Jump to content
FAS Goran
shone sd

Fiat Bravo / Marea 1.6 - palila se lampica za ulje / pritisak ulja

Recommended Posts

Jel mu isti slucaj bio kao meni kada postigne radnu teparaturu onda zmiga lapica za ulje a kada je hladan nista normalno radi , i kod kog majstora je isao da liznas mozda?? Ako je iz beograda taj lik 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze ja imam fiat bravu 1.2 16v i isto mi je tako palio.Prvo proveri automat ulja a posle skidanje kartera i ciscenje sita uljne pumpe sto je bilo kod mene problem.Posle ciscenja vise ne pali lampicu

Kako ti se cini sad :D

Kad se ulje zagreje ono normalno postaje i redje i oslabi pritisak u motoru. Proveri pod hitno sta je u pitanju, mozda je pumpa, mozda mulj, mozda to ulje ne valja, mozda je problem u kablu sto ide od davaca do table, pipka masu negde npr. Mozda su i lezajevi losiji...

A kada je vruc motor, kad dodas gas jel se gasi lampica?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/17/2016 at 7:40 PM, MS PK said:

Kako ti se cini sad :D

Kad se ulje zagreje ono normalno postaje i redje i oslabi pritisak u motoru. Proveri pod hitno sta je u pitanju, mozda je pumpa, mozda mulj, mozda to ulje ne valja, mozda je problem u kablu sto ide od davaca do table, pipka masu negde npr. Mozda su i lezajevi losiji...

A kada je vruc motor, kad dodas gas jel se gasi lampica?

samo kada postigne radnu teparaturu trepce slabo lapica a kada dodas gas onda netrepce lapica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je. Iz nekog razloga popusti pritisak ulja. Moras da proveris sta je, jer moze vrlo brzo i da prolupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, vozim fiat bravo 1,6 16v 2001 god, imam problem sa lampicom ulja. Pre se palila povremeno kad je auto zagrejan na leru, jedva je treperela, kada dodam gas ugasi se. Danas sam promenio ulje i sipao seleniu gold jer je to kao fabricki preporucljivo i lampica sija konstantno. Nije se uopce ugasila. Nisam merio pritisak ulja itd. Sta li moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evidentno imaš problem ili sa senzorom pritiska ulja ili (verovatnije) sa pritiskom ulja. Najverovatnije sa zaprljanim sitom pumpe u karteru.

Svakako je pogrešna bila i sama vožnja kada je samo tinjala lampica jer je tad i vrednost pritiska bila na donjoj granici što nikako nije dobro za motor.

Izmeri pritisak ulja a zatim skidanje kartera ako je isti loš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎17‎.‎2‎.‎2016‎. at 6:58 PM, Novke90 said:

Jel mu isti slucaj bio kao meni kada postigne radnu teparaturu onda zmiga lapica za ulje a kada je hladan nista normalno radi , i kod kog majstora je isao da liznas mozda?? Ako je iz beograda taj lik 

Moguće je da su ležajevi na radilici ošli ... A na njima zna procurit indikator od ulja pa svijetli lampica ... prvo to provjeri. Skin jack i vidi jel curi ulje iz njega ... ako da onda je najvjerojatnije problem u njemu

20 hours ago, PP013 said:

Pozdrav, vozim fiat bravo 1,6 16v 2001 god, imam problem sa lampicom ulja. Pre se palila povremeno kad je auto zagrejan na leru, jedva je treperela, kada dodam gas ugasi se. Danas sam promenio ulje i sipao seleniu gold jer je to kao fabricki preporucljivo i lampica sija konstantno. Nije se uopce ugasila. Nisam merio pritisak ulja itd. Sta li moze da bude?

indikator ulja prvojeri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, da li je neko imao slican problem...pali mi se lampica za ulje na leru, uradjen mali servis, selenia 10k, filter, uljna pumpa, davac pritiska ulja, aksijalni i stabilni lezaji. Radna temperatura je ok. Nemam nikoga za dijagnostiku, nemaju prikljucak za brava 1.6 16v 1998. Nivo ulja je ok, malo smrdi na benzin merac ulja, a u voznji nece preko 4000 o/m i 140 km. Malo se oseca i kao da se pali ulje na toj brzini! Hvala

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@daki220981 vidim druze mucis muku sa tim motorom... Moj ti je savet da nadjes dobrog mehanicara... po tvojim prethodnim postovima vidim nece da ti vuce kad je vruc itd... Sve smrdi na generalnu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2017 at 9:55 PM, daki220981 said:

Drugari, da li je neko imao slican problem...pali mi se lampica za ulje na leru, uradjen mali servis, selenia 10k, filter, uljna pumpa, davac pritiska ulja, aksijalni i stabilni lezaji. Radna temperatura je ok. Nemam nikoga za dijagnostiku, nemaju prikljucak za brava 1.6 16v 1998. Nivo ulja je ok, malo smrdi na benzin merac ulja, a u voznji nece preko 4000 o/m i 140 km. Malo se oseca i kao da se pali ulje na toj brzini! Hvala

Kod brava za dijagnostiku ide jedna žica na konektor a druga na akumulator tako je meni čovek odradio dijagnostiku..Sad jedino ako nemaju takav kabal..Većina sad ima obd jbg..Nađi nekog ko moze ti to odradi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kreator brate ovo prvi put cujem:lol: Imas obd ulaz za dijanostiku ispod osiguraca :D s'pomocu zice jos nisam video da neko radi dijanostiku... 

@daki220981 Jel tebi sija check engine lampica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trofeo koja je to lampica? ja sam kod mene do sada video samo injektor, akumulator, rucna i kantica za ulje. Naravno Airbag stalno upaljen jos od prvog vlasnika

Kazes dzek za dijagnostiku je kod osiguraca, to su ti osiguraci ispod volana, do vrata?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mog Brava 98 god nema obd konektor..Dijagnostika se kači kad se otvori hauba pa sa desne strane postoji konektor sa 3 pina..Čovek nije poneo konektor za stari tip već je povezao sa žicama,,

Znači jedna ide na + akumulatora a druga ide na jedan od 3 pina konektora..Moguće da modeli posle 2000 god imaju obd ili konektor kod osigurača u kabini...

 

fiat-brava-3-pin-diagnostic-connector.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@daki220981  mozda na starom tipu drugacije,ne znam... Ali ovako je meni izbacivao ako imam neki problem...  tako je,tu dole ne kod osiguraca nego ispod plastike osiguraca sa leve strane tu negde ako ti je noviji tip ako nije evo kreator je objasnio gde je na starom... @kreator ne znam na starom kod mene je obd btw 2001god

bravo.jpg

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sija nista osim AirBag-a. Kako izgleda to, nisam jos video, a naveo sam u post-u sta sve sija kad mu dam samo kontakt.
Naravno, injektor (mlaznica) se ugasi kad odradi pumpa goriva
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2017 at 9:55 PM, daki220981 said:

Drugari, da li je neko imao slican problem...pali mi se lampica za ulje na leru, uradjen mali servis, selenia 10k, filter, uljna pumpa, davac pritiska ulja, aksijalni i stabilni lezaji. Radna temperatura je ok. Nemam nikoga za dijagnostiku, nemaju prikljucak za brava 1.6 16v 1998. Nivo ulja je ok, malo smrdi na benzin merac ulja, a u voznji nece preko 4000 o/m i 140 km. Malo se oseca i kao da se pali ulje na toj brzini! Hvala

Probaj zamijenit indikator ulja. Na tim motorima hoće procurit indikator pa onda na leru pali lampicu .... tak je na mojem 1.6 bilo.

 

Skini jack dole i vidi jel mokro unutra. Ako i nije probak ga zamijenit to ti je najjeftinije kaj možeš napravit za početak. Ako ti se pali lampica na leru samo dok je motor vruć onda su ti vjerojatno ležaji na radilici pri kraju ... ali kao što rekoh probaj prvo sa indikatorom.

On 7/21/2017 at 3:07 PM, Trofeo said:

@kreator brate ovo prvi put cujem:lol: Imas obd ulaz za dijanostiku ispod osiguraca :D s'pomocu zice jos nisam video da neko radi dijanostiku... 

@daki220981 Jel tebi sija check engine lampica?

Do 99 imaju 3 pinski konektor kod motora. 

Od 99 (nakon "redizajna") imaju klasičan OBD port u kabini kod osigurača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,kako ste? Imam jedan problem sa fiat brava 1.6 to je sledece,od skoro je poceo da mi u toku voznje pali lampicu za ulje tj pritisak ulja,vozim i od jednom zatreperi i ugasi se,i tako par puta za jedan dan. Sta bi mogao biti potencijalni kvar. Hvala vam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da negde ne dodiruje kabal od automata na masu, ako ne nadjes onda kod majstora proveri pritisak ulja. To ti se desava kad se zagreje motor, cesce na ler gasu ili nema veze?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi se vecinom desi kad vozim,i kad treba da skrenem u krivinu,tipa pun levi ili desni. Isto se pali i kad nije zagrejan i na radnoj,i ne na leru nego na 2000 obrtaja izmedju 2500. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/27/2017 at 11:23 PM, Markobgd said:

Kada je menjano ulje poslednji put?

Koje je sipano?

Ne znam druze,auto sam kupio skoro. Zatekao sam u autu staru flasu mislim da je selenia sipana 20k polusintetik ako se ne varam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...