Jump to content
FAS Goran
dekins

Fiat Stilo 1.9 JTD - koje motorno ulje?

Recommended Posts

Posle nekih pregledanja, savetovanja treba uraditi zamenu ulja,posto na vratima stoji da je u nekom servisu radjena zamena ulja ( bez podataka od tome) stoji da je u motoru ulje 10w-40. A i po nekim saznanjima motor preko 200,000 kazu da ide ulje 10w 40 mada fabricki stoji 5w-40 posto sam u nedoumici, STA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova tema:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=102

U njoj piše:

- Fiat Stilo

Allestimento: 1.9 JTD 115 KS

Coppa motore e filtro: Selenia WR 5W-40 - 4.7 L

Impianto raffreddamento motore: Paraflu UP - 7.3 L

Impianto freni e frizione: Tutela TOP 4 - 0.52 L

Cambio e differenziale: Tutela Car Technyx - 1.65 L

--------------------------------

Zaboravi na priče o 10W-40 ulju u 1.9 JTD. :thumbup: Svi koji su ovde su mahom prešli 200.000 kilometara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U originalnim uputstvima za Stilo JTD (do 2004 god.) stoji da moze Selenia TD 10W-40 i Selenia WR 5W-40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selenia TD ili Selenia WR....pa sad sta ti je finansijski prihvatljivije.

I nista drugo osim Selenie!!!!!! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na autu je prije bilo ulje 5w30 alalettre pa je onda 5w30 castrol tako pise u servisnoj knjigi, pa sam ja otisao u ovlasteni fiat servis i rekao da zelim selenia ulje a oni su mi rekli da je bolje total i da ga svi koriste i hajd reko ubacite mi to, i zamjenio sam sve filtere, i kad sam dosao kuci osjetio sam da auto ne funkcionise bas najbolje, izgleda da s vremena na vrijeme sam sebi pomalo daje gasa i vidim da kazaljka za obrtaje jako malo ide gore dole rijec je o fiat stilu 1.9. Sta vi mislite do cega bi moglo biti, a da naglasim da je prije zamjene ulja i filtera auto jako dobro funkcionisalo.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ovde nije problem u ulju.
I zejtin običan Dijamant da ti je sipao ne bi mogao da osetiš razliku u prvih nekoliko kilometara.

Moguće je da su ti prilikom zamene ulja i filtera otkačili neki senzor (tipa zakačili MAP kada su menjali filter goriva).
 

Vrati se da prekontrolišu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...