Jump to content
FAS Goran
n.pesic

Fiat Brava 1.8 / JTD / Marea 1.9 JTD - neće preko 160-170-180

Recommended Posts

Meni je po satu 175, po gps-u 171. Danas sam terao svaku brzinu do crvenog, ali sam kod treće isto stao na 5200, kao i kod četvrte, a do pete nisam ni stigao.

Dakle, imam problem u svakoj brzini da pređem 5200 :(

Takođe, od nekih 4500 se javlja mnogo čudan zvuk iz motora, bukvalno kao da vrti u prazno, a nemam pojma šta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuj, moraš biti precizniji. U prvoj rečenici si napisao da si terao motor u crveno u svakoj brzini ali da si u trećoj stigao samo do 5200. Znači samo u prvoj i drugoj si stigao do crvenog a ne u svim brzinama da bi onda u narednoj rečenici napisao da u svakoj brzini ne možeš da pređeš 5200 obrtaja znači ni u prvoj ni u drugoj.

Ako si hteo da ga nateraš u svakoj brzini u crveno onda napiši da si hteo, nemoj pisati kao da si to i uradio.

Crveno polje počinje oko 6400, 6500 obrtaja. Najveći obrtni momenat je na 4400 a najveća snaga na 5800 obrtaja. Probao sam danas i moj auto u trećoj mogu da nateram u crveno u trećoj. Nisam obratio pažnju koja je brzina bila ali mislim da to za tebe nije ni važno u ovom momentu ako već ne možeš da prebaciš 5200 obrtaja u trećoj i višim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve izmereno je po satovima na instrument tabli.

III brzina

3000 rpm - 63 Km/h

4000 rpm - 83 Km/h

IV brzina

2500 rpm - 71 Km/h

3500 rpm - 100 Km/h

4000 rpm - 117 Km/h

V brzina

2000 rpm - 59 Km/h

3000 rpm - 101 Km/h

4000 rpm oko 135 Km/h

Za više obrtaje i brzine nije bilo mogućnosti.

Edited by misa-r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informaciji, a izvinjavam se za dezinformacije. Ono iz prvog posta je napisano sa starim informacijama, skoro nisam "terao" auto.

Ovo što sam iznad napisao je najsvežije.

Prva i druga brzina idu do crvenog, ali se posle tih 5200 obrtaja javlja jako čudan zvuk, kao da počne da vrti u prazno - ne znam ni sam najbolje da opišem.

Treća čim je malo uspon (Kumodraška ulica, kod Bonidenta), nema šanse preko 5200. Do četvrte nisam ni stigao, prebrzo je za tu ulicu.

Dakle, očigledno imam problem sa preko 5200 i ne znam šta više da radim da to rešim. Svećice su perfektne, bobine sve četiri promenjene od kad sam kupio auto.

Ako ga ne razlupam, ne znam šta ću :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam 1.8 ali nisam nikad obracao paznju koliko ide u kojoj brzini,ako se setim ovih dana da probam,javljam.

Mozda glupo i banalno pitanje ali jesi li menjao skoro filter goriva?

Delimicno zacepljen filter moze da prouzrokuje takvo ponasanje to jest nema dovoljno protoka kada je potrebna veca kolicina goriva,mada po toj logici bi zezao u svim brzinama ali opet,ko zna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

.

Dakle, očigledno imam problem sa preko 5200 i ne znam šta više da radim da to rešim. Svećice su perfektne, bobine sve četiri promenjene od kad sam kupio auto.

Ako ga ne razlupam, ne znam šta ću :D

Trebalo bi da možeš da ga voziš na onim obrajima u brzinama kojima sam ja vozio u gornjem primeru pa ako dobiješ slične vrednosti znači da je sa prenosnim odnosima u menjaču i diferencijalu sve u redu.

Na ovom forumu se spominju TiM servis i Fiat Goran kao kvalitetni servisi pa probaj kod njih, da pogledaju auto. Bez obzira koliko veruješ tom majstoru kod kojeg si do sada vozio auto. Različitim ljudima različite stvari padnu na pamet.

Za Gorana znam da ima Examiner. Bar je imao :)

Edited by misa-r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goranu sam planirao i da se javim, samo čekam da prođu praznici. Vidim da ga svi hvale a forumu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam probao samo zbog kolege, pošto vozimo isti auto, koliko obrtaja pokazuje na 170 km/h. 4500, a inače sam vozio na plinu. Na benzin nisam probao, ali iz iskustva znam da treba 10-ak % više obrtaja na plinu pri istoj brzini. Gume su mi 185 65 14. Možda nema nikakve veze, ali da nije problem u protoku vazduha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam probao samo zbog kolege, pošto vozimo isti auto, koliko obrtaja pokazuje na 170 km/h. 4500, a inače sam vozio na plinu. Na benzin nisam probao, ali iz iskustva znam da treba 10-ak % više obrtaja na plinu pri istoj brzini. Gume su mi 185 65 14. Možda nema nikakve veze, ali da nije problem u protoku vazduha?

Hvala na pomoći! Ja još nisam stigao da odem do majstora, ali ću kad primim platu otići da vidim šta je. Moje gume su za 5% niže nego tvoje, ali opet mislim da ne bi trebala biti razlika 700 obrtaja za istu brzinu.

Generalno, videće valjda majstor šta može da bude, pa javljam da li sam i kako rešio problem. Hvala još jednom! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li cete shvatiti da obrtaji nemaju veze sa plinom/benzinom/svecicama/mirisljavim jelkicama nego sa menjacem i dimenzijom guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

momci, a da vi ubacite 1.6 16v umesto tog 1.8 :harhar:

14112010337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

momci, a da vi ubacite 1.6 16v umesto tog 1.8 :harhar:

14112010337.jpg

:harhar: :harhar:

Daj ti izmeri to GPS-om pa da vidimo :)))

I službenim idem 230 po cajgeru a na GPS-u jedva navlači 210 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakav crni gps, jedva sam i uslikao, bezbednost na prvom mestu :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi forumasi pre svega pozdrav

Moj Bravo nece preko 160kmh,ja razumem da su godine presudne,i odrzavanje auta itd ali mi je cudno da preko nece pa mozda par kmh oce ali jedva,jel to normalno ili...Auto je kod mene od aprila prosle godine i radio sam mu mali i na jesen veliki servis.Voleo bi da neko predlozi sta uraditi,proveriti itd.Moj drugar vozi Fiat Punto isto 1.9 JTD Power :clap: ali njegov ubrzava i vuce mnogo bolje ali je pritom i snazniji za 15hp.Jel tih 15hp stvarno toliko znaci,primer uz neko brdo ja idem trecom i izlazim trecom a njegov cim pocne da se penje trazi cetvrtu.Malo prost primer al da vam docaram :sleeping: ...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD neće preko 160? Uzbrdo ne vuče trećom? Nešto tu definitivno ne valja, proveri (zapuši) EGR, proveri protokomer, očisti MAP, pa vidi kako će se ponašati, a možda su i dizne/turbina zapušeni, ko zna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno postoji ozbiljan problem sa tim motorom. Ja imam pod haubom 80 ljutih konjića, i vuku ko zmaj uzbrdo i 5om ako obrtaji nisu ispod 1200rpm. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbt. citam ovu temu i mislim se gde vi bre ljudi vozite toliko brzo? mozda ja imam sporiji stil voznje i volim da uzivam u okolini :smoke: ali svejedno ne znam gde bih razvukao 180 u beogradu...pa cak i po auto putu preko dana sanse nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesto putujem relacijom Lucani Kragujevac brate ima da biras kuda ces brzo i 200kmh ko moze.Zna se da nema murije i samo vozi,nisi pandur? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim JtD,doduše 1.9 sa 105 ks,ali uz veliki uspon,neki veći nagib, odlično vuće,trećom bez problema oko 65 km - h,ali i IV om ide super kada se zaletim..

Nekad sam vozio i Hyundai Accent diesel 1.5 sa 82 ks,( 2002.g.)i mogu reći da pošto je lakši od Multiple,on IV brzinom bez ikakvih problema ide uz veliki nagib i to brzinom od 75 km-h.

Imao samo i Vectru B 2.0 Dti sa 101 ks i mogu reći da pošto je to malo drugačiji motor,nije CR,jedva sam trećom uspevao da stignem do 60km-h uz veći nagib-veće brdo.

Mislim da možda i kvačilo igra uz uspone veliku ulogu, u celoj toj priči!?

Edited by MULTUPRAKTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu da se ubacim u temu sa mojim iskustvom

Marea karavan 1.9jtd 110ks 2001 235.000 - 250.000 (sat) (185.000-200.000 pravo stanje) nece brze

2011godina- autoput granica zagreb - gorivo knez petrol - 185/65/14 Michelin - max 162 km/h gps - max 175 km/h sat (dimi preko 150) - 3900 obrtaja

2011godina- autoput zagreb granica - gorivo ina - 185/65/14 Michelin - max 184 km/h gps - max 200 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja

(posledice: remenica radilice, remenica alternatora, spaner i lezaj alternatora) 160 Evra

2012godina- autoput granica zagreb - gorivo eko - 195/60/15 Fulda - max 190 km/h gps - max 195 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja

2012godina- autoput zagreb granica - gorivo ina - 195/60/15 Fulda- max 190 km/h gps - max 195 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja

(posledice: narandzasta lizalica bez racuna , pa ljudi smo znamo da se dogovorimo) 50Evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima imam jedno pitanjene vozim mareu jtd 110ks 81kw vozio sam je auto putem 180 nisam vise imao gasa da liona moze jos brze da ide ili je to maksimum

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...