Dfast 2 Posted August 27, 2012 Senzor ne radi kada je sipana pogrešna gradacija ulja. Najverovatnije je neko sipao 10-40, a treba 5-40.Ajd da ispravim malo, gradacija je ista w40Ono 5 ispred ili 10 je tecljivost na niskim temperaturama (kada je motor ugasen), znaci razlike ima samo kad smo debelo u minusu -15 i vise u momentu paljenja dok ulje ne procirkulise kroz ceo motor.U principu jedini razlog zasto se preporucuje 5w40 umesto 10w40 je turbina, jer je ona najosetljivija. Ako njoj izostane podmazivanje bas na tim nizim temperaturama onda joj to debelo joj skracuje vek.Sto se tice senzora, cak i da je skroz otkacen signalizirao bi na tabli nizak nivo ulja. Ako nista ne pokazuje onda je verovatno nesto drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted August 27, 2012 Svojevremeno je bila tema (verovatno još uvek postoji) na FiatForum.com, koja se ticala tog problema. Kada se sipa ulje neodgovarajućih specifikacija ne pokazuje ništa (nevezano šta piše na kantici). Iste simptome ima kada senzor rikne - ne pokazuje ništa. Čim su sipali to što stoji na haubi, problema nije bilo.Samo prenosim šta sam pročitao tamo, meni taj senzor oduvek radi, a ulje je uvek sipana Selenia WR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 18, 2012 (edited) Zadnjih dana na centralnom displeju dobijam poruku Check oil level, i jednu crvenu kockicu od 5-6 koliko ih ima vec na skali? Ulje sam dolio, i po šipki je na maksimumu?Kad ugasim auto, pa ponovo upalim poruka nestane. Sta moze biti? To se desava skoro pri svakom paljenju, nebitno koliko je motor radio i koliko je mirovao. Edited October 18, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleZemun 0 Posted February 10, 2013 meni nije pokazivao nivo ulja u motoru dok mi je izbacivao greske za grejac i neke sijalice,kad sam to sredio poceo je da pokazuje nivo ulja..tako da ako imas koju nesipravnu sijalicu mozda ne moze da pokaze od silnih gresaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
M.Miloš981 0 Posted February 26, 2013 (edited) Jel ima neko sliku senzora nivoa ulja i gde stoji kod stila 1.9 jtd. Sija mi onaj prokleti trougao a nov senzor je od 4500 (AP) - 5500(KIT) din. Hoću da probam da očistim ako je do njega. Edited February 26, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted October 11, 2013 (edited) Može li mi neko reći gdje se nalazi taj senzor količine ulja, jer je kod mene očigledno riknuo. Stalno pokazuje da nema ulja a kad pogledam na šipku on je fuliran...pa bih to zamjenio...čisto zato što me nervira Razumijem da je negdje oko kartera, nema gdje drugo biti...samo je li U karteru ili negdje NA njemu? Edited October 11, 2013 by Sardun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 11, 2013 Sa zadnje strane kartera, zaboden negde kod mesta gde ulazi merac za ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sardun 0 Posted October 14, 2013 Aha, našao sam, nego, ako ga maknem onda će počet i ulje vjerovatno da izlazi...to će se mjenjat kad se bude i ulje mjenjalo vidim ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 15, 2013 Nece izlaziti ako je motor hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17444 Posted April 27, 2014 Nesto kopam po "Manuale Tecnico Fiat Stilo", pa natrcah na ovo,mozda bude od koristi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 4, 2014 Pre par dana sam zamenio ulje sipano naravno po specifikaciji za JTD motor.Par dana se senzor nije ni javljao odnosno pokazivao one krugice i onda od prekljuce poceo da se javlja da prvo fale dva kruzica pa onda tri pa onda opet dva.Od tada sam poceo da gledam da ne curi negde slucajno ulje odnosno da majstor nije dobro zavrnuo filter ulja ili nesto drugo da je,ali nigde ne vidim da curi sve suvo ispod auta (ima zastitu ali i pored nje bi se videlo) D ali moze biti da senzor ne daje dobre parametre? provericu jos danas preko sipke ako je do kraja one pljosnate onda je na max jel tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17444 Posted December 4, 2014 Ako je na vrhu pljosnatog dela onda je na max i to jedino treba da ti bude merodavno. Razlika izmedju min i max na sipci je 1 litar.Koje si to ulje sipao "po specifikaciji za JTD motor"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 4, 2014 Selenija WR 5W40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 29, 2015 (edited) E ovako... Posto nisam nigde nasao temu da napisem svoje iskustvo.Inace, Stilo JTD 2005godiste...Zamenio sam km sat, jer sam prethodni pokvario kada sam probao da zamenim led diode na njemu. Kupio drugi, polovan, zamenio diodice, sklopio i vrario u auto... Kada sam dao kontakt prijavio mi je gresku nivoa ulja... E sad ja na autu taj senzor i nemam... Uz konsultacije dosta majstora dosao sam do zakljucka da moram opet da menjam km sat... Ali posro nisam hteo da se pomirim sa tim da opet menjam diode resio sam da malo istrazim... Auto data i polako... Nadjem semu km sata i koje su zice od senzora ( narandzasto-bela i svetlo plava- plava, pin 17 i 18 ) i posto je taj senzor promenljivi otpornik zakljucim da ako tu stavim otpornik da bi trebalo da bude ok... Skoknem do zeta skinem mu km sat izmerim otpornost kod njega na pinovima 17 i 18 ( oko 12 oma )... Skinem moj km sat, isecem te dve zice i na strani koja ulazi u km sat, dzek zalemim otpornik, jednu strani na 18 a drugu na 17... Spakujem sve nazad, dam kontakt i na moje iznenadjenje i veliku radost pise check ok! I nema vise greske... Eto, valjda ce nekome biti od pomoci...Auuuu, al sam se ja raspisao... E da nisam napisao glavnu stvar... Otpornik je od 11 oma... Edited May 2, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2015 A jesi probao da odradis proxy ili da disejblujes senzor nivoa ulja dijagnostikom, gotovo sam siguran da je moguce, nisu oni pravili table po opremi i senzorima koje auti za neko trziste imaji a za neko ne.U svakom slucaju svaka cast na resenju problema i na tome sto si to podelio sa forumom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 29, 2015 Proxy jesam... I nije htelo... A to za senzor se nisam setio... Alj ako neko nema dijagnostiku moze ovako da resi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2015 Naravno, nego sam samo na glas razmisljao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 29, 2015 Sledeci je airbag... ne znam jos uvek sta, ali kad saznam i resim pisem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
RubeJTD 0 Posted April 30, 2015 Air bag uzmi skini dzekove i direkt zica na zicu! I moci ces slobodno da pomeras sediste nepred nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 30, 2015 Kada si krenuo da pišeš o ponovnom rasturanju i lemljenju ja reko evo ode i druga tabla u nepovrat Šalim se.Super rešenje i hvala što si podelio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola_Rasic 0 Posted April 30, 2015 Pa to sam i ja mislio... Ali malo vise paznje i sve ispalo ok... A naravno i saveti kolege jankovic...A za air bag, to sam vec probao i nije uspelo... Sad idem dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 9, 2016 Pozdrav, zanima me da li moze da se ugradi senzor ulja da mi ispisuje na ekranu one kruzice "oil level" to sam imao na starom stilu, al na novom nemam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 13, 2016 Niko ne zna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17444 Posted January 13, 2016 (edited) Senzor nivoa ulja (oznacen sa K32 na semi), sa pina 17 B konektora instrument table (E50) dobija pobudu i vraca odgovarajuci signal nivoa ulja na pin 18 istog tog B konektora u tabli. Fabricki, veza ide preko Junction Unita (B2) kod Body Compa (pinovi 15 i 16 H konektora i pinovi 5 i 6 A konektora), kao i za JTD 8v, preko D4B konektora kod akumulatora (pinovi 6 i 7). Sve se najlakse vidi na semi: To je ono sto mogu da ti pomognem, iskreno nisam video da je to neko ugradjivao naknadno. Po meni, ovako kao entuzijasta, jedini problem je postojanje samog senzora, instalacija lako moze da se razvuce ako ne postoji i ako tabla to moze da prikaze. Edited January 13, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 13, 2016 senzor nabavio samo ne znam kako da ga povezem.. a sto se tice table, video sam na dijagnostici da to moze da se aktivira Quote Share this post Link to post Share on other sites