Jump to content
FAS Goran
ille

Lancia Lybra - curi ulje iz servo pumpe / luft u pumpi / odzračivanje sistema

Recommended Posts

Pozdrav svima

 

Evo i ja da se pridruzim kolegama sa istim problemom.Pocelo je da mi gubi ulje iz serva.Vidim ispred vozacevog tocka kaplje ulje po malo po malo svaki dan.Sutra ga nosim majstoru da pogledamo ali pitanje mi je da limoze jedno 1000 km da vozim u ovom stanju da dosipam ulje  po malo, zasto trebam hitno u sredu cetvrtak ici do Grcke na 4 dana.Pa interesuje me da limoze da se vozi u ovakvom stanju,inace auto i volan rade super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se prijavim da sam resio problem.Bio juce kod majstora,ostavio mu auto danas ga uzeo.Problem je bilo sto je puklo crevo od serva bilo je mala rupica na crevo od serva tacno iznad tocka.To je Metalno crevo koje je majstor zamenio ali da bi stigao covek do njega treba pola "auta"da rasturi.Skidao branik,tocak, nekako izbegao vadzenje hladnjaka itn itn.Ali sada je ok i zamenjeno crevo i ulje od serva.Samo crevo nije nesto skupo(25 e) ali ruka kosta i sve zajedno izadze 70 evra.Ne znam da lije skupo ali bolje odma reagirati nego da stvoris nakon toga i drugi problem.

 

Pozdrav 

Edited by lancia 080

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda pisem na pogresnom mestu,skoro sam postao vlasnik Lancia Lybra 1.9 jtd 2001 godiste,auto je super...Ali mi utisak voznje kvari sledece,u krivinama postoji nesto cudno u volanu

,problem se manifestuje na sledeci nacin,kad je volan namotan levo ili desno u krivini kao da ga nesto vraca u suprotnu stranu...Proverao sam ramena,spone(miler je perfektan),letvu volana,cak sam i zadnje gume stavio na mesto prednjih i opet isto...Da li je problem mozda u servo pumpi ili ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene matori zove na pola puta do CG i žali se na isto na Lybri.

Reko ćuti i vozi!

Doduše stvarno je na Lybri to malo izraženije nego što sam primetio na drugim automobilima koje sam vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam stavio nove solje i lezajeve amortizera,zamisli tek onda kako je! :) Ali brzo sam se navikao,sad mi neobicno kad sednem u bilo koji drugi auto a ono ne vraca tako brzo,sve se tripujem da glavi volan! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvorim i zaprepastio sam se kad sam video da nema uopšte ulja. E sad unutra vidim nešto sivo, jel se možda ispod tog nalazi ulje ili trebam pod hitno da dolijem ili moram u servis da mi to odrade ?

I koje ulje da sipam?

 

Unapred hvala !

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj ulje u kanister za servo i prati svaki dan gde ti gubi ulje.Obicno moze da pusta po malo ispod levog prednjeg tocka,ako je to onda pravac servis i zamena creva.Ako je to ujutro pre no sto udzes u auto vidi,ako ima ulja ispred tocka ili fara to je to,ako ne detaljna provera i daj boze da nije pumpa. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde se ispusta servo ulje na lybri?

U pitanju je 2,4jtd 103kw

Ulje mi curi negde između kabine i motora, skroz uz motor, ne iz boce, nego od boce prema motoru, pa uz motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gde se ispusta servo ulje na lybri?

U pitanju je 2,4jtd 103kw

Ulje mi curi negde između kabine i motora, skroz uz motor, ne iz boce, nego od boce prema motoru, pa uz motor.

 

Crevo neko što ide uz kabinu od servo boce pa desno prema suvozaču mi je masno, jako masno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puklo je crevo koje ide od boce za ulje prema suvozaču, pa se mota prema gore, podugačko je, nema novih u prodaji. Majstor je nosio da se napravi, sa zamenom me je koštalo 6200.

E sad imam utisak da nije ozračen sistem, volan mi onako malo zuji kad smotam, niti znam kako se ozračuje, a čini mi se da ni majstor ne zna...

Edited by neshaoct
spojeno by bglion :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravljački sistem se veoma lako ozračuje. Vozilo se podigne tako da su mu prednji točkovi slobodni,nalije se hidro ulja u rezervar upravljača i startuje motor,zatim pravite otklon skroz desno pa levo naizmenično  sve dok ne prestane da zuji i da podrhtava na volanu. Tokom ozračivanja voditi računa da rezervar ne ostane bez hidro ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije pumpa servo upravljača je pretrpela neka oštećenja, ako je radila neko vreme bez ulja.(metalni špon).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zameni servo-pumpu,to nije neka investicija,ja sam kod mene na Lybri stavio servo od Lancie Kappe,iste su,samo treba remenica da se zameni. Ovo ti govirim zato sto ces mozda naci jeftinije servo od Kappe nego od Lybre zato sto je stariji model...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škripi sve gore i gore, ići ću kod mog starog dobrog majstora Neše da vidi da li je pumpa ili je letva ili je remen ili je crevo ili je bog otac. Škripi mi volan kao lud i sve se teže okreće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...