werp690 459 Posted September 25, 2019 Ako inas jos nekog majstora tu ili u blizoj okolini idi i proveri zupcenje.Mislim da ti auto nije uzupcen kako treba.To su otprilike i simptomi.Teze pali,nemirno radi,ne drzi obrtaje,losije vuce...Sve sto si odradio posle jos vise ide u prilog loseg zupcenja. 1 Panic97 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted September 25, 2019 Najgore je druze sto iskreno probao sam i kod drugog "majstora" kao sve je u redu jer ovde nema iskreno majstora ja sam iz Zaječara retki su dobri majstori .. Ako ima neko neku preporuku tu okolina mesta gde sam ja za dobrog majstora recite .. A tebi hvala na pomoci .. Samo jos jedno pitanje ima li neko ili zna li da mi objasni kako se uzubljuje motor da bude idealno uzubljen ,da ako budem radio kod nekog majstora mogu pogledati da mi za dzabe ne uzme ponovo novac ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted September 25, 2019 Ja sam radio veliki servis, doduše uz stručnu pomoć iskusnog majstora stare škole, bez ultramegagiga alata.Naravno , ne bez ikakvih instrumenata.Ima raznih tutorijala na netu kol'ko o'š.Sve se to opet proveri na dijagnostikama.Ne kažem da je lako, ali nije ni teško naučiti.Na kraju, možda je i dobro utađen posao kod tebe.Svakako na dijagnostiku, ispratiti parametre.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted September 25, 2019 Dzabe druze dijagnostika kad ovde u ovom "Gradu " ne umeju to ocitati te parametre ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 25, 2019 Na bregaste ide alat radilica ide prvi klip u gmt može sa komparaterom da se proveri.Mada ima tačaka i na zamajcu. Kad se blokiraju bregaste treba da se našteluje i radilica.Problem nastane da radilica pobegne dok se kajiš zateže. Najbolje je da se i radilica ukoliko je moguće blokira i onda nema promašaja.Inače kad se sve dobro uradi nema razloga da motor ne radi kako treba. Obično majstori nemaju alate pa odrade od prilike i onda naprave problem. 1 Panic97 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted September 25, 2019 Hvala ti druze ,recite mi imate li neku preporuku za bekog proverenog majstora u mojoj blizini da to sigurno i dobro radi a i koliko kosta provera da li je to dobro uzubljeno i to sve ili koja se provera radi da bi se to videlo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljanxXx 26 Posted September 29, 2019 Druze ja imam problem sa padom obrtaja skoro 2 godine i jos ga nisam resio Zubljen na komparater i blokirace jedno 10 puta, redjali se majstori a i ja ga zubio I sve je u redu A opet je ostao taj problem pada obrtaja i vracanje sa 0 na 850 Ako hoces ima jedan majstor u Boru koji ti moze pogledati zubljenje i ako je lose uzubljen moze ga uzubiti... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted October 2, 2019 (edited) @miljanxXx Daj mi druze kontakt telefon i adresu tog majstora u boru . Edited October 5, 2019 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted October 3, 2019 (edited) @Panic97 Probaj drugu klapnu gasa. Edited October 5, 2019 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted July 31, 2020 (edited) On 4/1/2012 at 2:56 PM, Goran Zemun said: Skines prvu i drugu svecici, odvrnes mali poklopac na kucistu bregaste sa strane hladnjaka. Okreces radilicu kljucem sa strane kaisa lagano , gledajuci nekom lampom u rupu na kucistu bregaste .Radilicu okeces iskljucivo u smeru okretanja motora i trazis zarez na bregastoj. Kada zarez bude na tacno na sredini rupe prvi i drugi klip bi trebalo da su potpuno ravni . To mozes grubo proveriti nekim duzim srafcigerom. Problem je u tome sto bregasta nema kajlu pa je moguce pogresiti i za manje od jednog zuba. Tako male greske od par stepeni neces moci videti na ovaj nacin. Na drugoj bregastoj isto postoji rupica ali neces moci videti zarez bez ogledala. Danas sam odradio veliki servis bas po ovom principu, sem sto sam resio da prvo probam da prekopiram staro zupcenje, proverim alatom i remenicu otpustim tek ako bude bilo potrebe. S obzirom da nije i da se sve skoro savrseno poklopilo nisam je dirao. Ja sam odradio tako sto sam pre skidanja starog kaisa korektorom obelezio gornju i donju remenicu. Prebrojao pazljivo zupce i onda obelezio razmak na novom. Tako naspanovao pa skinuo blokador bregaste, bregastu gedorom u levo nategao dok radilica ne pocne da se pokrece(da bih desnu stranu kaisa fino nategnuo), pa onda nategao spaner polugom od gedore i stegao ga. Okrenuo radulicu dva kruga, nista se nije sustiglo... onda kratko zaverglao, ponovo doveo do polozaja za zupcenje i ispalo je skoro pa savrseno, kais cvrst ko pracka. Alat je inace nabavljen na KPu za 20e. Nadam se da ce video nekome bar malo biti od koristi Edited July 31, 2020 by Milos1 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted May 16, 2022 Poz momci, punto 1.2 8v je doduse u pitanju, ali koji su simptomi ako se za malo promasi zupcenje na tom motoru....jer imam zveketanje iz motora sad po vrucinama pri svakom kretanju i ubrzavanju i voznji uz brdo, samo klepece ko zvonce, zimi to nisam primetio....inace lepo ide auto i u leru sve ok, samo pri opterecenju znaci... Quote Share this post Link to post Share on other sites