dejan_smc 0 Posted April 30, 2011 PozdravAuto radi u leru smotam volan do kraja,auto se ugasi a ponekad samo spadnu obrtaji do 200-300 i brzo se vrate u normalu.To mi se ponekad dešava kad idem u rikverc sa parkinga ,namotam a on se ugasi.U boci od serva volana ima dovoljno ulja i volan se lako vrti.Ako je neko imao ovakav problem ili zna u čemu je problem neka napiše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted April 30, 2011 ne znam da li je na marei elektro servo ali zvuci kao los akumulator i/ili alternator na izdisaju. proveri punjenje alternatora i napon akumulatora pa ces znati da li je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_smc 0 Posted April 30, 2011 Proveriću,mada mi potrošači kad ih uključim ne smanjuju ili povećavaju obrtaje.Podigao sam prednji kraj i motao levo pa desno na samom kraju se oseto kao da volan preskoči i čuje se zujanje serva,ali ne prejako.Tako podignut samo je smanjivao obrtaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
misarw 7 Posted May 1, 2011 Meni se čini da mogu da postoje dva problema. Jedan je kontrola lera a drugi je hidraulična pumpa serva.Probaj da kreneš bez dodavanja gasa, znači samo na leru. To bi trebalo da se obavi više manje normalno tj. da se ne ugasi motor. Ako se tako po pravilu bude gasio motor, onda proveri kontakte na motoru za regulaciju lera(popularno steper motor) i probaj da ga očistiš. Obrati pažnju, ako ga budeš čistio, da kada ga budeš vraćao osovina ne bude izvučena više nego što je bila kada si ga skinuo.Hidraulična pumpa ima ventil za rasterećenje, kada se volan namota do kraja u jednu stranu, kojem se desi da se zaglavi. Mislim da može samo ventil da se skine i odglavi ali tu će ti već trebati servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_smc 0 Posted May 1, 2011 Hvala za odgovor,izgleda da je do tog ventila,jer sam neki dan očistio kompletan usis i leptir i od tad mi se manje čuje zujanje.Pustiću ga par dana možda je bilo do prljavog usisa i step motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 1, 2011 Vidi ti prijatelju da ne pravi prekid struje negde kada se namota,skini za svaki slucaj oplatu volana,proveri i to,jer se gasi samo kada motas u levo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan_smc 0 Posted May 2, 2011 Gasi se kad namotam i levo i desno,ali kao što napisah ne uvek,kad se ne ugasi samo smanji obrtaje na nekih 200-300 obrtaja na pola sekunda i vrati u normalu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokerer 0 Posted September 16, 2018 @dejan_smc Prijatelju molim te ko boga napisi da li si resio problem i sta je bilo u pitanju. Ja imam isti problem. Doduse vw polo 1.4mpi i landirenzo plin ali isti istovetan problem kao tvoj s tim sto meni gasi kada mi je na plinu, klima ukljucena i okrecem volan u leru. Nece uvek da se ugasi, nekad se obrtaji vrate a nekad ne. Drugim recima kada je motor opterecen potrosacima on hoce da se ugasi u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted September 17, 2018 Meni se zimus desavalo kad je velik minus da kad dodjem pri pola kruga do kraja punog pocne da blokira kao da nece dalje...To samo kad je velik minus. Dal je moguce da je lose ulje od serva ili? Sad se setih kad sam video ovu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites