Jump to content
FAS Goran
ille

Lancia Lybra - curi ulje iz servo pumpe / luft u pumpi / odzračivanje sistema

Recommended Posts

Pozdrav narode. Ovako, ispod točka sa vozačeve strane mi curi ulje, negde iz serva. Kad sam uzimao auto, to mi je odmah rečeno, kao curi negde na manžetni. Miki, za šta mu hvala, mi reče da nije na manžetni, one služe za zaštitu od prljavštine, već na nekog gumici. Curi otprilike toliko da je potrošilo 0,7-0,8l za nekih 500 km. Kad god palim auto, čuje se kao struganje iz volana dok ne dospem ulje. Da li je neko imao ovaj problem, i kako je rešen? Pretpostavljam da se menjaju gumice, zna li ko gde mogu da ih kupim, koliko koštaju? I mogu li da ih zamenim sam, ili pravac servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probila letva na krajevima, moze da se radi remont tj da se ugradi remontovana, ovako da vozis ne mozes to treba resiti hitno. Ima par servisa koji se specijalizuju za remont, imas temu ovde na forumu za stila negde u subotici, blize bg-u rade u sopotu i mladenovcu itd. Sam tesko da mozes da zavrsis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uj leba ti... Nisam znao da je toliko ozbiljno. Znaš li on možda koliko ce otprilike koštati to zadovoljstvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, informacija za one kojima se možda nekad desi isti kvar. Letva išla na reparaciju, ipak si bio u pravu. Bilo je nekih majstora koje je mrzelo da gledaju, pa su predlagali ,,možda je neko crevo, ostavi da vidimo" i tome slično. Cena poduhvata 18500, od toga 3500 majstoru za ruke i ulje. Išla je u Trstenik, ili negde pored na rad. Uostalom, ko bolje od bivših radnika ,,Prve petoletke" zna tu tematiku. Hvala za savet. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, još jedna info, možda zatreba nekome. Problem zna da bude i šipka koja je vod za ulje u servu. Malog je prečnika pa je teško variti je. Jedino rešenje je da se seče i ubaci nova. Mora kod majstora, skida se ceo prednji deo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sa bio kod majstora koji je dijagnostikovao da ima lufta na remenici (luft je na ležaju) od servo pumpe i da svaki čas može da počne da curi ulje iz nje.

Naime prilikom vožnje javlja se čudan zvuk za šta sam ja mislio da su otišli ležajevi na altenatoru. Kada smo skinuli PK kaiš i startovali motor isti zvuk se nije javljao.Krenuli smo redom :Ležaj na remenici od kompresora klime nema lufta, oba rolera od PK kaiša nemaju lufta, ležajevi u altenatoru nemaju lufta, zatezač PK kaiša nema lufta.

Kada smo došli do remenice od servo pumpe videli smo prilikom kontrole da ista ima lufta 3-4mm. Majstor je rekao da je otiđao ležaj na servo pumpi, da ista mora da se skine i odnese na remont (u neki servis koji radi servis uređaja ovog tipa tj. da se zamene ležajevi i semerinzi i da se ista posle toga ispita).

Da li je neko imao problem ovakvog tipa, kako ga je rešio i koliko ga je to koštalo.

U pitanju je Lancia Lybra 1.9jtd 85kw 2001.god. Unapred hvala na svim odgovorima i svim vrstama pomoć.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je puno para za opravku hidro pumpe: 1.skinuti pk kais 2.odvojiti creva 3.izgraditi pumpu i na istoj zameniti semering i jedan kuglicni lezaj.

To je posao za 3 sata i neka je sat rada 15-20 evra=45-60 evra + delovi. . Gde nalazite te gulikoze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi se desila veoma cudna stvar na kolima. Trenutno sam na Tari i sve je pod snegom. Krenem da se okrenem polukruzno i smotam pun levi. U tom trenutku zacu se neko brujanje ispod haube i volan oteza do zla boga. Brujenje je prestalo ali volan je i dalje tezak.

Definitivno je nesto sa servom. E, sada, servo se ne cuje nista kada je motor upaljen. Smotam pun levi, pun desni, opet nema nikakvih zvukova. Ne vidim da ulje igde curi i u kantici ga ima dovoljno. Gledam ispod, kais i remenica se okrecu.

Nije mi jasno sta se desilo.

Da li je moguce da je nesto zamrzlo u tom sistemu? Napolju je -14.

Da li to ulje u opste moze da zamrzne? Ima li hladnoca neke veze sa tim?

Vozio sam do Bajine Basta po snegu, bez serva i nije proradio. U BB nisam nasao majstora koji bi se pozabavio sa tim.

Da li je bezbedno da krenem put Beograda sa takvom situacijom? Moze li se desiti da me ostavi negde na putu?

Molim brze odgovore, da znam sta da radim dalje, hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije da je crkla pumpa serva t.j. kolo hidro pumpe je ostalo otvoreno i ne moze da stvori pritisak ili je pogonska osovinica pukla.Moze da se desi ako hidroulje nije menjano duze vreme pa je navuklo kondenzata. Savetujem da nadjes nekog majstora,tezka je lybra da se vozi po snegu bez serva.Srecno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Nisam siguran da li cu uspeti u Bajinoj Basti da nadjem nekoga po ovom kijametu. Ako neko zna nekoga, neka mi javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam skapirao da dobijam servo tamo negde posle 1500 obrtaja. Radi kao normalno posle 1500 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspesno sam se vratio u Beograd sa onakvim servom. Sada sledi remont pumpe. Nasao sam lika koji to radi za 50 jura sa garancijom. Kaze vraca pumpu u fabricko stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa zamenjena, volan mi je meksi nego ikada.

Tebi je crkla pumpa, ja sam imao skroz drugi problem. Izvini ako sam te navodio objavama na pogrešan put. Mišljenja sam, možda grešim, da upošte nisi skupo prošao za reparaciju. Veliki pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, decko nije skup sa uslugama. Radi lepo i pazljivo i bas me je odusevio. Pravi profesionalac koji se godinama bavi hidraulikom. A sto je posten i korektan, retko se srecu danas takvi ljudi.

Firma je OKTATECH

Dasa se zove Milan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje ulje, oznaka, ide u servo sistem?

Otisla mi je letva volana pa curi ulje i dok ne nadjem zamjensku polovnu ili majstora koji ce ovu repariti moram dosipati to ulje...

Ne znam sta drugo da radim :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricki je Tutela GI/A a to ti je specifikacija kao SAE 10w = Dexron II (a to je ATF)

Neki ATF sipaj do popravke ( to ti je u u principu hidraulicno ulje)

http://www.msdtrade....tutela-gia.html

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=40461

http://www.modricaoi....php?p=1&nid=40

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam slican problem samo sto mi je puklo crijevo koje vodi od servo pumpe do glave upravljaca i u crnu goru nema teorije da mogu da nadjem to crijevo. bio sam u ovlasceni servis i kazu da je crijevo 162eura bez zamjene. jel moguce gdje nabaviti polovno? Unaprijed zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...Ja imam jedan problem vezano za servo...Servo radi ali nedovoljno ako mogu to tako da kazem...Na primer u voznji je teska na volanu i kada se predje 60 kmh stalno mora da se koriguje na volanu da bi isla pravo pa kao da seta i levo i desno...kada stoji u mestu levo desno se volan okrece bez problema stim sto sam primetio da se sada oseti kao da  se auto pomera malo a pre to nije radio..nema nigde da curi ulje i ulje je dobro crvene boje.Inace je pre 800 kilometara radjen veliki servis kod Gorana i sve je bilo ok..Probao sam danas kada skrenem i pustim volan da vidim da li ce da ispravi...krene da ispravlja volan ali nedovoljno i dalje ostane da vuce u stranu na koju sam smotao...Nista ne lupa i ne pravi neke zvuke koji bi meni bili cudni..Probao sam danas kada je palim da osetim da li ce da mrde voln jer sam ga drzo  namotanog i da lakse je kada se upali...Da li ima neko predstavu sta bi moglo da bude???Inace u pitanju je Lybra 1,6 benzinac 2001 godiste..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ draxy: Meni to vise lici na lezajeve amortizera? Oni kad zaribaju 'oce tako da glavi volan...Ako ti ne gubi servo-ulje,onda je to,bar ja mislim...


Ja imam slican problem samo sto mi je puklo crijevo koje vodi od servo pumpe do glave upravljaca i u crnu goru nema teorije da mogu da nadjem to crijevo. bio sam u ovlasceni servis i kazu da je crijevo 162eura bez zamjene. jel moguce gdje nabaviti polovno? Unaprijed zahvalan

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5602-fiatlanciaalfa-romeo-otpadi/

 

Pozovi neke od otpada u Srbiji i pitaj da li mogu to crevo da ti posalju u CG... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja...i dalje dilema sta se desava sa volanom..evi i zasto...Majstor mi kaze dopumpaj gume pa probaj ja uradim tako ono sve isto..odem danas do servisa...dignu auto i njih dvojca ne mogu da okrenu tockove...skinu sa levog tocka kraj spone i probaju tocak se pomera kako hoces..kazu letva volana...ja kazem ok letva...okrenem lika iz OKTATECH-a sto ga je Mishonium preporucio pitam koliko je reparacija on mi kaze cenu i pita sta se desava ja mu objasnim a on covek kaze to nije ni letva ni pumpa serva to mora da je nesto do trapa..nazalost covek je tu tek sledece nedelje pa bi onda mogao da pogleda...sutra cu da odvedem kod trapadzije da vidim sta ce on da kaze...a reci cu mu za lezajeve amortizera kao sto rece Regolari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...