shone sd 0 Posted March 27, 2011 Juce sam presao malo vecu kilometrazu i uglavnom je bila brza voznja, a dogodilo se da se palila lampica za ulje, ali ne konstantno u toku voznje vec samo pri kocenju i pri vecem padu obrtaja. Dok je auto u mirovanju, na leru, isto treperi lampica. Proveravao sam nivo ulja u motoru i sve je ok ( inace zamena je bila pre 3000km). Onda sam primetio da je posuda od ulja za servo umazana i da je iz nje izlazilo ulje u toku voznje, najverovatnije zbog toga sto poklopac nije bio dovoljno stegnut. Ali i nakon stezanja poklopca, lampica se i dalje pali, ali zasto? Da li je nesto ozbiljnije u pitanju ili treba na dijagnostici jednostavno samo ponistiti tu gresku (ako je uopste greska)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 27, 2011 Ide karter dole.Ciscenje usisa uljne pumpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted March 27, 2011 Ok,videcu sta i kako. Danas sam ga vozio, ne nesto mnogo, ali nije palio lampicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 27, 2011 Lampica se pali na 0,3bara a radni pritisci su od 1-3bara....To sto se lampica ne pali ne znaci da je pritisak dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted March 27, 2011 Hvala, druze. Ici cu u servis ovih dana, pa javljam sta je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted March 27, 2011 Ne bih se ja salio sa tim.Ako lampica blinka znaci da je pritisak prilicno blizu ove granice od 0.3 bar a to je mnogo manji pritisak nego sto treba da bude pa je i podmazivanje slabije i jos ako ga gazis... Kod mene je davno na ladi lampica tako blinkala ponekad i na leru kada su obrtaji mali da bi posle nekog vremena zaribao motor tako da bi ja na tvom mestu odmah otisao kod majstora da se to resi da se ne bi napravio neki veci problem sa motorom ako vec nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted March 28, 2011 Kupi novi indikator ulja,to im je boljka.Meni se to isto desilo posle brze voznje, ne verujem da je pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted March 29, 2011 Ma nikako da stignem na red u servisu. JOs ne znam sta je. Evo vec tri dana se ne pali lampica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 29, 2011 Bilo bi zanimljivo da mu usrafite manometar na mesto davaca da vidite na kojim pritiscima se krece ulje.Kladim se da je bar prepolovljeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted March 29, 2011 To je definitivno najbolje resenje i videce se sta je u pitanju i kakav je pritisak u odnosu na normalan i da li davac povremeno baguje ili je pritisak stvarno dosta manji nego sto treba biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 29, 2011 Kad se ulje istanji od grejanja i uopste ceo motor posteno zagreje ako tinja lampica ili je oslabio davac ili su istroseni lezajevi radilice.U svakom slucaju se usrafi mehanicki davac prEtiska i proveri isti kad je sve zagrejano . ako je oko minimuma tj 0.6 Bar-a valja sipati neko mineralno gusce ulje kao privremenu meru dok se ne skupe pare za zamenu lezajeva i eventualnu obradu radilice .Moze biti i uljna pumpa ali ona ne strada tako cesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 29, 2011 Ja i dalje tipujem na zapuseno sito uljne pumpe.Ima cela tema.ISPIRANJE MOTORA-NE RADI SAM Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted March 29, 2011 Ma nije valjda do radilice i lezajeva, inace ce da bude kuku-lele. Danas, kad sam objasnjavao problem u servisu, rekli su mi bas to da ce prvo da provere pritisak. Samo sto su imali guzvu ovih dana, pa cekam slobodan termin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted April 1, 2011 Problem resen, zamenjen je davac pritiska. Pritisak su merili, kazu da je dobar, 1,3 bara na leru.Pozdrav i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 1, 2011 Najbolji moguci uzrok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 1, 2011 Provuko si se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted April 2, 2011 Najbolji moguci uzrok! Bolje nije mogloProvuko si se...Za dlaku sinko! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 2, 2011 Poucen tudjim nevoljama....jos dve hiljade kilometara i kad budem menjao ulje,karter ide dole i cistim usis uljne pumpe.Previse ljudi je imalo taj problem da bi cekao da se i meni desi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone sd 0 Posted April 2, 2011 Koliki je to posao, koliko vremena zahteva? Mislim, sto da ne, mozda se odlucim i ja za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 2, 2011 Pa jedno 2 sata.Resetka mora da ide u kadicu sa kiselinom,obicno je toliko zaprljana da ne moze drugacije.Treba ti silikon za dihtovanje,posto karter nema dihtung.Ostalo je sve sarafanje oko auspuha i kartera...Bas sam se nagledo svacega u TIM servisu,ukljucujuci i Lanciu mog tasta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted April 2, 2011 Sry za off, ali karter na 1.6 nema dihtung? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 3, 2011 Pa jedno 2 sata.Resetka mora da ide u kadicu sa kiselinom,obicno je toliko zaprljana da ne moze drugacije.Treba ti silikon za dihtovanje,posto karter nema dihtung.Ostalo je sve sarafanje oko auspuha i kartera...Bas sam se nagledo svacega u TIM servisu,ukljucujuci i Lanciu mog tasta...A ko je rekao da ima dihtung? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted April 3, 2011 Ja koliko znam karter ima dihtung na 1.6, ispravite me ako gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 3, 2011 Najverovatnije da je davac,ali kao sto neko rece neka ti neko manometrom proveri pritisak i ako sam dobro primetio spominjao si umazanu posudu od ulja za servo??? To nema nikakave veze sa lampicom od ulja!?Samo ti izmeri pritisak i ako je dobar kupuj davac pritiska ulja ili ti senzor kako ga ko krsti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 3, 2011 Najverovatnije da je davac,ali kao sto neko rece neka ti neko manometrom proveri pritisak i ako sam dobro primetio spominjao si umazanu posudu od ulja za servo??? To nema nikakave veze sa lampicom od ulja!?Samo ti izmeri pritisak i ako je dobar kupuj davac pritiska ulja ili ti senzor kako ga ko krsti! Izgleda da te mrzi citati prvu stranu gde je covek vec resio problem mada si u pravu! Problem resen, zamenjen je davac pritiska. Pritisak su merili, kazu da je dobar, 1,3 bara na leru.Pozdrav i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites