kerber616 0 Posted April 8, 2011 poz clanovima foruma. prvi put pisem jer sam sve probleme u vezi auta nalazio na vec postavljenim temama. skoro sam kupio fiat bravo 1.6 16v 96god pa mi se desio problem koji ne mogu da nadjem u temama auto je poceo da se gasi u toku voznje. nebito na koliko je obrtaja. samo vidim da izgubi snagu i obrtaljka padne na nulu. ako stoji u brzinu posle nekih ne vise od 5sek auto nastavlja da radi. AUTO NE POSEDUJE PLINSKI UREDjAJ. auto nema drugih problema. ide kao zmaj. presao je 200.000 i radi kao singerica(osim sto se nekad ugasi u toku voznje). da lije neko imao slicnih problema i kako je to resio? pre brava sam vozio fiat coupe 2.0 turbo 16v 95god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 8, 2011 Jesi spajao na dijagnostiku da vidis ima li zapamcenih gresaka.Najpre bi mogao biti senzor radilice mada ne mora da znaci 100% da je to ali je dosta cest kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 8, 2011 Skolski primer senzora.Ipak,prvo na dijagnosticki uredjaj da se potvrdi ap onda CAP,senzor u djubre.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 8, 2011 ako ti se desava posle nekog vremena voznje a ne dok je hladan, moze da bude i pumpa goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
kerber616 0 Posted April 9, 2011 nisam spajao na dijagnostiku. nisam nasao majstora koji to zna ili ima opremu. da to se desava posle nekog vremena kad je auto zagrejan.primetio sam i da kad dam kontakt nekad se cuje pumpa a nekad ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 9, 2011 Onda ce pre biti da je do pumpe ili releja pumpe koji joj daje napajanje.Svaki put kada das kontakt pumpa mora da radi par sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valle 0 Posted April 16, 2011 Isti problem sam imao,i bio je senzor položaja radilice. Dijagnostika je prijavljivala bobinu. Senzor je više nego jeftin,i sve što ti je potrebno za zamjenu je imbus 4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gotoo86 0 Posted April 17, 2011 imao sam isto iskustvo kao i ti, dijagnostika je ukazivala na ventil visokog pritiskanakon sto su se sistemom eliminacije zamenula pumpa precistilo sve, itdproblem je ostaoda bi na kraju mjenjanjem obicnog filtera za goriva problem bio resen Quote Share this post Link to post Share on other sites
kerber616 0 Posted April 17, 2011 problem za sada resen. bio je u inercionom prekidacu ili kako se vec zove sto se nalazi ispod sedista na mom autu. samo prespojio sa zicom i vise se ne gasi u toku voznje. cuo sam da dijagnostika ne pokazuje 100/ siguran kvar ili to majstori ne znaju da ocitaju kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kerber616 0 Posted June 18, 2011 poz. posle duzeg trazenja nadjem majstora koji poseduje dijagnostiku. odvezao kod njega i on je obrisao 4 greske i rekao da ECU PRIJAVLJUJE U SEBI GRESKU. ako se desi isto sto se desavalo pre da dodjem da pokusa da popravi ecu. tri dana ga vozio bez problema ali kadf krenuo na put ugasio se i to u 1 h nocu. poludeo sam. sutra dan dok je taj majstor pokusavao da popravi ili sta vec ja nadjem polovan ecu za 30 evra. bez razmisljanja ga uzeo jer trazio na int u srbiji pod tim brojem je 150e. zamena kodiranje i ostalo me je iznelo 80 evra. svi kazu da sam bas lepo prosao. majstor koji mi je sredjivao auto ima marku dijagnostike magneti mareli, italijansku ista marka kao i komp na mom autu. gledao kako radi dijagnostiku i pokazuje mu svaki kvar i sta moze da se desi tako da dobar dijagnosticar i uredjam moze sve da pokaze. citao na forumu vec da dijagnostika pokazuje kvar pa kad taj popravis on pokazuje drugi. takve dijagnostike ima na int za 30evra i mozes sam da je radis. zeleo da podelim ovu informaciju sa vama u nadi da ce nekom da pomogne. pozzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted June 19, 2011 Neverovatna cena! Svaka cast na korektnosti ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted July 17, 2016 (edited) Pozdrav svima,imam problem sa bravo-m 1.6 16 v,gasi se u toku voznje odnedavno a ugasio se jednom i na leru,ide npr na nekom standardnom broju obrtaja 2500-3000 80-100 kmh i odjednom nece da prima gas obe skale padaju i auto se ugasi.Prodje 30ak sekundi auto najnormalnije upali krene ide par kilometara i opet isto,s tim sto sam primetio da kad nagazim papucicu recimo u drugoj,trecoj pa i svim brzinama on zakuca obrtomer na nekoj vrednosti nekad na 2500 nekad 3000 nikad ista vrednost i ne vuce dalje i onda znam da ce se posle nekog vremena opet ugasiti,sta moze da bude problem? Edited July 19, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted July 17, 2016 Prvo dijagnostika napamet se ne mogu dati nikakve smernice.... MIL status kakav je,sija ne sija.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted July 17, 2016 Sta je taj MIL?Mislim nemam iskustva oko tih stvari pa pitam a ovo mi je prvi auto,lokalni majstor mi je napomenuo da je mozda u pitanju senzor radilice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 17, 2016 E to! MIL označava lampicu uopštenog problema sa motorom. Vrlo verovatno je upravo to što je rekao majstor. Naravno, kao što kolega reče, dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted July 17, 2016 ako nije kacio na dijagnostiku bezi od njega... ovako mil lampica je zute boje i obicno zasija ako nesto nije okej ona upozorava na nepravilan rad motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted July 17, 2016 Ne pali tu lampicu,a nemam displej putnog racunara da vidim nesto jer je model iz 97 Uzeo sam senzor magneti marelli pa cu ga zameniti ovih dana a onda videti sta ce biti,nadam se da nece biti vise zajebancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted July 17, 2016 to sto zakuca do 2000rpm znaci da ti ulazi auto u safe mode sto znaci da ti racunar blokira normalnu voznju vec ti dozvoljava da se dovuces do servisa. Mogu biti raznorazni senzori ali svakako moras otici na dijagnostiku i proveriti ima li aktivnih ili generisanih gresaka procitati parametre vezane za senzore koji gledaju motor. A moze biti banalnost recimo kao zapusen auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted July 17, 2016 (edited) Cim mu zamenim ovaj senzor ide na test voznju a svakako ce na dijagnostiku Edited July 17, 2016 by Kiddy987 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted July 21, 2016 Zamenio senzor radilice i dalje imam problem,otisao 3o km auto isao lepo normalno sve kako treba lako prima gas,vuce sve super....Odmorio pola sata i u povratku jos pri kretanju primetio sam da slabije prima gas i da se muci vec u 2 oj,3 oj i onda sam ga probao dokle ce da ide,stao je na 4000 rpm i ne prima vise gas spustio ga na 80 kmh i dovezao kuci,tako da idem na dijagnostiku pa cu videti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted July 21, 2016 Rekoh ti ja bezi od tog majstora, dakle, dijagnostika prvo pa tek onda resenje ovako moze samo da se nagadja a nista ti necu pomoci ako budem navodio moguce uzroke kvara kao tvoj majstor. Kupio si senzor i nije to sledece moze da ti kaze kupi pumpu nije ni ona i tako u nedogled Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted July 22, 2016 uh da, to su oni koji idu sistemom eliminacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiddy987 0 Posted October 11, 2016 Zdravo svima drugari malo kasnim sa odgovorom ali evo o cemu se radilo,zbog gore navedenih simptoma otisao sam na merenje pritiska goriva pri cemu mi je sa 4 bar na leru prilikom opterecenja pritisak goriva padao na 2 bar i to nikad na definisanom broju obrtaja nego kako zapadne,znaci potencijalni problem pumpa ili regulator pritiska,majstor je izvadio kuciste sa sve pumpom goriva i ono sto smo pronasli u njemu nije bila prljavstina nego onaj gumeni providni zaptivak od cepa flase koji je redovno zapusivao usis i pravio pizdarije,prethodni vlasnik umesto na pumpu tocio flasama izgleda i na samom ulosku gde postoje 2 buksne za struju jedna je bila malo je reci labava,ono je landaralo tamo vamo kontakt nikakav.Uglavnom posle te da kazem male intervencije auto gura u maximalu obrtaja bez problema i ide super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladan035 1 Posted June 17, 2019 (edited) Da li je neko rešio slučaj gašenja motora u toku vožnje i da li 1999 godište ima regulator pritiska goriva? Edited June 18, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 18, 2019 @Vladan035 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites