Jump to content
FAS Euroauto Goran
mig

Fiat Grande Punto - problemi sa centralnom bravom

Recommended Posts

Znam da je radilo a sad sam primetio sledece: centralna brava radi preko daljinca, ali kad kljucem pokusam da otvorim vozaceva vrata nece, dok suvozacka hoce. Koliko znam to nije prosta mehanicka brava vec ide kontaktno preko nekom elektromagneta jer se cuje cak. Ne znam zasto ne reaguju glavna vrata? Isto me zanima sta se desava ako crkne centralno zakljucavanje, kako da udjes u kola kad manuelno otkljucavanje opet ide preko elektronike tj. nije mehanicko kao na Yugu i slicnima?

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam ..izvinjavam se ako gresim za doticni jer na GP nisam skidao..ali na svi prethodnim modelima kljuc i bravica rade kao na jugu...bravica mehanicki pomera mehanizam zabravljivanja koji ima u sebi prekidac i daje signal za ostale brave...upravo da ako crkne akumulator mozes mehanicki otvoriti vrata .

Probaj ovo..otvori haubu...zakljucaj na daljinski...skini klemu sa accu pa probaj na kljuc da otkljucas suvoz vrata..ako otvori znaci da je mehanicki i da ti je na vozackim nesto umrelo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam ..izvinjavam se ako gresim za doticni jer na GP nisam skidao..ali na svi prethodnim modelima kljuc i bravica rade kao na jugu...bravica mehanicki pomera mehanizam zabravljivanja koji ima u sebi prekidac i daje signal za ostale brave...upravo da ako crkne akumulator mozes mehanicki otvoriti vrata .

Probaj ovo..otvori haubu...zakljucaj na daljinski...skini klemu sa accu pa probaj na kljuc da otkljucas suvoz vrata..ako otvori znaci da je mehanicki i da ti je na vozackim nesto umrelo..

Znam sta bi bilo logicno, ali...ako jednim okretom na jednim vratima otkljucas i sva druga to mora uraditi neki elektro mahnizam koji se napaja, zar ne? Znam d apostoje gasne i elektrobrave. Naprosto na suvozackom sve radi a na vozackom nece. Ne znam sta tu moze da crkne ako kazete da je mehanicko, nije nista zaglavljeno, ulazi kluc, lveo-decno okrece za kojistepen ali ne cujem mehanizam koji odbravi vrata, dok na suvozackim to cujem. Znam da je radilo na oba ali sada ne radi na vozackim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo zato sto na suvoz cjujes mehanizam a na vozackim ne ,znaci da se u vozackim se otkacilo.

Ja ti rekoh sta da probas da ustanovis ..i ti i mi da znamo jel mehanicka ili elektricna brava........ako ne probas tako dalje od toga ..hm ne vidim dalje...skini tapacir razmontiraj vrata pa vidi sta ima..i onda ce ti biti jasno sta sve tu IMA da se otkaci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre par dana centralna brava ne zakljucava zadnja leva vrata. Sva vrata se lepo zakljucaju osim tih i auto ne prijavljuje nikakvu gresku. Ako ostavim ta vrata otvorena centralna brava nece da se zakljuca a ako ih zatvorim ponasa se kao da su sva vrata zakljucana. Da li je neko imao slican problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem ti je iskljucivo mehanicke prirode u tim vratima. Verovatno je neka banalna stvar u pitanju. Potrebno je skinuti tapacirung pa pregledati.Ukoliko slabije baratas sa alatom i strujom odvezi ga kod nekog auto elektricara ili prijatelja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao Svima.

 

Imam specifican problem sa centralnom bravom na Grande Puntu 1.3.

Naime, ne radi zakljucavanje i otkljucavanje na vozavevim vratima putem daljinskog.

Sa kljucem registruje i zakljucava i otkljucava oba vrata.

 

Mislio sam da je problem sa samom bravom, pa sam skinuo tapacirunge i testirao na suvozacevim vratima. Tamo radi, tako da smo elilinisali motor same brave, kao i kablove u vratima, jer sam i njih povezao na suvozacevu stranu, i brava reaguje.

Osiguraci svi provereni, svi rade, inace je jedan zaduzen za obe brave, broj 07 ispod volana.

Ono sto zelim da pitam je, da li mozda neko zna koji modul ili relej salju napon na taj motor, i gde bi se oni nalazili?

Suvozaceva strana radi najnormalnije.

Ne uspevam naci nikakva uputstva na netu, mada je vecina njih iz Velike Britanije, dok italijanski i poljski ne znam, gde je inace Grande Punto dosta pominjan po forumima.

Moram napomenuti da je to 1.3 MJD, pa mu je kutija sa osiguracima i relejima drugacija od benzinca, za sta takodje ne mogu da nadjem uputstva za releje, tj. koji cemu sluzi.

 

Hvala Svima unapred.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao,

 

Da li ti je ikada zaključavanje radilo putem daljinca? Da li ti radi na drugom ključu? 

Moguće je da ključ nije uparen (A moguće je i da lupam gluposti, i da će neko pametniji da odgovori:D

 

Koliko se ja sećam iz nekih postova koje sam nekada pročitao, može da se desi da je zbog nekog kvara centralna jedinica promenjena a da neko nije posle odradio uparivanje sa ključevima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radilo je do pre tri meseca. Na zalost nemam drugi kljuc sa centralnim zakljucavanjem, ono, sudbina svakog kupca polovnog automobila. 

 

Samo me zanima da li neko zna gde se nalazi jedinica za centralni bravu na njemu. Mislim da samo gubi na kontaktu, jer je prestalo da radi, pa se vratilo na par dana, i opet prestalo da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je glup predlog, ali da li si probao da promeniš bateriju na ključu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijedan predlog nije glup, probacu pa javljam. :beer:

Ako neko zna samo neka mi odgovori na prvo pitanje:

 

 Da li mozda neko zna koji modul ili relej salju napon na taj motor, i gde bi se oni nalazili na GP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj..

image.thumb.png.4d0c4e4904c030ffd6d8ad6b08d22d35.pngimage.thumb.png.a90beb0033881c0618137c26cbc7bfd8.pngimage.thumb.png.c6dbf745ee63b1d910ee543b84be5e0b.pngimage.thumb.png.1fbd0387aa2315ae8cc77d383a262391.pngimage.thumb.png.4d0c4e4904c030ffd6d8ad6b08d22d35.png

Edited by danko
gdople slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vozacevu bravu nece kljuc do kraja i ne radi zakljucavanje, u suvozac bravu ulazi kljuc ali otkljucava i zakljucava samo ta vrata.
Kojim redosledom da krenem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desava isti problem...Nekad zakljucava sva vrata a nekad zakljucava sva vrata OSIM vozacevih,i obrnuto, otkljuca sva vrata a vozaceva ostaju zakljucana... Od pre cetiri dana ni kontakt brava ne radi,tako da ne mogu da upalim auto, osim na gurku. Posto mi je auto stao daleko od kuce ostavim ga kod najblizeg preporucenog majstora (od strane prijatelja), i eno ga cukaju ga vec 4 dana.... Na kraju mi javljaju da je otisla "centrala" i da mora da se menja. Ceh oko 100 evrica... Mada to meni nesto ne pije vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene kada je zezao daljinac, promenio sam mikro-prekidac jedan je pravio kratak spoj na samoj ploci daljinca. Popravka je kostala 500dinara u NS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa centralnom bravom... 

Kupio sam punta pre oko mesec dana , i kad zakljucam auto prednja vrata i jedna zadnja se zakljucaju a druga zadnja ne , i obrnuto , kad otkljucam auto , prednja i jedna zadnja su otkljucana a druga zadnja se tad zakljucaju ... Ima li neko ideju kako da to resim? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci problem su samo ta jedna zanjda vrata ako sam dobro shvatio  koja rade kontra od ostalih ,,koj punto?

 mozes da probas za pocetak  da otkacis akumulator  i ostavis sat vremena tako ,mozda je samo komp pobrljavio  ,dali punto ima onaj kids lock ?

Edited by Falcon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sa akumulatorom sam probao , nije alo efekta ... Ima kids lock ali to funkcionise tako sto iskljucuje otvaranje iz kola , nema veze sa zakljucavanjem , ili mozda gresim ? Grande punto 1.3 mjet , 2008-mo 75ks 5b.

Edited by BrankoV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se dešava isti problem...Pre dva meseca je počeo da zaključava sva vrata OSIM vozačevih,i obrnuto, otključa sva vrata a vozačeva ostaju zaključana, pa moram baš ključem da dovršim radnju direkt u bravu (skakavac).

Ono što ja mislim, ali nemam nikako vremena da proverim, jeste da je problem u žicama u vratima, tj u onoj gumi (bužiru) da su prekinute, jer realno najviše se koriste vozačeva vrata. Vidim da niko nije našao rešenje, i konkretno rekao, ali nema logike da je centrala ili ključ i sl. a da sva vrata rade a samo zezaju vozačeva. :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep vikend, ja slobodan i ajmo u akciju! Kao što sam i predpostavio! Problem je bio u instalacijama u samom crevu tj gumi od džeka vrata do samih vrata! Neko je to nekada čeprkao i loše odradio, pa sam ja sve polako povezao novim žicama i lepo izolovao, spakovao, vratio. Naravno, sada sve radi bez greške! Usput sam video da su mi zvučnici produvali, pocepali se, tako da i to će se rešavati!
NEMOJTE DA VAM NEKO UZIMA 100e i KAO MENJA CENTRALU I SL...!!!

IMG_20200201_122132.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@2FAST4U pregledao, sve u redu. Crko motorić, narednih dana idem da kupim novi...

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...