Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

ne kapiram sto je toliko jeftina, pa opravka onih vrata i krila i komplet branika moze da se odradi za 150-200€, pa nek je i 300€ to je opet džaba auto.

Kaže motor i menjac su dobri, unutrašnjost deluje dobro jedino ako je trap izlomljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto na oko deluje zapušteno, mogu misliti šta je tek ovako.

Na eksterijer dodaj bar još 250€ za krštene gume i felne. Trapovi ako su loši to je bar 200€. Lagano će da mu se popne cena na 2500€... Ko ima entuzijazma i vremena da se zeza pa i da je kupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira mislio bih da je ovo dobra kupovina da u pozadini ne stoji jos pet auta slične vrednosti sto me navodi da razmislim cime se bavi dotični i samim tim sto ga on ne okrpi za 200€ i prodaje za 2500€ nego ovako.

Opekao sam se ja jednom na to - bolje da kupim jeftino pa sredim za sebe!

Sad ne kupujem jeftino-nisam toliko bogat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiti selespeed auto za 1500€ koji izgleda umorno je bas mazohizam. Bolje u startu dati vise para ali da bude kako treba. Ova konkretno ne vredi ni te pare. Bas je lesangija na oko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registracija 300e + prenos bar 100+ put i propratni troskovi oko 100e i to je odmah 2000e. E sad, ne bi bilo lose da se ipak pogleda auto, jer ima osnove da se sredi a i ima bas dobar enterijer i opremu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi i postovani znalci i drugari,

potrosio bih oko 3000e na polovan auto. Nisam preterano upoznat vezano oko mehanike-elektrike kola, iako sam iz slicne struke. Za slicne pare jedino sto mogu da biram su godista oko 2004 sa predjenih recimo max. 200.000. U toj klasi imamo vrlo ruzne i male: Opel Corsa, Ford Fiesta, Renault Clio a jedini koji je onako meni bolji je Peugeot 206.

E sad, jurim AR 147 1.9 JTD 2004 ili ako skupim jos malo novca isao bih na Restyle iz 2005 koji cini mi se ima MJET motor koji koristi i Grande Punto iz 2005-2010 (lanac mesto kaisa?). Hocu dizel :) Znam da im je najslabija tacka prednji trap :(

E sad, posto ja znam malo o kolima a vi mnogo vise mozete li mi dati neke prakticne odgovore i savete na sledece?

1. koliko realno trosi u kombinovanoj voznji 1.9 JTD/m motor na AR 147 karoseriji

2. na koliko km strada trap i sta se tada sve menja, recimo da bih porelazio 25.000km godisnje a kola bih koristio par godina pa prodao.

3. kad kupujem polovnjaka, na sta tacno obracam paznju i sta i na koji nacin testiram prvi put pre nego sto odem kod automehanicara? Sta je to sto ja sa kolegom mogu da proverim na prvu loptu: da znam da motor nije produvao, ne dimi, ne trosi ulje i slicne cake za koje sam cuo?

Uzeo bih kola, koja bi u startu bila malo skuplja samo da u prvoj godini ne moram da se majem sa serviserima i sl. vec da ih vozim, uzivam u enterijeru i duhu AR brenda. Naravno, redovan servis i slicno je OK, ali da znam da ne moram da menjam turbinu, otvaram glavu motora, dizne, board computer, menjam viljuske i amortizere itd.

To bi za sada bilo to.

HVALA najlepse

Edited by mig
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dodam ono sto sam prevideo. Zanima me slabiji 1.9 model, tj. onaj sto ih ima najvise 85KW i 116KS, ne treba mi trkacki auto vec model koji je spoj semi-sportskog, elegantnog, diplomatskog i hedonistickog duha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražio sam i ja dugo 147 i nije bilo za te pare. Pogledaj i Stila ako hoćeš, mada su i oni 3000+ evra ako hoćeš dobar.

Potrošnja jtd-a ti je kombinovano oko 5,5-6 litara. Meni je prosek 4,9l-5,1l, ali sa 70% polu-otvorenog ili otvorenog puta i ne štedim ga i ne gušim mnogo.

Trap strada isključivo zavisno od toga koliko je čuvan auto, brojevi ne znače mnogo isto kao i za motor.

Motori su im svima dobri, osim ako nije baš neki upropašćeni leš. Pazi na trapove, zamajac, kvačilo, turbinu i slične skuplje delove i računaj da imaš sigurno 400-500e ulaganja u kola čim ih uzmeš+ registraciju.

Srećno sa kupovinom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 3000€ ne možeš restyle dizel ni da nađeš, a ne da bude u stanju koje tražiš.

JTDm 8v troši 8-8.5l po gradu (po bordu), na otvorenom oko 5l na 100km/h.

Trap je odličan, ali su putevi očajni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sve večno, doduše kod nas kraće traje i generalno ima dosta loših zamenskih delova naročito za trapove. Raspitivao sam se kada sam uzimao krajeve balans štangle i dobio info za ove zamenske da traju koliko i mali servis. Menjaš ulje, menjaš i krajeve.

Druga stvar kad čovek kupi auto u rasulu pa mu je kriv auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasno je koliko ljudi nisu svesni da je lako kupiti auto, ali da nije lako odrzavati auto. Tu su registracije, gume, akumulatori sitnice oko trapa, potrosni delovi oko motora, sve su to normalne stvari i troskovi koje niko ne sagleda i ne ocekuje prilikom 'obracuna' za kupovinu auta.

Velikim delom sam se zbog toga i odlucio za Fiat Stila.

Poslato sa marsa koristeci teleport!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo treba znati kada auto prodati tj kada ulaganja postanu prevelika. Ima ljudi daju sve pare u auto, srede svaku sitnicu puknu ogromne pare i onda prodaju auto.

Dva moja ortaka rade po tom principu, oba uzeli kredite da bi se vozili (po meni budalaština) zatim raspad sistema u ulaganja preko 2000 e. Prvi kupio Vectru 2,0 DTi 3500 e uložio >2000 e i na kraju kad je sve sredio prodao auto u bescenje za 1700 e. Vožnja tri godine bez goriva i registracije 4000 e.

Drugi isto uzeo jedan kredit da bi vozio auto, pa zatim još jedan kredit da bi ga popravljao. I još ga nije doveo u red tj tek ima ulaganja, pošto mu majstor posle remonta turbine izvukao iber pored auspuha.

Po meni čim krene nizbrdo prodaj mrcinu i ivlači se iz g.vana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nije Alfin forum,ali u pitanju je Italijasnko auto pa neka pomogne ko moze i zna... :)

Da li mi neko moze reci iz licnog ili bliznjeg iskustva nesto za ovo vrstu automobila i ovog motoraU pitanju je auto Alfa romeo 147 facelift 1,9 jtd 130 KS.Da li je i koliko skupo odrzavanje.Sta su joj prednosti ,a sta mane i mnoge druge karakteristike icon_biggrin.gif

Ovo je auto u pitanju tj.dizajn icon_exclaim.gif

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sacekaj, javice se valjda neko ko ima neka iskustva sa tim autom, uglavnom mozes da gledas po alfinom forumu i ako nisi registrovan ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ko motor je isti kao i u fiatima, proveren i neunistiv. Malo je slabija u trapovima ali i to nije neki trosak danas, jedan poznanik je skoro na svojoj ceo trap odradio za 200e. Drugo ne znam sta bi te zanimalo, pitaj konkretno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2005 facelift 147, to godište ima lajsnu na dnu vrata gepeka. Ne postoji fabrički motor od 130ks (da ja znam). Imaš facelift u JTD i JTDm varijanti. Održavanje motora isto kao za svaki auto iz Fiat game sa tim motorom. Trapovi ozbiljniji, ali i skuplji. Potrošnja, bar za moj JTDm do 9 po gradu. Pričam o kratkim relacijama. Ako hoćeš da radiš remap, onda verzija od 150ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nađe nigde od 130 ks, ima 100, 110 , 115, 120, 140,150 i 170.

Koja je to verzija ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...