Jump to content
FAS Goran
kakashi

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD/1.2 8v - gasi se u sred vožnje

Recommended Posts

pa ovako desava se da se u sred voznje ugasi i nece da upali samo vergla ali kao da ne dobija goriva...i upali se engine chek lampica...sacekam par minuta .i zaverglam i upali najnormalnije...pevezao sam se sa elmom i izbacuje mi ovo

 

fiat1.jpgpunto2.jpgpunto3.jpg

 

prva greska mi je verovatno ta sto je crkao jedan grejac a nisam ga zamenio ...a druga neki rpt signal...sta je taj rpm senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se fiat gasi iz cista mira, pogotovo kad je ledan kad radi na ler, kad ocu da krenem, u glavnom se gasi pri nizim obrtajima i upali mi se lampa a kad ugrije radi normalno... isao na dijagnostiku i pokazalo mi senzor radilice, 25e sam ga platio, zamijenio i opet isto... radio opet dijagnostiku i nista ne pokazuje... drug mi je imao slican problem samo sto se njemu gasilo auto kad ugrije i bilo je do pumpe od goriva... ne znam da li je meni do pumpe, mozda ne baca doboljno goriva dok je ledna? ne znam sta da mu radim... neki kazu da je mozda regulator gasa, inace kosta 50e... najgore je to "mozda" jer bacam pare a sve po starom :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je od 2500 pa nivise u zavisnosti od proizvodjaca, a nije komplikovano zameniti.

hahah na puntu je sve komplikovano zameniti :)

Edited by kakarot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška P0335 ukazuje na zenzor položaja radilice. Pravi probleme uglavnom kad se pregreje. Košta oko 25€. Možeš sam da ga zameniš, treba da pristupiš zadnjem delu motora (onom prema šoferci), nije ni najmanje komplikovano.

281218.jpg

@boza16v

O kom Fiatu ti pričaš? Daj malo više detalja. Slični simptomi ne znače isti kvar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat punto 1 1.2 8v 97 godiste... izjutra kad ga upalim posle pola minuta rada na ler okine odjednom, ugasi se, i kad je ledan tako u voznji isto 2-3 puta do grada, na prelazak preko lezeceg, preko pruge... znaci samo kad je ledan na nize obrtaje do 1.5 obrtaja a na vise od 1500 se to ne desava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Tvoj problem nema nikakve veze sa problemom kolege @kakarot Motor 1.2 8v i 1.9JTD se suštinski razlikuju pa im se kvarovi nikako ne mogu svrstavati u istu temu.

Na tvom autu se više da zaključiti zavirivanjem pod haubu nego dijagnostikom, ne znam da li je i sa examinerom nešto bolja situacija ali sumnjam.

Onako laički ti savetujem da proveriš filter vazduha, onaj motorić na karburatoru i stanje injektora. Injektori su prvi na tapeti da su u problemu i da na hladnom prave problem.

Al to je za drugu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde nesto gubi kontakt ako kad predjes lezeci ili udaris u rupu stane...moze biti i step motor ler gasa da zeza...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tvoj problem nema nikakve veze sa problemom kolege @kakarot Motor 1.2 8v i 1.9JTD se suštinski razlikuju pa im se kvarovi nikako ne mogu svrstavati u istu temu.

Na tvom autu se više da zaključiti zavirivanjem pod haubu nego dijagnostikom, ne znam da li je i sa examinerom nešto bolja situacija ali sumnjam.

Onako laički ti savetujem da proveriš filter vazduha, onaj motorić na karburatoru i stanje injektora. Injektori su prvi na tapeti da su u problemu i da na hladnom prave problem.

Al to je za drugu temu

evo tema sa mojim problemom

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47474

Negde nesto gubi kontakt ako kad predjes lezeci ili udaris u rupu stane...moze biti i step motor ler gasa da zeza...

al ga i okine kad ga izjutra upalim i auto stoji... raspitivao sam se i za to, i step motor kosta 50e kao regulator gasa... nije bitno koliko kosta samo kad bih utvrdio sta je kvar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška P0335 ukazuje na zenzor položaja radilice. Pravi probleme uglavnom kad se pregreje. Košta oko 25€. Možeš sam da ga zameniš, treba da pristupiš zadnjem delu motora (onom prema šoferci), nije ni najmanje komplikovano.

281218.jpg

hvala puno jer vidim i ja na primer sinoc sam isao do indjije i nazada znaci nekih 70 km bez ikakvih problema...a kontam da mislis na zadnji deo auto ka soferci ali iz kanala

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima! skoro sam postavio pitanje vezano za problem koji je imao Kakarot.samo sto se meni auto ne gasi u toku voznje,vec nece ponekad da upali.

bio sam kod majstora i rekao mi je da je u pitanju "senor faze". da li isto "senzor faze" i "senzor polozaja radilice" - ako je isto onda mogu sam da zamenim? pitam, zato sto ima i "senzor broja obrtaja", a on je malo komplikovaniji za menjanje.

i ako uspem da sam zamenim, da li treba opet na dijagnostiku da vozim?

hvala!

pozdrav!

Edited by Losmi82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor polozaja radilice i senzor broja obrtaja su jedna stvar, a senzor polozaja bregaste ili senzor faze je druga stvar. Da bi se zamenio prvi treba dizalica ili kanal a za drugi mora da se razupci motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li ima svrhe manjati senzor radilice, pa videti kako se motor ponasa s obzirom da je jednostavnije za zamenu, iako dijagnostika izbacuje senzor bregaste ili faze?

a inace radi se o Puntu 2 1,9 JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam fiat punta 2 2002 godiste 1.9 dizel van je bio. desilo mi se da u toku voznje krene da trese auto i ugasi se posle nece da upali uopste, upali ga potom odma se ugasi... posle pola sata nekako sam ga upalio krenuo da vozim i opet se ugasi i sve nanovo... da li to moze da je do struje posto mi crkava sijalica na svakih sedam dana crkao mi je i relej za grejace sve za kratko vreme... sam mi se pali i gasi alarm... gori mi lampica za grejace a promenio sam ih... a pre mesec dana sam promenio deo koji  uzima gorivo iz rezervoara i salje dalje tu je curilo gorivo i isto mi se gasio ali nisam uopste mogao da palim... sta bi moglo da bude? hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem na puntu,kad sam se vracao iz Beograda gasio mi se na skoro svakih 20km i posle 10-ak minuta upali normalno pa se ponovo ugasi.

Zna li neko u cemu je problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...