vladag 19 Posted March 5, 2015 (edited) Da ti je ostao otvoren, sigurno bi to osetio. Znam to, na stilu mi je ostao otvoren u samo malom procentu. Auto puno lošije vuče, izbacuje crni dim, lošije radi motor, maf senzor se zaprlja dok si rekao keks i.t.d. Posle blokiranja sa limčićem, to je bio drugi auto. Dosta elastičniji, nikakvog dima nema i više nikada nisam imao potrebu za čišćenjem maf senzora. Od tada sam sa Stilom prešao oko 30000 km bez problema. E sada, motor je 1.9 mjt od 120 ks. pa je posle blokiranja egr-a prijavljivao grešku, ali nikada nije zbog toga pravio problem niti odlazio u safe mod. Kada sam video krš koji je dospeo u usisnu granu, svakome bi preporučio blokiranje egr-a. Još da neko ima i živaca i vremena da skine i opere izduvnu granu posle blokiranja egr-a, tada bi uradio pravu stvar. Da li punto 1.3 mjt prelazi u safe mod ako mu egr ostane u zatvorenom položaju (nešto slično kao kada ga blokiraš limčićem kao na stilu)? Najsrećniji bi bio kada bi ga blokirao, kao i na stilu, sa limčićem t.j. fizički, ali to po rečima majstora nije moguće na 1.3 mjt. Edited March 5, 2015 by vladag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 8, 2015 (edited) Postoje limcici za 1.3 multijet izgledaju ovako a kako i sta ne znam na drugoj slici to je ovaj lim izbusen na 3 mesta ili na jednom mestu Edited March 8, 2015 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 11, 2015 naidjoh na jedan video rusi kako razradjuju egr bez skidanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted July 29, 2018 Da azuriram temu Da li je neko skoro zatvarao egr na Puntu 1.3 multijet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19722 Posted July 29, 2018 @Lazoramix Ne možeš ga pločicom zatvoriti kao kod Stila, Lybre. Ako to uradiš moraćeš 3 rupice na pločici da napraviš da bi kako tako imalo efekta. Kako god jedino pravo rešenje ti je softversko gašenje EGR-a. 2 neshaoct and vladag reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted July 29, 2018 Baš tako, na 1.3 mjt nema zatvaranja pločicom egr-a. Imaš tri načina sređivanja egr ventila. Prvi je čišćenje a to je baš, baš, baš veliki posao. Ali, kada se jednom očisti nema dugo problema sa njime. Drugi način je da softverski isključiš egr ventil. I to je najbolje rešenje. Treći je da ga otkačiš i da tako voziš. Ja tako vozim oba auta (oba su 1.3 mjt), grande tek odnedavno, običan punto već tri godine. Nisam imao do sada bilo kakvih problema. Samo se upali lampica za check engine, ali auto ide ok. 1 1 neshaoct and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 29, 2022 Zna li neko ocistio sam egr uopste nije bio prljav dole gde je pecurka ni ti je glavio ali lula je bila zacepljena 80 posto sto ulalzi u usis da li to moze biti razlog povecanog dim jedva jedna rupa je bila slobodna ostale zacementirane da li to moze biti razlog crnog dima ili ne ?Nisam ga jos vratio na kola jos je u faminu Quote Share this post Link to post Share on other sites