Goran Zemun 441 Posted April 1, 2012 Skines prvu i drugu svecici, odvrnes mali poklopac na kucistu bregaste sa strane hladnjaka. Okreces radilicu kljucem sa strane kaisa lagano , gledajuci nekom lampom u rupu na kucistu bregaste .Radilicu okeces iskljucivo u smeru okretanja motora i trazis zarez na bregastoj. Kada zarez bude na tacno na sredini rupe prvi i drugi klip bi trebalo da su potpuno ravni . To mozes grubo proveriti nekim duzim srafcigerom. Problem je u tome sto bregasta nema kajlu pa je moguce pogresiti i za manje od jednog zuba. Tako male greske od par stepeni neces moci videti na ovaj nacin. Na drugoj bregastoj isto postoji rupica ali neces moci videti zarez bez ogledala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 1, 2012 E hvala ti na objasnjenju sutra cu da proverim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted April 1, 2012 Danas kad smo trebali da uzupcimo auto skapirali smo da nema alata za zupcenje pozajmio covek nekome i nije mu vratio tako da smo porucili drugi i kosta 30eur, mislio sam da je neka veca cifra u pitanju pokusali smo odokativno ali nema ama bas nikakve sanse, malo mu fali ali kaze ako se ne usaglase senzori bregaste i radilice nece nikad upaliti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 7, 2012 @TicmaMogu li da znam gde si naručio alat za zupčenje. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted April 8, 2012 Narucio sam u Lazarevcu od neke firme, ne mogu da se setim kako se zove, provericu sad za vikend kad budem opet isao pa javljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
smiljan 0 Posted January 16, 2013 Može li neka adresa ili link gde bi mogao da se naruči ovaj alat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 16, 2013 (edited) Pre 10minuta ga uzupcismo bez tih alata samo sapce Poskidali plastike stavili na repere skinuli klinasti, remenicu, obelezili i "udri" po spanerima i rolerima Zategli proterali jedan krug i sve se poklapa. Vracaj i vrmmm Edited January 16, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted January 16, 2013 Narucio sam u Lazarevcu od neke firme, ne mogu da se setim kako se zove, provericu sad za vikend kad budem opet isao pa javljam Može li neka adresa ili link gde bi mogao da se naruči ovaj alat?Idem za vikend u lazarevac pa cu ti tacno reci, zaboravih totalno da pogledam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 12, 2013 Zdravo svima...Imam fiata 1.6 16v... ka dsam ga kupio hteo sam da uradim veliki servis, oterao kod majstora koji nije bas toliko iskusan, nije mi dobro uzubio auto, tj bio je razubljen za 2 zubca, sto su mi rekli majstori u ovlascenom servisu koji su mi kasnije uzubljivanje odradili ponovo. E sad, prvi majstor kod kog sam bio posle uzubljivanja je izmerio kompresiju i ustanovio da je 12-8-6-0...Medjutim tad auto nje bio dobro uzubljen, da li je moguce da je uzrok ovako jadne kompresije lose uzubljivanje? Posle drugog uzubljivanja , izgubio sam mnogo simptome koje sam imao prvi put i auto radi odlicno ali nikako da ga oteram da izmerim kompresiju tj. strah me da ne pokaze iste rezultate kao i prvi put... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 12, 2013 (edited) Ima veze, sto nije bio dobro uzubljen. Nije dobro premerio kompresiju. Ako zelis da znas kolika ti je kompresija idi u normalan servis, a kod tog sto ti je prvo zubio auto nemoj nikad vise da svracas jer ocigledno nezna "gde je levo". Edited February 12, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 12, 2013 Ne moras da meris kompresiju dobra ti je... Opusti se i vozi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 12, 2013 ok...Hvala puno na brzim odgovorima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasmin1989 0 Posted February 16, 2013 Radio sam veliki servis na puntu 1 pa me zanima kako mogu da znam da liga je majstor dobro uzupcio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 16, 2013 Ako pali dobro, nema da trese motor, dobro radi na leru i ne variraju obrtaji onda je ok...sve suprotno su simptomi loseg uzupcenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasmin1989 0 Posted February 17, 2013 nekad toliko radi lose kao da crkava a nekad extra ne znam sta mu je Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasmin1989 0 Posted February 17, 2013 Juce i jutros je radio lepo a malopre katastrofa drnda neravnomerno radi i gasi se i na benzin i na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted February 26, 2013 Na bravu 1.6 16V mi je preskočio zupčasti prilikom paljenja. Nije se čuo nikakav udarac samo je izgubio kompresiju i neće pali. Kolika je vjerojatnost da je oštećen neki od ventila? Ideja mi je vratiti zupčasti u fazu i upaliti ga da vidim da li je oštećen neki od ventila, da ne skidam bez veze glavu ako nije ni taknut nijedan ventil. Međutim problem je kako fazirati taj motor bez specijalnog alata? Da li je ikako moguće? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 26, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=57705prelistaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted February 27, 2013 Evo dobre vijesti. Motor je približno faziran pomoću ove slike: Na njoj možete vidjeti kako utori na bregatoj trebaju biti poravnati sa ostatkom rupa. Motor je upalio i na leru malo nemirno radi, ali na gasu je odličan i ide bolje nego prije jer je vjerojatno u predpaljenju. Iz toga se vidi da ventili nisu taknuti. Sad samo treba napraviti veliki servis i dobro fazirati motor, za što će ipak trebati alat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki9616 0 Posted October 12, 2013 moze li neko da mi objani postupak zupcenja za bravu 1.2 16v,jasno mi je da Skinem prvu i drugu svecicu, odvrnem mali poklopac na kucistu bregaste sa strane hladnjaka. Okrecem radilicu kljucem sa strane kaisa lagano , gledajuci nekom lampom u rupu na kucistu bregaste .Radilicu okecem iskljucivo u smeru okretanja motora i trazim zarez na bregastoj. Kada zarez bude na tacno na sredini rupe prvi i drugi klip bi trebalo da su potpuno ravni . To mogu grubo proveriti nekim duzim srafcigerom. Problem je u tome sto bregasta nema kajlu pa je moguce pogresiti i za manje od jednog zuba. Tako male greske od par stepeni necu moci videti na ovaj nacin. Na drugoj bregastoj isto postoji rupica ali necu moci videti zarez bez ogledala,e sad kad se bregasta fiksira pomocu alata zar nece klipovi da se izmrdaju kad skinem zupcasti?sta jos treba fiksirati osim bregaste? verovatno blokator za radilicu?kako on izgleda?gde se stavlja u kom delu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted December 13, 2013 jel moze ono tipa stavis korektor na kais i remenice, obelezis, i oznake sa starog kaisa preneses na novi i montiras. zeznuto je jer ces mnogo da brojis zupce na kaisu ali sta da radis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bundalo_md 0 Posted August 9, 2014 (edited) pukao mi je zupcasti (odvrnula se neka matica i upala u zupcasti) rastavio sve obradio glavu promjenuo ventile....doslo vrijeme sastavljnja i problem:remenice bregastih ehhhhkad stavim remenicu na bregastu ima puno lufta lijevo desnoda liima tu neki dodatni osigurac koji sam izgubio ili tako trba biti unaprijed hvala Edited August 9, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted August 9, 2014 Nisi nista izgubio,tako je namerno uradjeno da bi se motor mogao tacno dovesti u fazu.Trebao bi da imas alate,tj.blokatore bregastih da bi ozubio taj motor kakao treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bundalo_md 0 Posted August 9, 2014 pa znaci kad se uzubi motor sa blokatorima onda da stegnem remeniceuh druze hvala ti mislio sam da sam izgubio a u ponedeljak treba doci prijatelj sa blokatorima da uzubi i da palim i valjda ce raditi kako treba lijep pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites