Jump to content
FAS Goran
opasnigusar

Fiat Bravo - zadnje kočnice previše jako koče

Recommended Posts

opet je :) problem sa kocnicama, majstor kaze vakum, ja predlozio prvo da zamenimo tecnost mozda je zbog njega, kazu da je 2 god rok ovaj ko zna od kad nije menjan, danas mi se ponovo desio problem ja da kocim ona kruta skroz probam na druk nista nece da proklizava.
pa krecem u potragu za vakumom pa je l isti za bravo koji ima ABS i koji nema? posto moj nema, i je l pase od puntica i od kojih jos kola pase? da bi znao kako da trazim? ako ne nadjem nov onda poovan? Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat brava 1.6 1997.  Veliki problem sa zadnjim kocnicama. Prilikom Vlaznijeg vremena u prvih par minuta zadnji tockovi blokiraju prilikom pritiskanja pedale i tom prilikom se cuje jak tupi zvuk u tockovima. Ako pedalu pritiskam polako onda osecam da auto lepo koci, ali ako iole jace pritisnem onda dolazi do vec opisanog sa tim da zanji levi tocak brze blokira i kao da se udarac koji se cuje i oseti vise cuje iz njega. Majstor mi rece da je najverovatnije 5ti kocioni cilindar, a o tome sam i citao na forumu, medjutim resih da ga testiram tako sto cu umesto pedale da povucem rucnu i opet isto. Znaci jak tup udarac u zadnjim tockovima koji se momentalno zablokiraju i auto nastavi da klizi. Ima li neko ideju u cemu je problem. Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj molim te pojasni kakve veze ima rucna, mislim ona lepo hvata nije zapekla. Isto se desava i kada pritisnem noznu i kada povucem rucnu. Cuje se udarac i tockovi zablokiraju sve dok ne pustim kocnicu ili rucnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao slican problem. Nakon zamene zadnjih paknova "majstor" mi je sjebao neke mehanizme za samostelovanje bla bla, tako nesto se zove. Kod mene je bilo sledece, u prvih 5 minuta voznje ukoliko bi stisao kocnicu malo jace tockovi pozadi bi blokirali, nisam siguran ali mislim da se i kod mene cuo taj zvuk "udarac". Kasnije bi taj agresivni stisak nestao ali bi kocnice pocele da skripe i veoma da se greju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, dok se ne zagreju, katastrofa a posle toga cini mi se kao da mi slabo koci. Da li si i kako resio problem i sta moze da zeza u dobosu. Mislim da definitivno nije 5ti kocioni posto se isto desava i kada podignem rucnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne rasturiš ne možeš ni da znaš . Pogotovo ako je to neko budzio čačkao..Kad kočnica blokira moze da bude više razloga..Zaribaju mehanizmi koji drze paknove..

Ili creva od instalacije su zapušena i ulje ne vraća tj ne pusta kočnice..To što lupi moze da bude da paknovi imaju šetnju napred nazad ili jedan više vata od drugog.

Kočioni cilidar se pojeo pa ne vraća nazad ili vuče negde vazduh..Postoje dosta stvari koje mogu da zezaju..Ali ništa napamet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaru su blokirali zadnji tockovi,prvih par minuta kad odstoji bilo do sajle rucne sta ti ja znam. Zato sam ti rekao.pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, dexxybor said:

Upravo tako, dok se ne zagreju, katastrofa a posle toga cini mi se kao da mi slabo koci. Da li si i kako resio problem i sta moze da zeza u dobosu. Mislim da definitivno nije 5ti kocioni posto se isto desava i kada podignem rucnu.

Ja sam to resiio tako sto sam kupio nove te mehanizme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa auto oterao kod majstora. Kaze da se paknovi na zadnjem levom tocku prespanovali a zadnji desni nije ni kocio. On je to odglavio i rekao mi je da je problem u tom korektoru ili pojavivacu kocenja. Nisam pametam kako je on mogao da deluje tako da prespanuje paknove jednog tocka. Zvao sam danas neke radnje ali nijedna nema taj deo. Polovni sam nasao za 30 eur ali ako nije "propisao", tako mi rece neki lik. Koliko sam shvatio onda, znak da je korektor crkao je da je "propisao", dok je ovaj na mom autu suv. U cemu je stos ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojacivac ili korektor kocenja je peti kocioni cilindar ako se ne varam.

 

 

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...