Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

edmunds.jpg Edmunds: 2022. Porsche 911 GT3

 

Vratio se Porsche 911 GT3! Nema turba, nema hibrida...a ima 502KS, ide 3.2 sekunde do stotke i sve do 317 km/h. 

Dodajte novi prednji spojler, prednji difuzor i zadnje krilo da biste poboljšali performanse na stazi, i dobili ste jedan od najbržih sportskih automobila danas:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 GT3

 

4.0 atmosferac sa 6 cilindara sa 510KS/470Nm ovako ide 0-319 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Porsche 911 GT3 RS Cabrio ikada proizveden, verovatno bi ovako izgledao

 

215918-porsche gt 04.jpg

 

Porsche nikad nije proizveo 911 GT3 RS u kabriolet verziji, ali ako ste se ikada zapitali kako bi izgledao, kompanija iz Kalifornije je proizvela jedan primerak. Da biste to učinili, potrebno je da kupite GT3 RS Coupe i da mu odsečete krov, ili da možda opremite slabiji 911 Cabriolet delovima GT3 RS-a. Postoji i treća opcija, a Wicked Motor Works iz Kalifornije se odlučio za nju.

 

215919-porsche gt 03.jpg

 

Automobil na fotografijama je zapravo 911 Carrera S Cabriolet na koji je potrošeno više od 200.000 američkih dolara da bi se pretvorio u istinski i jedinstveni GT3 RS kabriolet, a trenutno je na prodaju preko jedne aukcijske platforme.

 

215921-porsche gt 02.jpg

 

Na listi je navedeno da svi korišćeni delovi karoserije pripadaju GT3 RS-u. To uključuje prednji i zadnji branik, prednja krila, zadnji difuzor, hauba, centralni izduvni sistem, zadnje krilo, bočne usisnike za vazduh i još mnoge druge elemente od ugljeničnih vlakana.

 

215920-porsche gt 01.jpg

 

Jedinstveni kabriolet je opremljen i crnim 20-inčnim HRE alu naplacima napred i 21-inčnim pozadi, koji su umotani u Michelin Pilot Sport 4S gume. Lista navodi da na satu trenutno ima 49.897 kilometara. Međutim, kabriolet samo izgleda kao GT3 RS, s obzirom na to da je ispod poklopca motora zadržan izvorni 3.8 bokserski šestocilindraš koji proizvodi malo više od 400KS i 440 Nm. Ta snaga se prenosi putem sedamostepenog automatika koji omogućava stotku za 4.3 sekunde.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive 911 GT3 Touring

 

216224-porsche gt 03.jpg

 

Porsche je prošlog meseca prikazao 911 GT3 sa Touring paketom koji podrazumeva nešto drugačiji stajling i 6-stepeni manuelni menjač (opciono i sa 7-stepenim automatskim PDK menjačem). Sada je Porscheova specijalna divizija Exclusive Manufaktur doterala i ovaj sportski model, a rezultat vidite na slikama.

 

216225-porsche gt 02.jpg

 

U paketu su između ostalog zatamenjena prednja svetla, točkovi u Satin Black finišu (od 20 i 21 inča), dvobojni enterijer (kombinacija Black / Lipstick Red), crveni šavovi i crveni detalji na patosnicama.

 

216226-porsche gt 01.jpg

 

U 911 GT3 Touring verziji inače nema velikog fiksnog zadnjeg spojlera i velikih otvora za vazduh kao kod standardnog GT3 modela, a tu su i prednji spojler u boji vozila, ''Touring'' bedž i tamnija prednja svetla. Automobil pokreće 4.0 šestocilindrični motor sa 510KS i 470 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.4 sekunde, a najveća brzina je 320 km/h. Težina vozila iznosi 1.418 kg sa manuelnim menjačem, odnosno 1.435 kg sa PDK menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgovarao sa čovekom, parkiran ispred moje zgrade, cifra 162 hiljade +. Propast, ja deprimran. Brate, kolika treba da budu primanja da kupim takav auto.
Nisam ljubomoran, samo sam glup ili zaostao. Pogrešno su me vaspitali !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche 911 GT3 Touring

 

Touring košta isto kao GT3, mehanički je isti, ima isti 4.0 atmosferac...ali je u suptilnijem pakovanju - npr.  i dalje je tu veliki zadnji spojler, ali kada autu ne treba - sam se sklopi. Takvih detalja suptilnosti ima dosta, a sve sa ciljem da ljudi i dalje voze auto koji je po svojim performansama za trkačku stazu, ali da se to ne primeti na prvu loptu...čak je toliko neprimetan da će ga mnogi pomešati sa običnim 911:

 

 

 

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2022. Porsche 911 GT3 Touring

 

Porsche nudi Touring paket na svom 911 GT3 za one koji će retko ići na trkačku stazu, ali kad odu žele da imaju iste performanse kao i kod klasičnog 911 GT3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg Throttle House: 2022. Porsche 911 GT3

 

Kome još treba Turbo S? :D

Najnovija varijanta 911 i ''najčistija'' (verna originalu) jer je u pitanju atmosferac sa 500 konja koji se vrti do 9.000 obrtaja. Da, slabiji je skoro 100 konja od Turbo S varijante, ima manje obrtnog momenta, ima stariji menjač sa 7 brzina (umesto 8 kao kod Turbo S), ali...ima zvuuuuk i ide do 9.000 obrtaja!

I, ne...nije mu to jedini kvalitet - nagoveštaj: ovaj auto je na Nirburgring Nordschleife brži od prethodne (ustvari još uvek aktuelne jer treba da stigne novi) varijante 911 GT3 RS:

 

 

 

roadshow.jpg RoadShow:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Porsche 911 GT3

 

Nova, sedma generacija 911 GT3 izgleda samo kao stara (991) na steroidima, ali ustvari je lakša od stare, i Porsche kaže da ima mnogo bolju aerodinamiku.

Motor i menjač (PDK sa 7 brzina) su unapređeni tako da sada auto raspolaže sa 503KS/470Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Porsche 911 GT3

 

Najbolje od svega je što samo može da se zamisli koliko će tek dobar biti GT3 RS kad je ''samo'' GT3 ovako dobar auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Porsche 911 GT3 Touring

 

GT3 je olakšana i agresivnija varijanta modela 911, dok je GT3 Touring isti takav auto ali malo suptilnijeg dizajna, nema ni onog velikog spojlera pozadi...ali još uvek veoma, veoma sposoban sportski auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Porsche 911 GT3 vs 911 Turbo S

 

Želite da znate koja verzija novog 911 je najbrža na stazi?

Da li je to olakšani GT3 koji ima manje snage, ali šasiju više setovanu za stazu i veoma ''lepljive'' Michelin Pilot Sport Cup 2 gume...ili jači Turbo S sa 641KS, pogonom na svim točkovima, ali je teži i ima ''manje'' gume? Onda vam nema druge nego da pogledate ovaj video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Porsche 911 GT3

 

911 GT3 je ''razbio kalup'' poslednjih godina. Porsche za njega namerno nije razvijao najnoviju tehnologiju ili ubacivao komplikovane hibridne sisteme, ili izbacio manuelni menjač u potpunosti...već je ostao veran onome što je originalni GT3 učinilo tako briljantnim. U svetu ljubitelja automobila ovakav auto je jedan od poslednjih primera ove vrste, i to one vrste koja treba da se ceni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Porsche 911 GT3

 

Uz pomoć Porsche-a u ovom videu je ispričana priča o tome kako je nastao 911 GT3, i zašto on predstavlja vrstu sportskog automobila koja umire. Intervjuisani su i rukovodioci programa Porsche GT automobila kako bismo vam pomogli da u potpunosti shvatite zašto je ovo poseban automobil, i zašto ga neće biti još dugo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: Porsche 911 GT3

 

Novi GT3 koristi 4.0 šestocilindrični atmosferac snage 510 konja, i težak je samo 1435 kilograma.

Brži je ne samo od starog GT3, već na mnogim stazama je ostvario malo bolje vreme čak i od starog GT3 RS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Porsche 911 GT3 (992)

 

Recept je poznat: uzmite 911 (992), zamenite njegov 3.0 twinturbo za atmosferski 4.0 motor, koji je ustvari skoro potpuno nepromenjen motor iz Porscheovog 911 GT3 Cup.

GT3 sada ima 510 konja, vešanje slično kao trkački automobili....tako da sve to zajedno pruža svemoćno iskustvo vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manthey Porsche 911 GT3

 

220939-Manthey 03.jpg

 

Porsche 911 GT3 (serija 992) može da se dodatno dotera zahvaljujući novom tjuning paketu koji je specijalno za ovaj model pripremio Manthey Racing. Njihova ponuda za 911 GT3 obuhvata izmene na aerodinamici, kočnicama i oslanjanju, a tu je i komplet novih točkova.

 

220940-Manthey 02.jpg

 

U aero body paketu su novi prednji spliter, otvori za vazduh, zadnji spojler od ugljeničnih vlakana i doterani zadnji difuzor, dok ostale značajnijje promene podrazumevaju set Manthey OM-1 točkova u boji zlata, podešavajuće oslanjanje, kao i doterani kočioni sistem.

 

220941-Manthey 01.jpg

 

Atmosferski 4.0 šestocilindrični motor i dalje ima fabričkih 510KS i 470 Nm obrtnog momenta, uz zadnji pogon i 7-stepeni PDK ili 6-stepeni manuelni menjač. Manthey Racing će ovaj paket ponuditi u drugom kvartalu sledeće godine, ali za sada nije poznato po kojoj ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Porsche 911 GT3 (992)

 

Ovaj auto je definitivno sjajan na trkačkoj stazi dok skida delove sekunde po krugu, a sad pogledajte kakav je po običnim lokalnim putevima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 GT3 992 Touring na Autobanu

 

Touring paket znači da je malo manje ekstreman za gledati pre svega jer nema onaj veliki spojler pozadi....ovo je ustvari lakši GT3 za svakodnevnu vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Porsche 911 GT3 RS

 

Premijera se očekuje kasnije ove godine.

Stiže sa upadljivim aero body paketom, kao i 4.0 šestocilindričnim motorom od 540-580KS, zadnjim pogonom i 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friedrich Performance Porsche 911 GT3

 

friedrich 911 gt3 02.jpg

 

Čuvena kompanija Manthey Racing nije jedina kompanija u kojoj su zaključili da aktuelni Porsche 911 GT3 može da bude još oštriji i fokusiraniji u uslovima vožnje na stazi. Dok automobilski entuzijasti širom sveta čekaju da Porscheovo GT odeljenje predstavi model 911 GT3 RS (koji je u završnoj fazi testiranja), među retkim tjuning kompanijama u kojima su već predstavili dodatno poboljšani 911 GT3 je i nemačka kompanija Friedrich Performance.

 

friedrich 911 gt3 01.jpg

 

U Lichtenfelsu su se poslužili receptom poznate kompanije Manthey Racing u kojoj, pored tjuninga, već godinama vode i Porscheov trkački GT program, a konačan rezultat sveobuhvatnog rada je 911 GT3 koji donekle pokazuje kakav će biti produkcijski 911 GT3 RS. U odnosu na standardni model, FP-ov 911 GT3 sa sobom donosi (još) manje kilograma, više krutosti, unapređenu aerodinamiku, znatno otvoreniji izduvni sistem, dorađeno adaptivno oslanjanje, kapacitetnije kočnice i dodatne konjske snage, pa izvanredni 4.0 litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor umesto standardnih 510 KS i 470 Nm obrtnog momenta raspolaže sa 549 KS i 483 Nm. ''Tačku na i'' stavljaju nove 20/21-inčne felne s centralnim pričvršćivanjem, a Friedrich Performance većinu komponenti nudi i u kombinaciji nešto udobnijim ''elferom'' koji se krije iza oznake GT3 Touring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Život sa GT3 Touring

 

Chris Harris nam, posle 2 godine i pređenih 80.000 kilometara, govori kako je živeti sa ovim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...