Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

laki

Punto mk.2 - hladnjak klime

Da li su isti hladnjaci klime kod mk.2 1.2 8v i 16v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A odmah i ja da se ubacim :) hladnjak klime za Punta 1.3 multijet (mislim da je mareli) koji puntisha ili neki drugi Fiat nosi isti?

izvini Laki :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://seekpart24.com/ava/condenser-air-conditioner-ft5289?c=100355

Danas sam na 10-ku ugradio novi hladnjak vode(motora) i hladnjak klime. Oba od proizvođača AVA cooling.

Ugradio sam ovakav hladnjak klime. Doneo mi drugar iz Italije 68 E. Kod nas je skoro 100 u KIT komercu. Hladnjak motora sam kupio u KIT komercu za 5300,00 dinara.

Interesantno, u Italiji su su hladnjaci vode(motora) skuplji-dođe oko 110 E i više. Dodao bih da je ova firma stvarno italijanska, a ne kako neki kaži kineska.

Eto ako nekome koristi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su isti hladnjaci klime kod mk.2 1.2 8v i 16v?

Treba da su isti..proveri u nekoj radnji ..stavis na sto i uporedis nosace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utorak 12.07.11. 35C a bušan hladnjak klime. U servisu traže 90 evra za krpež i servis. Nije malo, pa se pitam da li je bolja varijanta zameniti ga polovnim? Jel zna neko koliko košta i gde da se traži? Hvala i požurite da se ne ušinem od promaje.

Edited by vladar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sluzbenim kolima (Z10) imam problem sa hladnjakom klime... Dosta je ostecen od kamencica i donji deo mu je u fazi polu-raspada...

Klima jos uvek radi, doduse primetio sam da se na vrucinama kompresor gasi cesce nego inace.

Svracao sam u servis POLAR KLIMA i ljudi traze oko 22.000 din. za zamenu hladnjaka i punjenje klime posle toga...

Nije mi bilo tesko pa sam okrenuo par radnji i servisa i dosao do informacije da je cena hladnjaka (Valeo, Denso...) oko 10.000 din. Zamena istog je oko 2.000 din. i punjenje klime oko 3.000 din. Dakle usteda je 7.000 din.Jedino sto me nervira jeste sto ne mogu u radnjama na osnovu broja sasije da mi daju hladnjak, vec mogu da znam koji je tek kada se skine sa kola...

Interesuje me da li je imao jos neko slican problem i za koji se hladnjak odlucio?

Edited by Markoni147

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si nasao Valeo i Denso za te pare? Toliko su zamenski odnosno kinezi (oko 100eur)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene interesuje hladnjak klime za 1.3 mjt, punto. Ovaj moj je u lošem stanju pa mu sada pred sezonu sigurno sledi zamena. Sećam se da sam pre 10 - 15 godina kupovao ava hladnjak od neke firme (znam da je direktni uvoznik) u Zemunu i da je bio znatno jeftiniji od ponuda kod prodavaca. Da li neko zna da li oni još uvek rade (mislim da su tu negde oko Goranovog servisa, ako me pamćenje dobro služi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju jedni na Altini ali nisu oko Goranovog servisa, malčice su dalji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad i meni problem,hladnjak klime probusen na jedno 15tak mesta,niko nema objasnjenje kako,gde naci polovan hladnjak i koje su im cene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovan je macka u dzaku jer i taj moze da capne vrlo lako, a i ako nije dobro zatvoren kad je skinut onda je krenuo da korodira iznutra jer i aluminijum korodira na svoj nacin. Bolji je i kineski nov barem po mom misljenju. Ili npr polovan koji nije skinut sa auta. Ja sam stavio nov, kineski koga sam nasao u NS za oko 6500din prosle godine. Za sada radi kako treba. Inace, ispravnost novog, tj da nije busan lako se utvrdi jer se cuje kako vazduh udje u njega (jer je vakumiran) kad se skinu zastitne kapice sa otvora na koje se povezuju cevi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jednog koji ce da garantuje za polovni deo,da nece da pusta a,stavicu mrezicu dole za komarce ili nesto,da vise kamencici ne mogu da mi prave problem,jer su mi ocigledno oni izbusili hladnjak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadji metalnu mrezu. Ona je malo skuplja,ali ce da bolje da radi posao. Taman to mozes da uradis dok je branik skinut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu posto sad bas nisam pri parama hiljadu troskova itd itd,ali videcu,gde ima da se kupi metalna mreza?jel imas bas za punta ili kupim pa sam namestim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa onim alu mrezicom, koriste je pcelari za kosnice, moze da se kupi u poljoprivrednoj apoteci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazi nesto ce se naci vec,da mi je to drugar rekao ranije,nego gluperda cuti i napravi se biiip,sad moram i hladnjak da menjam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now