Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

TechArt Porsche 911 GT3 RS Carbon Line

 

144397-techart%20911%201.jpg

 
Tjuner TechArt je objavio nekoliko slika kojima nam predstavlja svoju Carbon Line ponudu za Porsche 911 GT3 RS. Kako se kaže u kratkoj vesti, TechArt Porsche 911 GT3 RS Carbon Line će moći da vide i posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Ženevi.
 

144398-techart%20911%2011.jpg

 
Na slikama je beli Porsche 911 GT3 RS sa brojnim kontrastnim crnim elementima od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, otvori za vazdu, retrovizori...). Takođe, u paketu su i crni točkovi, kao i detalji od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti. Ostaje da se vidi da li su u TechArtu možda predvideli i kit za pojačanje motora.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorsteiner Porsche 911 GT3 RS

 

vorsteiner%20gt3%201.jpg

 
Američki tjuner Vorsteiner se do sada već više puta pobrinuo za modifikovanje Porscheovog modela 911, ali ova poslednja kreacija privlači pažnju i imenom i bojom.
 

vorsteiner%20gt3%20111.jpg

 
Ovo je Vorsteiner Porsche 911 GT3 RS ''Purple Beast'', sa ljubičastim eksterijerom i agresivnijim aero paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh na prednjim blatobranima, zadnji difuzor i zadnji spojler).
 

vorsteiner%20gt3%2011.jpg  vorsteiner%20gt3%201111.jpg

 
Paket izmena zaokružuje i komplet novih točkova, dok 4.0 litarski šestocilindrični motor raspolaže sa oko 500KS (ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.3 sekunde, najveća brzina iznosi 310 km/h).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaege Porsche 911 GT3 RS

 

144827-kaege%201.jpg


Nemački tjuner Kaege je predstavio program namenjen Porscheu 911 GT3 RS (generacija 997).
Porsche 911 GT3 RS izgleda sjajno, ali, tjuneri smatraju da ima mesta za poboljšanja. Poslednji primer je predstavio nemački tjuner Kaege, koji je ugradio M + M izduvni sistem i dobio dodatnih 8KS, a istovremeno olakšao automobil za sedam kilograma.
 

144829-kaege%20111.jpg

 
Postavljena je nova vazdušna kutija sa filterom napravljena od ugljeničnih vlakana, što je donelo novih 7KS, a automobil je dobio i novu servo pumpu.
 

144828-kaege%2011.jpg

 
Novi vazdušni filteri i Sachsovo sportsko kvačilo su deo bogatog paketa koji uključuje i kratku ručicu menjača.
 

144830-kaege%201111.jpg

 
Automobil ima 19-inčne BBS točkove kojim je težina smanjena za 9 kg, a na njima su Michelin Pilot Sport Cup 2 gume. Kaege je pripremio i KW oslanjanje, a litijum-jonska baterija je uštedela 15 kg. Ostale komponente su automobil učinile lakšim za 20 kg. U unutrašnjosti je upravljač pozajmljen od modela GT3 RS 4.0. Kaege radi na poboljšanjima 4.3 litarskog motora koji isporučuje 520KS.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

No comment: Krivicom mehaničara Porsche 911 GT3 RS završio u vodi

 

Snimljeno u Porsche Centrum Amsterdam

 

porsche%20911%20c%201.jpg

 

147095-porsche%20c%2011.jpg porsche%20c%20111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Speed: Porsche 911 GT3

Za grad i stazu!

 

Porscheov 911 GT3 jedan je od poslednjih branilaca stare automobilske škole. Atmosferski motor, visoki obrtaji, elektronika koja ne guši vozački doživljaj… Nažalost, ovog modela odnedavno nema u ponudi proizvođača iz Štutgarta, ali to nas nije sprečilo da u njegovim performansama uživamo na stazi Grobnik, u Hrvatskoj. Nije najsnažniji 911 model u ponudi, ali se oznaka GT3 oduvek izgovarala sa posebnim poštovanjem. Čuveni Turbo je u toj 911 ''porodici'' uvek bio jedan od značajnijih, ali bi njegov karakter uvek mogao da se uporedi sa profilom prosečnog bodibildera - pleni mišićima već na prvi pogled, a i objektivno je snažniji od ''braće''.

 

Sa druge strane, GT3 je uvek bio istinski sportista, koji je manjak sirove snage nadoknađivao brzinom i veštinom. Upravo zbog atmosferskog motora, ovaj model je bio cenjen među zaljubljenicima u vožnju na trkačkoj stazi. Motor čiji broj obrtaja se, takoreći, meri gotovo petocifrenim brojem, uvek je bio jasan link sa svetom trka. Upravo zato smo se u uputili u Hrvatsku, na stazu Grobnik, gde smo mogli da ovaj automobil provozamo do maksimuma, a povremeno i preko njegovih mogućnosti. Model GT3 svoj sportski temperament ne krije ni u jednom trenutku. Već na prvi pogled, jasno je da nije u pitanju ''običan'' 911. Centralno smešten dvostruki izduv i ogroman spojler jasno naglašavaju sportski potencijal. Dopali su nam se i GT3 točkovi, iza kojih se kriju masivni keramički diskovi, a sasvim sigurno, njihov dizajn obezbeđuje i mnogo bolje hlađenje usijanih kočnica.

 

Enterijer modela GT3 je skrojen tako da bude potpuno pogodan za svakodnevnu vožnju, odnosno, nije lišen svih tekovima savremene automobilske industrije koje obezbeđuju komoditet. Neke stvari u prvi mah novajlije mogu da zbune, poput činjenice da se motor startuje levom rukom. Ono što će svakom, makar duhom mladom vozaču prijati, jeste pozicija sedenja, koja je sasvim očekivano niska i - savršena! To su neke stvari koje ne mogu da se opišu i izmere i preko podataka prenesu na papir. Jednostavno, položaj tela, nogu, pozicija upravljača, ručice menjača i instrumenata su besprekorni. Sportski oblikovano sedište savršeno obuhvata telo, a potrebno je samo nekoliko manjih podešavanja.

 

Model GT3 ima klasični pojas u tri tačke, koji se koristi kada se krene na kafu ili u samoposlugu. Na stazi je mnogo bolje rešenje ponuđeni trkački pojas sa centralnom kopčom. On omogućava potpuno fiksiranje tela u sedištu, tako da i u najzahtevnijim uslovima, vozač može da se maksimalno posveti vožnji, bez bojazni da bi sedište moglo da mu se izmakne. Tokom testa se ispostavilo da je trud inženjera bio itekako delotvoran, jer automobil ima fantastičan ''hendling''. A nije nam najjasnije kako, jer i pored motora ''u repu'', koji je ograničenje koje svi modeli 911 nose kao breme tradicije, automobil se u svim vozačkim situacijama ponaša savršeno i neutralno. Kada je otpčela era elektronskih sistema stabilnosti, Porscheu je posao poboljšanja stabilnosti modela 911 značajno olakšan.

 

Ipak, ispostavilo se da se čak i sa isključenom elektronikom, testirani GT3 ponaša kao rasni trkač, od prvog detalja skrojen samo za ''ispravljanje'' krivina. Takođe, moramo da pohvalimo i to da za razliku od većine konkurentskih modela, GT3 ima dobro podešene elektronske sisteme, koji ne umanjuju vozački užitak i ''ne guše'' previše. Model GT3 je snabdeven i upravljanjem na sva četiri točka. Za razliku od nekih automobila koji zadnje točkove vode mehaničkim vezama sa prednjim delom, kod Porschea je upravljanje zadnjim točkovima elektro-mehaničkog tipa. To omogućava da oni imaju nezavisan ugao zaokretanja od prednjih. Pri brzinama do 80 km/h, zadnji točkovi skreću suprotno od prednjih.

 

Na taj način je olakšano manevrisanje u gradskim uslovima, a takođe se stvara efekat kao da je međuosovinsko rastojanje kraće za 250 milimetara, što automobil čini okretnijim u oštrim, sporim krivinama. Pri brzinama većim od 80 km/h, zadnji točkovi prate prednje, što ima isti efekat kao da je međuosovinsko rastojanje duže za pola metra! Nije potrebno napominjati kako pola metra duže međosovinsko rastojanje utiče na stabilnost u brzim krivinama.

 

Ah da… motor! To je definitivno jedan od aduta ovog automobila! Šestocilindarski bokser od 3.8 litara radne zapremine, bez turbine, projektovan je tako da maksimum daje na visokim obrtajima. Dok vozač trepne, kazaljka obrtomera već obigrava oko podeoka 8.000, a tada zvuk naprosto opija, pa pritisak na polugicu za prebacivanje u stepen više omogućava još jedan užitak u osluškivanju novog rasta broja obrtaja. Odličnom ubrzanju i efeknom zvuku značajno doprinosi i Porscheov PDK sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom. Zahvaljujući njemu, stepeni prenosa se nadovezuju praktično bez prekida u prenosu snage do točkova, a da pritom, vozač ne mora da ispušta obruč upravljača, jer se na njemu nalaze aluminijumske polugice za promenu stepeni prenosa. Novi menjač zahvaljujući elektro-hidrauličnom sklopu koji ''raspoređuje'' zupčanike, neumoljivo je brz i po našoj oceni, jedan od najboljih u svetu serijskih automobila.

 

Kompletan paket koji donosi GT3 praktično je savršen! Ljubitelji snage će se možda radije opredeliti za 911 Turbo, ali je GT3 prvenstveno namenjen ljubiteljima trkačkog stila vožnje. U pitanju je automobil koji će vam priuštiti nezaboravan trkački vikend, ali vas ni sutra, na putu do posla, neće razočarati, jer je savršeno pogodan za svakodnevnu vožnju. Samo treba da odaberete koji pojas ćete da vežete, onaj trkački, ili standardni u tri tačke.

 

Tekst: Top Speed Team

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017. Porsche 911 GT3

 

151820-porsche%20gt3%201.jpg

 

Nakon standardne Carrera kao i Turbo verzije, i Porsche 911 GT3 će uskoro proći kroz manju restilizaciju. To povrđuju i ove patentne slike koje je objavio holandski Autoblog, uz najavu da se zvanična promocija očekuje kasnije ove godine.

 

151821-porsche%20gt3%2011.jpg

 

Kako bilo, 911 GT3 modelske godine 2017 je dobio agresivniji dizajn prednjeg branika sa većim otvorima za vazduh, kao i doterani zadnji deo sa modifikovanim svetlima. Za sada nema drugih detalja, ali se očekuje i nešto jači 3,8 litarski šestocilindrični motor koji u trenutnoj verziji raspolaže sa 475KS, a pominje se i izmenjeni enterijer sa unapređenim infotainment sistemom. Takođe, u ponudi bi trebalo da bude i šestostepeni manuelni menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC Porsche 911 GT3 RS

 

153505-dmc%201.jpg

 

Ponuda tjunera DMC je proširena i novim paketom za Porsche 911 (uključujući i verziju GT3 RS), pri čemu se kupcima nudi aerodinamički kit i set novih točkova.

 

153506-dmc%2011.jpg

 

Aero paket od ugljeničnih vlakana uključuje novi prednji spojler, komplet pragova, haubu, difuzor, kao i zadnji spojler koji može da se podešava u tri moda: City, Cruise i Insane.

 

153507-dmc%201111.jpg

 

Ponudu zaokružuju i novi HRE točkovi, dok u kratkoj vesti nema informacije o eventualnom paketu za pojačanje motora.
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 Cup

 

155770-porsche%20gt3%2011.jpg

 

Porsche pored nove Panamere i Panamere Hybrid na sajmu u Parizu promoviše i trkački 911 GT3 Cup, spreman za sezonu 2017. Za njegov pogon se brine 4.0 litarski šestocilindarski motor sa direktnim ubrizgavanjem (u paru sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem), koji raspolaže sa 357 kW/485KS. Nemci u saopštenju pominju i unapređenu efikasnost i još veću izdržljivost, kao i bolju trakciju i performanse vozila.

 

155769-porsche%20gt3%201.jpg

 

Na automobilu se primećuju i doterani prednji i zadnji deo, mada je 184 cm široki zadnji spojler zadržan od prethodnika. I točkovi ostaju od 18 inča, dok su gume Michelin, napred od 270 mm i pozadi 310 mm.

 

155771-porsche%20gt3%20111.jpg

 

911 GT3 Cup spreman za trke je težak samo 1.200 kg, a između ostalog ima i zaštitni kavez i ''inovativno'' trkačko sedište. Porsche navodi da će se 911 GT3 Cup proizvoditi na istoj proizvodnoj traci kao i drumski 911, u njihovoj glavnoj fabrici Stuttgart-Zuffenhausen u Nemačkoj. Novi 911 GT3 Cup će se dakle takmičiti od sezone 2017, prvo u Porsche Mobil 1 Supercupu koji se održava zajedno sa trkama Formula 1, pa u Porsche Carrera Cup Deutschland kao i u Severnoj Americi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Speed test: Porsche 911 GT3 RS

 

porsche%20911%20gt3%20rs.jpg

 

Porsche GT3 RS je toliko pozajmio od bogatog trkačkog nasleđa nemačkog proizvođača sportskih automobila, da se čini da mu za pravi okršaj na trkačkoj stazi nedostaju samo slick pneumatici. Za početak, kratko pitanje… Da vam ublažim tremu, reći ću odmah da ni ja nisam znao tačan odgovor! Koliko modela sa oznakom 911 trenutno postoji u Porscheovoj ponudi? OK, svi koji se malo bolje razumeju, odmah znaju da ih ima više od sedam ili osam. Ipak, tačan odgovor je 16! Toliko sam bar uspeo da prebrojim na oficijelnom Porscheovom sajtu, i to onom nemačkom! Kada se tome doda da svaka od tih 16 verzija može da se naruči u velikom broju kombinacija opreme, postaje veoma jasno da je sasvim izvesno da će kupljeni 911 biti prilično jedinstven, čak i ako ga vozikate po centru Štutgarta.

 

Zašto sve ovo pričam? Zato što se na našem testu nedavno našla i najinteresantnija 911-ica, a mogu slobodno da kažem, po meni i najbolja - model GT3 RS! Da, znam, Turbo je snažniji, ima i bolje ubrzanje, ali ova dva automobila jednostavno ne mogu da se porede. To je kao da poredite Arnolda Švarcenegera iz najboljih dana i Karla Luisa. Svakako je Švarci mišićaviji, privlači više pažnje, ali Karl Luis je ipak pravi sportista, sprinter kod koga je istinska brzina daleko važnija od izgleda i sirove snage.

 

Isto važi i za model GT3 RS. Kod njega su mnoge stvari žrtvovane kako bi postao pravi sprinter koji na Nurburgringu pravi krug od sedam minuta i 20 sekundi. Prednja krila i prednji poklopac prtljažnog prostora su izrađeni od ugljeničnih vlakana. Krov je izrađen od magnezijumskog lima, što prema tvrdnjama Porscheovih inženjera, ostvaruje čak i veće uštede nego da su upotrebljeni kompozitni materijali. Ovo rešenje je posebno značajno jer je smanjenje mase u najvišoj tački karoserije od ključnog značaja na sniženje težišta. Na kraju, nije zanemarljiv podatak da su sva pomenuta olakšanja ostvarila uštedu od oko 10 kilograma u odnosu na standardni GT3.

 

Pored ovih skrivenih poboljšanja, tu su i neka očiglednija. Možda izgleda kao dizajnerski trik, ali to svakako nije - iznad prednjih točkova se nalaze dodatni otvori. Njihova uloga je odvođenje viška vazduha koji se pri visokim brzinama generiše oko prednjih točkova, pogotovo u krivinama, kada zbog otklona prednjih točkova, aerodinamika nije idealna. Na taj način se u najktitičnijim momentima, odnosno u brzim krivinama, značajno poboljšava aerodinamički grip. Ovaj model se od ostatka 911 porodice najlakše razlikuje po dodatnom spojleru u zadnjem delu. Tokom testa sam imao priliku da osetim njegov efekat, a znao sam da on nije posledica kvalitetnih pneumatika, jer je očigledno koliko doprinosi stabilnosti pri visokim brzinama. Tek sam kasnije, listajući press materijal, shvatio zašto je aerodinamičko poboljšanje tokom testiranja bilo tako očigledno.

 

Model GT3 RS ima tri puta veći ''downforce'' od klasičnog GT3, a dostiže čak 80 odsto aerodinamičkog potiska koji ostvaruje trkački GT3 RS Cup! Sve su to podaci koji ovaj model čine posebnim, i jasno ga distanciraju od ostalih 911-ica, pa i već pomenute, prestižne Turbo verzije. Žrtve koje su bile neminovne kako bi ovaj automobil postao ravnopravan sa trkačkim automobilima su vidljive i u kabini. Prvo sa čime će kupac ovog automobila morati da se pomiri jeste da za sav novac koji je dao za ovaj automobil, dobija ipak samo dva sedišta. Umesto zadnje klupe koja bi mogla da posluži da se par drugara preveze na nekoj gradskoj relaciji, tu je sada splet cevi.

 

Drugo, a što meni nije smetalo, čak naprotiv, jesu trkačke ''kadice''. Relativno su tvrde, ali su savršeno oblikovane, tako da je udobnost sasvim zadovoljavajuća. Naravno, samo pod uslovom da u startu prihvatite da ovo nije automobil koji bi možda nekako, ipak, mogao da posluži da se njime ode i na more. Udobnost je, dakle, odlična, ali samo dok se ne zaboravi da je reč praktično o trkačkom automobilu. Ostatak kokpita nije preterano radikalizovan, tako da se vozač nalazi u prepoznatljivom Porscheovom ambijentu, gde dominiraju kvalitetni materijali i vrhunska završna izrada.

 

Startujem motor… Daleko iza mojih leđa, ali ne preterano prigušeno, reskim zvukom se oglašava šestocilindarski bokser agregat od četiri litra radne zapremine. U Porscheu su se prilično potrudili da ovaj motor uštimaju u svakom pogledu. Pored prelepog zvuka, on oslobađa 500 konjskih snaga, a kako je u pitanju atmosferac, ta snaga se oslobađa pri visokih 8.250 obrtaja. Podaci o obrtnom momentu takođe izgledaju kao da su pozajmljeni iz sveta dvotočkaša. U prvi mah, nedovoljnih 460 Nm se vozaču na raspolaganju nalaze pri visokih 6.250 obrtaja. Ovi podaci možda na papiru izgledaju neubedljivo, jer danas, čak i dizeli u običnim automobilima imaju veći obrtni moment. U praksi, situacija je nešto drugačija!

 

Porscheov GT3 RS je od modela Turbo lakši za skoro 200 kilograma, a to se itekako oseća. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi 310 kilometara na čas. Posebno je impresivno kako motor sarađuje sa sedmostepenom PDK transmisijom. Promena stepeni prenosa u manuelnom modu je jedna od najbržih koju sam ikada imao priliku da testiram u serijskim automobilima. Vozač ima punu kontrolu nad promenom stepena prenosa i brojem obrtaja, tako da je uvek moguće iz automobila izvući maksimum. Posebno impresionira zvuk motora! Na niskim i srednjim obrtajima ''reži'', dok na visokim podseća na prave trkačke motore, i kao takav, ne može da se poredi ni sa jednim turbo motorom.

 

Stabilnost zadnjeg dela je u krivinama fantastična, čak takva da se ponekad čini da je motor smešten centralno, a ne u ''repu'' automobila. Kada se vozač adekvatno namesti u ovom automobilu i kada se nalazi na dobrom putu, za trenutak mu se čini da se nalazi za upravljačem automobila koji može sve. Upravo je to ono što GT3 RS izdvaja od ostatka 911 ''porodice''. On je najbliži nivou užitka koji vozaču može da pruži pravi trkački automobil, a da je pri tome sasvim legitiman izbor da se njime svakog dana ide na posao. Naravno, pod uslovom da vam višak sportskog potencijala ne predstavlja smetnju.

 

Andrej Kulundžić/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 i sa ručnim menjačem

 

151820-porsche%20gt3%201.jpg

 

Novi Porsche 911 GT3 će svoje premijerno predstavljanje pred publikom imati na martovskom Sajmu automobila u Ženevi. Pokretaće ga dorađeni atmosferski 4.0 litarski 6-cilindarski boxer motor sa 500KS koji je ugrađivan u 911R, a pored superbrzog automatskog menjača sa dva kvačila (PDK) Porsche će kupcima uz GT3 ponuditi i klasični 6-stepeni ručni menjač. Detalji vezani za novi model 911 GT3 su otkriveni prilikom zvanične prezentacije nedavno predstavljenog modela 911 GTS, a među najznačajnijim novostima bila je potvrda da će GT3 991.2 moći da se kupi i u kombinaciji sa ručnim menjačem, što je odluka koju su u Porscheu doneli podstaknuti izuzetnim prodajnim rezultatom modela 911R koji je nuđen isključivo sa ručnim menjačem. U Porscheu su takođe potvrdili da će novi 911 GT2 RS, koji će u završnoj fazi testiranja pokretati 6-cilindarski boxer motor sa dva turbo-punjača. Inžinjeri Porschea su prvobitno najavljivali da će motor raspolagati sa oko 700KS, ali su ih problemi vezani za adekvatno hlađenje prisilili da snagu redukuju na 650KS. Svoju ''hardcore'' verziju (GT4 RS) uskoro bi mogao da dobije i model 718 Cayman koji će se takođe nuditi sa ručnim menjačem, a i njega bi (navodno) trebao da pokreće pomenuti 4.0 litarski atmosferski motor koji će ''gurati'' novi 911 GT3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3

 

162731-porsche%20gt3%2011.jpg

 

Ima 4.0 litarski šestocilindraš sa 368 kW/500KS, težina vozila iznosi 1430 kg, nudi izbor između sedmostepenog PDK menjača (do 100 km/h za 3.4 sekunde, najveća brzina 318 km/h) i šestostepenog manuelnog menjača (3.9 sekunde i 320 km/h).

 

162732-porsche%20gt3%20111.jpg

 

Zvanična premijera na sajmu automobila u Ženevi, početak prodaje u Nemačkoj od sredine juna, po ceni od 152.416 evra (sa porezom)

 

162730-porsche%20gt3%201.jpg 162733-porsche%20gt3%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche u Frankfurtu predstavlja 911 GT3 RS

 

162730-porsche%20gt3%201.jpg

 

Osveženi Porsche 911 GT3 RS se testira po nemačkim putevima, a završni proizvod bi premijeru trebalo da ima na jesen. Porsche je u Ženevi predstavio redizajnirani 911 GT3, a u Frankfurt, eto, stiže još moćnija verzija, 911 GT3 RS. Ispod haube oba modela nalazi se atmosferski redni 6-cilindraš, koji u GT3 razvija 500KS, dok će RS varijanta raspolagati sa više od 520KS. Takođe, oba modela imaju PDK automatik s dvostrukim kvačilom, ali kupcima je dostupan i 6-stupeni ručni menjač. Porsche 911 GT3 RS će dobiti i nove branike, prednja i zadnja svetla, a verovatno i neki novi aerodinamički dodatak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoCar video: Test Porsche 911 GT3

 

 

---------------------------------------

 

CarFection test: Porsche 911 GT3

 

 

-----------------------------------------

 

PistonHeads video: Test Porsche 911 GT3

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...