Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Restajling prelepo izgleda, i čini mi se da ima za nijansu veće štopaljke ili se varam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

možda Banjo uoči temu, pa ti da sve potrebne informacije iz prve ruke, on već neko vreme vozi baš tu facelift sa JTD motorom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling prelepo izgleda, i čini mi se da ima za nijansu veće štopaljke ili se varam.

Na facelift 147 su drugačiji farovi, štopaljke, branik, instrument tabla (nema one "tunele"), kožni volan je drugačiji. Takođe na novijim modelima su kvake plastične, a na starim aluminijumske... Ima tu još nekih detalja :)

Po manualu JTDm 8v 120ks troši po gradu 7.4l a JTDm 16v 150ks troši 7.8l. U praksi je to oko 1l više. 120ks je 5 brzina, 150ks 6 brzina, pri kraju su mislim radili i 120ks sa 6 brzina.

Što se tiče cena održavanja, osim trapa koji je kompleksniji sve je isto kao na bilo kom drugom autu iz Fiat game slične klase. Ono što sam ja menjao, hladnjak motora 9,400 nov i ruke 2,000 (mora branik da se skida). Crevo interkulera gornje 4,900 - domaća proizvodnja, odlično odrađeno. Oba cilindra kvačila 7,500 i ruke 2,500 (jedan je riknuo, ali kada je bal...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ko motor je isti kao i u fiatima

Samo jedna mala korekcija... Kod JTD sa 115 ks se razlikuje glava u odnosu na Fiat i kod Alfe je problematičnija.

Za ove druge motore već nisam siguran...

Pored standardnih stvari i provere trapa, obrati pažnju i na konzolu sa podizačima stakala na vozačevim vratima, to im je takodje boljka. Prekidači se ne menjaju posebno, niko ih efikasno ne popravlja, a cela polovna konzola se kreće oko 100€.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasno je koliko ljudi nisu svesni da je lako kupiti auto, ali da nije lako odrzavati auto. Tu su registracije, gume, akumulatori sitnice oko trapa, potrosni delovi oko motora, sve su to normalne stvari i troskovi koje niko ne sagleda i ne ocekuje prilikom 'obracuna' za kupovinu auta.

Velikim delom sam se zbog toga i odlucio za Fiat Stila.

Poslato sa marsa koristeci teleport!

polovnI Fiat Stilo- jedini auto koji je dva put jeftin! Trebalo je Fiat odma' da ga pravi u polovnoj varijanti. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim clanovima ove zajednice!

Ovako, zeleo bih da kupim Alfra Romeo 147 1.9 jtd, nasao sam vec jednog preko prijatelja i evo vam link:

http://www.polovniau...eo_147_19_jtd/?

Zanima me vase misljenje o ovom autu, po svemu sudeci meni se cini kao odlican auto.

Auto je uvezen iz Italije i covek kaze da je redovno servisiran, ima servisnu knjizicu.

Hvala unapred!

Clip_4.jpg

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam zamerki, ali stvarno, vidi se ostećenje sedista vozacevog , na slici br 7 se vidi oljuskano od rizle, na 11 ogrebotinice na braniku, tj nije preterano usminkan, bas lepe felne, motor, stopaljke su ok....

Idi vidi, sedi provozaj, pazi na stanje trapa, zna da izbije prilicnu sumu iz džepa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se samo štopovi uopšte ne dopadaju. Ajde što su ružni,nego se razlikuju još i levi i desni, ostalo jako lepo izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baci pogled na zadnji lonac, moguce da je samo povrsinska rdja - spoljni sloj lonca. Felne i stopove bih odmah prodao i stavio Alfine felne i eventualno tamnjene stopove. Posto mi se cini da su farovi radjeni. Da je presao tu km, tesko. Lepa oprema u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaku Alfu 147 moraš da vidiš uživo da bi nešto zaključio, slike znaju dosta toga da sakriju (talase na vratima i sl.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se samo štopovi uopšte ne dopadaju. Ajde što su ružni,nego se razlikuju još i levi i desni, ostalo jako lepo izgleda.

 

Mislim da se ne razlikuju nego je levo maglenka, a desno za rikverc. U svakom slucaju su neozbiljni na crnom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, najverovatnije je to, ali opet dosta loše ovako deluje i na sviđaju mi se ti Kineski farovi od 20e kroz koje i miševi prolaze, a ne voda i prašina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje ok skroz, za km sam ubedjen da je dosta veca, po sedistu, rucici menjaca , oljustenoj boji i sl...nisam bas ubedjen da je auto u prvoj boji, ali o tome nista preko slika. Sta znam, po meni deluje kao primerak koji vredi pogledati, a i cena mi dodje povoljna zbog toga sto je jtd + dig. klima, + 5vrata, + felne i gume..Deluje mi kao da joj je prosli vlasnik poklanjao paznju koliko toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Stakla na Alfa Romeu su iz istih godina svuda kao i kad je auto prozveden, iz bliskih serija brojeva - da li je to u redu, sto se tice neke logike da nije jace lupan i da su pucala stakla?

 

2. Koliko je okvirno mali a koliko veliki servis sa rukama za 1.9JTD?

 

3. Ima li neko sveze kontakte za Deshy sa Dusanovca, posto sam uzeo Alfu koja je prosla osnovnu dijagnostiku pa bih kod njega da sve detaljno proveri, sredi nesto sto meni smeta i odradi ono sto on misli da je potrebno kako bih bio siguran

 

Hvala mnogo

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Da, ali ne znači da nije lupam, već samo da stakla nisu letela. Može da bude udaren branik ili far.

 

2) Mali je do 10 000din,a veliki oko 30 000 za jtd koliko se sećam 

 

Čestitam na kupovini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na savetima, nisam imao priliku da se javim ranije jer sam bio u velikoj guzvi. 

 

Inace, gospodin je prodao doticni auto meni pred nosom. Tako da je Alfa otisla u necije druge ruke. 

Ali nije mi zao jer sam u Novom Sadu, tacnije u Kisacu nasao odlicnog stila za 2300 eur i kupio ga. 

Stilo je 1.9 jtd, kupe, dizel. Ima par sitnica koje trebaju da se poprave primera: rucke su odvaljene, jedan zvucnik je prolupao, termostat je potrebno menjati. 

Ali zato je veliki i mali servis radjen pred prodaju, ima sve 4 nove zimske gume, redovno je servisiran, proverio sam u servisu. Motor lepo radi, nema garezi, ide fino. 

Samo sam otkrio kada se prednji deo nagde, to jest udari u rupu cuje se kao neko puckanje u prednjem delu i oseti se pod nogama. 

Tako da sam ja prezadovoljan! :)

Postavicu par slika kada budem uhvatio vremena, pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinite, morao sam ovako po crtama u jednoj temi jer sam nov i sa malo iskustva. Zanima me procena mogucnosti saniranja, isplativosti i okvirna cena za sredjivanje ovakvih `sitnica`, gde naci polovne rezervne delove i gde iste zameniti (automehanicar, elektricar...)

 

-          Kontrolni dugmici na vozacevim vratima za prozore ne rade kako treba, klimavi i izlizani. Moguce sredjivanje?!

-          Sediste, zamenjana bocna koza + sprej za kozu – moguca zamena?!

-          Nakon okretanja kljuca na MAR I inicijalizacije sistema, cuje se neki zvuk iz konzolnog dela, kao sustanje (brum) na zvucnicima ali dolazi iz dela gde je klima

-          Brava na suvozackim vratima je pokusana da se obije, ostala je ostecenja. Moguce sredjivanje?!

-          Kvacilo skripi – prsten/gumica, podmazivanje

-          Poklopac rezervoara, ne zakljucava rezu

-          Zaprljan sistem sa antifrizom, ciscenje posude

-          Desni bocni migavac, slomljene zabice

-          Rucka na pretincu, pukla pa je srafljena obicnim srafom, za menjanje

-          Desni mali zvucnik kod vozaca ne radi

 

Dakle, moze li me neko okvirno uputiti u problematiku vezano za ovo gore? Cuo sam da ima otpada Alfi gde se ovo moze naci, ali posto su ovi `delici` a koliko ruke da se oni zamene? Cisto da znam na sta da racunam?

 

Hvala mnogo!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugmiće prefarbaš, relativno lako se rastavlja cela ta konzola prekidača. Nije jeftina ako ne radi, od 70 do 100€

Suvozačeva brava nije tražena pa ni skupa, zameniš kvaku sa cilindrom.

Kvačilo škripi... hoće od cilindra kvačila?

Posuda antifriza zaprljana... Ne bi smelo ako je sve OK.

Visokotonac je 500rsd polovan, lako se skida ta plastika. Skineš čepič, odvrneš šraf i povučeš plastiku. 4 žabice je drže.

 

El ti pitaš za svoj auto, pošto mi iz cele priče deluje da je dosta umoran... :question:

 

Bolje predstavi auto nego da se kupusa na deset tema po forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugmiće prefarbaš, relativno lako se rastavlja cela ta konzola prekidača. Nije jeftina ako ne radi, od 70 do 100€

Čuo sam da ti dugmići oće da budu zayebani za vraćanje kad se rasklopi konzola. Mora rano da se ustane.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo- verovatno skripi sama pedala, to je cest slucaj na novijim vozilima koja imaju plasticne papucice, wd sprej bi trebalo da zavrsi posao a hoce povremeno i sama od sebe da prestaje da skripi.

Zbog rucke na kaseti ces verovatno morati druga cela vratanca da kupis.

Za sediste te nisam razumeo.

To sto cujes da susti, verovatno su klapne od grejanja i mislim da je to normalno (mislim)

Zmigavac- verovatno ce morati drugi.

Sistem hladjenja isperi, ima valjda i neko sredstvo da se kupi bas za ispiranje rashladnog sistema, i onda sipaj novi antifriz (Paraflu)

I kao sto rece kolega, predstavi auto :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda rasklopljena konzola prekidača. Ima još onih malih gumenih tastera. Predstavi auto, ili da admini sve ovo lepo prebace u temu o kupovini 147.

 

Prekidaci.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala

 

Alfa 147 1.9 JTD Impression, sredina 2003, 209.000, 2 kod kljuca i kartica. Skoro je uzeo, placen 3000e, nasminkan, iako sam pazio i isao sa koelgom koji se razume vise od mene jer je profi vozac, sigurno me je zavrsnuo za 200e.

 

Sva stakla iz iste godine i serije, nije jace lupan. Receno mi na 2 razlicite kompj. dg. da je originalna motorna km. E sad...

 

Dugmici kod vozaca rade ali su klimavi pa se zaglave, nisu precizni i sl. kao svi ostali. Kao da im fali neka vodjica. Posto su svi oni nalik na tastature ili miseve sa mikroprekidacima. Znaci ispravni ali se oba dugmenceta klate. Dok joystick na njemu za retrovizore radi bukvalno kao nov. Ne znam koliko je ovo na placu sto je coo dao sliku ili mogu samo te dugmice da zamenim.

 

Ovo za prljav antifriz siistem i kvacilo kazu da je cesto. 

 

Sediste vozacevo sam tek kansije primetio jer sam nov i nisam znao sta sve da gledam, osim kompjuterske dijagnostike, vidim da je desni bok sedista menjan, mozda jer je ispaljen aiurbag. Medjutim u servisu su mi rekli da su svi airbag dobri i senzori. A ta koza je ofarbana u bukvalno istu nijansu, primetio sam tek kasnije kada sam vide da na bogu nema Airbag srs gravure na kozi.

 

Mogu da slikam nedostatke pa ko hoce da mi da najbolji predlog, inace sam picajzla i znam da za te pare ne mogu da ocekujem salonsko polovno vozilo kao u poznatim autokucama

Edited by mig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...