Jump to content
FAS Goran
kakashi

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD/1.2 8v - gasi se u sred vožnje

Recommended Posts

Imao drugar na Stilu JTD. Menjali sve što postoji na magistrali goriva (pod haubom).
Na kraju se ispostavilo da je nosač filtera goriva stvarao problem. Mnogi ne znaju (čak ni ovlašćeni) da u nosaču postoji nepovratni ventil, koji stvara upravo takve probleme.
Zamenom nosača rešena višednevna muka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu ti reci da si mozda upravu jer mi se ovo pocelo desavati odkako sam uradio mali servis (zamenio filter nafte),ne bas isti dan ali kroz par dana jeste...Meni je majstor menjao te regulatore pritiska medjutim nije do njih ocigledno,sada mu je u planu da menja bosch pumpu...E sad,da li bih,makar privremeno,mogao da stavim nepovratni ventil pre filtera tj da li bi to resilo problem makad da utvrdim da li  je sigurno do nosaca da ne bih kupovao bzvz...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vredi ti nepovratni ventil ispred filtera (do motora), jer kad zaglavi u nosaču, prekine dovod goriva i dokle god ne smanji pritisak posle filtera i ne odglavibse u nosaču, neće da upali. Nosač ti je oko 20 eur, vidi ako imaš od nekog da uzmeš na probu !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva ne. Isto se ponašao Stilo od druga, linija goriva se isprazni i dok pumpa ne napravi pritisak, bućka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sumnjam na isto sto i kolega Vicent ili da ti negde uvlaci fals vazduh, na crevu ili tipa gumici od filtera. Ne znam da li moze da se proba sa filterom nafte od golfa2 npr jer on ima one cevi na sebi pa samo da zakacis svoja creva cisto za probu jedan dan, posto je on dosta jeftiniji od tog nosaca original?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet mislim da je jeftinije uzeti taj nosac nego seci zabice i posle opet to prepravljati :) A kad smo vec kod nosaca filtera zanima me i za sta sluze ovi silni dzekovi na njemu :P mozda je glupo pitanje ali ja na mom imam cini mi se tri komada pa me zanima da li su i tu neki senzori ili nesto tome slicno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zaboravio da ima te zabice na crevima, moja greska :)
A to sto pitas za konektore, jedan je valjda senzor temp .goriva a drugi ne znam. Da li postoji solucija da se taj nepovratni ventil izvadi?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg, ne sećam se, nije mi palo na pamet da gledam. Možda neko drugi zna.
Mi nismo hteli da se zezamo za 15-20eur.
Nije zajebancija, stane mi Stilo u D Tucovića, prema Gradskoj bolnici, svi mi se javljaju, čestitaju rođendan, slavu, Božić i sve što ima padne napamet.
Baksuz neće ni da čuje, samo vergla i klokoće. Nakon 2 min, kad preživim one silne čestitke, upali k'o mina.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ista prica i kod mene :) ugasi se a prvi na semaforu...i onda krece redom kao sto kazes cestitke,javljanje itd itd :P e razlika je samo sto moj upali nekad posle 2 min,nekad posle 2 verglanja a nekad posle 22 :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam slican problem na Lybri. Upali check engine i ugasi se u voznji. Najcesce se desava nizbrdo, kad se na primer oduzme gas sa 2500 obrtaja. Skinem s kontakta, posle 4-5sek, pali i nastavlja kao da se nista nije desilo.

Menjao sam regulator, bio miran 10 dana, nekih 1000-1500km, medjutim pre neki dan opet pocinje isto.

Sutra cu ici do servisa, pa neka nadju u cemu je problem.

 

Filter goriva sam menjao pre godinu dana (pre 32.000km) ... sutra cu i njega zameniti, mada, sumnjam da je do njega problem...

 

Desi se da se ugasi 3 puta za 2km voznje, a desi se i 150km u cugu da se ne ugasi nijednom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je sva muka pocela posle malog servisa (menjanja filtera nafte) ne bas isti dan ali malo posle toga...tako da sumnjam na taj filter ili nesto u vezi njega jer meni nece da upali odmah posle nego moram probati par puta.Pri tom kad dam kontakt klokoce nafta negde pozadi i sve dok to "klokotanje" ne prestane on nece upaliti.Meni kao laiku se cini kao da vrati gorivo i isprazni filter ali mi nije jasno kako to uradi u voznji ili na leru,ne znam da li je to uopste moguce.Nisam imao puno kontakta sa dizel motorima pa ne znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E druze jesi resio problem? 

I meni se bas isto desilo sa klokotanje i gasenje i sada jedva pali i ja sam u kursumlije nemogu kuci da dodjem gasi se posle kilometar i posle samo vergla i trese se nece da upali i jedva nekako upali. 

ne znam sta mu je sve sam rasturao jednostavno napravi pumpa visokog pritiska pritisak iz povratnog voda i crevo na filteru krene da izgurava. 

A ne znam ni kako da se vratim kuci jer sad se bas cesto gasi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze meni je problem pravila pumpa u rezervoaru,bar tako kaze mehanicar.Kaze da ima neki nepovratni ventilcic ili klapna koja sluzi da ne vraca gorivo i na pumpi u rezervoaru i da mi je ona zaglavljivala tj ostajala otvorena i uvlacio je auto vazduh.To je resio i bilo je sve ok jedno mesec dana i bas danas mi se opet desilo da mi se ugasi auto dva puta medjutim ponovim kontakt par puta da opet stvori pritisak i istera vazduh i upali iz drugog verglanja.Moram sad pocetkom nedelje opet oterati da vidim o cemu je rec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala na odgovoru, otvoricu sutra rezervar da pogledam taj ventil. 

Jel se on nalazi na pumpi u rezervatu ili na nekom drugom mestu? 

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da nalazi se u ciniji plasticni ventilcic i on je zaglavio i nije dao gorivu da ulazi u ciniju kod pumpe i to je pravilo problem. Razradio ga i sad sve radi kako treba. 

Hvala druze

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugogodisnji sam neregistrovani clan, sto znaci da sam citao forum godinama :D , ali nisam se registrovao sve do sada. Molim za pomoc.

Vozim Fiat Punto 1.2 8V 2010 godiste. Odrzavam ga sve po propisisma i onda kad mi se desi neki peh, prosto ***izdim. 

 

Auto mi se gasi u toku voznje. U sva tri slucaja, bilo je to na nizbrdici, nakon sto sam presao preko lezeceg, popeo se na zaista mizerne visine trotoar ili naisao na  rupu. U tom trenutku automobil je bio ili u leru, ili ubacen u brzinu na minimalnom broju obrtaja, uvek ispod 1500 rpm. Nakon gasenja, volan oteza, papucica kocnice takodje. Dakle situacija je kao kada na pocetku paljenja date kontakt. Automobil nakon toga nece da upali. Verglao sam danas toliko da sam skoro akumulator ispraznio. 

 

Sta je zanimljivo u svemu ovome. Predposlednji put me je ostavio kad sam krenuo u porodiliste. Otvorim haubu i blenem kao june, iznervran uhvatim prednji deo automobila i pocnem da ga ljuljam kao idiot. Sednem u kokpit :D krenem da se ljuljam levo desno.... ubacim kljuc da probam da zaverglam jos jednom i auto upali kao mina. Auto je od tada presao 50tak kilometara bez ikakvih problema. Situacija je takva da ne mogu da odem do majstora... 

Danas, isti slucaj. Ulazim u Dimitrija Tucovica - temperatura auta na 1/4 skale, izbegavam auto na nizbrdici, velicina trotoara mizerna, gasi se. Ja posle x verglanja setim se proslog puta izljuljam ga, auto upali, zavrsim po gradu sve sto je trebalo, uz dva stajanja - ponovna paljenja, dodjem kuci bez problema. 

 

Procitao sam ovaj topic: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65782-fiat-grande-punto-12-8v-gasi-se-u-vo%C5%BEnji/ ali nije mi bas najjasnije jer je tema spojena, pa ako ima neko neku informaciju da podeli bio bih vam zahvalan. 

 

Inace, mozda je povezano, pa cu navesti jos jednu cudnu stvar. Vozim duzu deonicu i hocu da stanem posle 100 km konstantne voznje Ibarskom ili Autoputem. Auto tokom voznje ne pravi nikakve probleme. Kad stanem gotovo ga je nemoguce upaliti dok je vruc. Sednem popijem pice ili popusim cigaru, posle 15 minuta, auto upali ko mina. U vezi ovog problema, majstor kod koga sam isao i koji popravlja 10 puta skuplje i mnogo komplikovanije automobile (moj auto je najlosiji u njegovoj garazi), kaci ga na dijagnostiku (tri puta) i kaze sve je uredno. 

 

Vec sam u stadijumu, da ga parkiram negde i ostavim i nikad se ne vratim.... 

 

Unapred hvala!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u vrlo slično situaciji zamenjen senzor radilice, ali ne znači da će i kod tebe to pomoći.
Bez dijagnostike možemo samo da lupamo. Za takve stvari dobra ti je i ona dijagnostika od 20€ što se kači na tel
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam negde u kuci onaj ELM 327 Bluetooth, ali mislim da ne moze da se nakaci na ECU, mada sam samo Torqe probao. Cackacu ga i preko kompa za koji dan. 

 

Na koju dijagnostiku mislis? Ako se ne varam, prodavao je to neko na forumu, ne znam da li to i dalje radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...