Jump to content
FAS Goran
space2703

Punto mk.2b 1.3 MJet - prljav EGR?

Recommended Posts

Da ti je ostao otvoren, sigurno bi to osetio. Znam to, na stilu mi je ostao otvoren u samo malom procentu. Auto puno lošije vuče, izbacuje crni dim, lošije radi motor, maf senzor se zaprlja dok si rekao keks i.t.d. Posle blokiranja sa limčićem, to je bio drugi auto. Dosta elastičniji, nikakvog dima nema i više nikada nisam imao potrebu za čišćenjem maf senzora. Od tada sam sa Stilom prešao oko 30000 km bez problema. E sada, motor je 1.9 mjt od 120 ks. pa je posle blokiranja egr-a prijavljivao grešku, ali nikada nije zbog toga pravio problem niti odlazio u safe mod. Kada sam video krš koji je dospeo u usisnu granu, svakome bi preporučio blokiranje egr-a. Još da neko ima i živaca i vremena da skine i opere izduvnu granu posle blokiranja egr-a, tada bi uradio pravu stvar.

Da li punto 1.3 mjt prelazi u safe mod ako mu egr ostane u zatvorenom položaju (nešto slično kao kada ga blokiraš limčićem kao na stilu)?

Najsrećniji bi bio kada bi ga blokirao, kao i na stilu, sa limčićem t.j. fizički, ali to po rečima majstora nije moguće na 1.3 mjt.

Edited by vladag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoje limcici za 1.3 multijet izgledaju ovako a kako i sta ne znam

 

image.jpg
 
MZEGR12.jpg
 
 
na drugoj slici to je ovaj lim izbusen na 3 mesta ili na jednom mestu
 
EGR_blanking_plate_Vauxhall_L_13_CDTi_Fi
Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lazoramix Ne možeš ga pločicom zatvoriti kao kod Stila, Lybre. Ako to uradiš moraćeš 3 rupice na pločici da napraviš da bi kako tako imalo efekta. 

Kako god jedino pravo rešenje ti je softversko gašenje EGR-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako, na 1.3 mjt nema zatvaranja pločicom egr-a. Imaš tri načina sređivanja egr ventila. 

Prvi je čišćenje a to je baš, baš, baš veliki posao. Ali, kada se jednom očisti nema dugo problema sa njime.

Drugi način je da softverski isključiš  egr ventil. I to je najbolje rešenje.

Treći je da ga otkačiš i da tako voziš. Ja tako vozim oba auta (oba su 1.3 mjt), grande tek odnedavno, običan punto već tri godine.

Nisam imao do sada bilo kakvih problema. Samo se upali lampica za check engine, ali auto ide ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko ocistio sam egr uopste nije bio prljav dole gde je pecurka ni ti je glavio ali lula je bila zacepljena 80 posto sto ulalzi u usis da li to moze biti razlog povecanog dim jedva jedna rupa je bila slobodna ostale zacementirane da li to moze biti razlog  crnog dima ili ne ?Nisam ga jos vratio na kola jos je u faminu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...