CooleR ZA 0 Posted April 1, 2011 Auto je fiat brava 1.4 12v 98g,sa ugradjenim plinom.Yugo 45 bolje ubrzava od njega.Isto se ponasa i na benzinu i na tng.Na nekom pravcu jos nekako i ide,ali kad nadje na brdo to je strasno,jedva se drugom izvucem.Zamenjena je bregasta,ventili,gumice,klackalice,senzor radilice,svecice,kablovi,svi filteri,menjac i prateci delovi,isparivac,difuzor.....ne znam ni sam...LUDIM!Prvi put sam ovde,pa imajte razumevanja ako u necemu gresim.HVALA UNAPRED! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 1, 2011 Jesi li proverio zupcenje auta?Vidim da ste se bavili skidanjem glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 1, 2011 Ako su ti majstori to radili bez alata za blokiranje bregastih onda je zupcenje omanuto najverovatnije i to je uzrok nedostatku snage a 1.4 inace nije neka zver pa se to prilicno primeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted April 1, 2011 Ti motori imaju problem kad se plin ugradi zbog ploce ,tj uvodnika za plin,zatvori mu skoro sav vazduh i ne ide nikako.Skini poklopac monopointa i videces o cemu ti pricam. Dizna ulazi u plocu skoro na milimetar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CooleR ZA 0 Posted April 1, 2011 Ako su ti majstori to radili bez alata za blokiranje bregastih onda je zupcenje omanuto najverovatnije i to je uzrok nedostatku snage a 1.4 inace nije neka zver pa se to prilicno primeti.Uzubljenje smo proveravali tri puta i opet isto.Sto se tice dizne video sam kako i gde stoji.Da li da mu skinem plocu za plin,vratim na fabricki,pa ga probam na benzinu?Inace auto sam uzeo sa ugradjenim plinom,i ponasao se solidno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 2, 2011 Ako te zeza i na benzinu i na gasu,znaci da je kvar na delu koji koriste oba.Znaci poglaedaj kablove,svecice,bobinu.Takodje proveri da li su svi spojevi na usisnom delu OK,da slucajno negde ne vuce falsh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 2, 2011 Jeste li merili kompresiju?Ima li kakvih gresaka na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CooleR ZA 0 Posted April 2, 2011 Kompresija je na svakom malo iznad 9,na diagnostici je sve ok:kaze majstor.Za Bokija>svecice,kablovi novo,probano vise bobina..isto.Aj jos samo da pogledam spojeve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 2, 2011 Kad se gremlini umesaju,onda covek mora da sumnja i na najneverovatnije stvari....proveri i protocnost katalizatora i auspuha. A mozda ti i lambda sonda pravi probleme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
CooleR ZA 0 Posted April 3, 2011 ^^^ Druze katalizator nema,tako sam ga kupio,ali tad je dobro isao.Skidali smo i auspuh,i on je ok.Probao sam da vozim i sa otkacenom lambda sondom...isto.Dodje mi da mu ubacim neki drugi motor,ali kakve sam srece ni tad ne bi vukao.Ako znate preporucite neki DOBAR servis,poklanjam auto na 10 dana.Placam samo ako ga rese,dosta mi je bacanja para :wallbash: .Nek kosta ,samo neka ide!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 3, 2011 Pa zovi TIM servis.Mixy ima i alat i znanje za takve puske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 5, 2011 Ako znate preporucite neki DOBAR servis...Pogledaj:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr_kolew 1 Posted May 9, 2012 (edited) imam fiat brava (5 vrata) sa 1.2 16v motorom odrzavam ga kod gorana na altini i auto je u besprekornom stanju jer sam picajzla za kola....ali juce mi je dosao do ruke bravo 1.2 16v(troja vrata) koji ide mnogo zece i bolje nego moj,moj fiat ima oznaku motora b2000 a ovaj koji ide bolje od mog ima oznaku a5000,u cemu je fora? Edited May 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 9, 2012 Tvoj auto je teži.Oba auta su polovna, samim tim niti su isto prešla, niti su isto vožena, niti su isto održavana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr_kolew 1 Posted May 9, 2012 ali za koliko je tezi par desetina kilograma....a sto se tice kilometraze ovaj auto sto znatno bolje ide od mog ima daleko vecu kilometrazu od mog,tako da ne znam,evo danas sam proverio i da li se razlikuju menjaci i apsolutno su isti i moj i njegov fiat idu na 3500 obrtaja u petoj na 120kmh.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 10, 2012 Mislim da je razlika 100 Kg-a plus, kao što već rekoh:...niti su isto vožena, niti su isto održavana.Zabluda je očekivati da dva polovnjkaka stara po 10, 15 godina treba da idu skroz isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr_kolew 1 Posted May 10, 2012 Ne vidim sto ne bi isla priblizno isto pogotovo sto je moj sa 2 konja vise a ide losije a pri tom oba polovnjaka su u ekstra stanju, redovno odrzavana u nemackoj a kod nas od pre par meseca nastavio je odrzavanje fiat goran na altini....ali dobro posto vidim da nekog realnog odgovora nemate... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted May 10, 2012 A faktor goriva, da li je ulenjen, kakve su dizne, ima milion stvari . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 11, 2012 Bas kao sto kazu nesa i ticma,imas tu milion faktora....glup primer tvoj auta sa 200000km i taj sa istom kilometrazom,ali na primer na tom uradjena generalna pre 20hiljada,tako da ce svakako bolje ici,kada je glava nova,klipovi odradjene dizne itd,nabrajam.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr_kolew 1 Posted May 12, 2012 ljudi,moja barava je na 151 ooo km pravih,ja je kupio na 136000km,od prvog trenutka se goran na altini brine o mom autu,evo juce smo uradili sve moguce solucije sta bi mogo biti uzrok slabe vuce,kompresija je maksimum'uzubljen kako treba,dizne oprane i testirane,otkacili smo auspuh da vidimo da nije do zacepljenosti izduvnog sistema - ni to nije uzrog lenjosti i nezivosti ovog auta....tako da je jedino ostalo da probamo sa zamenom ecu jedinice da vidimo da li ce se nesto promeniti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 12, 2012 da li je goran provozao auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 12, 2012 ...posto vidim da nekog realnog odgovora nemate...To što se tebi ne dopada odgovor je druga stvar... Pusti priče o 2KS više, to ni Schumacher ne može da primeti, a ne ti u tvom autu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted May 14, 2012 Neso poteraj ti to kao tvog stila jedno 5 dana da se ocepi pa ce da ide ko lud Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted May 14, 2012 Ima tu vazda stvari,faktor gume,faktor menjač,filteri,čudesa 100. Ako je razlika drastična, kreni u priču kupusanja. Ja sam održavam svoj auto i kada sam god čačkao nešto za čim nisam imao potrebe pojavljivao se problem Moj savet dok ide vozi,kada stane dobar majstor i . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted March 2, 2013 Auto je fiat brava 1.4 12v 98g,sa ugradjenim plinom.Yugo 45 bolje ubrzava od njega.Isto se ponasa i na benzinu i na tng.Na nekom pravcu jos nekako i ide,ali kad nadje na brdo to je strasno,jedva se drugom izvucem.Zamenjena je bregasta,ventili,gumice,klackalice,senzor radilice,svecice,kablovi,svi filteri,menjac i prateci delovi,isparivac,difuzor.....ne znam ni sam...LUDIM!Prvi put sam ovde,pa imajte razumevanja ako u necemu gresim.HVALA UNAPRED!Ja sam imao isti problem sa vucom kad sam kupio auto i odem kod Ivice u Lazarevac,i nadje da fali plasticna medjuploca izmedju isparivaca i dizne sto sprecava uvod vazduha u normalnom protoku,Ta ploca ima nekih 5 milimetara debljine,deblja ne sme jer bi onda bilo previse vazduha za plin a samim tim i potrosnja bi otisla u djavola.Pravi se od nekih plasticnih belih punih cevi,idi kod nekog metalostrugara,oni to znaju i imaju,napravi ti sa odgovarajucim precnikom unutrasnjim a spolja ti obrezes onaj visak i izbusis rupe za safove,a najbolje je da ipak odes kod Ivice da ti on to sredi,neces poznati auto.Inace,na ovim motorima plin je losa zamisao ,ja ga uskoro skidam i vracam na benzin i dodajem vodonik,bar ce da ide!! Quote Share this post Link to post Share on other sites