Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Od Pazove do Čajetine preko 200km ali neće mi biti mrsko. Gledam taj auto i neke malo mlađe Alfe, jutros išao da probam ovu: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8981182/alfa-romeo-156-19mjt-150ks-koza lepa kao lutka ali ispod leš. Samo ovu Kappu uzimam u obzir, čovek se kune da je najbolja na svetu :D. Svrbi me taj petak od 220ks, gledao sam ih i prošli put kad sam kupovao auto ali nisam našao dobru pa sam uzeo Deltu 1.8 VVT 131ks koju mi je prošle nedelje uništio neki ćoravi čiča, njegovo osiguranje kaže totalna šteta pa sad gledam šta ću, ćelavim i patim.

Edited by Koska

Share this post


Link to post
Share on other sites

v servis te ceka, stabilizator, kugle po recima prodavca i jos po nesto garant. plin mozes izvaditi jer ne radi na istom tj. kaze da ga ne vozi kao ide bolje na benzin ali treba samo "ustelovati"

auto generalno izgleda bas lepo (na slikama) imam i ja te slike sa vibera.  " nema ovakve nigde najbolja u srbiji i to je ovo, ono"   tu pricu je terao i meni a nema potrebe za tim svako ce videti auto pre kupovine i rekoh kroz salu si siguran da nema take nigde i samo sam mu poslao dve slike moje... rece nije znao da ima takve u SRB hahaha  :)

generalno je mislim dobra kupovina ako sidje cena dole na 1500e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Miloše, meni nije rekao da nešto nije u redu sa plinom, a ne bih da ga vadim jer prelazim između 15 i 20 hiljada kilometara godišnje. Nije spominjao ni trap, a cena je 1800 fiksno. Zvaću ponovo, videću, hvala još jednom.

Edited by Koska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad pominjete taj turbo, ja sam se spremao da idem da ga gledam.Sudeci po prici taj auto ne vredi ni 1500e ..Hteo sam da odem i da je kupim tj. da mu dam 1500e i da vozim..Medjutim sad se malo premisljam..Ako plin ne radi, treba da se menja sve to po trapu jos mu registracija istice sad u Januaru plus ako je prevrnuta kao sto se prica (a ima ispucan git na krovu i neko ga je usrao sa farbanjem) + popustila farba na gepeku : Ne vredi ni tih 1500e ..Dobra Kappa, stegnuta sa svim tim vredi 1500+ eura..Moze da je prodaje fixno kolko hoce ali za te pare nikad nece otici..Steta..Bas sam spremio pare za nju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio, plin radi, trap nije sjajan ali nema mnogo posla, krov jeste farban i to ne baš najbolje ali je bih rekao da nije prevrtana, u suštini je to dobar, pošten auto. Par dana pre nego što sam došao da ga vidim počeo da mu trokira na punom gasu pa sam bezobrazno spustio cenu a kvar je verovatno vezan za struju, odnosno paljenje. Sve u svemu, sređujem polako, biće odlična :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spustio na 1400, zbog navedenih problema.

Zna li neko postoji li trajno rešenje onog problema koji sve Kappe imaju, da legnu na zadnjoj osovini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) znam, nego sam čitao u temi o tom problemu da ni nove opruge ne pomažu, stavljaju ljudi neke umetke i tome slično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra ga vozim na popravku i veliki servis pa ću da ga predstavim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ekipo, treba mi savjet.. Lancia Kappa coupe '98., nema motor (2.0t), medjutim donor je Kappa '01. sa 2.0 20V VIS motorom.

Prodavac je majstor - trazi 1000EUR za auto (da odradi zamjenu motora), vidi se na slici i donor. Sto mislite o toj prilici obzirom da je auto vanvremensko?

Moze li se ta procedura zamjene uradit kvalitetno (na copue-a kad se digne hauba samo kolijevka i trapovi)?

Kakav je taj petak, iskustva - 155 PS (114 kW)?

Kappa_front.JPG

Kappa_side.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupea za 1k EUR-a? Kupe je raritet, ne moze za te pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si vec resio za auto, potrudi se da nadjes i ubacis 2.0 turbo motor, da to bar bude priblizno originalnom stanju auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceka te jako puno posla, ako mislis restaurirati taj auto kako treba. A da ne spominjem troskove. Radije, ako mozes, uzmi oba auta, trebat ce ti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bih ja organizovao zamjenu motora nego prodavac koji je ujedno i majstor.

a znam da ima posla masu, ne poznajem covjeka pa ne znam jel sposoban da uradi to kako valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Majstor_Paja, molim te, ti si kompetentan.

"Lancia Kappa coupe '98., nema motor (2.0t), medjutim donor je Kappa '01. sa 2.0 20V VIS motorom.

Prodavac je majstor - trazi 1000EUR za auto (da odradi zamjenu motora), vidi se na slici i donor.

Moze li se ta procedura zamjene uradit kvalitetno (na copue-a kad se digne hauba samo kolijevka i trapovi)?

Kakav je taj petak, iskustva - 155 PS (114 kW)?"

Kappa_back.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markobgd, slusam tvoje objasnjenje koje nisam trazio..uopste mi nisi razjasnio materiju (VIS).

Cekam relevantnu informaciju..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Zan Batist said:

@Majstor_Paja, molim te, ti si kompetentan.

"Lancia Kappa coupe '98., nema motor (2.0t), medjutim donor je Kappa '01. sa 2.0 20V VIS motorom.

Prodavac je majstor - trazi 1000EUR za auto (da odradi zamjenu motora), vidi se na slici i donor.

Moze li se ta procedura zamjene uradit kvalitetno (na copue-a kad se digne hauba samo kolijevka i trapovi)?

Kakav je taj petak, iskustva - 155 PS (114 kW)?"

Kappa_back.JPG

Ne bih ti preporučio da stavljaš 2.0 VIS..Pre svega zato što taj motor nije išao fabrički u coupe, 2.4 recimo jeste..Moj ti je savet da nađeš originalan motor da ne bi morao da menjaš sve jer niti je mali posao niti vredi..Veruj mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok @Majstor_Paja, hvala.. to bi majstor-prodavac radio, ne bi ja glavoboljio oko organizacije..

Inache, mjenjao bi sa motorom komplet instalaciju, kompjuter, mjenjac...

Jesi li imao Lanciu sa tim motorom?

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam, šta da ti kažem, to je najslabiji motor koji je išao u Kappu od benzinaca, tromiji je u nižim obrtajima..Meni je sad mrtvak jer sam posle imao 2.4 i 20v turbo sada tako da kad bih ponovo seo u nju ne bi mogo da budem merodavan što se tiče toga..Ako tebi odgovara ali uvek sam protiv karabudženja jer taj motor nije išao fabrički u njega.Nađi i stavi 2.4 20v to ti je moj savet jer se taj motor ugrađivao u coupe.Što se 2.4 motora tiče, daleeeeeko je življi od 2.0 , ima dobar obrtni moment a pretvara se u životinju od 2800 obrtaja..Imao sam dva primerka, oba su išla odlično ali, turbo je turbo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...