kakashi 3 Posted April 16, 2011 pa ovako desava se da se u sred voznje ugasi i nece da upali samo vergla ali kao da ne dobija goriva...i upali se engine chek lampica...sacekam par minuta .i zaverglam i upali najnormalnije...pevezao sam se sa elmom i izbacuje mi ovo prva greska mi je verovatno ta sto je crkao jedan grejac a nisam ga zamenio ...a druga neki rpt signal...sta je taj rpm senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 16, 2011 Senzor polozaja radilice. Kada je on neispravan auto ne pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 16, 2011 koliko je on zaeban za menjanje i koliko je novaca odprilike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 16, 2011 Cena je od 2500 pa nivise u zavisnosti od proizvodjaca, a nije komplikovano zameniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza16v 0 Posted April 16, 2011 meni se fiat gasi iz cista mira, pogotovo kad je ledan kad radi na ler, kad ocu da krenem, u glavnom se gasi pri nizim obrtajima i upali mi se lampa a kad ugrije radi normalno... isao na dijagnostiku i pokazalo mi senzor radilice, 25e sam ga platio, zamijenio i opet isto... radio opet dijagnostiku i nista ne pokazuje... drug mi je imao slican problem samo sto se njemu gasilo auto kad ugrije i bilo je do pumpe od goriva... ne znam da li je meni do pumpe, mozda ne baca doboljno goriva dok je ledna? ne znam sta da mu radim... neki kazu da je mozda regulator gasa, inace kosta 50e... najgore je to "mozda" jer bacam pare a sve po starom Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 16, 2011 (edited) Cena je od 2500 pa nivise u zavisnosti od proizvodjaca, a nije komplikovano zameniti.hahah na puntu je sve komplikovano zameniti Edited April 16, 2011 by kakarot Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted April 16, 2011 Greška P0335 ukazuje na zenzor položaja radilice. Pravi probleme uglavnom kad se pregreje. Košta oko 25€. Možeš sam da ga zameniš, treba da pristupiš zadnjem delu motora (onom prema šoferci), nije ni najmanje komplikovano.@boza16vO kom Fiatu ti pričaš? Daj malo više detalja. Slični simptomi ne znače isti kvar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza16v 0 Posted April 16, 2011 fiat punto 1 1.2 8v 97 godiste... izjutra kad ga upalim posle pola minuta rada na ler okine odjednom, ugasi se, i kad je ledan tako u voznji isto 2-3 puta do grada, na prelazak preko lezeceg, preko pruge... znaci samo kad je ledan na nize obrtaje do 1.5 obrtaja a na vise od 1500 se to ne desava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted April 16, 2011 ^^^ Tvoj problem nema nikakve veze sa problemom kolege @kakarot Motor 1.2 8v i 1.9JTD se suštinski razlikuju pa im se kvarovi nikako ne mogu svrstavati u istu temu.Na tvom autu se više da zaključiti zavirivanjem pod haubu nego dijagnostikom, ne znam da li je i sa examinerom nešto bolja situacija ali sumnjam.Onako laički ti savetujem da proveriš filter vazduha, onaj motorić na karburatoru i stanje injektora. Injektori su prvi na tapeti da su u problemu i da na hladnom prave problem.Al to je za drugu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted April 17, 2011 Negde nesto gubi kontakt ako kad predjes lezeci ili udaris u rupu stane...moze biti i step motor ler gasa da zeza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza16v 0 Posted April 17, 2011 Tvoj problem nema nikakve veze sa problemom kolege @kakarot Motor 1.2 8v i 1.9JTD se suštinski razlikuju pa im se kvarovi nikako ne mogu svrstavati u istu temu.Na tvom autu se više da zaključiti zavirivanjem pod haubu nego dijagnostikom, ne znam da li je i sa examinerom nešto bolja situacija ali sumnjam.Onako laički ti savetujem da proveriš filter vazduha, onaj motorić na karburatoru i stanje injektora. Injektori su prvi na tapeti da su u problemu i da na hladnom prave problem.Al to je za drugu temuevo tema sa mojim problemomhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47474Negde nesto gubi kontakt ako kad predjes lezeci ili udaris u rupu stane...moze biti i step motor ler gasa da zeza...al ga i okine kad ga izjutra upalim i auto stoji... raspitivao sam se i za to, i step motor kosta 50e kao regulator gasa... nije bitno koliko kosta samo kad bih utvrdio sta je kvar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 17, 2011 Greška P0335 ukazuje na zenzor položaja radilice. Pravi probleme uglavnom kad se pregreje. Košta oko 25€. Možeš sam da ga zameniš, treba da pristupiš zadnjem delu motora (onom prema šoferci), nije ni najmanje komplikovano.hvala puno jer vidim i ja na primer sinoc sam isao do indjije i nazada znaci nekih 70 km bez ikakvih problema...a kontam da mislis na zadnji deo auto ka soferci ali iz kanala Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 17, 2011 http://www.fiatforum.com/punto-guides/147923-fiat-jtd-crank-rpm-sensor-removal-replacement.htmlev malo kopah po netu i nadjoh detaljno opisano kao se vrsi zamena senzora...da budem i ja malo od pomoci za puntashe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Losmi82 0 Posted June 22, 2011 (edited) pozdrav svima! skoro sam postavio pitanje vezano za problem koji je imao Kakarot.samo sto se meni auto ne gasi u toku voznje,vec nece ponekad da upali.bio sam kod majstora i rekao mi je da je u pitanju "senor faze". da li isto "senzor faze" i "senzor polozaja radilice" - ako je isto onda mogu sam da zamenim? pitam, zato sto ima i "senzor broja obrtaja", a on je malo komplikovaniji za menjanje.i ako uspem da sam zamenim, da li treba opet na dijagnostiku da vozim?hvala!pozdrav! Edited June 22, 2011 by Losmi82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 22, 2011 Senzor polozaja radilice i senzor broja obrtaja su jedna stvar, a senzor polozaja bregaste ili senzor faze je druga stvar. Da bi se zamenio prvi treba dizalica ili kanal a za drugi mora da se razupci motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted June 22, 2011 Još kad bi usput navodili o kom autu/motoru je reč sve bi bilo mnogo jasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Losmi82 0 Posted June 22, 2011 da li ima svrhe manjati senzor radilice, pa videti kako se motor ponasa s obzirom da je jednostavnije za zamenu, iako dijagnostika izbacuje senzor bregaste ili faze? a inace radi se o Puntu 2 1,9 JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted June 22, 2011 Da li ima svrhe menjati zadnji desni točak ako se jasno vidi da je ispustila prednja leva guma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan93 0 Posted January 26, 2014 (edited) imam fiat punta 2 2002 godiste 1.9 dizel van je bio. desilo mi se da u toku voznje krene da trese auto i ugasi se posle nece da upali uopste, upali ga potom odma se ugasi... posle pola sata nekako sam ga upalio krenuo da vozim i opet se ugasi i sve nanovo... da li to moze da je do struje posto mi crkava sijalica na svakih sedam dana crkao mi je i relej za grejace sve za kratko vreme... sam mi se pali i gasi alarm... gori mi lampica za grejace a promenio sam ih... a pre mesec dana sam promenio deo koji uzima gorivo iz rezervoara i salje dalje tu je curilo gorivo i isto mi se gasio ali nisam uopste mogao da palim... sta bi moglo da bude? hvala unapred Edited January 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 27, 2014 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted April 13, 2014 (edited) Imam problem na puntu,kad sam se vracao iz Beograda gasio mi se na skoro svakih 20km i posle 10-ak minuta upali normalno pa se ponovo ugasi.Zna li neko u cemu je problem? Edited April 14, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 71 Posted April 13, 2014 Drugar je imao problem sa Fiat Mareom, 1.9 jtd, gasila se cim dostigne 90 stepeni...U pitanju je bio senzor radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted April 13, 2014 Da li je veliki problem zameniti taj senzor i koliko moze da kosta? Hvala.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 71 Posted April 13, 2014 Drugaru sam narucio polovan u petak, juce ujutru stigao. 1500din+250din postarina. Zamenio juce, 10 minuta posla, i 300dinara ruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted April 13, 2014 Ja cu ipak novo da uzmem. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites