tox 42 Posted June 18, 2019 Trebalo bi svaki da ima regulator samo je negde integrisan u pumpi goriva u rezervoaru a negdje je na railu od injektora na usisnoj grani.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljanxXx 26 Posted June 19, 2019 na bravo sa alu granom je na magistrali a sa plasticnom u rezervoaru na pumpi ja 2 godine imam taj problem sa gasenjem,i posle zamene svakog dela nisam uspeo da resim problem sve menjao po 4-5puta i posto je ostalo jos 3meseca do isteka registracije,ako ne resim do tad teram ga u otpad,zivce nemam Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 19, 2019 E vidis nisam znao da je to pravilo po granama a tacno kod mene na 1.8 je alu grana i regulator na railu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted June 19, 2019 Kod nekih starijih modela tipa metalna grana filter goriva je iznad točka kod ulivnika za gorivo dok je sa plastičnom granom filter goriva u samom kućištu pumpe integrisano.Pogledajte i to da bi eliminisali problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miljanxXx 26 Posted June 27, 2019 Sto se mene tice,ja jedino auto da zamenim Prvo bio problem sa padom obrtaja na 0 pa vracanje na 850 E a sad padnu i ugasi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted September 1, 2020 (edited) Postovanje svima. Imam problem sa fiat Bravo 1.6 16V 1999 godiste. Automobil kad se pali, pali na pola kljuca, kada se vozi radi savrseno medjutim problem se desava uglavnom kada se vozim duze od recimo sat ipo vremena i to jednom sedmicno i najskorije kada mi se desilo je na raskrsnici ogromnoj u Beogradu. Cekam ja prvi na semaforu da skrenem i samo odjednom obrtaji padnu na 600-700 i auto krene da se gusi, krenem da mu dodajem gas i on ga prvo malo primi ali onda posle uopste ne prima i ugasi se. Znaci ja sam na raskrsnici svi trube pokusavam da ga upalim on se na 3 sekunde digne na 1000 obrtaja i ne prima gas kada stiskam i naravno ugasi se. Poguram ga ja na trotoar dizem haubu i sta se desava: Kada okrecem kljuc da ga upalim ili na kratko ostane upaljen ili se odmah ugasi kada stiskam gas ne prima ga uopste i cuje se zvuk negde blizu klapne gasa kao baloncic mali kada pukne samo sto se ovde to cuje otprilike kada se i stiska gas i nema sanse da se upali. Medjutim kada sacekam 15 minuta upali iz prve i ide narednih 5km recimo i eto isto juce mi se desilo stojim na raskrsnici i to uzbrdica je bila ozbiljna, spuste se obrtaji i ugasi se motor i nema sanse da se upali. Cimam onda ljude okolo da pripomognu jer sam vec izludeo i posle 5 minuta kada sacekam upali odmah i vozi se kao da nista nije bilo ali vec tada ga ne vozim dalje jer ne znam da l ce se opet gasiti. Da li iko ima ideju sta bi moglo biti pritom dijagnostiku ne mogu da uradim jer pod 1 niko nema obd 1 konektor, a i na sve to je jedan imao ali kaze da mi ne radi konektor na kompjuteru. Meni je ovo prvi auto kupio sam ga pre 2 meseca tacno menjan mu je motor ceo u Ninicu u mirijevu i za servis koji izgleda ko laboratorija sa Bosch natpisima svuda odradili su vrlo los posao. Edited September 1, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 1, 2020 (edited) @Luka Petrovic Kad je tako onda probaj, nije skupo, zameni senzor radilice. On se najčešće tako ponaša. Dijagnostiku ne može ništa da zameni. Edited September 1, 2020 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted September 1, 2020 (edited) @Luka Petrovic Slazem se, verovatno senzor radilice. Edited September 1, 2020 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted September 14, 2020 (edited) Postovanje svima. Imam problem sa fiat Bravo 1.6 16V 1999 godiste. Automobil kad se pali, pali na pola kljuca, kada se vozi radi savrseno medjutim problem se desava uglavnom kada se vozim duze od recimo sat ipo vremena i to jednom sedmicno i najskorije kada mi se desilo je na raskrsnici ogromnoj u Beogradu. Cekam ja prvi na semaforu da skrenem i samo odjednom obrtaji padnu na 600-700 i auto krene da se gusi, krenem da mu dodajem gas i on ga prvo malo primi ali onda posle uopste ne prima i ugasi se. Znaci ja sam na raskrsnici svi trube pokusavam da ga upalim on se na 3 sekunde digne na 1000 obrtaja i ne prima gas kada stiskam i naravno ugasi se. Poguram ga ja na trotoar dizem haubu i sta se desava: Kada okrecem kljuc da ga upalim ili na kratko ostane upaljen ili se odmah ugasi kada stiskam gas ne prima ga uopste i cuje se zvuk negde blizu klapne gasa kao baloncic mali kada pukne samo sto se ovde to cuje otprilike kada se i stiska gas i nema sanse da se upali. Medjutim kada sacekam 15 minuta upali iz prve i ide narednih 5km pa opet kad stanem u ler na semafor spuste se obrtaji i ugasi se motor i nema sanse da se upali. Cimam onda ljude okolo da pripomognu jer sam vec izludeo i posle 5 minuta kada sacekam upali odmah i vozi se kao da nista nije bilo ali vec tada ga ne vozim dalje jer ne znam da l ce se opet gasiti. Odradio sam dijagnostiku jedinu gresku koju prikazuje je lambda sonda koja inace daje ocitavanja srazmerno gasu u trenutku ocitavanja. EVO I SNIMCI NA YOUTUBE OBELEZENI SA 1,2,3,4,5 mozete da primetite da kako se pomera klapna tako se i ponekad cuje TUP. https://www.youtube.com/channel/UCfFKqzybIVYyMKsuH-6SR5w Takodje molim admina da ne premesta temu jer do sada nisam nasao nista slicno mom problemu a precesljao sam ceo forum. Hvala. Edited September 14, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 14, 2020 (edited) 18 minutes ago, Luka Petrovic said: Takodje molim admina da ne premesta temu jer do sada nisam nasao nista slicno mom problemu a precesljao sam ceo forum. Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj si ...kad već prošli put nisi pogledao. Videćeš da problem u kojem se auto gasi/ne prima gas dok je zagrejan (naročito posle duge vožnje), a čim se malo ohladi upali bez problema...ukazuje na senzor radilice. On daje signal kompu da se radilica vrti, i kad krene da baguje komp to čita da se radilica ne vrti...a, pošto se ona ne vrti onda komp ne daje ni gorivo diznama...i zato možeš do sutra da stiskaš gas. Ali, kad se stvar malo ohladi, komp ponovo dobija podatak od tog senzora da se radilica vrti i pušta gorivo...i sve radi dobro dok se opet ne zagreje previše (obično vrlo brzo) kad senzor počne opet da brljavi. Edited September 14, 2020 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted September 15, 2020 9 hours ago, neshaoct said: Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj si ...kad već prošli put nisi pogledao. Videćeš da problem u kojem se auto gasi/ne prima gas dok je zagrejan (naročito posle duge vožnje), a čim se malo ohladi upali bez problema...ukazuje na senzor radilice. On daje signal kompu da se radilica vrti, i kad krene da baguje komp to čita da se radilica ne vrti...a, pošto se ona ne vrti onda komp ne daje ni gorivo diznama...i zato možeš do sutra da stiskaš gas. Ali, kad se stvar malo ohladi, komp ponovo dobija podatak od tog senzora da se radilica vrti i pušta gorivo...i sve radi dobro dok se opet ne zagreje previše (obično vrlo brzo) kad senzor počne opet da brljavi. Hvala puno na pomoci nadam se da je to resenje pa javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted September 30, 2020 Problem resen skidanjem katalizatora-nije davao autu da dise kada se pregreje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites