Jump to content
FAS Goran
zokivs

Grande Punto & Stilo (razlike) / Grande ili Nuova Bravo

Recommended Posts

u dilemi sam,što je isplativije kupiti punta grande ili stila........ punto je noviji model, a stilo stariji, a opet stilo je i viša klasa... što vi mislite :wallbash:

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas i ne videh za svo vreme voznje Grande Punta po cemu je Stilo visa klasa!

U Grande Puntu nista ne cvrci,nista ne trese,daleko je tisi od Stila,prostora imaju cent gore dole isto,jedino je gepek manji.

Ako uzmemo pritom i zaobljeniju karoseriju i manje sumove vetra a da ne pricam o stabilnosti koja je kod Grande Punta daleko veca ispada da je Grande ipak bolje resenje o kom govori i sama cena tog automobila na oglasima.Isto godiste i jednog idrugog automobila a veca cena u korist Punta koji je bio kao nov jeftiniji sigurno podosta a sad je skuplji. Sta mislis zasto je to tako?

Nije samo zato sto se Stilo vise ne proizvodi.

Moj savet jer sam imao kao i vozio i jedan i drugi je Grande Punto koji imas sa 1,3 M-jet motorom gde ti je smesna potrosnja a vozne karakteristike sasvim ok dok je registracija od 14500 dinara smesna naspram Stilovih 26500 dinara.E sad ako hoces i ti da se trkas tj da imas viska bespotrebne snage onda imas i Punto sa 1,9 m-jet motorom pa budi brzi od Stila. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao tu dilemu. Pošto ne patim za velikim automobilima po prostoru su me zadovoljavala oba iako je GP malo uži

i ima manji prtljažnik od najmanjeg (trovratog Stila za 30L).

Međutum mnogo sam bio zahtevniji po pitanju motorizacije, pa mali 1.3 nije dolazio u obzir (sve i da troši 2L/100km) ostali su 1.4 Tjet i 1.9 mjet sport. Prednost sam dao dizelu. Njegov pandam kod Stila 140/150KS mjet 16v je bio dosta jeftiniji a ne pruža ništa manje čak ima i svojih prednosti.

Moja odluka je bila Stilo. Ali svako nek ima svoji računicu.

P.S. Stila 2004 + i sa 200kkm ne škripi, nema lepljiv enterijer, nema problema sa elektronikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

isplativiji je GP, zbog niže potrošnje, registracije...

ali ne postoji teoretska šansa da prostora u GP-u ima jednako kao u stilu..ni po kojoj dimenziji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas i ne videh za svo vreme voznje Grande Punta po cemu je Stilo visa klasa!

Stilo 5 vrata je duži od GP za 22.3 cm, Stilo 3v je duži od GP za 15.2cm. Istovremeno, obe verzije Stila su šire u odnosu na GP za 6.9, odnosno 9.7 cm. Međuosovinsko rastojanje je kod Stila veće za 9cm.

Po tome je viša klasa i sve ovo i ti odlično znaš. :thumbup: Ako nije, već je u istoj klasi sa GP, da li to znači da je onda i VW Polo u istoj klasi sa Stilom, ili Peugeot 207, ili Opel Corsa... :whistle:

Oko cene na tržištu...ne određuju se klase automobila na osnovu toga.

Evo npr. najjeftiniji nov Fiat 500 (1.2 69KS, POP) je skuplji za 1.100 eura od najjeftinijeg novog Punto Evo (1.2 65 KS, Active)...pa, jel' to sada znači da GP Evo nije klasa iznad Fiata 500? :whistle:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48407

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Nesho i nisam rekao da cena odredjuje klasu nego da odredjuje koliko sta vredi.

Zasto jedan jeftiniji auto kao polovnjak vredi vise? PA zato sto je vredniji i ljudi se teze rastaju od njega.

Sto se tice gabarita Stilo jeste za nijansu veci ali to sto ti govoris su spoljasnje dimenzije koje mene ne interesuju.Mene interesuje unutrasnjost jer mali Twingo je kraci metar od nekih kola a ima mesta u kabini kao u velikim limuzinama.

Ja sam prodao svoj Grande Punto i otisao da gledam novi Bravo i razocarao se jer kad sam namestio sediste prema sebi ispostavilo se da mesta iza mene ima kao i Grande Punto i malo je siri sto meni nista ne znaci.

Tako i Stilo jeste u kabini nesto siri ali nista specijalno vise mesta ne nudi na zadnjoim sedistima tj toliko vise da se meri u par cantimetara sto vecini ljudi nista ne znaci.Za gepek sam rekao da je skromniji kod Punta ali za svakodnevno koristenje je sasvim dovoljan dok za putovanje na more je kritican i ko nosi puno stvari nece mu biti dovoljan.Za moju cetvoroclanu porodicu je bio knap i vise nista nije moglo da stane u njega.

Sto se tice 1,3 motora ja sam se odusevio kako to ide i kad sam isao na more mnogi su mi govorili da je slab ali kad sam ga izvezao na put video sam da me Oktavia 1,9TDI tesko prati po krivinama na Divcibarama i u Crnoj Gori jer Grande je veoma stabilan sto se za Stilo nikako ne moze reci jer je visok i kockast i ljulja.Ko kaze da nije tako ili vozi Stilo ili ga nije vozio. :ice:

Ovo kazem jer mnogi vozaci hvale svoj auto kao da je naj ali sve tako dok ga ne prodaju.

Kole je realno rekao e sad njemu je preovladala cena u kupovini i u pravu je kad kaze da nama manjima nije bitna toliko velicina kabine a razlike su stvarno jako male.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman što ste zapenili toliko za tog Grande Punta. I ja sam ga imao u razmatranju kada sam kupovao auto, i pitao sam nekoliko preprodavaca, dilera, vlasnika placeva, zovite ih kako god hoćete, zašto je GP skuplji od Stila. Odgovor je veoma jednostavan, zato što stila ima nekoliko puta više u ponudi. I ja sam bio zagrekan za 1.3MJET, ali jbg, nisam hteo da ga platim onoliko koliko ne vredi. I naravno da se ne može porediti sa Stilom, nikako nije ista klasa. Moja teka ima GP sa 2-je vrata, koji je za možda 1 cm kraći od mog Brava sa 2-je vrata, i čini mi se da je Bravo unutra prostaniji, ali to nije tema ove priče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

GP je projektovan dosta godina nakon Stila, što je lako primetiti po spoljnom i unutrašnjem izgledu. Jednostavno kada se sadne posle GP u Stila vidi se da ga je vreme već u neku ruku dizajnerski baš pregazilo. Kome treba veliki auto Stilo je pogrešan izbor, za njih je limuzina ili karavan. :harhar:

Imam oba automobila u porodici, tako da nakon vožnje u Stilu sav srećan sednem u GP ;)

Uvek se slatko nasmejem na komentare pro i pre-prodavaca. Oni su posebna sorta :rofl:

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Nesho i nisam rekao da cena odredjuje klasu nego da odredjuje koliko sta vredi.

Zasto jedan jeftiniji auto kao polovnjak vredi vise? PA zato sto je vredniji i ljudi se teze rastaju od njega.

Sto se tice gabarita Stilo jeste za nijansu veci ali to sto ti govoris su spoljasnje dimenzije koje mene ne interesuju.Mene interesuje unutrasnjost jer mali Twingo je kraci metar od nekih kola a ima mesta u kabini kao u velikim limuzinama...

Cela priča je počela da ti ne vidiš po čemu je Stilo klasa iznad GP, i onda pričao o njihovoj ceni. Valjda bar o tome više ne pričamo. :thumbup:

Stilo nije za nijansu veći, nego za nekoliko nijansi. Ne vidim da i oko toga moramo da nešto posebno pričamo. To je veoma, veoma očigledno, oseti se kada sedneš u oba auta, od pozicije za vozača, mesta pozadi i gepeka. U svakoj od tih pozicija Stilo je znatno veći auto, što je i normalno, različita su klasa (segment). Naročito verzija Stila sa 5 vrata.

Isto tako, neminovno je da svaki novi model u određenoj klasi poraste, pa ono što su nekada (pre 20 godina) bile dimenzije C segmenta, danas su dimenzije automobila u B segmentu. GP je u startu bio auto između te dve klase.

Između ova dva auta, biraš ono šta ti više treba. Ako ti treba auto koji će moći da te odveze i na dalja putovanja, pun, sa dosta prtljaga, onda ne uzimaš auto od 60 KS, ili 75 KS. Ne zato što on ne može da te odveze, nego zato što je to mučenje. Stilo će tu bolje odgovoriti zadatku, što je opet uslovljeno time da pripada višoj klasi automobila. Dovoljno je pogledati ponudu motora za oba modela, pa videti šta je standard kod Stila, a šta kod GP. Posle svega par godina od početka proizvodnje, Stilo se više nije ni pravio sa motorom ispod ~ 100 KS (ovaj znak ''približno'' zbog 1.4 16v koji kod Stila ima za dlaku ispod 100 KS).

Ako ćeš ipak uglavnom biti u gradu, sam ili sa još jednom osobom, onda je i GP sasvim dovoljan. Nije slab za tu namenu, ima dovoljno mesta napred, lepši je (individualni utisak), bolje napravljen od Stila (kvalitetniji unutra, bolja završna obrada)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nesto ne primetih taj veci kvalitet unutrasnjosti i zavrsne obrade u GP u odnosu na Stildzu :p , mozda zato sto su ovi zadnji malo bolje odradjeni... Salu na stranu ja bih ipak voleo jedan 1.3Mjet, ali su jos uvek bezobrazno skupi. Apropo Stila, za tu cenu od oko 6000E moze se naci i Solidan Megane,Fokus,C4,307hdi koji sigurno vise nude od GP-a. Manji automobili i u inostr. imaju manji pad vrednosti godisnje sto se najvise posle odrazava na sirotinjskim trzistima kao sto je nase. Videcemo za 2-3 godine kad se pojavi naslednik i nastupi poplava GP u Srbiji bice mu i shodno tome niza cena.

Na primer:

ss15.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1406961/opel_omega_elegance/

ss16.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1563338/opel_astra_g_17_dti_njoy/

Zasto ova dva auta, a posebno u Srbiji imaju istu cenu? Isti proizvodjac, isto godiste, isto dizel, razlicite klase?

Hoce li neko reci da je Astra bolji auto od Omege? Za mene je to kao dupe i oko. :lol: Razlog je PAD VREDNOSTI automobila vise klase, a pogotovo u ovoj idiotskoj drzavi sa idiotskim propisima u kojoj je svako navikao da zavlaci ruku u tudji dzep umesto u svoj...

Slicno je sa Stildzom i GP. Nazalost mislim da ce se ova disproporcija kod nas nastaviti i ubuduce, kao i uvoz kojekakvih isluzenuh krntija, jer kao sto rece moj komsija diler: Nista skuplje od 3500E ne moze da proda.... :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bih ipak voleo jedan 1.3Mjet, ali su jos uvek bezobrazno skupi. Apropo Stila, za tu cenu od oko 6000E moze se naci i Solidan Megane,Fokus,C4,307hdi koji sigurno vise nude od GP-a.

+1

skup je nazalost, ali mi se uzasno svidja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je smesno porediti ova dva automobila, jer su veoma razliciti. Naravno sve zavisi od potreba vozaca. Moj auto je 2006 sa dynamic opremom i odlicnim multijet motorom sa 120ks. Apsolutno opravdava moja ocekivanja od auta, a to je udobnost pri duzim putovanjima digitalna klima i puno snage na tockovima. Jeste mi simpaticno da po gradu vozim ujakovu skodu fabiju sa 70 ks ali za put nikako ne bih izabrao tu klasu automobila. Imao sam prilike da vozim mnogo automobila i neki su me prijatno iznenadili, ali sto se poredjenja ova dva vozila tice to je smesno! I da kad sam kupovao ovaj auto nisam zalio novac jer sam trazio upravo taj auto, dao sam 6800 eura i znam sta sam pazario. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neko da mi kaze iskustva sa grande puntom i bravom novim, kolika je razlika u odrzavanju.Da li je grande dosta jeftinija solucija ili su tu negde po pitanju odrzavanja(servisi i ostali delovi...)??

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je ''tu negde'', a šta je ''dosta''? ;) Bolje ti to reci u procentima, npr. da li je dosta ako je 30% skuplji?

Ali, pre svega reci sa kojim motorima kod oba modela jer to najviše utiče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj auto je 2006 sa dynamic opremom i odlicnim multijet motorom sa 120ks.... I da kad sam kupovao ovaj auto nisam zalio novac jer sam trazio upravo taj auto, dao sam 6800 eura i znam sta sam pazario. Pozdrav

 

Mali off. Koliko li danas kosta Stilo MJet 2006 Dynamic? I to za manje od 2 godine... Za te pare sada 3 godine star Bravo moze da se nadje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. Samo nije za manje od dve godine, kupio sam ga pocetkom 2010. a sticajem okolnosti pre mene je vozen nepune 2,5 god. Ja nisam zazalio a svako neka plati koliko zeli. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad bi tako gledali nista novije ne bi ni kupili (mene je Stilo svojevremeno izasao oko 8 soma, ali sam imao redak auto sa sjajnim motorom koji mi se neverovatno svidjao). Ako sam u mogucnosti, sigurno ne bih cekao 6 godina dok ne postane 70% jeftiniji. Problem mi je sto me sada nijedan polovnjak u C segmentu trenutno "ne tangira" kao Stilo tada :) da bih bez razmisljanja doplatio za njega (jedino nova Pro Cee'd ili Astra J coupe).

 

U tim prvim godinama prodaje im procentualno najvise pada cena - i novom, ali i polovnjaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Ivanom, meni sada da neko da iste pare koje sam dao za svoj auto, ja ne znam sta bih mogao da kupim. Novi Bravo je veoma slican auto, da ne kazem isti po voznim karakteristikama u odnosu na moj stilo. Nesto od nemaca iz ove klase po meni ne moze ni da mu pridje. Samo u slucaju velike love mogao bih vec da biram neke modele. 

A da ne komentarisem ove koji hoce nov auto za 2000 evra, da se ne kvari, a po mogucstvu da ga proda za malo vece pare kasnije  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Bravo je veoma slican auto, da ne kazem isti po voznim karakteristikama u odnosu na moj stilo.

Pa Bravo je u stvari velikim delom prepakovan i unapredjen Stilo. Lep je auto, ali za moj ukus ima "mekan" dizajn spoljasnosti, jednostavno nemam tu emociju kada ga vidim kao sto je to bio slucaj svojevremeno sa 3v Stilom. Enterijer mi se svidja i pomak je napred u odnosu na Stildzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam meni se svidja i Bravo spolja, malo je moderniji od Stila, ali ne znam zasto mislis da je unutra napravljen neki pomak. Meni moj Stilo unutra izleda mnogo odmerenije, otmenije i kvalitetnije od Brava. To je moje misljenje, a potuno bih isto voleo Bravo da sam kasnije kupio auto, ali nema nista sto bi me privuklo da svoj zamenim za taj. Rekoh mnogo su slicni.

p.s. Nadam se da vozaci Brava nece pogresno shvatiti  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam meni se svidja i Bravo spolja, malo je moderniji od Stila, ali ne znam zasto mislis da je unutra napravljen neki pomak. Meni moj Stilo unutra izleda mnogo odmerenije, otmenije i KVALITETNIJE od Brava.

Grdno se varas ako mislis da je Stilo kvalitetniji od Brava unutra  :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednje serije Stila (koju i Mr.Alex vozi) su imale nesto kvalitetnije upotrebljene materijale u unutrasnjosti.

Ali opet se nikako ne bih slozio da po tom pitanju moze da parira Bravu. Materijali su kvalitetniji, sam enterijer je za klasu moderniji i lepsi, bar za moj ukus. Sto se ergonomije tice, ni na Stilu ni na Bravu nemam nikakvih zamerki.

Mehanika je, kazu okvirno, 65% preuzeta sa Stila, u njemu su (sto se dizelasa tice koji se ovde najvise i voze) u pocetku bile proverene Stilove MultiJet 1910ccm mazge, od 2008. i 2009. zamenjene sa 1598ccm i 1956ccm.

Ono sto mi na njemu (za moj ukus) debelo fali, je doza agresivnosti u spoljasnjem dizajnu. Mozda bolje reci, nedostajalo je jos karoserijskih izvedbi i sportske crte bar kod kupea, tj. nesto sto bi na prvi pogled napravilo razliku kao sto je to bilo sa Stilom 3v i 5v. Pokusano je nesto sa Sport varijantom, ali je trziste definitivno pokazalo sve te manjkavosti u ponudi izuzetno losim prodajnim rezultatima. Stilo je smatran kao promasen Fiatov projekat, a prodat je maltene u duplo vise primeraka nego Nuova Bravo.

Ali bar ce kod nas sigurno (kao i Stilo) zaziveti kao polovnjak zbog prisutnosti Fiata na ovim prostorima. Generalno, sasvim dobar auto, sa lepom opremom (pogotovo Emotion, kojih vidim ima prilicno po placevima), za korektan novac. Da li je toliki pomak vredan doplate u odnosu na konkretan primerak Stila koji posedujemo (npr. oko 4000 EUR za dobar restyle Bravo >=2010.) ili se prebaciti na nesto drugo ili novije, na svakom od nas vlasnika je da proceni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra ocena!

Novom Bravu definitivno fali model sa 3 vrata! Samo zbog toga cu i dalje ostati veran GPu. 

Za par godina ako se nesto kod Fiata ne promeni jedino nova KIA Pro Ceed. MiTo je bolesno dobar ali je isto tako i nepravdano skup kao i Lancia Delta (koja je ipak klasa za sebe) dakle jednostavno u toj klasi kod Fiata fali nesto kao Stilo sa 3 vrata koji je i dan danas unatoc godinama i broju pojava na putevima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...