moskovac 0 Posted September 8, 2013 Ove slike i napomena koji je alat mi najviše pomogle ,hvala ivan.ikZamenio sam čudo. radi sve ok a imao sam problem sa pristupom do onog džeka da otkačim stari i da ubodem ovaj novi. malo je skučeno ali sam ipak posle zezanja od 15 minuta uspeo.bilo je sve uvezano onim plastičnim vezicama . Još jednom hvala na pomoći pozdrav . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conseee 0 Posted August 3, 2014 Imam pitanje vezano za momke koji vec duze vrijeme koriste stila, naime prije par dana krenuo da upalim vozilo najnormalnije radio odvozio nekih kilometar parkirao izasao na minut, vratio se u auto nije htio da upali tek iz nekog 7-8 puta, vec neko vrijeme mi pokazuje da neki grijac nije uredu preheat fault tako nesto (mrsko mi da zamjenim valjda ne skodi nicemu?) eh sad pprije par sati u toku voznje na boardu mi se pojavi crvena lampica neke pumpe (slika ispod) da li je to problem sa radilicom i koliko cijene kotiraju popravka i svega toga? P.S. iz Sarajeva sam... HVALA NA POMOCI UNAPRIJED ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7726 Posted August 3, 2014 Nije problem sa radilicom Ovo ti je " Check" lampica koja ukazuje na to da imas neki problem i da moras na dijagnostiku da bi video o cemu se radi. Moze biti svasta u pitanju, od senzora pa do krupnijih stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 3, 2014 Po opisu problema mislim da je u pitanju senzor radilice, ali svakako treba na dijadnostiku da odes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conseee 0 Posted August 3, 2014 Nije problem sa radilicom Ovo ti je " Check" lampica koja ukazuje na to da imas neki problem i da moras na dijagnostiku da bi video o cemu se radi. Moze biti svasta u pitanju, od senzora pa do krupnijih stvari.Znaci stvar je u senzoru radilice vjerovatno... da li je to neki krupniji problem posto stvarno nisam bas neki ekspert oko tih stvari, je li komplikacija da se to rijesi i ostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 3, 2014 (edited) Drugar je menjao to na Puntu, sam senzor kosta oko 20e, ruke 10 i dijagnostika 10 ... posao gotov za pola sata Edited August 3, 2014 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conseee 0 Posted August 3, 2014 Hvala puno na pomoci, sutra svakako ide na dijagnostiku pa cemo da vidimo o cemu je rijec Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 3, 2014 Da, pridružujem se mišljenjima ostalih. Na dva jtd-a sam imao taj problem. Menja se za par minuta, običan ''kablić''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Z. 0 Posted August 7, 2014 Pozdrav, imam problem na Stilu 1.9, izbacuje mi prvo gresku ebd failure, pa abs failure, a nakon toga i loose connection. Da li je u pitanju senzor radilice, ili se akumulator ispraznio. Inace auto nije vozen 15-ak dana dok sam bio na odmoru, samo ga je cale pre nekoliko dana upalio, i radio je svega minut u mestu. Sad nece nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7726 Posted August 7, 2014 Probaj sa drugim akumulatorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
morke 0 Posted October 25, 2014 Koliko moze da kosta popravka senzora radilice Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7726 Posted October 25, 2014 Nema popravke, samo drugi. Pitaj u nekoj prodavnici, imas i banere na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 25, 2014 Oko 3000 din + ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 25, 2014 Mislim da sam na ApSport-u video da je senzor položaja radilice oko 2200 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 25, 2014 Moguce, original je malo skuplji od nekog zamenskog, negde oko 500 din je razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 25, 2014 Taj od 2200 je facet bez kabli i ne moze za njega,ima facet 2400 sa kabli i bosch oko 3000+.Imam ja bosch original fabricki za 1500din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 25, 2014 Ja menjao pre 2 meseca, 2400 je zamenski Facet a 4000 i nesto je Bosch koji sam uzeo. Ruke mi nisu naplatili Quote Share this post Link to post Share on other sites
adamic 1 Posted January 4, 2015 (edited) Postovanje, imao sam sledece probleme pa bih voleo da to podelim s vama u slucaju da se nekome isto to desi. E ovako, vozim ja tako lepo mog voljenog Stila JTD uzivam u tmurnim oblacima koje gledam kroz panoramu i eto ti djavola iskoci meni lampica crvene boje sa nacrtanim motorom i na displeju ispisano ENGINE FAULT. Pu je, sta mu je sad? Pa se ugasi, pa se opet upali (lampica) i pisti svaki put, to je naravno melem za moje usi.. Da predjem na stvar, ako ugasim auto sa upaljenom lampicom, kasnije ga jedva upalim.Ako ugasim auto sa ugasenom lampicom pali kao nagazna mina, jako interesantna stvar, zaista. I tako ja odem na dijagnostiku i meni tamo pokaze zaboravio sam koji kod tacno, pored iskljucenog protokomera i egr. Kada smo ocitali taj kod dobili smo sledecu recenicu, koju jos nigde nisam procitao CONNECTION BETWEEN CAMSHAFT AND CRANKSHAFT- moguci uzroci: prekid u nekoj zici, senzor bregaste, senzor polozaja radilice ili kompjuter motora. E i tako ja vozim vec danima zbog ovih praznika, i cekam da odem kod nekoga da redom sve ispita, kada se to desi i kada resim problem ja cu vama ovde napisati sta je bilo. Ako je neko imao ista ili slicna iskustva voleo bih da ih podeli sa mnom, hvala! Edited January 5, 2015 by neshaoct spojeno 1 Dedmen reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 4, 2015 To se desava na zagrejan motor, pa sacekas da se ohladi malo i onda upali i opet se ugasi, ili se ne gasi kad izbaci to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
adamic 1 Posted January 4, 2015 (edited) Auto kao auto se ne gasi, znaci sa lampicom koja se pali gasi ili konstantno gori moze auto da se vozi bez ikakvih problema. A dal je zagrejan ili skroz hladan motor takodje nema veze, znaci samo da l sam ga ugasio sa upaljenom engine fault lampicom ili ne...ja ne znam, mnogo neverovatno zvuci, al sve nesto sumnjam na taj kompjuter motora. EDIT: Znaci ako ugasim auto sa upaljenim upozorenjem(lampicom), tesko ga upalim, vergla ali ne pali, tek kasnije na misice...takodje nece ni na gurku nego mora valjda lepo da se zamoli, sta znam... Edited January 5, 2015 by adamic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 5, 2015 Neće nikako da se upali (ni na gurku) jer komp ne vidi da se radilica okreće, pa ne šalje gorivo. A, ne vidi da se okreće jer senzor ne šalje taj podatak (signal). Počne da ga šalje kad se ohladi, zato ti malo kasnije upali motor. Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 5, 2015 Ko sto rece nesa moze da bude ili senzir radilice ili senzor bregaste redje da je ecu,tako da odvezi kod nekog ili mozes i sam da nabavis senzor radilice pa da probas da otklonis sumnju ako nije do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
adamic 1 Posted January 5, 2015 Probacu sa senzorom radilice Ziveli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan95 1 Posted August 21, 2015 (edited) Imam problem sa stilom 1.9 jtd gasi mi se povremeno kada radi na leru i izbaci low oil pressure , juce sam imao problem da se ugasi kada upalim kratka svetla na autu a kada radi na pozicijama onda nece.Da li neko zna u cemu je problem? Edited August 21, 2015 by Stefan95 Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 21, 2015 Vidi kutiju kod akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites