minamarta 0 Posted March 31, 2011 Imam Punto 1.2 8v 2003 godiste i imam problem sa pokazivacem nivoa goriva na instrument tabli.U stvari postoje dva razlicita ponasanja ovog pokazivaca.1.slucaj: ako je skala na nuli, davanjem kontakta skala umesto da ide gore on prvo ode dole brzo za 1/4 (ispod nultog polozaja) a onda se polakovraca navise i pri punom rezervoaru ona pokazuje kao da se radi o polovini.Gasenjem kontakta skala se vraca nazad i umesto da se zaustavi na nultom podeoku ona ode nize za 1/4 i tu ostane.2.slucaj: skala se znaci nalazi na 1/4 ispod nultog podeoka. Davanjem kontakta skala brzo ode(skoro trenutno) do nultog polozaja a zatim polako ide gore.U ovom slucaju skala "tacno" pokazuje koliko ima goriva u rezervoaru.Molim ljude dobre volje ako znaju u cemu je ovde problem da mi pomognu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted April 1, 2011 Pozdrav!Tebi se izgleda olabavila kazaljka,potrebno je da se skine tabla i zategne kazaljka,odnosno dotera na nulu.Ovo je moje misljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
minamarta 0 Posted April 4, 2011 Hvala. Provericu, mada nisam bas siguran da je to zbog labave kazaljke. Predpostavljam da je kojim slucajem labava onda bi kazaljka u toku voznje setala gore-dole usled vibracija itd. Inace, u onom prvom slucaju kada kazaljka ode u donji polozaj, nakon vadjenja kljuca posle recimo 5-6 sekundi kazaljka kao da malo trzne (pokusa da se vrati na nulu) i pomeri se za 1 milimetar navise.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted April 4, 2011 Prošla su vremena kada su instrumenti (ovi analogni) pravili takve probleme. Ne verujam da je sam instrument, pre će biti da neki konektori na dashboard-u trebe da se očiste. Malo više posla ali treba probati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted April 5, 2011 punto ima potapajuću pumpu...tj možda ti skala u rezervoaru otišla ako si vozio ma minimumu...prijatelj sa mareom imao sličan problem...mada njemu je zezao komp nešto..... šta je sve menjao nisam siguran...aj raspitaću se pa ti javim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
minamarta 0 Posted April 6, 2011 OK. Sacekacu, hvala unapred za trud. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja1 0 Posted October 2, 2012 (edited) Imam Fiat Punta classic (Kragujevac) i vec par meseci kazaljka na pokazivacu goriva mi poigrava(''ludi'') , padne odjednom na nulu , pa se vrati , pa postepeno pada , pa stoji negde izmedju i tako vrlo cesto. Naravno zbog ovoga ''ludi'' i ''board'' kompjuter. Moram li da kupim nov merac nivoa koji se nalazi u rezervoaru ili je moguce popraviti postojeci , ili je nesto trece posredi ?! Edited October 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted January 25, 2014 eve i jas da prasam nesto ovde vo vrska so plovakot ... koga ja palam kolata strelkata za benzin ne mrda od nula???taka dodeka se zagreee posle toa poleka se kacuva gore?? sto bi mozelo da bide.... pozdrav od skopje(a i da dodadam pocnuva da sveti na rezerva edno tri ili cetiri crtki pred empty da lire toa taka kaj site puntovci ili ne).......pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted January 25, 2014 Gde si bratko? da li ti je nestalo goriva skroz iz rezervoara, pa onda to pocelo da se desava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted January 26, 2014 eve sum druze tuka sum citam samo ne sum aktiven..... toa e od pocetok od koga go kupiv puntoto taka pravi..valjda toj od koj sum go kupil go cepal na rezerva....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted January 27, 2014 Tako treba da svetli 3-4 crte,s tim što jedno vreme svetli,pa se ugasi,pa onda konstantno svetli.A za problem koji imaš,ne znam rešenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat punto mk 0 Posted January 27, 2014 fala na odgovorot druze...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted January 27, 2014 Nema na čemu,tu smo da pomognemo jedni drugima;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 10, 2015 (edited) Juce vozio auto normalno i imao 1 crtu preko 1/2 rezervoara goriva.Jutros upalim auto a ono kazaljka jednu crtu iznad 1/4.Probam par puta kontakt,medjutim ista prica,jedino sto sam primetio jeste da kad ugasim auto kazaljka se vrati normalno do kraja,a posle 5 sekundi skoci za 1mm i opet se vrati.Je neko zna u cemu je problem od cega bi trebao da krenem da reseim problem? Hvala. Edited February 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted February 10, 2015 Ako nisu gremlini i ne resi se samo od sebe trebace ti stelovanje kazaljke...Skidanje table, skidanje "stakla" i namestanje, mozda bi bilo najbolje da sipas pun rezervoar, pa probas da stelujes kazaljku jer znas da bi trebao da pokazuje skroz gore, ili npr da cekas da ti se upali zuta za rezervu pa onda da vijas tu poziciju... Ja sam bas skoro imao slican problem, zavrsio sam sa novom tablom jer sam zeznuo jos vise nego sto je pre bilo...i nije bilo povratka Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 10, 2015 Sad me buni sto sam imao pola rezervoara a sad 1/4 i lampica ce se upaliti uskoro a imam goriva vise nego sto pokazuje pa ne znam kako da odradim stelovanje.Usut da pitam koliko je komplikovano skinuti tablu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted February 10, 2015 Lako se skida, trebaju ti oni manju inbusi...skine se za 2 minuta...Lampica za rezervu ti uvek pokazuje i pali se kada treba, ona se retko pokvari, tako da tebi sada moze da se desi i da kazaljka padne skroz dole a zuta da ti se jos uvek ne upali. Znaci prema njoj se ravnas. Sta bih ja radio sada - vozio i cekao da se upali zuta, kada se upali skidas tablu i pokusavas da ustelujes kazaljku tamo gde znas da ti se pali zuta, na taj nivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 10, 2015 Ok hvala puno,sacekacu do vikenda pa ako se nastavi ista situacija,probacu da namestim na tabli,ili eventualno da pogledam stanje plovka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted February 10, 2015 Ne verujem, ja vadio sve iz rezervoara, plovak radio kako treba, tek kad sam dosao do table vidim gde je problematika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 10, 2015 Onda cu za vikend da skinem tablu,nadam se da necu nesto zeznuti.Jel ima nesto da se osteti pri skidanju table? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted February 10, 2015 (edited) Htedoh da ti obelezim, kad ono vec ima na googlu Prvo skidas ova cetiri srafa, obelezena, zatim skidas blendu, i onda ce ti trebati malo veci imbus, i imaces 3 srafa da bas skines tablu, izvuces je i od nazad istekas konektor. Hint - Neka ti volan stoji pravo i spusti rucicu za migavce na dole, i tuda vadi tablu napolje, tako je najlakse Edited August 11, 2019 by neshaoct postavio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted February 10, 2015 Hvala puno.Javljam kad budem resio problem.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted February 10, 2015 Nema na cemu. Sportski pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 10, 2015 Samo polako sa staklom, oce da pukne ... ja skidao par puta pa znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted February 11, 2015 imao sam priliku za igranku sa poludelim pokazivacem goriva na 1.2 8v. okacen na mes i izbacio je gresku senzora nivoa goriva.ne secam se tacno koda greske.onda je mesom proverena i tabla za svali slucaj i sve je funkcionisalo.zamenjen je plovak sa sve pumpom {prodaje se u kompletu}cifra je bila oko 100 u tvrdoj valuti.plovak se nalazi ispod zadnje klupe.skine se plastican poklopac i onda se moze videti velika plasticna okrugla matica.kada se ona odvrne i otkace zice moze se izvaditi kompletna igracka.ukoliko nemas alatku za tu maticu velike su sanse da matica pukne prilikom odvrtanja.e sad,ne mora da znaci da je do plovka tako da je najsigurnije proveriti prvo na dijagnostici. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites