Jump to content
FAS Goran
LDEX

Punto mk.1 & mk.2 - curenje goriva

Recommended Posts

Ljudi imam problem, nadam se da cu vam dobro objasniti sta je i gde je problem.

Na rezervoaru, gde ste postavlja plovak i pumpa za gorivo dolaze dva creva. Jedno je za odvod goriva i ide direktno na pumpu i to crevo ide do zadnjeg filtera za goriva kod rezervoara. Na tom crevu je problem, kad dam kontakt i upalim auto na njemu curi gorivo. Curi na luli, da je tako nazovem, koja je montirana na crevu i ona se navlaci na pumpu i na sebi ima kao osigurac da ne moze da se svuce. Oblozeno je gumom i curi bas na toj gumi.

Dal to ima kao rezevni deo, celo to crevo do filtera ili samo da lula sa tim osiguracem, ili dal neko zna kako bi to mogao da resim bez toga, da bude ono navlacenje pa selna dal moze tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet ja...znaci proslo je mesec dana i ne fali ni gram corbe jeeeej ali sad imam drugi problem,Naime prvi put od kad sam skidao rezervoar da bi stavljao mrezice sam sipao dosta benzina,negde oko 30 litara i odjedanmput pocne da curi benzin na ono crevce kod zadnjeg desnog tocka...

Curilo je nekih 10 minuta kap po kap i stalo....Ja vozio auto i kad sam dosao do 10l sipao sam ponovo skoro 25 i opet pocelo da piski pa stane.Sad ima raznih misljenja al meni se cini da je mozda crevo negde osteceno prilikom vracanja rezervoara nazad ili je istrulilo negde..Napominjem da mi se to nije desavalo pre ugradnje mrezice a i crevo nije dirano tj.ganci nisu sekli nista

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu da pitam ovde.

 

Kad napunim rezervoar u Stilu do vrh curi gorivo izmedzu zadna leve gume i zadne vrate, nakon sta  iscure neke 1-2l prestaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je juce s oprostenjem propisao na istom mestu ispred zadnjeg levog tocka.

Vece pre toga sam ga nafilovao bukvalno do cepa...presao sam stotinak km i kad sam se parkirao posle minut provalim da mi curi kao ludo....

Zovem majstora kazem mu sta se desava,po njegovom savetu sam odvrnuo cep gde se sipa i culo se kako je vazduh tj pritisak izasao...posle 10 sekundi je stalo curenje.

Odvezao sam ga odmah kod njega i rekao mi je da sam ga prepunio i naravnk posto se benzin siri na toploti moralo je negde da izbije...i sad je sve ok,pregledao ga je i nigde nije curelo kada sam otisao kod njega.

Sta cu kada sam glup.. nema vise bukvalno do cepa punjenje... bar ne na 40 stepeni :D

 

20160804_191325.jpg20160804_191322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...