MISHONNIUM 15 Posted April 23, 2011 Mozda ce mi se uskoro pojaviti potreba da kupim neki mali automobil za posao koji bih terao po gradu umesto Lybre. Zahtevi su: -Da bude malen i zgodan za grad -Da ne bude skup u nabavci -Da bude ekonomican -Da se ne kvari stalno Kolebam se gadno, da li se opredeliti za YUGO, koji je jeftin u nabavci, relativno ekonomican (plin) a o kvarovima nemam sta da kazem Yugo kao Yugo. Stalno ima nesto da se popravlja. Da li uzeti PANDU, koja je jeftina u nabavci, meni nepoznate ekonomicnosti i pouzdanosti. Koju vidim svi teraju u slast. SEICENTO, koji je malo skuplji u nabavci, meni nepoznate ekonomicnosti i pretpostavljam veoma pouzdan. Molim za misljenja, iskustva, predloge i bilo kakve informacije. Takodje i predloge za neke druge automobile koje nisam nabrojao. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted April 23, 2011 (edited) najbolji izbor po meni fiat punto mk1 verzija 1.1 benzin+plin Edited April 23, 2011 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted April 23, 2011 takodje i ja glasam za punta mk1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 23, 2011 ma gde ces opet u yugo? panda je broj 1 za sve sto ti treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 23, 2011 (edited) Seicento...sto se kaze daleko bilo, ali ja se ne bih bas vozio u njemu ako bas ne moram..http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=86d652d0-7c10-4c71-8c35-ce5519740e30sa 65 na sat volan bukvalno probija vozaceva prsa.. Edited April 23, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 23, 2011 Seicento...sto se kaze daleko bilo, ali ja se ne bih bas vozio u njemu ako bas ne moram..http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=86d652d0-7c10-4c71-8c35-ce5519740e30sa 65 na sat volan bukvalno probija vozaceva prsa..Ne mogu da verujem,ali mislim da bi svaki mali tako "puk'o"!Po meni Panda ,pa Sejcento,Jugo,pa na kraju Punto kec! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted April 23, 2011 Punto Mk1 je bolji izbor od oba predlozena modela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 23, 2011 (edited) od malih automobila (moja podela) postoje tri osnovne vrste:1. gradski mali automobil: Smart, Pežo 107, Citroen C1...itd2. drugi kućni automobil, ili "ženin" auto....(do ovog stupnja razvoja još nismo dogurali.., ali jednog dana ćemo sigurno) Polo, Panda Y, Muza... F5003. mali porodični automobil: Punto, Grande Punto, Evo,...pa nadalje.Lično mi je najsimpatičniji (i najupotrebljviji) SMART, ima da se kupi trocilindrični dizel (preko oglasa), za 3000e...ko slika je. Može da se parkira uzduž i popreko u odnosu na parking mesto, troši 3.5 nafte u gradu, skače ko "buva"Da se razumemo: ovo vozilo je dvosed, isključivo je za grad i u druge svrhe se ne upotrebljava!, pa ko voli - nek izvoli. Cena jeste ko za dva najjeftinija Punta, ali mislim da se isplati svaki evro za svrhu kojoj koristi Edited April 23, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 23, 2011 Bane jesi mi drugar ali moram ti reci da nisi u pravu Pazi sad http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspxIsto su godiste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted April 23, 2011 Smart mi je preskup u nabavci i neadekvatan za posao koji radim. Punto mk1, hm, mozda. Za sada su mi favoriti Panda a razmisljam i o Marutiju. Mali je, jeftin i ekonomican.Hajde, idemo dalje, rokajte predloge i argumente. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 23, 2011 (edited) I ja cu glasati za mk1. Razlozi su prosti i vec gore nabrojani. Ja bih se odlucio za 1,2 8v sa gasom. Potrosnja je oko 8 lit. gasa(mozda 9 u Beogradu) a performanse su primetno bolje od 1,1. Maruti? Smart? Trazi ono za sta ima da se kupi jeftin deo na svakom koraku. Edited April 23, 2011 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted April 23, 2011 Iako nisam posedovao Pandu mk 1 - glasam za nju jer em je mala kockasta (laka za grad) ima crne branike pa nije neka frka ako se ogrebu, ima crvenih ex-van 2003 za 1300 eur naravno Seicento je sledeći, ali ipak mi je malo mnogo jajast i nemožeš ga naguziti gde možeš Pandu zbog preglednosti kockaste karoserije maltne do poslednjeg mmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 23, 2011 Bane jesi mi drugar ali moram ti reci da nisi u pravu Pazi sad http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspxIsto su godiste...Ma znam jako dobro sve u vezi sa Smartom imao mi je drugar dva komada i vozio sam,to ne racunam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted April 23, 2011 ma gde ces ti da sednes u marutija ? mnogo malo i tesno punta nekog nabaci . Yugo, eh , yugo, sta ce ti ta beda na vratu, jos pogotovo ako uzimas auto za posao, poenta je da radi non stop a ne da stoji na popravkama a da vozis veliki auto dok cekas i tako u krug. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted April 23, 2011 Lično mi je najsimpatičniji (i najupotrebljviji) SMART, ima da se kupi trocilindrični dizel (preko oglasa), za 3000e...Uh, g. Damjanoviću, pogodili ste pravo u centar mog interesovanja već par meseci. Ovde po Novom Sadu ih ima sve više pa sam se i ja kao nešto zainteresovao... a kad sam ušao malo dublje u "materiju", opipao i isprobao ih, oduševio sam se! Moja ideja je da batalim skuter leti i zamenim za nešto sličnih gabarita, a da je ipak značajno sigurnije i komfornije, ali da zadrži neke prednosti dva točka. Jeste, smartom nema provlačenja između kolona na semaforu ali za to sam zaključio da je ionako pogibeljno. Sve druge prednosti motocikla ima a veoma i liči kad ga malo bolje pogledate: dvosed je, motor mu je pozadi i pokreće zadnju osovinu, zadnji točkovi su mnogo većih dimenzija nego prednji (P:135, Z:175), ima automatski menjač, veoma udobno se sedi, preglednost je fantastična zahvaljujući i ogromnim bočnim staklima, veoma je živahan u vožnji, malo troši... čak mislim da je niža registracija nego za dvotočkaš iste kubikaže.Još ako bi se uzeo "smart fortwo cabrio" i sa motorom koji ima emisiju CO2 ispod 100 gr/km i ova naša "slavna" administracija ispunila bar jednom dato obećanje (da ta vozila neće plaćati parking, ni putarinu) sreći ne bi bilo kraja.Jeste, mnogi će ovde reći, a znaš li koliko bi te koštalo održavanje (u Mercedesovom servisu), pa ovo, pa ono, pa delovi, pa to je egzotika... ali eto, mnogi i kod nas su se već osmelili i vidim ih kako se keze dok ga voze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted April 23, 2011 ma gde ces ti da sednes u marutija ? mnogo malo i tesno punta nekog nabaci . Yugo, eh , yugo, sta ce ti ta beda na vratu, jos pogotovo ako uzimas auto za posao, poenta je da radi non stop a ne da stoji na popravkama a da vozis veliki auto dok cekas i tako u krug. Vozio sam ja Marutia sasvim normalno, ima u njemu vise mesta nego recimu u Seicentu ciji mi je volan bio medju kolenima, kao da vozim karting. Seicento mi se i onako ne svidja, ali cujem da se slabo kvari.Sto se tice yuga, ja sam sa svojim yugom presao 100000 km bez ikakvih vecih kvarova. Slatko sam se sa njim navozao. Postoje tu stvari koje se konstantno na njemu kvare i nedostaci zbog kojih mi se vise ne kupuje. Ali da je rentabilan, rentabilan je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted April 24, 2011 Potpis na ovo iznad. Ako je u pitanju rentabilnost na malim relacijama u gradu i nije potreban nikakav luksuz jugo je best buy. Svi vec imaju plin pali i vozi 10-11l/100km plina po gradu... Moj je bio presao kod mene oko 70kkm sve u gradu i nikad me nije ostavio a iskreno vise od 50% stvari na njemu mozes uvek sam da odradis Low-tech,sta ces... Meni je trebao samo veci gepek zbog gomile opreme sto teglim sa sobom pa sam uzeo Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted April 24, 2011 Ja vec 6 meseci vozim Seicento 2006 sa fabrickim plinom i ne mogu da se nacudim kako je to dobar auto.Mozda zati kosta preko preko 4000 eura kad je putnicki model u pitanju. Znam da ko god ga je vozio ima samo reci hvale za njega i mislim da izmedju Yuga i njega nema sta da se razmislja jer ima mnogo prednosti kao sto su katapult sedista,daleko bolje resena ventilacija,bolje kocnice,moderniji motor sa manjom potrosnjom,bolji menjac,mogucnost ugradnje boce u mesto rezervnog tocka pa ima i veci gepek,pauzu za brisace,bolja svetla,bolju zvucnu izolaciju...Sto se tice krash testova za te pare nijedan se nece izdvojiti a kome je sudjeno moze da bude i u Mercedesu najnovije generacije. Moj glas za Seicento. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 24, 2011 (edited) Kad smo kod mercedesa setih se ovoga... Edited April 24, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted April 24, 2011 Idemo narode, predlazite.Trenutna situacija:mk1 6 glasovapanda 4 glasaseicento 3 glasayugo 2 glasasmart 2 glasaNavali narode, jos malo pa nestalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 24, 2011 Panda,panda,panda....panda!!!mk1 tesko ga je naci u dobrom stanju,smart skup za odrzavanje...ostale necu ni da komentarisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted April 24, 2011 ako hoćeš auto, među ovim kandidatima to je jedino mk1 (naravno, ako ga nađes u dobrom stanju)..ostali su samo prevozna sredstva Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted April 24, 2011 Moj glas ide onom autu koji ima klimu! Leti, na 35 stepeni vise znaci ispravna klima na Gazeli nego broj er begova i abs+esp+ebd+asr! Quote Share this post Link to post Share on other sites