Jump to content
FAS Goran
kerber616

Fiat Bravo 1.6 16v - gašenje auta u toku vožnje

Recommended Posts

Trebalo bi svaki da ima regulator samo je negde integrisan u pumpi goriva u rezervoaru a negdje je na railu od injektora na usisnoj grani..

Share this post


Link to post
Share on other sites

na bravo sa alu granom je na magistrali 

a sa plasticnom u rezervoaru na pumpi

 

 

ja 2 godine imam taj problem sa gasenjem,i posle zamene svakog dela nisam uspeo da resim problem

sve menjao po 4-5puta

i posto je ostalo jos 3meseca do isteka registracije,ako ne resim do tad teram ga u otpad,zivce nemam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidis nisam znao da je to pravilo po granama a tacno kod mene na 1.8 je alu grana i regulator na railu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nekih starijih modela tipa metalna grana filter goriva je iznad točka kod ulivnika za gorivo dok je sa plastičnom granom filter goriva u samom kućištu pumpe integrisano.Pogledajte i to da bi eliminisali problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice,ja jedino auto da zamenim :crybaby::crybaby::crybaby:

Prvo bio problem sa padom obrtaja na 0 pa vracanje na 850

E a sad padnu i ugasi se :X:X:X:sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje svima.

Imam problem sa fiat Bravo 1.6 16V 1999 godiste.

Automobil kad se pali, pali na pola kljuca, kada se vozi radi savrseno medjutim problem se desava uglavnom kada se vozim duze od recimo sat ipo vremena i to jednom sedmicno i najskorije kada mi se desilo je na raskrsnici ogromnoj u Beogradu.

 

Cekam ja prvi na semaforu da skrenem i samo odjednom obrtaji padnu na 600-700 i auto krene da se gusi, krenem da mu dodajem gas i on ga prvo malo primi ali onda posle uopste ne prima i ugasi se. Znaci ja sam na raskrsnici svi trube pokusavam da ga upalim on se na 3 sekunde digne na 1000 obrtaja i ne prima gas kada stiskam i naravno ugasi se. Poguram ga ja na trotoar dizem haubu i sta se desava: Kada okrecem kljuc da ga upalim ili na kratko ostane upaljen ili se odmah ugasi kada stiskam gas ne prima ga uopste i cuje se zvuk negde blizu klapne gasa kao baloncic mali kada pukne samo sto se ovde to cuje otprilike kada se i stiska gas i nema sanse da se upali.

 

Medjutim kada sacekam 15 minuta upali iz prve i ide narednih 5km recimo i eto isto juce mi se desilo stojim na raskrsnici i to uzbrdica je bila ozbiljna, spuste se obrtaji i ugasi se motor i nema sanse da se upali. Cimam onda ljude okolo da pripomognu jer sam vec izludeo i posle 5 minuta kada sacekam upali odmah i vozi se kao da nista nije bilo ali vec tada ga ne vozim dalje jer ne znam da l ce se opet gasiti.

 

Da li iko ima ideju sta bi moglo biti pritom dijagnostiku ne mogu da uradim jer pod 1 niko nema obd 1 konektor, a i na sve to je jedan imao ali kaze da mi ne radi konektor na kompjuteru.

Meni je ovo prvi auto kupio sam ga pre 2 meseca tacno menjan mu je motor ceo u Ninicu u mirijevu i za servis koji izgleda ko laboratorija sa Bosch natpisima svuda odradili su vrlo los posao.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje svima.

Imam problem sa fiat Bravo 1.6 16V 1999 godiste.

Automobil kad se pali, pali na pola kljuca, kada se vozi radi savrseno medjutim problem se desava uglavnom kada se vozim duze od recimo sat ipo vremena i to jednom sedmicno i najskorije kada mi se desilo je na raskrsnici ogromnoj u Beogradu.

 

Cekam ja prvi na semaforu da skrenem i samo odjednom obrtaji padnu na 600-700 i auto krene da se gusi, krenem da mu dodajem gas i on ga prvo malo primi ali onda posle uopste ne prima i ugasi se. Znaci ja sam na raskrsnici svi trube pokusavam da ga upalim on se na 3 sekunde digne na 1000 obrtaja i ne prima gas kada stiskam i naravno ugasi se. Poguram ga ja na trotoar dizem haubu i sta se desava: Kada okrecem kljuc da ga upalim ili na kratko ostane upaljen ili se odmah ugasi kada stiskam gas ne prima ga uopste i cuje se zvuk negde blizu klapne gasa kao baloncic mali kada pukne samo sto se ovde to cuje otprilike kada se i stiska gas i nema sanse da se upali.

 

Medjutim kada sacekam 15 minuta upali iz prve i ide narednih 5km pa opet kad stanem u ler na semafor spuste se obrtaji i ugasi se motor i nema sanse da se upali. Cimam onda ljude okolo da pripomognu jer sam vec izludeo i posle 5 minuta kada sacekam upali odmah i vozi se kao da nista nije bilo ali vec tada ga ne vozim dalje jer ne znam da l ce se opet gasiti.

 

Odradio sam dijagnostiku jedinu gresku koju prikazuje je lambda sonda koja inace daje ocitavanja srazmerno gasu u trenutku ocitavanja.

 

EVO I SNIMCI NA YOUTUBE OBELEZENI SA 1,2,3,4,5 mozete da primetite da kako se pomera klapna tako se i ponekad cuje TUP.

https://www.youtube.com/channel/UCfFKqzybIVYyMKsuH-6SR5w

 

Takodje molim admina da ne premesta temu jer do sada nisam nasao nista slicno mom problemu a precesljao sam ceo forum. Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Luka Petrovic said:

Takodje molim admina da ne premesta temu jer do sada nisam nasao nista slicno mom problemu a precesljao sam ceo forum.

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj si :thumbup: ...kad već prošli put nisi pogledao. 

 

Videćeš da problem u kojem se auto gasi/ne prima gas dok je zagrejan (naročito posle duge vožnje), a čim se malo ohladi upali bez problema...ukazuje na senzor radilice.

On daje signal kompu da se radilica vrti, i kad krene da baguje komp to čita da se radilica ne vrti...a, pošto se ona ne vrti onda komp ne daje ni gorivo diznama...i zato možeš do sutra da stiskaš gas. Ali, kad se stvar malo ohladi, komp ponovo dobija podatak od tog senzora da se radilica vrti i pušta gorivo...i sve radi dobro dok se opet ne zagreje previše (obično vrlo brzo) kad senzor počne opet da brljavi.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neshaoct said:

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj si :thumbup: ...kad već prošli put nisi pogledao. 

 

Videćeš da problem u kojem se auto gasi/ne prima gas dok je zagrejan (naročito posle duge vožnje), a čim se malo ohladi upali bez problema...ukazuje na senzor radilice.

On daje signal kompu da se radilica vrti, i kad krene da baguje komp to čita da se radilica ne vrti...a, pošto se ona ne vrti onda komp ne daje ni gorivo diznama...i zato možeš do sutra da stiskaš gas. Ali, kad se stvar malo ohladi, komp ponovo dobija podatak od tog senzora da se radilica vrti i pušta gorivo...i sve radi dobro dok se opet ne zagreje previše (obično vrlo brzo) kad senzor počne opet da brljavi.

 

 

Hvala puno na pomoci nadam se da je to resenje pa javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...