravio promasaj kad sam je uzeo ali sam napravio gresku sto sam je dao (za golfa) :realmad:

potrudicu se da ovaj zadrzim i odrzavam kako mu i prilici,

prodao bih ga samo ako pocne da zeza ili da ga zamenim za lybricu

najvise hvala Nikoli, mozda je i ne bi uzeo da nisam saznao sto sta od njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da znas, da je kappa auto za lybru po svemu. Druzi se malo sa kappom i sedi u lybru i sve ce ti biti jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sad, jel bitno to da uslikam tako?

usko je ovde gde parkiram i nokia ne moze sve da uhvati

aj ubedi me zasto je potrebno i odmah isterujem na ulicu da slikam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas bitno,ali sam hteo da vidim kako auto izgleda :) Slabo ih vidjam po gradu pa reko da vidim

Share this post


Link to post
Share on other sites

kajne problem onda

slikacu moju ali evo do tada

57_kappa.jpg

ovakve su mi rezervne felnice sa zimskim gumama kao na prvoj :w00t:

http://www.4tuning.ro/images/Lancia-Kappa-2000/f6015af866f853171/Lancia-Kappa-2000.jpg

http://www.4tuning.ro/images/Lancia-Kappa-2-4-tds/b7f6bb8777e0df176/Lancia-Kappa-2-4-tds.jpg

ni u krusevcu ih nema puno, znam za jedno 6 i gle malera, jedna identicna kao moja

i kad sam vec tu, zna li ko gde da nabavim ove poklopce za felne sto idu preko srafova

felna iz prvog posta, fabricka, imam samo 2 komada nazalost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep a izgleda i ocuvan primerak sto je retkost.

drago mi je da je jos jedna Kappa u klubu, Uzivaj u voznji

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

stvarno uzivam al pazim da ne preteram :w00t:

juce dobio ulje shell helix 10-40 polusintetika

poslali mi iz ch pa neam pojma ni na koliko se menja ni dal uopste da ga sipam

koji filter, jel ima neka caka za zamenu ili mogu bilo gde

poenta je ta da ovde u ks ja zaista nemam pojma ko je dobar majstor i gde da se raspitam oko ovog auta

prethodne sam odrzavao gde sam stigao a i nisam ih nesto ni popravljao (osim kad moram)

aj savetujte

takodje me zanima veliki servis, koliko je i sta se menja, vrlo skoro ga radim pa da se spremim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja preporuka za taj motor je Shell Ultra Racing 10w-60, mada i to sto si dobio moze. Filer ulja juri Bosch. Kataloski broj je 0 451 103 317. Razlog je njegova velicina. U prodavnicama nude razne male,malog kapaciteta. Ti mali mogu da naprave problem.

Veliki servis: kais,spaner,kizac,vodena pumpa,pk kais,klizac pk,spaner pk okrugli i spaner sa oprugom. Veliki bez ulja i filtera moze da izadje i do 30000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...