Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@mikimaus86

 

Ako nadjes JTD u dobrom stanju, o pouzdanosti istog je suvisno bilo sta pricati, posto se odavno dokazao u praksi. Nisi napisao da li pikiras iskljucivo JTD ili mozda neki 8v/16v MultiJet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9.9.2018. at 8:52 PM, Ivan said:

@mikimaus86

 

Ako nadjes JTD u dobrom stanju, o pouzdanosti istog je suvisno bilo sta pricati, posto se odavno dokazao u praksi. Nisi napisao da li pikiras iskljucivo JTD ili mozda neki 8v/16v MultiJet?

 

pa kazu jtd kao bolji ali merkam jedan poprilicno ocuvan 1.6 twin spark troja vrata pa sad ne znam dal je to bolje ili jtd potrosnja mi nije bas bitna nego ovo sto kazu da se kvari vise benzinac nego dizel

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, mikimaus86 said:

pa kazu jtd kao bolji ali merkam jedan poprilicno ocuvan 1.6 twin spark troja vrata pa sad ne znam dal je to bolje ili jtd potrosnja mi nije bas bitna nego ovo sto kazu da se kvari vise benzinac nego dizel

 

Druze bezi dalje od alfe ili  ako vec moras da je uzmes gledaj iskljucivo jtd to ti je moj prijateljski savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/15/2018 at 11:17 AM, Trofeo said:

Druze bezi dalje od alfe ili  ako vec moras da je uzmes gledaj iskljucivo jtd to ti je moj prijateljski savet.

Ne razumem,prilicno pausalan savet verovatno na osnovu lose kupovine.A  kupovinom polovnog automobila faktor srece je bar 50%.

U porodici je trenutno  147,156,i 2x 159. A tu je i pasat kupljen nov 2016 kome se zadnji trap raspao na 90.000km.I sta sad,da kazem bezi od pasata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se slažem da je Trofeo dao prilično površan savet. Ovo što je napisao podseća me na neke likove što kažu kako je jedini dobar auto neki koga Nemci naprave.

Ja lično imam odlično iskustvo sa Alfom 147 i rado bi opet kupio Alfu. Znate ono, kada vam jedan auto postane reper za ostale...

Pa onda kada odem da kupujem drugi auto u sebi upoređujem:

Nema sedišta kao Alfa (ili ima) , nema ležanje na putu kao Alfa (ili ima) , nema osećaj u vožnji kao Alfa...

I još nešto...

Od kada su 147-mice postale dosta povoljne sa cenom, dosta poznanika i rođaka ju vozi. I svako je prijatno iznenađen sa Alfom i nije mu jasno kako neki tako generalizuju auto...

Kada kupiš krš auto (bilo koje marke), naravno da će ti se smučiti život (bilo da je to Alfa ili Pasat). Drugar je kupio novu Škodu Oktaviju. Posle 60000km. turbina mu je  otišla u PM i sredila motor. Da li to znači da je Oktavia generalno loš auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno ali je i lepo rekao , kratko i jasno. Benzinci im nisu nesto, uzmi jtd i cao

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mili bože na šta je Alfa spala!

Dizel bolji od benzinca.

Vremena se očigledno menjaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne deluje lose, ali tapacirunzi vrata ili sedista su menjani. Mora biti isti materijal na sedistima i vratima.

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako, pre ristajlinga nisu isli kozni tapaciri, nego su uvek bili platneni

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je kod Alfe i ne mogu da se setim jos koje marke bese. Totalna glupost :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije tako, pre ristajlinga nisu isli kozni tapaciri, nego su uvek bili platneni

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk


U pravu si, sad vidim da sam pogresio.

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze neko da mi kaze zbog cega kukaju da su benzinci losiji od dizela, posto generalno postoji sansa da prodam Punta i uzeo bih Alfu 147 restajling. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trose ulje, imaju varijator, mnogo manje predju od dizela, trose..solidno, imaju 8 svecica s tim sto su 4 male paprene :D i po meni sem 2.0 ts i jts ovi ostali nemaju dusu da umru ili u prevodu - lose idu :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mico a dizeli imaju turbinu,plivajuci,dizne i to je sve poskupo za zameniti.A koliko je normalna potrosnja ulja na 1.6? Ja sam imao 2 Fiata Bravo 1.2 16v i trosili su do 800gr na 8-9000km. Posteno idem malo vise na opciju benzinca  jeftinije odrzavanje,registracija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju ali nije sklono crkavanju u nasoj grupi a i jeftino je to danas sve, pogotovu polovno :D
Ne znam koja je normalna potrosnja ulja, ne volim motor koji trosi ulje , tako da takav ne razmatram uopste :D
Moras da probas neku pa sam da vidis kako i sta. 147 se mnogo lepo vozi a to sto ja kazem da "ne ide" za tebe uopste ne mora da bude tako. Pristojno je to al za moj ukus nije.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne stavljam se ni na koju stranu u ovom slucaju, ali nekako sticem utisak da su benzinci te generacije stvarno malo 'losije' napravljeni. Licno sam posedovao Stila i pred kupovinu, ista dilema bila. Odlucio sam se za benzinca i zazalio. Tada su valjda gurali te dizele, zbog manje co2, i nekako kao da su ih bolje pravili. Vec za ovu generaciju sto je u Giulietti (1.4 turbo benz i 2.0 i 1.6 jtdm2 dizel) ne sticem bas takav utisak. 

 

Imam i kontra primer, kolega sa posla vozi 2.0 ts u 156-ici, na satu preko 600.000 km, generalisana na oko 350-400, ne trosi skoro nista ulja...

 

Osvezenje TS motora kosta maltene ko zamajac na dizelu :D

 

Sto kaze Mica za 1.6 105 ks, jes malo 'tanak' za danasnje prosecne prohteve, a 120 ks verzija ima problematican varijator, a 2.0 je vec redak, ozbiljno trosi, pa jos ako i ulja... i na kraju se stvarno dodje da je 1.9 optimalan agregat...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda je ponajbolje gledati dizela,sad pitanje menije nekako zapao za oko onaj od 116-120konja koliko je vec.I koje su okvirne potrosnje tih dizelki? Imam jednog kolegu koji je vozi i njemu pise da je 6.5l 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa 6.5 l mozes da racunas na kombinovanu. Grad 7-8l, extremi i zima moze vise. Magistrala moze i 4l a auto put..120km/h nekih 5l, 140km/h nekih 6l i preko toga vec trosi..

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa kolegama, za ta godista (polovina prosle decenije), sa ocuvanim MultJet-om nema greske. Za moj ukus, 1.9 16v je ubedljivo najbolji dizel koji je Fiat izbacio (do trenutka ubacivanja DPF i klapni na kasnijim modelima) tako da bih da kupujem auto nekog starijeg godista sada iskljucivo to jurio. Mislim na odnos performansi, potrosnje, odrzavanja, robusnosti... Kada sam trazio Stila, taj motor je nazalost bio tek 2 godine u prodaji, tako da sam bio "osudjen" na 1.9 8v koji je trunku jednostavniji, za neke stvari i jeftiniji, tanji sa performansama, ali prava radna mazga sa kojom nema greske za tu karoseriju. Posto pitas, meni je JTD Stilo za 10 godina bio na proseku 6.1l (slicna tezina auta i potrosnja kao MultiJet). Sto kaze Mica, na magistrali se normalnom voznjom opusteno spusta na blizu 4l.

Benzinci su u tim godistima bili malo "tanji", sto rece @horvat da uzimas nesto novije pa da ides na T-Jet. Za danasnje standarde im je malo veca potrosnja (pogotovo 150 verzija po gradu), ali se u eksploataciji vrlo korektno pokazao, jeftino odrzavanje, redovni servisi i registracija. Sigurnija opcija u odnosu na MultiAir (krenuo od 2010.), koji potencijalno moze da zvekne po dzepu za dodatni MA hidro-razvod, ali se s druge strane vrlo lepo vozi kroz ceo opseg obrtaja, ima lepse performanse i manju potrosnju (+50 Nm u Sport modu i 15% manja potrosnja u odnosu na T-Jet). Oba pomenta 1368 ccm turbaka su svakako prilicno ispred starijih 1.6 (105 i varijatorskog 120) i 2.0, ali ih nema u 147 (Nuova Bravo, Giulietta).

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao bih kesa za nesto mladje da nisam kuci radio nastrešicu za kola,izolacija na kuci. A Punta menjam sto je postao mali i treba mi nešto udobnije jer imam problema sa ledjima. Pa zato nebih bacao neke velike pare a Alfa mi se odavno svidja. Čak mi je lepsa od 90% noviji kola tog segmenta. U suštini ako naletim na dobrog benzinca i ocuvanog ja cu uzeti njegaako ne onda dizel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...