Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo 1.9 JTD - neće da upali dok se ne ohladi / senzor radilice

Recommended Posts

Pre nekih 20ak dana je Stilo poceo da mi izbacuje gresku "high oil level". Posto znam da mu nisam dolivao ulje niti bilo sta radio, reko ajd elektronika prolupala i nisam reagovao. Posle par dana je povremeno poceo da izbacuje gresku "oil senzor failure" reko ajd to je od toga. I onda vrhunac - pre 15ak dana me je ostavio na parkingu, nije hteo da upali kad je vruc. Cim se ohladio upalio je normalno. Posle par takvih voznji sam promenio senzor za ulje (davac ulja tzv), ulje i filter ulja i mislio da sam NAJZAD resio to. Uzmem auto sa servisa juce, i danas opet nije hteo da upali dok se nije ohladio. Ali sad ne prijavljujenikakve greske.

Ima li ko neki savet/resenje za ovo, jer sam ja ostao bez ideja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor radilice ??

Tako se manifestuje ali bi trebalo da izbaci grešku "lose connection"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sad ne prijavljuje nikakvu gresku ni kad je hladan ni kad je zagrejan. Ocita sve i ispise "check OK". Ali kad je zagrejan opet nece da upali, samo vergla na prazno. Neka elektronika mu ne dozvoljava da se upali ali ne znam ko/sta.

A cemu sluzi taj senzor radilice? Jel mer pritisak ulja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi bar pise "Check ok",ja od kad sam kupio auto zbog onog misterioznog problema "Preheat failure" nisam doziveo da vidim "Check ok" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim je moguće da se kod tebe dešavaju dva potpuno nezavisna kvara, koji su se na čudan način isprepletali i "udružili snage" :thumbdown:

Po svemu sudeći, uspešno si rešio jedan problem - senzor ulja. Što se ovog drugog tiče, i ja nešto sumnjam na senzor radilice, ili možda senzor bregaste.

Ta dva senzora, udruženo daju podatke centralnom kompjuteru o položaju pojedinih klipova (i ventila) i na osnovu tih podataka vrši se ubrizgavanje goriva u neki od cilindara. Bez tih informacija, gorivo se uopšte ne ubrizgava u cilindre, i onda - džaba verglanje.

Nema druge nego da oteraš auto da se očita dijagnostika kad je zagrejan. (Dogovori se unapred sa nekim majstorom)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se nije gasio u voznji verovatno senz bregaste..moze biti i senz pritiska nafte ali .. citanje kodova te ceka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo najzad sam sredio autic :D Problem je bio u EGR ventilu ili kako bi rekla dijagnostika "povratni plinovi" :) ociscen ceo sistem, plus dizne i sve ostalo kad se vec radi, i sad autic radi kao sat. Jednostavno sam imao nesrecu da imam 2 kvara u isto vreme, pa sam se uhvatio za ulje i senzor ulja, da mi EGR nije ni pao na pamet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da nije hteo da pali zbog EGR-a. Najcesci uzroci zbog koji nece da pali su senzorika i prelivi dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemi koje si ti imao nemaju veze sa EGR-om, nadam se da su ti ostale intervencije eliminisale problem. Koliko te je koštala ta intervencija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si "cistio" dizne ..tj cime su ti cistili CR dizne zivo me interesuje ?

Pravo i jedino ciscenje je ,ako su one problem za rad motora ,remont ..koji je 120e po komadu...u suprotnom ne vidim kako zbog njih nije hteo da pali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da kupim Stilo 1.9 JTD 2002 god od 80KS, vlasnik mi je rekao da je jedini problem u tome sto kada motor dostigne radnu temperaturu ugasi se :veryangry: . Rekao je da je bio kod njegovog majstora i da je "neki senzor" u pitanju. Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje?).

Ne znam sta da radim, da li da ulazi, u tu pricu ili bolje da odustanem od kupovine. :rolleyes:

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima senzor na radilici, neki davac, uglavnom, oko 2.000 dinara je nov. To je manje vise standardno, zamena traje 10 minuta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ako neko zna kako seresava ovaj problem molim za odgovor, trebalo bi da kupim Stilo 1.9 JTD 2002 god od 80KS, vlasnik mi je rekao da je jedini problem u tome sto kada motor dostigne radnu temperaturu ugasi se :veryangry: . Rekao je da je bio kod njegovog majstora i da je "neki senzor" u pitanju. Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor??? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje???).

Ne znam sta da radim, da li da ulazi, u tu pricu ili bolje da odustanem od kupovine. :rolleyes:

to je RPM senzor ako je on u pitanju,nista specijalno brzo se menja ali ako se odlucujes za kupovinu idi na kompletan pregled pa neka ti majstor gde oteras utvdi da li je to u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je u tome sto je auto u austriji i ne verujem da bih ga mogao pogledati kod

majstora vec samo ono sto vidim i cujem. Covek mi je objasnio da je to greska e sada da li je velika ili mala to ih video kada auto stigne. jedan majstor mi je rekao ako je senzor na radilici, zasto ga oni nisu zamenili kada on nije tako skup (dobro razmisljanje :veryangry: ), kaze mi jos da moze da bude neka dizna, ili eventualno pumpa visokog pritiska , jos uvek studiram internet i razmisljam :coffee: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je senzor polozaja radilice

http://www.autoricambi.co.rs/index.php/delovi?page=shop.browse&category_id=115&TreeId=133

Zamena traje jako kratko - ako je samo to, onda nema greske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super bi bilo da je to, ipak sam odlucio da ga ne uzmem jer nemam bas nesto para za bacanje, jer ako nije to onda moze biti nesto skuplje i samo cu se zakopati,naici ce neki drugi. U svakom slucaju hvala na brzim odgovorima. :rolleyes: Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne laze covek, nego verovatno ne zna kako da objasni zasto se motor ugasi kada postigne radnu temperaturu. Problem pravi senzor na radilici.

Nema Brava / Stila koga bar jednom nije snaslo ovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Kakav bi to mogao senzor biti sto ugasi motor? (kaze kao prevencija da se motor ne pregreje?).

Laže. :thumbup:

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Pozdrav svim forumašima.

 Od skoro sam član na ovom forumu a i vlasnik fiat stilo 1,9 JTD . pojavio mi se problem sa senzorom radilice . čim se malo zagreje motor samo se ugasi automatski i zatim čekam da nekih 15 minuta do pola sata .nakon čega pali bez problema na pola ključa što bi reko naš narod.

 

 da je senzor radilice zaključio sam čitajući par tema na forumu a i utvrdjeno dijagnostikom.

 

 da ne dužim , moje pitanje je sledeće:

 

 1. da li da se upustim samostalno da to čudo promenim?

 

 2. gde se tačno nalazi taj drndavi senzor? dole , gore, levo, desno ,u gepeku ,

     ili možda kod komšije u fići :D

 

 3. da li prvo da skinem stari i da sa njim odem u kupovinu ili ovo indijanci po radnjama

 

     znaju tačno koji je tip ,pošto sam na jednom mestu pročitao da postoje dva različita senzora.

 

    ( nešto jedan ima neki dodatni kabal ,a ovaj drugi ne).

 

   hvala unapred za odgovore i savete. pozdrav. :unworthy:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

menja se vrlo prosto,može i moja baba da ge zameni a nalazi se na zadnjij strani bloka sa leve strane do menjača odmah povise kartera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...