Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

YouTube korisnik pod imenom Nikolaben2 objavio je video u kome lepo možemo da vidimo koliko je opaka mašina Porsche GT3. Takođe, uočili smo da ovaj GT3 ima skopske tablice. Ako kojim slučajem nije snimano u Skoplju, molimo da nas ispravite. Autor tvrdi da je GT3 opremljen sa ilegalnim M&M izduvnim sistemom. Zašto je ilegalan ne znamo, ali znamo da sa njim GT3 zvuči fantastično. Mada on nije jedina ilegalna stvar koju ćete videti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche 911 GT3 RS već ovog leta?

 

porsche%20gt3%2011111.jpg

 

Kako prenose pojedini britanski mediji, Porsche bi krajem leta mogao da predstavi i RS verziju aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991).

Podsećanja radi, aktuelni Porsche 911 GT3 (na slici) je promociju imao u martu prošle godine na sajmu automobila u Ženevi, a pokreće ga 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.

 

Nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler i proširenja blatobrana), manjoj masi (uključujući tanja stakla i lakše panele), širem tragu točkova i novim gumama, dok će snaga pomenutog šestocilindričnog motora biti nešto veća. Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje do 100 km/h, kao i nešto veću maksimalnu brzinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nakon pet izgorelih primeraka Porsche stopirao isporuke modela 911 GT3

 

porsche%20911%20gt3%20fire.jpg

 

Po poslednjim vestima, Porsche je stopirao isporuke novog 911 GT3 (serije 991) nakon što je u proteklih nekoliko nedelja izgorelo čak pet ovih automobila. Obično se kod pominjanja požara kod sportskih automobila prvo pomisli na Ferrarijev 458 Italia, ali izgleda da i nemački Porsche ima sličan problem sa modelom 911 GT3. Poslednji incident se dogodio pre nekoliko dana u Švajcarskoj (slika), kada je 911 GT3 u potpunosti izgoreo. Šteta je 200.000 tamošnjih franaka. Sličan incident se između ostalog desio i prošle nedelje u Italiji, gde je izgoreo potpuno novi primerak 911-ice GT3 sa pređenih samo 60 km. U Porscheu su upoznati sa ovim slučajevima i kao prvu meru su stopirali isporuke ovog modela.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nakon nekoliko požara, Porsche savetuje vlasnicima modela 911 GT3 da ih ne voze

 

porsche%20911%20gt3%20fire.jpg

 

Nedavno se pojavila vest da je Porsche stopirao isporuke novog 911 GT3 (serije 991) nakon što je u proteklih nekoliko nedelja izgorelo više ovih automobila. Sada je Porsche objavio i saopštenje u kome se od vlasnika ovog modela traži da svoje automobile ne voze, dok ih ne pregledaju u ovlašćenim servisima. Budući da je bezbednost prioritet broj jedan za Porsche, nemačka kompanija je odlučila da pregleda svih do sada isporučenih 785 primeraka ovog modela. Takođe, kako bi ubrzali stvari, u Porscheu su ponudili da se oni pobrinu za njihov hitan transport u Porsche centre.

 

Poslednji incident se inače dogodio nedavno u Švajcarskoj (slika).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche do daljnjeg obustavlja isporuku modela 911 GT3

 

porsche%20911%20gt3%20fire.jpg

 

Portparol kompanije Porsche, Paul Ellis, objavio je da će isporuke modela 911 GT3 serije 991 biti obustavljene narednih nekoliko meseci, jer u Porscheu moraju da reše problem samozapaljenja vozila. Prema prethodnim izveštajima požar se desio na 5 Porschea 911 GT3, ali prema najnovijim informacijama radilo se o samo 2 (od 700 proizvedenih) automobila. Nekoliko dana nakon pomenutih incidenata iz Porschea je stigla zvanična izjava u kojoj su vlasnici modela GT3 zamoljeni da ne koriste svoje automobile, dok se ne utvrdi razlog izazivanja požara.

 

Pregledom je ustanovljeno da je vatru na oba automobila izazvalo pucanje na bloku motora nakon kojeg je motorno ulje curilo na izduvni sistem. Ellis je naglasio da se u kompaniji veoma trude da problem reše što pre, ali je takođe priznao da će im za taj posao biti potrebno nekoliko meseci. U Porscheu su svesni da situacija ne ide u prilog kompaniji, ali su veoma zadovoljni što su sadašnji i budući kupci spremni da čekaju na svoje automobile. ''Iako Porsche svoj 6-cilindarski atmosferski bokser motor nudi i uz ostale 911-ice, zbog specifičnih detalja koji su korišćeni isključivo na modelu GT3, nema opasnosti da se slični problemi s vatrom dese na ostalim 911-icama'', dodao je Ellis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ponovo snimljen Porsche 911 GT3 RS

 

porsche%20911%20gt3%20rs%201.jpg

 

Kako prenose pojedini mediji, Porsche će na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstaviti i RS verziju aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991), a dok se to ne desi evo i novih slika sa Nirburgringa. Podsećanja radi, aktuelni Porsche 911 GT3 je promociju imao u martu prošle godine na sajmu u Ženevi, a pokreće ga 3.8 litarski šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.

 

Nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji spojler), restilizovanoj haubi, manjoj masi (uključujući tanja stakla i lakše panele), širem tragu točkova, novim točkovima i gumama, dok će snaga pomenutog šestocilindričnog motora biti nešto veća. Po nekim ranijim najavama, kupci ovog modela će moći da dobiju samo PDK menjač, mada neke druge glasine kažu da će biti dostupan i manuelni menjač. Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje do 100 km/h, kao i nešto veću maksimalnu brzinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nezadovoljni vlasnici Porschea 911 GT3 traže nadoknadu

 

porsche%20gt3%20111.jpg

 

Grupa vlasnika Porschea 911 GT3 iz Velike Britanije zatražila je od nemačke kompanije novčanu kompenzaciju za period u kome zbog zamene neispravnih motora neće moći da voze svoje automobile. Oni su osnovali grupu GT3 Worldwide Action zahtevajući od Porschea da svakom od njih isplati po 175 evra dnevno sve dok stari motori ne budu zamenjeni novim.

 

porsche%20911%20gt3%20fire.jpg

 

Prema njihovim rečima, obračunski period trajao bi od 18. marta, kada je Porsche preporučio svim vlasnicima modela 911 GT3 da ne voze svoje automobile zbog incidenata u kojma su izgorela dva vozila. Britanci smatraju da imaju pravo na novčanu nadoknadu, s obzirom da će vlasnici iz Nemačke biti obeštećeni tako što će im biti isplaćena upravo navedena suma od 175 evra po danu. Osim toga, kako tvrde u grupi, Porsche se obavezao da svakom kupcu u SAD plati po 2.000 dolara (1.450 evra) mesečno za period tokom kojeg ne bude mogao da koristi svoj GT3. Britanski Telegraf potvrdio je da je nemački proizvođač jednom vlasniku iz Dubaija na ime kompenzacije isplatio sumu od 12.000 dolara (8.700 evra).

 

Mediji prenose da su među vlasnicima automobila čiji će motori biti zamenjeni i voditelj emisije Top Gear, Ričard Hamond, kao i kompanija McLaren, koja je nabavila jedan primerak u svrhu razvoja svog budućeg modela P13. Podsećamo, nakon što su u februaru zabeležena dva slučaja požara na motoru, Porsche je naložio istragu i utvrdio da je zbog neispravnosti potrebno u potpunosti zemeniti pogonske jedinice u svih 785 proizvedenih automobila. Uprkos probelmu sa motorom, Porsche 911 GT3 proglašen je sredinom aprila od strane međunarodnog žirija za najbolji sportski automobil godine u svetu. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li je ovo Porsche 911 GT3 RS?

 

114931-porsche%20911%20gt3.jpg

 

Model koji otkriva ono za šta se veruje da predstavlja Porsche 911 GT3 RS se pojavio na internetu. Na fotografiji je navodno buduća verzija modela 911. Automobil je dobio širu karoseriju sa usisnicima vazduha na prednjim blatobranima i velikim spojlerom na zadnjem delu. Porscheov direktor Matthias Müller je priznao ranije ove godine da bi dolazak modela 911 GT3 RS mogao da bude odložen zbog tehničkih problema sa motorom, koji je bio uzrok povlačenja modela GT3. Poslednji izveštaji govore da bi Porsche mogao da koristi motor sa turbo punjačem, iako bi ova odluka učinila model vredan oznake GT2.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo je Porsche 911 GT3 RS (991)

 

porsche%20gt3%20rs.jpg

 

Porsche će po nekim ranijim najavama na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstaviti i RS verziju aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991), a dok se to ne desi (moguća je i premijera tokom 2015. godine) evo i procurelih slika koje objavljuje britanski CAR Magazine. Podsećanja radi, aktuelni Porsche 911 GT3 je promociju imao u martu prošle godine na sajmu u Ženevi, a pokreće ga 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,5 sekunde, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.

 

Nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji spojler), restilizovanoj haubi i krovu, manjoj masi (uključujući tanja stakla i lakše panele), širem tragu točkova, novim točkovima i gumama, dok će snaga pomenutog šestocilindričnog motora biti nešto veća. Takođe, automobil će imati i zaštitni kavez i nova sportska sedišta.

 

porsche%20gt3%20rs%2011.jpg

 

Po nekim ranijim najavama, kupci ovog modela će moći da dobiju samo PDK menjač, mada neke druge glasine kažu da će biti dostupan i manuelni menjač. Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje do 100 km/h, kao i nešto veću maksimalnu brzinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche 911 GT3 RS

 

120626-porsche%20gt3%20rs.jpg

 

Negde u SAD-u je snimljen test primerak RS verzije aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991), čija premijera bi po nekim informacijama mogla da se održi do kraja ove, a po drugim izvorima početkom sledeće godine. Podsećanja radi, aktuelni Porsche 911 GT3 je promociju imao u martu prošle godine na sajmu u Ženevi, a pokreće ga 3.8 šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.

 

Nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji spojler), restilizovanoj haubi i krovu, manjoj masi (uključujući tanja stakla i lakše panele), širem tragu točkova, novim točkovima i gumama (Michelin Pilot Sport Cup 2), dok će snaga pomenutog šestocilindričnog motora biti nešto veća (oko 500KS).  Takođe, automobil ima i zaštitni kavez, nova sportska sedišta sa GT3 RS oznakama, žuta kočiona klešta, dve centralno postavljene izduvne cevi...
 
Po nekim ranijim najavama, kupci ovog modela će moći da dobiju samo PDK menjač, mada neke druge glasine kažu da će biti dostupan i manuelni menjač. Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje do 100 km/h, kao i nešto veću maksimalnu brzinu. Što se vremena na Nirburgringu tiče, novi 911 GT3 RS bi tu nemačku stazu treebalo da savlada za oko 7 minuta i 20 sekundi.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche zaboravio da stavi važno dugme u 911 GT3

 

porsche%20pdk%201.jpg

 

Kada mu je potuno nov Porsche 911 GT3 (2015) isporučen kući, shvatio je da na centralnoj konzoli nedostaje jedno veoma važno dugme - PDK Sport. To je dugme kojim se uključuje potpuno sportski režim vožnje, nešto bez čega ovaj automobil ne bi bio isti. Član čuvenog foruma rennlist.com napisao je da mu je nemački sportski auto stigao kući, ali da nedostaje PDK Sport dugme na centralnoj konzoli. Kako bi pokazao o čemu se konkretno radi, on je postavio i fotografiju, na kojoj se jasno vidi da to dugme ne postoji.

 

Podsetimo, PDK (Porsche Doppelkupplung) je Porscheov menjač sa dvostrukim kvačilom, a komanda PDK Sport, ili Race Track kako stoji na 911 GT3 za određena tržišta, omogućava vozaču da bolje iskoristi potencijal automobila. Tada menjač menja stepene prenosa pri višem broju obrtaja motora, promena brzina je brža i menjač brže reaguje na komandu gasa, bilo da je potrebno promeniti u viši ili niži stepen prenosa.

 

Ovako treba da izgleda centralna konzola na modelu 911 GT3:

 

porsche%20pdk%2011.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche 911 GT3 RS sa novim motorom

 

124186-porsche%20911%209.jpg

 

Prilično je izvesno da će Porsche u sledećih nekoliko godina (možda već i 2016. godine) predstaviti hibridnu verziju sportskog 911, ali u razgovoru sa novinarima AutoExpressa, direktor Porscheovog centra za razvoj i istraživanje Wolfgang Hatz rekao je da Porsche radi i na sasvim novom atmosferskom šestocilindrašu koji će svoje mesto naći u modelu 911 GT3 RS. Rekao je i to da će novi motor stići i u druge Porscheove automobile, a ono što sada znamo je to da se verovatno radi o šestocilindrašu sa zapreminom od četiri litra i sa maksimalnom snagom od 500KS.

 

Hatz je potvrdio i to da će novi GT3 RS sa ovim motorom biti dostupan isključivo uz menjač PDK (iako će u budućnosti biti moguća ugradnja manuelnog), kao i da će automobil biti daleko ekstremniji od klasičnog GT3. U svakom slučaju, očigledno je da Porsche radi na značajnom unapređenju GT3 RS-a, a novi model možemo očekivati tokom ove godine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odložen takmičarski debi novog Porschea 911 GT3

 

125488-porsche%20911%20gt3.jpg

 

Nemačka automobilska marka je i zvanično potvrdila odlaganje takmičarskog debija novog 911 GT3 iz generacije 991. Rad na razvoju automobila počeo je prošlog leta, a nastup na prvoj trci je trebalo da se desi u prvoj polovini ove godine. Po nekim informacijama novi GT3 je trebalo da debituje na trci ''24 sata Nürburgringa''. Taj plan je sada pao u vodu, jer je Porsche objavio nove detalje vezane uz program razvoja novog 911 GT3. Automobil će, tako, ovu godinu provesti u rukama test vozača i inženjera, kako bi se što kvalitetnije pripremio za lansiranje sledeće godine. ''Želimo sami da odredimo tempo razvoja i usavršavanja kako bi posao obavili što je moguće bolje. U 2016. godini deo postojeće GT3 flote biće obnovljen, ali za sada nemamo preciznijih planova o programu nastupa'', rekao je šef Porsche Motorsporta, Frank Steffen Walliser.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS sa 4.0 motorom sa 500 KS

 

124186-porsche%20911%209.jpg

 

Pojavili su se neki novi detalji o RS verziji aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991), čija premijera nas očekuje početkom marta na sajmu automobila u Ženevi ili u septembru na sajmu u Frankfurtu. Podsećanja radi, aktuelni Porsche 911 GT3 je promociju imao u martu 2013. godine na sajmu u Ženevi, a pokreće ga 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekundi, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.
 
Ova nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji spojler), restilizovanoj haubi i krovu, manjoj masi, širem tragu točkova (napred za 50 mm, pozadi 30 mm), novim točkovima od 20 i 21 inča (sa gumama 265/35 ZR 20 napred i 325/30 ZR 21 pozadi), dok će za pogon biti zadužen 4,0 litarski šestocilindrični agregat sa 368 kW/500KS i 460 Nm obrtnog momenta. Takođe, automobil ima i zaštitni kavez, nova sportska sedišta sa GT3 RS oznakama. Kupci ovog modela će moći da dobiju samo sedmostepeni PDK menjač, pogon će biti na zadnje točkove, dok će se za zaustavljanje brinuti kočioni sistem sa diskovima od 380 mm.
 
Automobil će imati i krov od magnezijuma, zadnje staklo i bočna stakla od polikarbonata, pojedine elemente od plastike pojačane ugljerničnim vlaknima (zadnji spojler, sedišta...), a tu će biti i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sistem. Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje do 100 km/h, kao i nešto veću maksimalnu brzinu. Što se vremena na Nirburgringu tiče, novi 911 GT3 RS bi tu nemačku stazu trebalo da savlada za oko 7 minuta i 10 sekundi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS: prve slike

 

porsche%20r%205.jpg

 
Pojavile su se zvanične slike RS verzije aktuelnog modela 911 GT3 (serije 991), čija premijera je na sajmu automobila u Ženevi. Aktuelni Porsche 911 GT3 je promociju imao u martu 2013. godine na sajmu u Ženevi, a pokreće ga 3.8 litarski šestocilindrični motor sa 350 kW/475KS pri 8250 o/min. (u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde, do 200 km/h stiže za ''manje od 12 sekundi'', a najveća brzina je 315 km/h.
 

127338-porsche%20911%20gt3%20rs%201.jpg

 

porsche%20911%20gt3%20rs%2011.jpg

 
Ova nova 911 GT3 RS verzija će se u odnosu na standardni 911 GT3 razlikovati po aerodinamičkom paketu (uključujući i novi prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji spojler), restilizovanoj haubi i krovu, manjoj masi (uključujući tanja stakla i lakše panele), širem tragu točkova (napred za 50 mm, pozadi 30 mm), novim točkovima od 20 i 21 inča (sa gumama 265/35 ZR 20 napred i 325/30 ZR 21 pozadi), dok će za pogon biti zadužen 4.0 šestocilindrični agregat sa 368 kW/500KS i 480 Nm obrtnog momenta.
 

porsche%20r%2055555.jpg

 
Takođe, automobil ima i nova sportska sedišta sa GT3 RS oznakama, a kupci ovog modela će moći da dobiju samo sedmostepeni PDK menjač. Pogon je na zadnje točkove, dok će se za zaustavljanje brinuti kočioni sistem sa diskovima od 380 mm.
 

porsche%20911%20gt3%20rs%20111.jpg

 

porsche%20r%20555555.jpg

 
Automobil će imati i krov od magnezijuma, zadnje staklo i bočna stakla od polikarbonata, pojedine elemente od plastike pojačene ugljerničnim vlaknima (zadnji spojler, sedišta...), modifikovano ogibljenje, a tu će biti i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) sistem.
 

porsche%20r%20555.jpg

 
Zahvaljujući svim ovim promenama 911 GT3 RS će imati i bolje ubrzanje (od 0 do 100 km/h za 3.3 sekunde) i može do maksimalnih 320 km/h.
 

porsche%20r%205555.jpg

 
Što se vremena na Nirburgringu tiče, novi 911 GT3 RS bi tu nemačku stazu trebalo da savlada za 7 minuta i 20 sekundi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS pokreće 4.0 šestocilindraš sa 368 kW/500KS i 460 Nm, od 0 do 100 km/h stiže za 3.3 sekunde, a do 200 km/h za 10.9 sekundi. Cena u Nemačkoj iznosi 181.690 evra
Porsche Cayman GT4 ima 3.8 šestocilindraš sa 283 kW/385KS, do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde i postiže maksimalnih 295 km/h. Cayman GT4 u Nemačkoj ima cenu od 85.779 evra

 

---------------------------------------

 

Naravno, ovo nije nikakva ''prava dilema'' :), već više onako...da nas zainteresuje da pogledamo video.

100.000 evra razlike u ceni nije samo zbog maketinga. Da, Cayman GT4 ima prednje vešanje sa GT3 RS auta, i ima svašta nešto još što ga čini pravim autom za stazu, ponukrvnom trkačkom mašinom, ma ima i sediša od GT3 RS :) , ali...ipak..ono osnovno nema, a to je toliko jak motor.

Naravno, ne treba ni da ga ima jer se zna gde je mesto Caymana GT4 u Porsche ponudi. Dosta dobar video, naročito kad je auto na dizalici sa detaljnom pričom oko vešanja napred i pozadi možete pogledati ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49400-porsche-cayman-s-porsche-cayman-gt4/?p=1189596

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...