Jump to content
FAS Goran
KemMotaR

Uno 1.0 Fire - trza i gubi gas

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Desava se sledece, nebitno je da li je motor hladan ili zagrejan, trzanje i gubljenje gasa dolazi nasumicno ili ga uopste nema. Ono sto sam primetio je to da se desava kada naglo dodam gas, kada mi je potrebno da preteknem ili tome slicno. Auto kao da izgubi gas kompletno, koliko god ja stiskao papucicu nema reakcije, jedino u dosta slucajeva pomaze ako ga vratim u nizi prenos, da sam digne obrtaje i onda se povrati. Trzanje se javi kada auto recimo duze vreme vozim konstantnim brojem obrtaja i onda odjednom pocne da stuca i da se gusi pa cak i da se ugasi u toku voznje, a ako uspem da ga prevarim pa podignem obrtaje nekad se vrati a nekad nema efekta kao sto sam vec rekao.

Auto je bio kod 2-3 majstora i svi su davali razlicite konstatacije, a uradjeno je sledece: zamenjena razvodna kapa i kablovi, zamenjena bobina, svecice dva puta, ulje i filteri se redovno menjaju, zamenjene cetkice na alternatoru, zamenjen akumulator, karburator odnosno injektor je bio na ciscenju i zamenjeni su neki dihtunzi kako je majstor rekao posto je ostalo sve bilo u redu po njegovom misljenju.

Problem je i dalje ostao. Vise nisam pametan sta moze da bude, a ne razumem se sam da bih ceprkao i cackao pa da napravim jos vecu havariju.Da li neko ima ideju sta moze da bude, posto dolazim u situaciju da ne smem da krenem na put plaseci se da ne stane negde potpuno?

Unapred se zahvaljujem na odgovorima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto imas razvodnu kapu mozda bi mogao da proveris i sam razvodnik paljenja a najbolje bi bilo kad bi stavio drugi pa da proveris da lije do njega.

Po tome kako zvuci tvoj opis rekao bih da je u pitanju struja a posto si sve uzmenjao sem razvodnika ostaje ti da ga proveris.

I naravno dotok goriva kao sto rece Martini.

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Hvala na odgovoru! Zaboravio sam da pomenem, i razvodnu kapu sam menjao.

Tako da verovatno nije to. Jedino opet da je menjam.

Da li je proveren pritisak goriva?

To nisam radio. Gde to mogu da uradim i mogu li sam ili ne?

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozes samo samo ti treba manometar i neka se majstor jos malo pozabavi mono pointom,neka ga pregleda dobro i mora da vidi da li dobija malo ili mnogo goriva,mozda je i dizna probila neka vidi ugao palenja i na kraju vozi na dijagnostiku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes sam. Manometar se postavi na dovod i meri se pritisak u radu. Mora da ima oko 0,8 bar-a i bar litru na povratku za 30s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pritisak mora biti 1bar. Najverovatnije ti je crkla pumpa u rezervaru. Slične simptome je imao drugar, zamenio pumpu i sve je bilo ok!

Edited by mica

Share this post


Link to post
Share on other sites

HVala puno na odgovorima! Nisam bio pri kompu tako da nisam proveravao vase savete i sugestije, cim budem nesto od toga proverio ili uradio javljam da li je resen problem ili nije.

Cisto da imam kao info, koliko moze da me kosta pumpa ili mono point i gde bih mogao da nabavim?

Ne prodaje mi se auto nikako, nekako sam se vezao za njega, a i parkiram gde ocu! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju , isto se i meni dešavalo! Promenio svećice,razvodnu kapu,razvodnu ruku,pumpu goriva-onu u rezervaru,sve pretresao.....

Promenio sam na kraju razvodnik palenja i rešio stvar! Tako da ako ništa nisi postigao sa ovim što si do sada radio probaj ako imaš od nekog da uzmeš samo da probaš! Al bukvalno isti problem je bio i kod mene samo tako tražeći,a nisam na vreme otkrio, mi je sjebao pumpu za gorivo,ona je 3500din. Razvodnik ti ne radi dobro i prekida struju ,ko zna šta još može da pokida uz put! Probaj to i požuri pa javi šta je bilo!

Nisam napomenuo ,nisi rekao kakav ti je motor ,jel ok? Ja sam se nerviro jer mi je motor ok,ne troši ulje,nigde daška dima ne baca ,a tako mi je radio i odma se videlo da i više troši! Normalno,dimio je samo više na auspuh jer nije dobro radio ,znači nije sagorevao kako treba!

Sad radi kao singerica i testirao sam ga 160 km sa 7 l goriva,a čupa ko lud ,u drugoj potpisuje! 99% ti je razvodnik u pitanju! čitao sam prethodne komentare i pumpa obično rikne ,znači ili baca ili ne baca gorivo,retkost je da oslabi,a dizna na monopointu se "kvari" samo kada ima plin na autu jer je suv pa može da se kamenca malo uhvati od kondenzacije(ti monopointi su napravljeni tako da nema šta da se pokvari)! to su fantastično retki slučajevi tako da je dijagnoza razvodnik palenja kao i kod mene što je bilo,Dule ti je dobro rekao,to je struja u pitanju! Samo požuri!

Edited by aljosa97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to oket i slazem se,samo ne slazem se sa tim da se monopinti njima ne kvare,ja zna za 5,6 slucajeva gde su oni stradali! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Desava se sledece, nebitno je da li je motor hladan ili zagrejan, trzanje i gubljenje gasa dolazi nasumicno ili ga uopste nema. Ono sto sam primetio je to da se desava kada naglo dodam gas, kada mi je potrebno da preteknem ili tome slicno. Auto kao da izgubi gas kompletno, koliko god ja stiskao papucicu nema reakcije, jedino u dosta slucajeva pomaze ako ga vratim u nizi prenos, da sam digne obrtaje i onda se povrati. Trzanje se javi kada auto recimo duze vreme vozim konstantnim brojem obrtaja i onda odjednom pocne da stuca i da se gusi pa cak i da se ugasi u toku voznje, a ako uspem da ga prevarim pa podignem obrtaje nekad se vrati a nekad nema efekta kao sto sam vec rekao.

Auto je bio kod 2-3 majstora i svi su davali razlicite konstatacije, a uradjeno je sledece: zamenjena razvodna kapa i kablovi, zamenjena bobina, svecice dva puta, ulje i filteri se redovno menjaju, zamenjene cetkice na alternatoru, zamenjen akumulator, karburator odnosno injektor je bio na ciscenju i zamenjeni su neki dihtunzi kako je majstor rekao posto je ostalo sve bilo u redu po njegovom misljenju.

Problem je i dalje ostao. Vise nisam pametan sta moze da bude, a ne razumem se sam da bih ceprkao i cackao pa da napravim jos vecu havariju.Da li neko ima ideju sta moze da bude, posto dolazim u situaciju da ne smem da krenem na put plaseci se da ne stane negde potpuno?

Unapred se zahvaljujem na odgovorima!

Imao slican ako ne i isti problem,dijagnostika nije nista pokazivala sve komponente vezane za struju u redu i sl.dosta fail majstora...Kod mene je konkretno bio problem potopna pumpa u rezervoaru,zamjenio i radi savrseno!Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, pre svega da se zahvalim svima na komentarima, savetima i sugestijama!

Danas sam bio u AC Ninic na dijagnostici, koja je trajala od 8 ujutru do 2 popodne. Provristo sam dok sam cekao, ali mi deluje da su ljudi profi i da znaju sta rade, a u jednom trenutku mi je delovalo kao da je auto u bolnici, posto od jedno 150 kablova koji su visili sa njega nijedan nije bio njegov, pa kao da je u komu pao. :)

Elem, dijagnostika je pokazala sledece stvari:

Vakuum nije radio - to je danas zamenjeno, 1300 din

Bobina je crkla - a zamenjena je krajem prosle godine, nakacili su mi neku njihovu, i dok sam se vratio kuci nijednom nije trzno ni izgubio gas, prede kao mace

Lambda sonda ne radi - naravno treba da se zameni

Svecice koje su takodje menjane pocetkom ove godine zajedno sa kablovima, su neodgovarajuce, jer kako su mi rekli za njega moraju svecice sa rezistorom, a moje nisu, tako da i one idu na menjanje, naravno stavicu NGK, da lisu mi oznaku

Inace sve su proverili, protok je odlican, pumpa radi, pritisak kako treba, a kompjuter se malo zaglupio kada su mi stelovali paljenje jer je dugo radio bez vakuuma, pa nikako nisu mogli da ga postave na zeljene vrednosti, ali receno mi da ce se to vremenom srediti. Nadam se.

Kada budem skrpio kintu da sve pokupujem, mada ce najverovatnije biti jedan mesec jedna stvar pa sledeci nesto drugo, tada cu zameniti i zupcasti, kao i sve filtere i ulje, a takodje moram i spaner da menjam jer se i on cuje.

I jos su mi dijagnostikovali da bi trebalo mazetne na poluosovinama da zamenim, ali kazu da nije nista toliko strasno.

Inace, moram da priznam da sam bas bio prijatno iznenadjen i uslugom i ljubaznoscu u servisu. Nisam tako nesto ocekivao.

Sve pohvale sa moje strane! Znam da deluje kao reklama, nije mi to namer, ukoliko moderatori smataju neprikladnim izvinjavam se i neka se obrise iz posta.

Da, umalo da zaboravim, ukoliko neko zna gde bih mogao sve ovo da pokupujem po nekim pristojnim cenama, neka javi. Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Znam da deluje kao reklama, nije mi to namer, ukoliko moderatori smataju neprikladnim izvinjavam se i neka se obrise iz posta.

To je iskustvo iz prve ruke i poželjno je da ih bude što više, tako da nikakva reklama nije, tj. ne shvatamo to tako.

Najbolje je iskustva sa servisima napisati u posebnu temu za to:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125

...jer su onda vidljivija i više se čitaju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

super da si rešio! AP SPORT uglavnom imaju sve za fiata i po ok cenama! ja sam NGK svećice tamo platio 200 din. po komadu a za champion su mi drugde tražili po 350 din.! imaš link pa pogledaj ,imaju prodavnice u više gradova ,a i šalju brzom poštom! http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php ,evo ti link ,imaš kompletan cenovnik! pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da update-ujem stanje. Danas je zamenjena bobina i svecice, opet u AC Ninic, a prosli put kada sam bio zamenjen je vakuum. Sve to zajedno sa njihovim svecicama koje su Bosch, me je kostalo 4100, ali mislim da nisu sve racunali posto sam rekao da sam bas tanak sa kintom, pa su veroatno malo spustili cene. Tako da ovu cenu nemojte uzimati kao reper.

Stanje sa kolima se naravno popravilo, i vise nema problema i iskreno se nadam da ce tako i ostati.

Hvala vam jos jednom svima na pomoci i savetima koje ste mi dali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja OZNAKA SVECICA ide na fiat uno 1.0 Fire motor. Kod mene je isto problem sa trzanjem kao da ne moze da procepi, kao da mu nestane goriva pa opet dodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisi menjao svecice, zameni, ali ne mora da znaci da je do njih. Proveri kablove, bobinu, pritisak goriva...to ti je sve sat vremena posla! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa trzanjem jer kad mu povecam broj obrtaja pri nekom preticanju gde mora da se izvuce maximum iz auta,a to kod una nije mnogo,bilo da je 2.brzina ili 3.brzina,pocne da cima.Kao da je dostigao maximum broja obrtaja i nece vise.Sve mi i nebi bilo cudno da nije bas osetno i da posle par sekundi upali lampicu(dizna).Naravno ona se ugasi tek po ponovnom vracanju kljuca u pocetan polozaj.Napominjem da sam promenio kablove i (Fiat)svecice tj uredjen je ceo servis.Isti je rezultat i na tng-u a i na benzinu.Unapred hvala za sve savete.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskaci lamda sondu,pa probaj!

Jel ima knedlu ili bas trza i da li mozda pravi porblem oko 3000obrtaja?

Naravno premeri i pritisak goriva.Ali desava se i na plinu,jel da?

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

dodje recimo negde kad II naguram 60-70km/h a u III negde 90-100,vise je kao trzanje,bukvalno kao kad, ako si vozio neki brzi auto pa krene da trza kad hoce da ubacis u vecu brzinu.Ne pravi problem kad ga vozim normalno i kad ne pravim velike obrtaje , ali na 3000 sve je ok.Nemoj da mislis da se izivljam sa njim jer nisam takav tip nego jednostavno slucajno sam to primetio.i jos ista situacija je i kad je na plinu.Naravno pozdravljam te i zahvaljujem ti na dosadasnjim komentarima.KO drugi odgovara nego bane,Svaka cast,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bre,probaj raskaci sondu i vozi na benzin,a sveci i kablovi velis novi,bobina kakva je?

I mojne da ga vozi u pet hiljada ,dolazis u crveno covece :rolleyes:

ne znam kakva ti je pumpa goriva ne bi bilo lose da se premeri pritisak pri takvpoj voznji i zavisi kakav je plinski uredjaj.

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu da raskacim sondu,ali sta onda i dokle.Ne verujem da je pumpa u pitanju jer isto se desava i na plinu kad se vozi,a plinski uredjaj mi je takodje servisiran.Pre ce biti da je mozda lambda sonda,ali koliko ja znam onda bi trzalo i na manjem broju obrtaja.moze eventualno da bude i bombina.Probacu jos da odem kod drugara na dijagnostiku da proverim pa cu javiti sta sam uradio.Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...