Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
woolfika

Eibach sportske opruge i fabrički amortizeri

Recommended Posts

Molim Vas za sugestije :thumbsup:

Vozim fiat bravo 1.9 jtd. Pre dve godine sam kupio eibach sportske opruge kojima sam spustio auto, ne znam tacno koliko ali sigurno jedno 3-4cm. Kupio sam ih od Marka i Vlade sa Ledina. Imam normalne amortizere. Na autu su 16 felne od fiata coupea sa gumama 215/40 16 i auto je uzasno tvrd. Zimus sam vozio 14ice dimenzije 177/65/14 bio je meksi ali opet dosta tvrdji nego pre. Pre neki dan sam se vozio u Vladinom (sa Ledina) fiat bravu hgt koji je isto spusten, ima 16ice i sportske amortizere. I auto je neverovatno udoban. Koliko bih dobio na udobnosti ako bih stavio sportske amortizere i sta mi vi preporucujete do nekih 200-300 eura max?

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam na Stilu Eibach sa fabrickim amortizerima.Tvrdji je ali ne nesto posebno u odnosu na fabricki.Nekada sam imao Golfa sa Koni amortizerima i oprugama...to je bilo tvrdo :lol: Verovatno ima razlike i u sportskim amortizerima,neki su meksi,neki tvrdji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportsko i udobno je kontradiktorno - doduše zavisi od sporta. Ako si šahista onda je sasvim u redu da staviš na stila udobne 'sportske' amortizere.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA, znam ja to, mada kazem vam ljudi vozio sam bravo HGT koji je spusten sa 16cama, skroz druga prica..... ima nize opruge i neke bilstein skracene amortizere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

caoo :) imam seicenta 2002 god

mislio sam da kratim amortizer i sabijam opruge al posle se plasim oce biti dovoljno 2,3 cm i da li ce da kaci sa ta 2 ,3 cm bas sam u dilemi :p

pomagajteee :)

evo slike seicenta kao dzip je :p

sei1.jpg sei2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako kratis amortizer onda mozes da biras koliko hoces da spustis auto a to da li ce da kaci, zavisi od mnogo toga, ali u svakom slucaju, nizi auto treba da bude tvrdji... Tako da trebas nabaviti i neke tvrdje opruge a ne da sabijas svoje ;) Da sam ja na tvom mestu, potrazio bih da li je fabricki ugradjivano neko nize vesanje i ako jeste, uzeo bih kupio amortizere za to nize vesanje i neke makrirane opruge ;) Ili potrazio da li pasu sa nekog drugog auta opruge a da su tvrdje od tvojih za barem 30-50%...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje gde mogu da nabavim sportske opruge za fiat bravo nuova 2.0 mjet hteo bi da spustim auto max 3 cm ne vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ces spustati, auto ti je vec spusten od starosti :)

Ja stavio fabricke opruge, auto mi visi 3cm, videcu koliko ce da padne. A sportskim oprugama bih ga spustio na 3cm, sto bi zapravo opet doslo na ono sto je bilo sa starim originalnim oprugama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ma mislio sam, ako su opruge stare, sabiju se vremenom.

Eto ima kolega sa foruma isti auto ko moj, standarne opruge, ja sad stavio nove napred, auto mi visi za 3cm, sto znaci da sam uzeo Eibach 3cm krace, bio bi na visini kao sa starim oprugama, sto sam i navikao.

Bas zbog toga nisam hteo sportske opruge, da ne bih bio nizi nego sto sam bio, ali evo sad vidim koliko je auto bio visok fabricki kad je bio nov :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino da cekam jos 10 god :D jer je auto 2011 god sto znaci da su i opruge, a za 10 god ima jos 5 automobila da promenim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa, moja greska :) slucajno sam krenuo citati temu od pocetka, ili su sastavljali moderatori teme i video sam sliku starog Bravo-a na avataru, pa sam mislio da je i auto star...

Moje su recimo bile 8 god stare, i auto je bio nizi.

 

Na stranim forumima (bar za Grande Punto) kunu se u Eibach SportLine, sta vise, radije ih uzimaju nego Pro-Kit iako su nize. Navodno ne gubi na udobnosti, sto je u sustini nemoguce.

Za zadnje kolko tolko mogu da razumem jer su progresivne, a za prednje...nema sanse da budu mekse, jer su krace. Za Bravo, neko je vec pitao u nekoj temi, u Sportline su ti zadnje progresivne, dok u Pro-Kit verziji nisu progresivne. I naravno Sportline vise spustaju auto 45-50/30 i 30/30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi jedno pitanje da li opruge od Fiat crome 2.0 benzin paše na Fiat bravo nuova 2.0 mjet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao ne može, al zato od stila pašu ko na nošu

 

Mnogi rekli ne moze od Stila nema šanse sad probao i moze

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam pre neki dan pisao na par oglasa na KP u vezi Eibach opruga za Grande Punto 1.9, cisto da znam da li da ih uzmem u razmatranje.

Dva odgovora po 180 eur, a jedan (Bomrad) 280-350 u zavisnosti od prevoza.

Ne znam da li su mislili za te pare da idu licno po njih u Nemacku odmah cim platim i da se vrate u roku od 24h ili dobijam i gratis turisticku turu. Neki ljudi su zaista ludi.

Te opruge kostaju 120-130 EUR. Za te pare mogu otici sam po njih, napraviti mali turisticki vikend sa devojkom (ili soping) i vratiti se.

I da ih porucim i platim carinu i pdv, izaslo bi me jeftinije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/20/2016 at 5:22 PM, Bingodalton said:

napraviti mali turisticki vikend sa devojkom (ili soping)...

 

U tome je caka, na kraju ces potrositi mnooogo vise od tih 200, 300 eura ako odes u soping sa devojkom :D

zato je provizija tolika :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako krenem tako ode jos 1000 na hibrid turbinu, auspuh, sredjivanje felni, poliranje, ispravlhanje sktnih udubljenja...tako da drzim kocnicu. Iovako sam do sada ulozio puno.

Ali eto, ima i za 180 kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam uzeo te EIBACH opruge za stila karavana iz nemacke (tamo su 130e) , cekao ih 2 meseca - stigle u original crvenoj kutiji sa upustvom i tezile su oko 9,5 kg (paket) , namontirao na monro fabricke amorte stare 2-3 god. i sve je OK ..............  isao i u C.G. pun puncat i sve je bilo OK , jesta auto tvrdji (ja sam navikao na to i ranije) ali ide kao po sinama -- stabilniji je ........... a stare kilen stoje za rezervu ............. ;)

 

jedino sto morate paziti da imaju crvene i crne -- i ne nose istu tezinu vozila za napred --- dizel je tezi te idu crvene koje nose vecu tezinu za napred , bar sam ja tako dobio informaciju direktno od proizvodjaca ............ :)

 

 

a evo nekih slicica ................ :rolleyes:

 

 

IMG_20160512_145341.jpg

IMG_20160512_145433.jpg

IMG_20160512_145500.jpg

IMG_20160608_150734.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

sto je neko vec rekao ovde -- sportske opruge + alu 17-ce + gume 225 45 17 i udobnost ne idu zajedno , za to sluze balonke i normalne opruge ............. sve ima svoju cenu i prednost tj. mane ............ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto si ti to pobrkao, nema veze boja sa tipom motora. ProKit je CRNE boje i to obelezava opruge koje u globalu spustaju od 25 do 35mm (u zavisnosti od modela auta), a Sportline su CRVENE opruge koje spustaju u globalu od 45 do 60mm opet u zavisnosti od modela auta. Od obe verzije najcesce imas poseban tip u zavisnosti od toga da li je za benzinca ili dizela. Znaci imas i crne i crvene opruge za benzinca i za dizela i razlika je najcesce samo u nosivosti prednjih opruga. Ako stavite opruge za dizela na benzinca npr, onda ce se manje spustiti od deklarisanog za vas model auta. Ne secam se da li ima fora za karavane (ako su fizicki istog oblika kao kod obicnog) da se i zadnje opruge razlikuju po nosivosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...